Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 26 27 [28]   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic #52 - Is that an egg in your pocket..or are you happy to see me?  (gelezen 31660 keer)

t4nd

• Bewoner
  • Overwinningen: +54/-108
  • Geslacht: Man
  • 2012∞2013∞2014

Er waren 3 échte neutraaltjes (grafrover tel ik niet mee) en Lolaxlita claimde goed. We hadden dus tussen 10 neutraalclaims de 2 échte neutraaltjes moeten zoeken om ze naar slecht te halen? :)
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

maartenrambo

• Beste Lid Zonder Tactiek
  • Bewoner
  • Overwinningen: +28/-69
  • Je hoeft niet te winnen om plezier te hebben.

Er waren 3 échte neutraaltjes (grafrover tel ik niet mee) en Lolaxlita claimde goed. We hadden dus tussen 10 neutraalclaims de 2 échte neutraaltjes moeten zoeken om ze naar slecht te halen? :)
JA  is tochniet zo lastig voor jouw t4nd

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

adriaan

• Forumnerd!
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +41/-88

Ik claim nooit neutraal als ik goedje ben, waarom ik dat nu ineens besloot wel te doen weet ik eigenlijk ook niet :P

LolaxLita

• Gast

Tja, niet bij iedereen heb ik goed geclaimd, ik heb een beetje 50/50 geclaimd.. ::) Bij drie mensen neutraal, bij drie mensen goed. Niet dat ik daar wakker van lag want gezien ik een neutraaltje met keuze was die zich bewijzen kon voelde ik me nu niet echt bedreigd, totdat iemand me besloot om me uitgerekend op o.a. een goed claim neer te halen.  :P Ach, zo zie je maar weer, hoe veel heb je nou aan claims.  :D

Moosje

• Always fleeky
  • Bewoner
  • Overwinningen: +8/-18
  • Geslacht: Vrouw
Re: Discussietopic #52 - Is that an egg in your pocket..or are you happy to see me?
« Reactie #409 Gepost op: 1 augustus 2013, 11:08:08 »

Hihi, dino-bait  8)
queen
Pagina's: 1 ... 26 27 [28]   Omhoog