Weerwolven van Wakkerdam

Archief => Spellen 701-800 => 789: Anoniem => Topic gestart door: adriaan op 24 augustus 2025, 21:09:36

Titel: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: adriaan op 24 augustus 2025, 21:09:36
Dat was een leuk en spannend spel met een flink aantal mindfucks voor iedereen :D
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: adriaan op 24 augustus 2025, 21:11:11
Wil je nog nadenken wie wie was? Morgenochtend maak ik bekend wie wie was, tenzij je aangeeft bij mij dat je liever niet hebt dat je identiteit bekend wordt.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 21:11:27
Congratz Belle! Nice gewonnen!


Dankjewel voor het leiden adriaan!

Sorry Zeus voor deze speldag, het spande erom en we wouden dit winnen XD
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 21:12:32
Citaat van: adriaan op 24 augustus 2025, 21:11:11Wil je nog nadenken wie wie was? Morgenochtend maak ik bekend wie wie was, tenzij je aangeeft bij mij dat je liever niet hebt dat je identiteit bekend wordt.
Ik blijf anoniem.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 21:13:16
Ik vond het vanaf dag 2 al niet leuk. Heb mij echt doodgeirriteerd aan de activiteit van sommigen.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Demeter op 24 augustus 2025, 21:13:37
Link koppel wtf haha Gefeliciteerd.
Dit was heel lastig ik dacht eerst dat Zeus slecht was voor ik zn Yeti claim wist was iets te vroeg met opvragen denk ik. Maar daardoor dacht ik wel dat Cerberus idd gewoon goed was dus ik dacht ik die beul ik wel haha. Peom durfde ik idd niet te beulen incase die echt geconverteerd was. Maar ik wist echt niet meer wie slecht was. Im twijfelde om nog iemand aan te spreken, maar ik dacht ook nog even dat oddyseus en Jason mogelijk slecht waren.

Dacht nog aan hulpjes spel nadat Athena dood was en Hades welp moord was en Odysseus miss welp was en dus veilig de valse claim kon doen. Zat daar mis. Dat prom op echidna stemde hoopte ik dat die toch goed was. Hadden als Zeus meeging miss toch iemand anders eruit kunnen stemmen. Vond wel leuk om scherprechter te zijn verder leuke rol haha. Maar lastig zeg. Goed gespeeld verder wel aan iedereen
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:16:18
Woww lekker Jasonnnn!!!  ;D  :D

Echt een heel gaaf potje dit. Vond het al leuk dat ik zowel adel als geliefde was en toen ik lijk was dacht ik wel echt wtf wat gaaf  :P
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:16:34
Maar nu wint Odysseus als grafdelver mee toch of niet?
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Odysseus op 24 augustus 2025, 21:17:25
Bedankt voor het leiden Adriaan.


Toch blij nog een lijk te hebben gemaakt, want ik twijfelde eerst  XD

Gefeliciteerd aan het koppel. Sterk gespeeld!
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:18:15
Oh shit, ik was wel dronkaard hahah
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 21:19:49
Gefeliciteerd Jason en Belle jullie hebben het echt fantastisch gespeeld ik heb mega slecht gespeeld maar jullie waren tof
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: adriaan op 24 augustus 2025, 21:20:07
Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:16:34Maar nu wint Odysseus als grafdelver mee toch of niet?
Zeker
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:25:33
Citaat van: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 21:19:49Gefeliciteerd Jason en Belle jullie hebben het echt fantastisch gespeeld ik heb mega slecht gespeeld maar jullie waren tof
Nou je bent genekt door nacht 2. Ik dacht dat je met Jason kon winnen (door vals dronken resultaat), dus ik wilde je in eerste instantie niet stemmen.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Demeter op 24 augustus 2025, 21:26:01
Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:18:15Oh shit, ik was wel dronkaard hahah

Ik dacht het nog mogelijk. Ik had toch echidna op moeten vragen want twijfelde al toen ik Lynch 1 pm kreeg met dat die niet wist op wie die moest stemmen en of post beetje ok over kwam voelde wel wat Wolfs dat die daar zich druk om maakte, maar bewust niks over gezegd,aar uiteindelijk dacht ik toch Zeus eerst slecht was dus maar toen kwam Yeti claim maar had ik net naar Adriaan gestuurd. Daar had ik spijt van
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Demeter op 24 augustus 2025, 21:27:25
Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:25:33
Citaat van: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 21:19:49Gefeliciteerd Jason en Belle jullie hebben het echt fantastisch gespeeld ik heb mega slecht gespeeld maar jullie waren tof
Nou je bent genekt door nacht 2. Ik dacht dat je met Jason kon winnen (door vals dronken resultaat), dus ik wilde je in eerste instantie niet stemmen.

De vriend claim was niet zo handig denk ik. En Athena claim ook niet denk dat als die neutraal beleeft houden niet perse Lynch was geworden toen. Ik was wel bang op gegeven moment dat mensen dachten dat ik wel scherprechter was, maar ik was sws geen prio dus dacht hopelijk komt slecht nog aankloppen xS
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 21:29:06
Wow dikke plottwist... gefeliciteerd Belle en Jason!!
Daaaamn..
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Demeter op 24 augustus 2025, 21:30:37
Twijfelde ook nog om Jason oid te beulen, maar dacht ook nog even dat die miss slecht was xD
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 21:32:10
Citaat van: [789]Demeter op 24 augustus 2025, 21:27:25
Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:25:33
Citaat van: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 21:19:49Gefeliciteerd Jason en Belle jullie hebben het echt fantastisch gespeeld ik heb mega slecht gespeeld maar jullie waren tof
Nou je bent genekt door nacht 2. Ik dacht dat je met Jason kon winnen (door vals dronken resultaat), dus ik wilde je in eerste instantie niet stemmen.

De vriend claim was niet zo handig denk ik. En Athena claim ook niet denk dat als die neutraal beleeft houden niet perse Lynch was geworden toen. Ik was wel bang op gegeven moment dat mensen dachten dat ik wel scherprechter was, maar ik was sws geen prio dus dacht hopelijk komt slecht nog aankloppen xS
Ik vond het zelf irrelevant of je beul of hulp was want zocht alleen naar wolven.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 21:34:32
HA wolven hebben Ody geluncht vanwege kans op doodsdrankje. Heel nice, dat is precies waar ik op hoopte toen ik die Heks claim dropte.

Overigens niet eens met Ody overlegd die claim XD
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 21:35:16
Paar dingen die ik goed had: Belle zou dronkaard kunnen zijn, en evt. koppel met Jason.
Totdat Belle toch mee wilde spelen dat zij ZV met mij wilde zijn.. toen had ik mn twijfels ingetrokken.

