Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Poll

Wie speelde het beste?

Bassie-ui (Grafdelver)
- 0 (0%)
Caracala (Zandmannetje)
- 3 (7.7%)
Forecaster (Weerhamster)
- 0 (0%)
Ironcell (Sjamaan)
- 3 (7.7%)
Ivolod (Beul)
- 0 (0%)
Jesse (Dorpsgek -> Lijk & Geliefde met Rietjew)
- 9 (23.1%)
Kaasje (Vriend)
- 0 (0%)
Kyabelle (Beschermengel -> Wolf)
- 0 (0%)
LL-A (Conversiewolf)
- 0 (0%)
Maartentje582 (Welp)
- 0 (0%)
Mara (Priester)
- 2 (5.1%)
Quantum (Beul)
- 0 (0%)
Ramoth (Ziener & Geliefde met Simile)
- 7 (17.9%)
Rietjew (Valse Engel -> Valse Dorpsgek & Geliefde met Jesse)
- 1 (2.6%)
Sapper (Slechte Heks)
- 1 (2.6%)
Simile (Apostaat & Geliefde met Ramoth)
- 6 (15.4%)
t4nd (Secretaris)
- 0 (0%)
Tygore (Ketter)
- 7 (17.9%)
Vampire Sorcerer (Mythomaan -> Burger)
- 0 (0%)
Yago (Leugenwolf)
- 0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 5 november 2010, 20:16:38

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: (Wo)man of the match!  (gelezen 2971 keer)

Dixie

• Bewoner
  • Overwinningen: +30/-63
  • Geslacht: Vrouw
(Wo)man of the match!
« Gepost op: 22 oktober 2010, 21:16:38 »

Wie speelde er volgens jou het beste?
Als referentie kun je de 'Achter de Schermen' gebruiken.

Motivatie is altijd leuk :D
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2010, 21:19:21 door Maedhros »

Kaasje

• The Shrewd
  • Bewoner
  • Overwinningen: +20/-42
  • Geslacht: Man
    • Ann My Dice
Re: (Wo)man of the match!
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2010, 21:46:48 »

Ik heb Jesse en Ramoth gedaan, want die waren voor zover ik nog leefde wel goed bezig. Jesse omdat hij als enige de discussie een beetje opvoerde en Ramoth omdat zij me benaderde als ziener. Verder heb ik het niet gevolgd :P
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

yago

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 22 oktober 2010, 22:44:44 »

Ik heb beetje rare keuzes gemaakt  :D

Tygore, omdat hij nadat ik dood was toch wel zo ongeveer de leider van de wolven was

Ironcell, omdat hij echt een prima sjamaan was, die goed en veel informatie gaf

en Caracala, omdat hij mij raadde als wolf  8)

Mara

• Bewoner
  • Overwinningen: +9/-13
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2010, 23:02:17 »

Jesse, Ramoth en Simile.
Misschien raar, maar zij hebben het alledrie voor elkaar gekregen dat ik echt dacht dat ze iets anders waren dan dat ze zeiden en omdat ik, zelfs toen ik dacht dat ik na eerst de verkeerde conclusie te hebben getrokken toch door had hoe het wat, nog steeds de waarheid nog niet boven water had.

Tygore

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2010, 23:17:27 »

Ik heb Sapper overtuigd om voor slecht te kiezen :D en zijn dodendrankje te laten gebruiken op een goedje :p
En ik heb gezorgd dat Ironcell, de sjamaan, in contact kwam met de wolfjes :D

LL-A

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 22 oktober 2010, 23:24:18 »

Tygore; Goeie wolf, Smile; Nooit gedacht dat hij een koppel zou zijn en Jesse, die het eigenlijk goed speelde als wij niet door hadden gahad dat hij lijk werd.

Simile

• Bewoner
  • Overwinningen: +20/-48
  • Grootste Koukleum (2012) & Nerdigste Lid (2011-13)
« Reactie #6 Gepost op: 22 oktober 2010, 23:31:12 »

Tygore; Goeie wolf, Smile; Nooit gedacht dat hij een koppel zou zijn en Jesse, die het eigenlijk goed speelde als wij niet door hadden gahad dat hij lijk werd.

ik ben een meisje :P
Maar bedankt :D.

Ik ga voor Ramoth, omdat ze alle info over alle goedjes al op de derde dag verzameld had. En omdat ze topgeliefde was O0
En voor Jesse, omdat hij het goed speelde toen Ramoth Kyabelle verraadde.

