Match: Ik twijfel nog een beetje maar ik denk dat mijn stemmen hier maar naar twee mensen uitgaan, Lan en Meister. Ik vond het echt super om met ze samen te werken als wolven en iedereen een beetje proberen te overtuigen dat ze op anderen moesten stemmen dan op de wolven
Lan heeft het nog erg lang volgehouden ookal was dus al """"bekend"""" dat hij wolf was en Meister heeft het op het einde toen wij al dood waren nog super gedaan, vooral toen hij doorhad dat Coldplay op het allerlaatste moment de lunch nog wilde veranderen tegen de wil van alle medewolven in, en toen het spel dus nog doorging terwijl het al over was door gewoon consistent op de goedjes te blijven stemmen en niet ineens de medewolven zo erg te gaan wantrouwen en hen eruit te gaan stemmen. Terwijl daar dus wel genoeg redenen voor waren aangezien we al een keer door een koppeltje genaaid waren.
Story: Remus, want ik vond zijn personage echt geniaal en hij speelde ook goed met het feit dat we in een gestoord huis zaten waar vanalles mysterieus kon gebeuren, en Orange-King, om dezelfde redenen. Verder kan ik zo niet zeggen wie ik ook heel goed vond.