Damn zieke plottwist.. nou veel plezier met leven op het wolvenboard  ;D  ik had echt veel stress had geen zweet meer over om te zweten.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 21:35:37
Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 21:34:32HA wolven hebben Ody geluncht vanwege kans op doodsdrankje. Heel nice, dat is precies waar ik op hoopte toen ik die Heks claim dropte.

Overigens niet eens met Ody overlegd die claim XD

Dat was een goeie... goed gedaan Jason
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:35:42
Oh en trouwens Zeus. De reden dat ik best focuste op jou was door het volgende.

Ik wist het volgende toen we nog met 7 waren:
1  Bellerophon - Thats me
2  Jason - Bengel en geliefde
3  Prometheus - Adel (mogelijk conversie, maar geen beginwolf)
4  Demeter - Beul of scherprechter
5  Odysseus - Hoogstwaarschijnlijk Delver

Als er een onboard beginwolf in zou zitten MOEST dat één van de twee die overbleven zijn. Oftewel 6. Echidna of 7. Jij (Zeus). Doordat mijn visioen zei: Echidna kan winnen met Jason, was ik een poos in de veronderstelling dat jij dan een beginwolf was. Maar ik wist het niet 100% zeker doordat stalker aangaf 2 mislukte acties te hebben.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:36:43
Citaat van: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 21:29:06Wow dikke plottwist... gefeliciteerd Belle en Jason!!
Daaaamn..
Thanks! Ben na die conversieclaim van jou toch erg aan je gaan twijfelen. Toen je zei dat je dacht dat ik mogelijk koppel met Jason was, dacht ik wel even shit, want Jason had zichzelf al 3x beschermd XD
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 21:37:01
Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 21:34:32Overigens niet eens met Ody overlegd die claim XD

Lol je hebt hem letterlijk als pop gebruikt XD  hij vond alles prima zeker
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 21:40:06
Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:36:43
Citaat van: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 21:29:06Wow dikke plottwist... gefeliciteerd Belle en Jason!!
Daaaamn..
Thanks! Ben na die conversieclaim van jou toch erg aan je gaan twijfelen. Toen je zei dat je dacht dat ik mogelijk koppel met Jason was, dacht ik wel even shit, want Jason had zichzelf al 3x beschermd XD

Ja ik dacht al waarom ging je niet in mee dat je ook ZV met mij was ;D  en dat Jason zo met veel vertrouwen in DT gewoon zei dat ik lieg over ZV zijn.. omdat jij en ik adel zijn, mogen we dat tegen niemand zeggen maar je mag het wel zeggen als je op andere board zit.. en toen dacht ik aan mogelijke koppelsboard.
En dat je aan het begin vlak voordat je hem had gecontroleerd zei dat je hem 99% vertrouwd alleen maar omdat hij goed over kwam.
Maar toen je eindelijk wel in de DT zei dat je indd ZV met mij was, toen dacht ik oo misschien toch geen koppel dan XD
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 21:40:43
Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 21:13:16Ik vond het vanaf dag 2 al niet leuk. Heb mij echt doodgeirriteerd aan de activiteit van sommigen.
*inactiviteit
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 21:41:52
Maar heel eerlijk, ben blij dat dit spel afgelopen is. Heb wel slecht geslapen en op werk moeilijke focus.. heb alleen maar aan dit spel gedacht.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 22:20:26
Citaat van: adriaan op 24 augustus 2025, 21:11:11Wil je nog nadenken wie wie was? Morgenochtend maak ik bekend wie wie was, tenzij je aangeeft bij mij dat je liever niet hebt dat je identiteit bekend wordt.

Ik denk dat Jason Castiel/bloodwolf/Falsifica is.
Ik denk dat Demeter Mexicanobroeder is.
Ik denk dat Zeus Spiritreacher is.
Ik denk dat Hades Shaddow is.
Ik denk dat Athena Tijgerke is.
IK denk dat Echidna Khenny is.

De rest zou ik echt niet weten, misschien spelers die ik niet ken.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 22:25:12
Ik denk dat Hades LustigeWolf is.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 22:27:49
Citaat van: [789]Demeter op 24 augustus 2025, 21:13:37...
Peom durfde ik idd niet te beulen incase die echt geconverteerd was. Maar ik wist echt niet meer wie slecht was. Im twijfelde om nog iemand aan te spreken, maar ik dacht ook nog even dat oddyseus en Jason mogelijk slecht waren.

Ja sinds mijn blunder met Jason durfde ik echt niks meer geen hulpjes te recruiten. Schrok me de pleuris toen Jason priester ging oproepen en zat partij te zweten jonge XD Ik zat echt te knijpen maar moest echt door lullen om er uit te lullen.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 22:30:09
Van Zeus verwacht ik Kevindemen of SpiritReacher inderdaad.
Belle denk ik Yasu of Nephtysis.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 22:30:46
Of noicreC kan ook Belle zijn.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 22:34:10
Ik denk dat Prometheus falsifica is.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 23:10:40
Citaat van: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 21:41:52Maar heel eerlijk, ben blij dat dit spel afgelopen is. Heb wel slecht geslapen en op werk moeilijke focus.. heb alleen maar aan dit spel gedacht.

Nogmaals sorry dat ik jou heb geconventeerd en sorry voor mijn inactiviteit op het DT
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 23:14:11
Citaat van: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 23:10:40Nogmaals sorry dat ik jou heb geconventeerd en sorry voor mijn inactiviteit op het DT

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.. was uiteindelijk toch een leuk spel geworden toch.. leuk en spannend spel met sensatie en gekke plottwists.

Sorry voor mijn blunders.. Heb gehuild maar ook veel gelachen ;D
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Demeter op 24 augustus 2025, 23:27:11
Ik dacht juist
Jason falsifica of Murphy
Prom bloodwolf of anders fals
Echidna dacht ik waterwork
Odysseus fannieklm
Zeus idd Kevin of spirit
Athene Carnage
Belle yasu idd oid
Icarus noicrec
Cerberus murphy
Hades wesp in glas
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 23:30:03
Citaat van: [789]Demeter op 24 augustus 2025, 23:27:11...
Belle yasu idd oid
...

Lol... "oid" ;D zijn er nog meer spelers zoals yasu dan ;D
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Demeter op 24 augustus 2025, 23:32:13
Nee meer in twijfel maar weet zo niet wie anders
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 25 augustus 2025, 00:04:17
Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 21:35:42Oh en trouwens Zeus. De reden dat ik best focuste op jou was door het volgende.

Ik wist het volgende toen we nog met 7 waren:
1  Bellerophon - Thats me
2  Jason - Bengel en geliefde
3  Prometheus - Adel (mogelijk conversie, maar geen beginwolf)
4  Demeter - Beul of scherprechter
5  Odysseus - Hoogstwaarschijnlijk Delver

Als er een onboard beginwolf in zou zitten MOEST dat één van de twee die overbleven zijn. Oftewel 6. Echidna of 7. Jij (Zeus). Doordat mijn visioen zei: Echidna kan winnen met Jason, was ik een poos in de veronderstelling dat jij dan een beginwolf was. Maar ik wist het niet 100% zeker doordat stalker aangaf 2 mislukte acties te hebben.

Verklaart ook wel wat als 5 van de 11 spelers op een gegeven moment tegen goed spelen xD. Het spel had heel anders kunnen lopen, maar goed was al wel snel achter.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Bellerophon op 25 augustus 2025, 05:51:06
Citaat van: [789]Demeter op 24 augustus 2025, 23:32:13Nee meer in twijfel maar weet zo niet wie anders
^-^
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Bellerophon op 25 augustus 2025, 05:57:47
Oh wow, ik ben traag van begrip. Ik snap nu pas waarom Prom tegen Jason zei dat ie was geconverteerd na het lezen van het wolvenboard  XD
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Jason op 25 augustus 2025, 07:34:20
Athena - 123berber
Bellerophon - noicreC, Yasu of Nephtysis
Cerberus - Beulgemeester
Demeter - thelight
Echidna - ?
Hades - LustigeWolf
Icarus - Murphy
Jason - ?
Odysseus - ?
Prometheus - Wesp in glas, Bloodwolf of Falsifica
Zeus - SpiritReacher of Kevindemen

Hier mijn lijstje.  ;)
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Jason op 25 augustus 2025, 07:43:53
De reden dat ik die 3 namen bij Belle heb staan is omdat ik een rustige tactische speler zoek die niet 24/7 online is. XD
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: adriaan op 25 augustus 2025, 08:07:27
Wie was wie?

    Spelnaam        Forumnaam   
    Athena        Rampposi   
    Bellerophon        Williambz   
    Cerberus        BloodWolf14   
    Demeter        thelight288   
    Echidna        anoniem   
    Hades        Zuna   
    Icarus        123berber   
    Jason        Falsifica   
    Odysseus        CarnageRazor   
    Prometheus        Nobody   
    Zeus        anoniem   

In het bijzonder was het erg leuk dat @Nobody weer meedeed ondanks dat het spel haar veel slaap heeft gekost ;D
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Falsifica op 25 augustus 2025, 08:10:23
Wow Nobody! Dat had ik niet verwacht!  :D  Heel leuk!

En je gaat me dus zeggen dat die 'ik ben orakel' post niet van Berrie was XD wtf Ramp
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Prometheus op 25 augustus 2025, 08:21:57
Haha was echt tof met je gespeeld te hebben Jason. Oo o o..

Was super leuk spel, thanks voor het hosten Adriaan!

Ja ik zie jullie misschien over paar jaar weer. Vond het heel leuk maar de reden wrm ik gestopt ben is dat ik weinig slaap. Ongeacht mijn alliantie. Mijn brein gaat constant aan en kan me niet concentreren op werk.

Hopelijk tot dan weer :)
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Falsifica op 25 augustus 2025, 08:26:55
Tot volgend anoniem spel Nobody!  :D  Wens je veel succes met slaap inhalen dat je dan weer fit bent  ;D
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Athena op 25 augustus 2025, 09:48:22
Citaat van: Falsifica op 25 augustus 2025, 08:10:23Wow Nobody! Dat had ik niet verwacht!  :D  Heel leuk!

En je gaat me dus zeggen dat die 'ik ben orakel' post niet van Berrie was XD wtf Ramp
Ja nee oeps
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: BloodWolf14 op 25 augustus 2025, 10:17:05
Ha een wilde Nobody :o

Ik snap nog steeds niet waarom het claimen van twee mislukte acties zomaar opzij werd geschoven en werd gegooid op hulpje zijn.

Gratis beulactie voor de Scherprechter :s
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Thelight288 op 25 augustus 2025, 11:15:20
Citaat van: [789]Athena op 25 augustus 2025, 09:48:22
Citaat van: Falsifica op 25 augustus 2025, 08:10:23Wow Nobody! Dat had ik niet verwacht!  :D  Heel leuk!

En je gaat me dus zeggen dat die 'ik ben orakel' post niet van Berrie was XD wtf Ramp
Ja nee oeps

Die snapte ik ook niet haha. Volgens mij was je anders echt niet zo verdacht ofzo xD
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Thelight288 op 25 augustus 2025, 11:28:51
Citaat van: BloodWolf14 op 25 augustus 2025, 10:17:05Ha een wilde Nobody :o

Ik snap nog steeds niet waarom het claimen van twee mislukte acties zomaar opzij werd geschoven en werd gegooid op hulpje zijn.

Gratis beulactie voor de Scherprechter :s

Ja sorry haha ik wist dat Zeus goed was door mn vraag. Dus jou of Zeus beulen was veilig hahaha. Dacht fals wilde jou dus laat ik maar "meewerken" xD en hoopte dat slecht me dan zou durven benaderen of iig niet perongeluk op lunch zou belanden
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Zuna op 25 augustus 2025, 12:00:53
Citaat van: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 22:20:26
Citaat van: adriaan op 24 augustus 2025, 21:11:11Wil je nog nadenken wie wie was? Morgenochtend maak ik bekend wie wie was, tenzij je aangeeft bij mij dat je liever niet hebt dat je identiteit bekend wordt.

Ik denk dat Jason Castiel/bloodwolf/Falsifica is.
Ik denk dat Demeter Mexicanobroeder is.
Ik denk dat Zeus Spiritreacher is.
Ik denk dat Hades Shaddow is.
Ik denk dat Athena Tijgerke is.
IK denk dat Echidna Khenny is.

De rest zou ik echt niet weten, misschien spelers die ik niet ken.

Au

Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 22:25:12Ik denk dat Hades LustigeWolf is.

Meer au

Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Falsifica op 25 augustus 2025, 12:06:33
Ik vind beiden namen echt wel een compliment hoor  ;)
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Prometheus op 25 augustus 2025, 21:13:26
Citaat van: [789]Zeus op 22 augustus 2025, 20:17:37Anders kunnen we beter met zijn allen fristi gaan drinken op een terras.

Maare... wanneer en waar is deze afterparty dan?  ;D  ;D  ;D
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Nobody op 25 augustus 2025, 21:14:16
Citaat van: [789]Prometheus op 25 augustus 2025, 21:13:26
Citaat van: [789]Zeus op 22 augustus 2025, 20:17:37Anders kunnen we beter met zijn allen fristi gaan drinken op een terras.

Maare... wanneer en waar is deze afterparty dan?  ;D  ;D  ;D
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 25 augustus 2025, 21:16:57
Citaat van: Nobody op 25 augustus 2025, 21:14:16
Citaat van: [789]Prometheus op 25 augustus 2025, 21:13:26
Citaat van: [789]Zeus op 22 augustus 2025, 20:17:37Anders kunnen we beter met zijn allen fristi gaan drinken op een terras.

Maare... wanneer en waar is deze afterparty dan?  ;D  ;D  ;D
Vanavond. Lekker fris en lekker istie.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 25 augustus 2025, 23:45:12
Hoi allemaal,

Ik wil even mijn excuses aanbieden voor hoe sommige mijn opmerkingen zijn gekomen. Het was nooit mijn bedoeling om iemand persoonlijk aan te vallen of boos te maken, of het gevoel mee te geven dat ze mij liever uitkotsen na een spel. Ik ken jullie niet, jullie mij niet.

Voor mij is er een verschil tussen spel en persoon: in het spel kan ik fel of sarcastisch zijn om de spanning en dynamiek groter te maken, maar buiten het spel waardeer ik iedereen en wil ik dat dat ook zo blijft. Kortom, die fristi op het terras, is welkom!

Ik ben iemand die houd van eerlijke, open communicatie, en ben kritisch, competitief ingesteld in spellen die dagenlang duren en daarom zo'n groot deel van je dag opslokken. Mijn felheid, sarcasme is enerzijds mijn humor, maar soms mogelijk een masker van mijzelf om mij af te schermen of mijn aanwezigheid te laten gelden als ik mij ongehoord voel of buitengesloten. In mijn hoofd: "Als ik niet volledig geaccepteerd word, zorg ik dat mijn aanwezigheid in ieder geval voelbaar is?", gebeurd denk ik dan.

Ik merk ook dat ik het lastig vind dat het in het ene gezeldschap wel kan en het andere niet. 10+ jaar terug deed ik het al op het forum en toen was het ook geaccepteerd, nu heb ik steeds meer het gevoel niks meer te mogen zeggen nu het spelleiderteam is veranderd, er veel nieuwe leden zijn. Mogelijk dat ik nu meer irritatie onder de ijsschots heb over het forum dan toen, maar ik ben ook een speler die in mijn begintijd één discussiepost pakte en elke zin een aparte reactie kreeg per PM.

Ik voel mij niet beter dan anderen. Ik voel mij vaker slechter dan anderen, er niet bijhoren en niet gemist worden als ik spellen oversla. En dat ik mij altijd moet aanpassen aan alles, om daarna tot de conclusie te komen dat ik eigenlijk toch niet goed genoeg ben. Of dat als ik die felheid eens aan de kant schuif, dat ik dat verweten krijg: je bent slecht want je bent veel minder fel dan eerst (heb ik het over de niet anonieme spellen).

Ik merk dat mijn competitieve, enthousiasme en mijn manier van spelen soms scherper overkomen dan bedoeld, en dat is iets waar ik me bewust van wil zijn. Mijn sarcasme, valt ook slecht te lezen in tekst, wat ook miscommunicatie veroorzaakt. Als ik scherp ben of het spanning doorbrekend bedoel, zien anderen het soms als boosheid of afsnauwen, dat leidt  tot negatieve reacties of afstand van medespelers, wat mijn gevoel van buitengesloten zijn versterkt. Waarna soms een opmerking komt die dan wel gemeend is, misschien. Zo ontstaat een vicieuze cirkel die zichzelf in stant houdtt.

Verder merk ik dat mensen die minimaal aanwezig zijn in mijn irritatie zone zitten, al helemaal als zij dus negatief reageren. Dat komt denk ik omdat het botst met mijn speelstijl en mentaliteit: actief, kun je enkel de laatste uren van de deadline de dag spelen, is het mogelijk geen geschikt moment om het spel te spelen. Ik wil het niet goedpraten, maar hoop vooral een inkijk te geven in hoe het in mijn hoofd allemaal gaat.

Wat ik wil veranderen: ik wil bewuster omgaan met mijn toon, sarcasme en competitieve felheid, zonder het gevoel te hebben een kastplantje te moeten zijn. Mijn doel is dat mijn opmerkingen in het spel duidelijk als spel bedoeld zijn en niet als persoonlijke aanval. Ik zal letten op hoe mijn woorden overkomen, vooral in tekst, en scherper gedrag temperen waar nodig om misverstanden te voorkomen. Ik kan alleen niet beloven dat het niet misgaat, en heb daarbij hulp nodig.

Wat ik van anderen hoop: begrip voor mijn speelstijl en het niet alles persoonlijk opvatten. Dag 2 gaf ik al aan mij in een hoek gedrukt te voelen. Ik hoop dat iedereen het verschil kan zien tussen spel en persoon, wat echt niet altijd gebeurd en wat mij kwetst, zodat we elkaar de ruimte geven om actief en competitief deel te nemen zonder negatieve gevoelens buiten het spel. Ik ben niet gevoelloze zak waar sommigen mij voor afschilderen, of mogelijk over mij denken.

Ik heb dit vooral geschreven als fragment van hardop denken. Teruglezend, wil ik deze gedachten eerlijk uiten, of ze nu waar zijn of mijn waarheid zoals mijn hoofd het zo maakt.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 26 augustus 2025, 00:26:40
En over mij klagen achter de schermen, zonder mij persoonlijk te benaderen, versterkt anders automatisch mijn negatieve stemming, omdat mijn brein de situatie koppelt aan afwijzing, buitensluiting die ik al ervaar. Ik zou het dus waarderen als iemand dus een probleem met mij persoonlijk heeft niet alleen achter de schermen over mij te klagen, maar ook gewoon open, eerlijk contact op te nemen zodat ik een eventuele blunder in ieder geval goed kan maken, voordat het een opstappeling word.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Kevindemen op 26 augustus 2025, 18:04:48
Bovenstaande post is van mij, trouwens.

Ik besef dat ik soms posts heb gemaakt waarin ik aangaf het spel op te geven. Voor mij was dat een manier om mijn frustratie en gevoel van buitengesloten zijn te uiten. Het voelde alsof mijn aanwezigheid toch weinig impact had, alsof het net zo zinloos was als het recept van een tosti delen: het veranderde niets aan de situatie of het contact met anderen.
Ik begrijp dat dit voor anderen anders kan overkomen, en dat het misschien leek alsof ik het spelplezier wilde ondermijnen. Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Het kwam voort uit mijn gevoel dat sommige mensen mij niet accepteren of afwijzen, en dan zie ik veel door die bril, of dat nu terecht is of niet.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: BloodWolf14 op 26 augustus 2025, 18:46:12
Ik wilde al reageren dat het hele verhaal anoniem posten niet heel veel nut gaat hebben :P
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 26 augustus 2025, 19:01:43
Ja, ik wist niet eens mijn inloggevens met zekerheid. Die staan al niet meer opgeslagen op mijn computer sinds ik de knoop heb doorgehakt Discord van mijn mobiel te verwijderen en uit de groepsapp te stappen. Ik wil niet meer met de vooroordelen die richting 'Kevindemen' zijn op dit forum doorgaan, eigenlijk. Ik heb in het verleden een verzoek ingediend dit account te verwijderen, maar is nooit gebeurd, dus meer toeval dat het kan.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 26 augustus 2025, 19:02:53
Oh en blijkbaar nu als Zeus gepost omdat ik mobiel nog zo ingelogd sta. Had ik niet door.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Thelight288 op 26 augustus 2025, 20:07:30
Ik had nu weinig pm contact dus ik heb verder geen klachten tijdens het spel uitgebracht, maar ergerde me wel aan hoe je reageerde toen je lynch stemmen kreeg, ik snap dat het kut is als je onterect verdacht wordt, maar dat hoort bij het spel. als mensen al opgeven goed of slecht op zo'n manier zit al snel in mijn irritatie zone en is mijn reactie wel te negeren, omdat ik geen energie daar in wil steken. ook dat er continu over activiteit geklaagd werd terwijl dit grotendeels echt meeviel naar mijn mening. er waren paar spelers die inderdaad wat inactiever waren en dat vind ik ook zeker jammer , maar fals, ik bloodwolf en nobody waren vrij actief. william op de achtergrond vooral. zoals je zelf ook zei je hebt ook leven buiten forum en wij ook.

ook nu was je eerst niet bekend als Kevin maar dat werd toch wel duidelijk. voor mij maakt het niet uit met welk account je speelt het gaat er mij om dat het niet prettig is als je vrij persoonlijk speelt, je kan ook aanvallend spelen zonder dat het persoonlijk wordt of voelt. Ook deze feedback is niet op jou als persoon perse, maar meer op de manier dat je speelt. Mijn bedoeling is ook nooit om andere buiten te sluiten.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Falsifica op 26 augustus 2025, 21:20:25
WvW speel je samen, niet alleen. Het is belangrijk dat er rekening gehouden wordt met je medespelers.
Net als jij, kan ik mij ook verliezen in het spel, maar let hier svp op.

En je zult zien wanneer je de ander een kans geeft, dat ze jou ook een kans geven.

De rest van mijn feedback heb je al.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Kevindemen op 27 augustus 2025, 00:44:57
Citaat van: thelight288 op 26 augustus 2025, 20:07:30ik snap dat het kut is als je onterect verdacht wordt, maar dat hoort bij het spel.
Het eigenlijke probleem ligt niet zozeer daarin, maar in het gebrek aan hoor en wederhoor. Er worden aannames gedaan en mensen worden verdacht gemaakt, zonder dat men de moeite neemt om contact op te nemen en gedachten te toetsen. Om überhaupt gehoord te worden, heb ik voortdurend het gevoel dat ik zelf het initiatief moet nemen. Doe ik dat niet, dan heb ik nauwelijks of zelfs helemaal geen contact met anderen in het spel. Wat Falsifica deed vond ik ook een 'dickmove', beloven ergens op terug te komen, stemmen en dan er helemaal niet op terugkomen. Was er gewoon tekst en uitleg gegeven dat het niet uitkwam want drukte of whatever, had dat al zoveel verschil voor mij gemaakt.

Citeerook dat er continu over activiteit geklaagd werd terwijl dit grotendeels echt meeviel naar mijn mening. er waren paar spelers die inderdaad wat inactiever waren en dat vind ik ook zeker jammer , maar fals, ik bloodwolf en nobody waren vrij actief. william op de achtergrond vooral. zoals je zelf ook zei je hebt ook leven buiten forum en wij ook.
De activiteit viel bij twee specifieke spelers niet mee, en het is een structureel probleem in mijn ogen op het forum wat mijn spelplezier evengoed vergalt dat mensen zich inschrijven en vervolgens enkel stemmen en geen verantwoording geven of enkel 's avonds een paar uur voor de deadline iets van zich laten horen. Ja, je kan druk zijn. Ja, je kan een leven ernaast hebben. Maar als je vantevoren weet dat je weinig tijd hebt, zou het een slimmere keuze zijn om je niet in te schrijven voor een spel. En dat is de afgelopen jaren wel de trend, dat je je dan alsnog inschrijft en je eigenlijk een speldag van 3 dagen er al vanuit kan gaan dat dag 1 en 2 niks gebeurd en dag 3 de actie in een paar uur gebeurd. Vanuit die irritatie, is het opgestapeld en niet iets wat door 1 spel ontstaat, maar al veel dieper on het ijsvlakte doorsuddert.

CiteerMijn bedoeling is ook nooit om andere buiten te sluiten.
Dat kan, maar de praktijk is dat het onbewust wel het effect is. Al heel lang.

Er zijn spelers die in het verleden letterlijk hebben gezegd: "Lynch Kevin maar, want wat hij ook zegt, hij is niet te vertrouwen." Zelfs een teamlid. Dat betekent dus dat er bij voorbaat al een oordeel over mij wordt geveld, los van mijn rol of alliantie. Daarnaast merk ik dat berichten van mij soms onbeantwoord blijven, terwijl dezelfde spelers wel reageren op de PM's van anderen. Misschien gebeurt dat niet bewust, maar in de praktijk voelt het wel alsof ik daardoor buitengesloten of genegeerd word.

Ik spreek ten alle tijden in algemeenheden, ik wil niemand voor de schenen schoppen en hoop dat de desbetreffende (ik heb het over een loop van zeker meerdere spellen) het ook zelf kunnen inzien. Ik ben niet perfect, maak fouten, maar mijn gedrag komt ook voort uit irritaties vanuit het gedrag van andere mensen, die net zo goed, of in het verleden mensen, ook geen rekening met mij hielden. 'Weerwolven speel je samen', is enigszins waar, maar ook niet iets wat iedereen op dit forum richting mij uitdraagt.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Kevindemen op 27 augustus 2025, 01:09:04
Citaat van: Falsifica op 26 augustus 2025, 21:20:25En je zult zien wanneer je de ander een kans geeft, dat ze jou ook een kans geven.
Ik weet niet of ik dit geloof.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Nobody op 27 augustus 2025, 01:26:07
Als ik zo vrij mag zijn om te reageren op Kevin's bericht:
Ik vind het een volwassen en oprecht geschreven post, met diepe zelfreflectie en duidelijke punten waar hij aan wilt werken. Hij heeft zichzelf heel kwetsbaar opengesteld en aangegeven dat hij hulp kan gebruiken en tijd nodig heeft om aan zichzelf te werken en te willen werken. Dat vind ik wel heel sterk van hem.

Zelf heb ik geen negatieve ervaring gehad met hoe hij speelde maar ik was natuurlijk ook gewoon een slechtje terwijl Kevin een goedje was. Mede daardoor nam ik zijn frustraties in het spel niet serieus. Soms moest ik zelfs lachen om zijn sarcastische opmerkingen. Maar ik had het oprecht niet door andere spelers er mee zaten.. kan me ergens voorstellen dat dit voor anderen anders heeft gevoeld, zeker omdat jullie vaker met hem gespeeld hebben.

Ik hoop dat die post van Kevin kan helpen om wat meer begrip te creëren en ruimte te geven om elkaar beter te begrijpen, zowel in het spel als daarbuiten.
Ik heb geen idee wat er hierna gebeurd of dat mensen het gewoon beu zijn.. vind het ook wel sneu voor hem..

Moet ook wel beetje van beide kanten komen, iedereen is anders en reageert anders. Als ik me aan iemand zou ergeren had ik het meteen gezegd. Maar als mensen het niet durven of niet veilig genoeg voelen is dat jammer..

Hoe kan Kevin als anonieme speler ervoor zorgen dat anderen zich wél prettig en veilig blijven voelen? Vraag of feedback?

Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 27 augustus 2025, 02:00:15
En: dat je vantevoren weet geen tijd te hebben, wil ik nog nuanceren: er zijn altijd uitzonderingen, misschien hier ook, maar dan kun je dat altijd communiceren, in plaats van een volgend spel je weer in te schrijven en doodleuk hetzelfde te doen. En dan spreek ik dus niet over dit spel.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 27 augustus 2025, 02:01:48
Dankjewel, Nobody.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Nobody op 27 augustus 2025, 07:53:54
Ik lees nu de vervolgberichten en ik zie dat je WvW met veel passie speelt. Ik begrijp ook dat het frustrerend kan zijn als andere spelers minder of niet actief zijn. In dit spel vond ik dat zelf nog wel meevallen, want uiteindelijk heeft iedereen gestemd.

Maar je hebt het ook over andere spellen. Inactieve spelers zijn gewoon niet tof, en ik snap dat het dan oneerlijk voelt en dat de uitkomst van het spel erdoor beïnvloed kan worden. Verliezen doordat anderen niet meedoen is natuurlijk balen, en ik begrijp uit je berichten dat dit vaker voorkomt.
Je kan ook anderen proberen te motiveren om te helpen zoeken ipv klagen zodat er niet zo'n negatieve sfeer hangt.
Ik snap dat je ongehoord voelt, misschien niet altijd serieus genomen en daardoor zwaar teleurgesteld bent en zo reageerd.

Toch is het goed om te beseffen dat sommige mensen dit spel passiever spelen. Iedereen is anders, en je kunt niet van iedereen dezelfde betrokkenheid verwachten. Dat je dit lastig vindt en daar gefrustreerd op reageerd, snap ik..  dat maakt jou mens. Net zoals het begrijpelijk is dat anderen daar gevoelig op reageren, want dat maakt hen ook mens.
En het is voor anderen ook niet leuk spelen dat je steeds boos wordt of overkomt.

Misschien helpt het om dingen wat meer los te laten. Als iemand zegt: "ik kom er nog op terug", probeer dan te denken: "ik hoor het vanzelf wel", in plaats van de hele dag te wachten en steeds checken wanneer iemand online komt.
Het stukje loslaten is heel moeilijk. Ik snap dit. Maar het veranderd wel je hele mindset en dingen voelen minder zwaar als het je lukt.

Als je dat wel blijft doen, kan het doorslaan naar obsessief gedrag. Ik geef toe: ik kijk soms ook even uit nieuwsgierigheid wanneer iemand voor het laatst online is geweest. Maar ik laat het daarbij, zonder er boos of teleurgesteld om te raken. Dat gevoel kun je beter parkeren, zodat het spel leuk blijft.
Oke ik heb wel 1x aan mijn mede-wolf gevraagd of ze sneller kan reageren omdat ik het zo spannend vind.. maar ik word er niet boos om. Ik vraag het gewoon 1x en ik zie wel.. ik ga dan ook gewoon verder met mijn eigen leven.

Zie het een beetje als in een werksituatie: ook daar moet je soms je professionele houding vasthouden en emoties opzijzetten. Ik snap je teleurstelling heel goed, maar ik denk dat je vooral aan je houding richting de groep kunt werken.
Laat het los, accepteer het dat sommige mensen gewoon zo zijn of motiveer ze, en accepteer dat niet alles kan gaan zoals je had gewild, maak er gewoon het beste van en blijf respectvol.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: noicreC op 27 augustus 2025, 10:29:02
Misschien moet ik hier niet op reageren - ik heb niet meegedaan aan het spel. Slechts na afloop meegelezen. Maar Kevin: wat je zegt is wel erg herkenbaar. Vooral alles rond de (in)activiteit van spelers. Ik heb er ook wel vaker moeite mee gehad. Voor diegene die hier zitten met popcorn, enjoy a little more drama! (https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=36365.msg1064170973#msg1064170973) (Hier de Dtopic waar ik naar refereer) (https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=36350.msg1064170902#msg1064170902)

Maar het is wel echt wat nobody en Falsifica hierboven ook zeggen: iedereen speelt anders, en sommigen zijn eenmaal wat inactiever dan anderen. Soms zijn dat dezelfde, andere keren zijn het de spelers waar je het niet van verwacht. Maar je kunt niet verwachten dat iedereen altijd met dezelfde intensiteit mee speelt. Je kunt uiteindelijk alleen maar jouw eigen gedrag veranderen, niet die van een ander.

Ik heb dat na 774 gedaan - alles en iedereen net iets minder serieus nemen, en heb daarna genoeg lol gehad in de potjes erop.

Maar ook wat je hier zegt..

CiteerDat kan, maar de praktijk is dat het onbewust wel het effect is. Al heel lang.

Er zijn spelers die in het verleden letterlijk hebben gezegd: "Lynch Kevin maar, want wat hij ook zegt, hij is niet te vertrouwen." Zelfs een teamlid. Dat betekent dus dat er bij voorbaat al een oordeel over mij wordt geveld, los van mijn rol of alliantie. Daarnaast merk ik dat berichten van mij soms onbeantwoord blijven, terwijl dezelfde spelers wel reageren op de PM's van anderen. Misschien gebeurt dat niet bewust, maar in de praktijk voelt het wel alsof ik daardoor buitengesloten of genegeerd word.

Kijk, ikzelf heb hier geen moeite mee. Mensen reageren vaak leuk op me. Maar ik zie het wel veel bij anderen gebeuren. Falsifica en Murphy worden bij vanaf het begin af aan nooit vertrouwd omdat we weten dat ze vaak rollen krijgen waarmee ze mensen voor de gek kunnen houden / ze vaak dat ook proberen. Ik weet ook dat sommige mensen bij voorbaat gewoon anderen in een slechter licht zien. Neem bijvoorbeeld Zuna's reactie op dat men dacht dat ze of Shaddow of LustigeWolf was (https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=36548.msg1064176483#msg1064176483). Het is overduidelijk dat mensen bepaalde personen van te voren al in een bepaald licht zien(En ik weet dat het bij enkele anderen nog een stukje erger is dan het voorbeeld hierboven).

Vriendjespolitiek zal je altijd blijven houden. Je hebt altijd wel mensen waar je van te voren zoiets hebt van "Oh god, heb je hem weer." Het is de kunst om jezelf erover heen te tillen, maar dat is ook alleen maar een gave besteed aan een klein handjevol mensen(ook ik ben daar niet een van :') ).
Dus het enige wat je kan doen - is jezelf tillen tot een hoger niveau. In plaats van dat je boos word en de situatie verergert, ga er anders mee om. En als dat niet lukt: houd gewoon in je achterhoofd dat het een spel is.

En als het echt geen plezier meer oplevert, probeer een andere manier te vinden waarbij je dat nog wel kan vinden.

Heel vaag allemaal natuurlijk, maar hoe je dat doet is per persoon eigen.

Voorbeeldje:
Voor mij ging het er echt om dat ik minder om de speelstijl van anderen ging geven. Mensen zijn eenmaal inactiever, of mensen doen eenmaal gewoon domme dingen. Dat is onderdeel van het spel.

Dus. Hoe kan ik daar gebruik van maken om een voordeel te krijgen binnen het spel?

--

Iedereen heeft deze struggles wel - vooral nu we ook weer een jaartje ouder en wijzer worden(en dus meer van andermans gedrag begrijpen en eraan gaan irriteren). En iedereen heeft zijn eigen manier om ermee om te gaan. Ik denk dat ook jij een manier moet vinden om hier mee overweg te gaan :)
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 27 augustus 2025, 10:35:13
Bedankt, Nobody. Ik vind het een net, duidelijk bericht. Noicre ook.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: BloodWolf14 op 27 augustus 2025, 12:57:16
Ik heb zelf ook heel hard moeten leren om een stapje terug te nemen in WvW-spellen.

Ik speelde in het begin ook overactief en hoopte dat van anderen ook te zien. Duidelijk is dat niet iedereen de tijd/drang heeft om diezelfde moeite in een spel te stoppen.

Ik merk ook dat netwerken bijvoorbeeld voor mij váák enkel komt als ik zelf berichten ga rondsturen. Daar heb ik ook niet altijd tijd voor. Als ik dan minder van het spel meekrijg so be it. Is dan jammer voor (eigenlijk altijd) team goed. Ik houd dan gewoon in het achterhoofd dat ik gedaan heb wat kon, en als ik dan verlies is het terecht dat het andere team wint :)

De hele drang om te winnen loslaten werkt zeker voor spelers zoals jij en ik Kevin. Als ik bijvoorbeeld 2 vd 3 wolven vind ben ik daar zelf al tevreden mee. Dan hoef ik het spel helemaal niet meer te winnen. Als anderen niet mee wilden in die lynches is dat meer hun probleem dan dat van mij :P

Kan het zeker aanraden om, als je WvW meespeelt, diezelfde mindset aan te nemen. Beetje schouder ophalen als het niet lukt zoals je wil en zien hoe het loopt ^^
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Falsifica op 27 augustus 2025, 13:01:48
Citaat van: BloodWolf14 op 27 augustus 2025, 12:57:16De hele drang om te winnen loslaten werkt zeker voor spelers zoals jij en ik Kevin. Als ik bijvoorbeeld 2 vd 3 wolven vind ben ik daar zelf al tevreden mee. Dan hoef ik het spel helemaal niet meer te winnen. Als anderen niet mee wilden in die lynches is dat meer hun probleem dan dat van mij :P
Heel herkenbaar dit! Dit heb ik ook, in mijn hoofd heb ik dan al gewonnen, of ik het einde nou haal of niet XD
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Thelight288 op 27 augustus 2025, 14:01:07
Citaat van: BloodWolf14 op 27 augustus 2025, 12:57:16Ik heb zelf ook heel hard moeten leren om een stapje terug te nemen in WvW-spellen.

Ik speelde in het begin ook overactief en hoopte dat van anderen ook te zien. Duidelijk is dat niet iedereen de tijd/drang heeft om diezelfde moeite in een spel te stoppen.

Ik merk ook dat netwerken bijvoorbeeld voor mij váák enkel komt als ik zelf berichten ga rondsturen. Daar heb ik ook niet altijd tijd voor. Als ik dan minder van het spel meekrijg so be it. Is dan jammer voor (eigenlijk altijd) team goed. Ik houd dan gewoon in het achterhoofd dat ik gedaan heb wat kon, en als ik dan verlies is het terecht dat het andere team wint :)

De hele drang om te winnen loslaten werkt zeker voor spelers zoals jij en ik Kevin. Als ik bijvoorbeeld 2 vd 3 wolven vind ben ik daar zelf al tevreden mee. Dan hoef ik het spel helemaal niet meer te winnen. Als anderen niet mee wilden in die lynches is dat meer hun probleem dan dat van mij :P

Kan het zeker aanraden om, als je WvW meespeelt, diezelfde mindset aan te nemen. Beetje schouder ophalen als het niet lukt zoals je wil en zien hoe het loopt ^^

Klopt soms heb je ineens een zielsverwant die de game weggeefd  :P ik ben ook gewoon fanatiek haha
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Thelight288 op 27 augustus 2025, 14:13:08
@Kevindemen ja ik erger me ook aan inactiviteit soms vind ik ook jammer, maar inderdaad het cont ik nu klagen erover hielp voor mij niet perse met de sfeer. En is geen verwijt he, maar wat mij helpt is juist focussen op de mensen die wel meedoen. en ja als mensen geen moeite in het spel steken steek ik ook geen moeite in die spelers
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: [789]Zeus op 27 augustus 2025, 15:24:17
De drang om te winnen is ook niet het hoofdthema. Er zijn ook genoeg momenten van winst waarvan ik niet per se alle lol eruit haalde omdat dit op semi inactiviteit werd gewonnen. Het werkt beide kanten op.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Kevindemen op 27 augustus 2025, 18:26:22
Het vorige spel was mijn motivatie speldag 1 al doodgeslagen en toen was er nog niet eens sprake van winst of verlies. Ik ben ook eens mijn bijdragen terug gaan lezen.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Kevindemen op 27 augustus 2025, 23:30:44
Laten we het afronden. Mijn verantwoordelijkheid ligt zeker bij mezelf in hoe ik op situaties reageer, maar ik zie het al als een stap vooruit dat ik me zo kwetsbaar heb durven opstellen. Ik heb niet het gevoel dat de wereld tegen mij is, maar wel dat WvW voor mij geen veilige plek meer is waar ik nog fouten kan maken en ervan leren. En geen plek waar ik kan aangeven wat ik zelf nodig heb, naast het aanpassen van mijn eigen gedrag.

Ik weet daarom niet zeker of ik vertrouwen heb dat mijn toekomstige opmerkingen altijd gehoord zullen worden. Ik merk dat het forumteam als geheel wél optreedt bij klachten over mij, maar ik heb reden om aan te nemen dat dit andersom niet altijd het geval is, en mogelijk ook in de toekomst niet zal zijn.

Ik heb mijn gedrag kritisch bekeken en wil daar graag aan blijven werken; dat is mijn verantwoordelijkheid. Het is aan anderen om ook kritisch naar zichzelf te kijken en een omgeving te creëren waarin ik kan leren en fouten mag bij de feedback toe gaan passen. Omdat ik dit niet kan afdwingen, kies ik ervoor mijn eigen grenzen te bewaken en WvW af te sluiten.

Om deze redenen kies ik ervoor om WvW af te sluiten en wens ik iedereen het allerbeste. Dat is iets waar ik controle over heb. Momenteel voelt dit als een definitieve beslissing; in de toekomst kan dat veranderen, afhankelijk van de omstandigheden. Misschien heb ik tegen die tijd betere manieren gevonden die me helpen dingen los te laten en/of is de omgeving wel meer open om mij te accepteren.

Dank aan Nobody voor de moeite om persoonlijk met mij te praten. Dat waardeer ik zeer. Ook dank aan Kasper, met wie ik in ieder geval kon bespreken wat ik kan verbeteren. Verder dank ik voor de leuke herinneringen, spellen en momenten die ik op dit forum heb mogen ervaren. Vooral de eerste jaren en meetups koester ik met veel plezier en ik kijk met veel plezier terug op het leiden van spellen en het vertrouwen dat het oude team mij gaf om in spellen te experimenteren of dingen te organiseren.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: Kevindemen op 28 augustus 2025, 06:33:18
Grappig detail: er wordt nu zelfs iemand genoemd die al jaren niet meer speelt, alleen vanwege een oud, negatief gekleurd stempel dat nog steeds blijft hangen. Het laat zien hoe hardnekkig reputaties kunnen zijn, zelfs als iemand allang veranderd kan zijn anno 2025.

Dat laat zien hoe hardnekkig een reputatie kan zijn: ook als iemand allang niet meer meedoet en misschien heel anders is geworden. Zo'n stempel raak je niet snel kwijt, en dat maakt dat nieuw gedrag vaak automatisch door die oude bril wordt bekeken. Dat is op zich begrijpelijk, maar het is wel goed om ons daar bewust van te zijn. Misschien zegt de snelheid waarmee we labels plakken soms ook meer over onszelf dan over degene die we labelen, wie zou het eigenlijk zeggen.
Titel: Re: [Nabespreking] Zijn we nog anoniem?
Bericht door: yasu op 28 augustus 2025, 09:11:59
Sorry Kevin, maar nu ben ik het echt even zat aan het worden. Ik wilde niet publiek hier allemaal op gaan reageren omdat ik vind dat dit soort dingen niet in iemands nabespreektopic horen te gebeuren, maar gewoon in gesprekken met elkaar, maar je blijft hier maar sneren uitdelen en daar kan ik echt even niet meer tegen.

Als je een probleem hebt met iemand van het forumteam of het forumteam dan dien je een klacht in, bij het forumteam, en dan willen we daarover best met je in gesprek. Maar het enige wat je nu al dagen aan het doen bent is in een nabespreektopic sneren aan het uitdelen naar "dit forumteam" en het voor mij laten voelen alsof je maar een doel hebt, en dat is iedereen het idee geven dat wij met elkaar het forum aan het vernachelen zijn voor de anderen en spelers waar wij het niet mee zouden kunnen vinden proberen weg te jagen. Wij werken al maanden met man en macht om dit forum in leven te houden, wij steken er gigantisch veel tijd en energie in, wij betalen om dit forum staande te houden, terwijl we ook gewoon kunnen roepen "joe zoek het uit" en het offline kunnen trekken. Scheelt ons veel geld, energie en tijd, maar wij kiezen er unaniem voor om alles te doen wat we kunnen, zodat iedereen nog plezier kan hebben in een forum wat al tientallen jaren meedraait.

Dan over jou, wij kiezen een kant, alleen jij bent het slachtoffer, iedereen is tegen jou, kap daar eens mee. Ga eens even goed in de spiegel kijken en denk dan ook eens na hoe de woorden die je hier schrijft over komen bij de lezende kant. Ik heb hier echt een aantal keer je woorden moeten lezen waarbij het oprecht pijn doet dat je iedereen over een kant aan het scheren bent als tegen je. Wij hebben nooit problemen met je gehad, sterker nog, iedereen in "ons forumteam" die jou persoonlijk kent geeft gewoon aan je privé echt een geweldige gozer te vinden en het jammer en lastig te vinden dat we op het forum met klachten te maken hebben en die dus met je horen te bespreken.

Dan vraag je om hulp om te kijken naar hoe je jezelf kan verbeteren, dan komt er een gesprek tussen jou en wat leden van het forumteam waarin we je proberen te wijzen naar de punten waar je zelf om vroeg en hoe dingen zijn ontstaan en komen er voornamelijk "Ja, maars" (niet in letterlijk steeds die woorden) uit. Hierbij worden dan ook andere leden aangehaald waar we dan niet mee gesproken zouden hebben, want die gedroegen zich in de speller waar we klachten over jou hadden gekregen volgens jou net zo slecht. Wij hebben ALTIJD (iig in sinds de jaren dat ik in het forumteam zit) met spelers gesproken waar klachten over zouden ontstaan, of met de indiener en de ander, of met degene met wie de klacht is ingedient. Als er geen klachten zijn ingedient hoeven we daar niet over te spreken, want anders zijn wij wel degene die kanten moeten kiezen. Nu laat jij het ook hier weer klinken alsof wij altijd maar de kant tegen jou kiezen en hebben gekozen en het doet mij pijn dat je zo laag over ons denkt als mensen.

Verder zijn ook wij in het forumteam gewoon mensen en doen we wat we kunnen en kunnen we ook fouten maken, maar ook daar kan je gewoon met elkaar over in gesprek gaan in plaats van je ongenoegen maar uiten online.

Weet dat ik hier online echt geen zin in had, want ik vind nog altijd dat een gesprek gewoon hoort in plaats van zoiets, maar er zijn nu meerdere gesprekken geweest met leden van het forumteam namens het forumteam en ik blijf hier sneren binnenkomen richting ons.

Dit zijn mijn woorden, waar mogelijk het forumteam zich in kan vinden, maar waar ik niet namens dit bericht indien. Ik wilde het van het hart omdat ik het persoonlijk gewoon compleet zat ben hoe dit moet gaan. Wij als forumteam staan altijd gewoon open om met je het open gesprek aan te gaan over alles, maar dan wel in een gesprek en niet via een topic op het forum.