Shaddow-expert

Jesse

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 23 oktober 2010, 18:39:05 »

De enige stem die ik uitdeel gaat naar Caracala, een heus betoog om het hoe en wat komt wellicht later :P

Ramoth

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 24 oktober 2010, 13:20:23 »

Ik heb op Simile en Jesse gestemt

Simile omdat zonder haar ik lang niet zover was gekomen. Heb veel van haar geleerd over netwerken :P
Jesse omdat hij erg overtuigend was ook nadat hij lijk werd. (Alleen wist ik al dat je lijk geworden was  ;D )

Jesse

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 24 oktober 2010, 14:24:31 »

Ik heb op geen van de wolfjes gestemd omdat ze naar mijn mening vrijwel niets hebben gedaan. Dus ik ga ook niet op "de beste wolf" stemmen omdat de slechtjes hebben gewonnen.

Simile was denk ik wel goed in een g/s-koppel maar ik wou haar niet voor niets nog een keer zien. Maar ik begrijp nu nog niet dat Simile dan Kyabelle niet had willen lynchen, daardoor werd ook Ramoth alleen maar verdachter.

Mara dacht als een van de weinigen goed mee en samen met Kyabelle waren zij de bewezen goedjes voor mij. Na de conversie Kyabelle niet helemaal meer, maar daarbij maakte ons g/s-koppel zich te verdacht...

Tot slot, als ik Caracala niet had gezien als zandmannetje had ik hem wel geloofd als mythomaan. Dus vandaar mijn stem.

Simile

• Bewoner
  • Overwinningen: +20/-48
  • Grootste Koukleum (2012) & Nerdigste Lid (2011-13)
« Reactie #10 Gepost op: 24 oktober 2010, 14:28:41 »

Ik heb op geen van de wolfjes gestemd omdat ze naar mijn mening vrijwel niets hebben gedaan. Dus ik ga ook niet op "de beste wolf" stemmen omdat de slechtjes hebben gewonnen.

Simile was denk ik wel goed in een g/s-koppel maar ik wou haar niet voor niets nog een keer zien. Maar ik begrijp nu nog niet dat Simile dan Kyabelle niet had willen lynchen, daardoor werd ook Ramoth alleen maar verdachter.

Mara dacht als een van de weinigen goed mee en samen met Kyabelle waren zij de bewezen goedjes voor mij. Na de conversie Kyabelle niet helemaal meer, maar daarbij maakte ons g/s-koppel zich te verdacht...

Tot slot, als ik Caracala niet had gezien als zandmannetje had ik hem wel geloofd als mythomaan. Dus vandaar mijn stem.

Ik vond het trouwens heel aardig dat je nog even doorgaf wie je, nja Rietjew dan, ging bekijken. Ik schermde namelijk Tygore af voor de ziener zodat ze conversiewolf, apostaat + niets had doorgekregen. En dan zou ik uiteraard geredeneerd hebben dat ik die niets was. :P

Shaddow-expert

Jesse

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 24 oktober 2010, 14:41:08 »

Maar (achteraf pratend) zou het wel vreemd zijn geweest dat een apostaat een gokker (standaard ongeloofwaardige claim) zou afschermen...

Van drie mensen wist ik niets (2x wolf + slechte heks) en jij claimde gokker. Mijn vermoeden was dat Sapper hulpje/neutraaltje was en die andere twee wolf, dat moest wel gezien het aantal spelers.

En ik had jou dan sowieso niet mijn visioen verteld :P

Tygore

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:03:38 »

ik heb inderdaad niet veel gedaan op het gewone topic, daarentegen was ik wel actief op het wolvenboard ;) waar ik wel genoeg goede dingen heb gedaan, maar dat wisten jullie niet.

het is ons als wolfjes ook niet heeeel lastig gemaakt denk ik. de grote klapper viel toen er 4 doden waren in nacht 3 geloof ik.
daarna wist ik wel dat we gingen winnen en dan was het voor mij niet meer echt nodig om net te gaan doen alsof ik een goedje was enzo.

Dixie

• Bewoner
  • Overwinningen: +30/-63
« Reactie #13 Gepost op: 1 november 2010, 12:39:12 »

Proficiat :D

1. Jesse
2. Tygore
2. Ramoth

Jesse

• Gast