Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Nakletstopic  (gelezen 2577 keer)

dutchy

• Bewoner
  • Overwinningen: +15/-47
  • Geslacht: Man
Re: Nakletstopic
« Reactie #15 Gepost op: 3 januari 2015, 14:15:38 »

Jongens ik ben ook te vertrouwen   8) Ik heb ook tot op het laatste moment getwijfeld. Heb Maarten en Falsifica ook een PM gestuurd met mijn analyse en wat ik dacht dat er niet klopte aan hun verhaal, dat was namelijk dat er te veel bekend was in het begin, er werd te veel vertrouwd. En de relatie tussen WK en Falsifica was de missing link voor mij  ;)

Vond je PM wel in het begin frappant, Melissa, goed dat je hem plaatste, maar van die analyse klopte weinig en dat soort analyses vestigen wel de aandacht op jouw, lijkt of je wilde sturen. Nu hielp het dat ik toen al contact had met Falsifica en hem waarschijnlijk goed vond en dus twee van de drie op dat lijstje niet kon plaatsen  8)

Melissa

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 3 januari 2015, 17:15:37 »

Haha jaa dat was eigenlijk meer om het vuur te openen. Waar ik gewend was om te spelen werd er geen BM gekozen maar gelijk een random lynch en daaruit kon je vaak wel wat slechtjes afleiden. Wat ik trouwens nogsteeds vaag vind, dat de wolfjes hier niet zorgen dat een slechtje i.p.v. een goede goedje speler bm wordt want die krijgt toch wel veel macht.

maartenrambo

• Beste Lid Zonder Tactiek
  • Bewoner
  • Overwinningen: +28/-69
  • Je hoeft niet te winnen om plezier te hebben.
« Reactie #17 Gepost op: 3 januari 2015, 17:17:49 »

burgermeesters worden in het algemeen nacht 1 meteen door een ziener bekeken.

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Melissa

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 3 januari 2015, 17:19:34 »

Ohja daar zit een goede logica in.

Wat ik nog wel vrapant vind dan is dat mensen zeggen dat het random is? Maar dat er van de zoveel personen vaak toch 2 zijn die er bovenuit schieten met ruim meer stemmen.

dutchy

• Bewoner
  • Overwinningen: +15/-47
« Reactie #19 Gepost op: 3 januari 2015, 17:37:56 »

Ohja daar zit een goede logica in.

Wat ik nog wel frappant vind dan is dat mensen zeggen dat het random is? Maar dat er van de zoveel personen vaak toch 2 zijn die er bovenuit schieten met ruim meer stemmen.

random, niet helemaal natuurlijk, niet echt tactisch, als goedje weet je nog niks natuurlijk. Dus daarom is het voor goedjes wel een random gok. De BM heeft ook weer niet zoveel macht, alleen verderop in het spel als het allemaal wat spannender wordt. Vaak zie je wel dat 1 persoon er bovenuit springt bij de lynch, BM heeft alleen een beslissende stem bij gelijk spel.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog