Weerwolven van Wakkerdam

Archief => 789: Anoniem => Spellen 701-800 => 789: Gouden regen => Topic gestart door: adriaan op 16 augustus 2025, 15:33:54

Titel: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: adriaan op 16 augustus 2025, 15:33:54
Welkom Jason, op wie laat jij je regen vallen?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 16 augustus 2025, 15:41:10
Ick wacht een wijl op een die 't burghemeesterschap versmaet, opdat ick wellicht bequaem ben tot een goet-slecht koppelinghe.

  XD  Weet nog niet hoelang ik deze spraak volhoudt. Maar zeker even de bedriegende schijn op discussie pagina vasthouden.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 16 augustus 2025, 21:06:39
Bellerophon.

Doe die maar  :D
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: adriaan op 16 augustus 2025, 21:36:30
Welkom Bellerophon! Twee helden samen <3
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 16 augustus 2025, 21:38:55
Goddelijke avond, Belle! Ik ben jouw Beschermengeltje  (A)
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 17 augustus 2025, 09:52:37
O Jason wat ben je knap! Ik val als een blok voor je  :-*
Zeker als ik je opzoek op internet  :P

Helaas ben ik niet een slechtje. Ik ben orakel en een adelijke  :)
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 17 augustus 2025, 10:43:33
Mooi, dan kun je uitgaan van mij bij je Orakel krachten.

Ben je alleen adel?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 17 augustus 2025, 11:46:50
Ik ben adel met Prometheus. Er kunnen max. 2 adellijken zijn. Wat wel fijn is dat ik nu Prometheus en jou om de nacht kan opvragen met iemand anders.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 17 augustus 2025, 21:29:56
Ik heb mezelf beschermd vannacht, het zou zomaar kunnen dat ik de lunch was al zijn er nog genoeg andere opties.

Hoe sta jij er tegenover als ik voorzichtig Weerhamster ga hinten tijdens de discussie?  :D

Dan kan ik volgende nachten jou beschermen ipv mezelf.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 18 augustus 2025, 08:30:55
Als jij dar geweest zou zijn is het wel chill dat jij beschermt was haha.

Weerhamster claimen kan inderdaad wel als het voorzichtig is. Dan hebben ze hopelijk minder aandacht voor jou.

Vannacht heb ik Prometheus (noem hem voortaan ff Prom) en Hades opgevraagd en die kunnen winnen met elkaar. Onze BM is dus waarschijnlijk goed. Ik moet nog even denken of ik of Prom met hem contact op ga nemen.

Prom is gokker en gokte op Zeus, maar lunch ging niet door, dus deed niks.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 18 augustus 2025, 08:34:33
Prom heeft mij ook al benaderd met de vraag of ik mislukte actie had om zo wat info los te peuteren over mijn rol.

Heb die voor nu gezegd dat ik geen mislukte actie had en nog weinig spelers heb gesproken.

Maar op den duur kunnen we Prom best vertellen dat we van elkaar weten goed te zijn. Alleen is het daar nu nog echt te vroeg voor.

Ik heb niet zo subtiel hamsteren geschreven in mijn laatste post.  XD  Kijken wie hapt.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 18 augustus 2025, 09:14:35
Ja Prom heeft dat bij iedereen gedaan zei hij. Ik heb hem nog niks verteld over ons.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 18 augustus 2025, 09:21:32
Oke doet Prom goed! Ben benieuwd wat het oplevert.

Ik ga vandaag iedereen benaderen, met vragen naar welke alliantie ze claimen te zijn. Maar verder nog niet te veel vragen.

🧐
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 18 augustus 2025, 12:19:04
Hades claimt neutraal!

Dat betekend dat die iig geen slechtje is. Maar neutraal of goed is.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 18 augustus 2025, 12:26:35
Ik heb nu lopen contact met de helft van de deelnemers, zal gedurende deze speldag iedereen afgaan en hier mijn bevindingen doen.

Ik denk voor ons 2 dat communicatie het belangrijkste is. Ik ben voor een lekker actieve houding, maar als ik bepaalde stappen onderneem wil ik die eerst met jou bespreken.

Ik heb er in ieder geval zin! 8)
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 18 augustus 2025, 15:52:53
Ik vind het opvallend dat Zeus en Icarus dezelfde conclusie trekken dat Prom door zijn pm niet te vertrouwen is. Maar dat beiden spelers niet naar spelers kijken die stiller zijn.

Als de stemming naar Prom zou gaan, ga ik denk ik Zeus verdenken in de discussie. Mijn onderbuikgevoel zit daar: hij heeft tot nu toe 3 keer kritiek geuit naar andere spelers, maar nog geen moeite gedaan zelf onderzoek te doen. En dat vind ik best wel verdacht.

Maar wij zijn een koppel, dus ik durf niet zomaar roekeloos dingen te gaan roepen als dat niet nodig is. Dus ik zal me koest houden voor nu.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 18 augustus 2025, 21:37:59
Citaat van: [789]Jason op 18 augustus 2025, 12:19:04Hades claimt neutraal!

Dat betekend dat die iig geen slechtje is. Maar neutraal of goed is.
Oh nice. Goed om te weten!

Citaat van: [789]Jason op 18 augustus 2025, 12:26:35Ik heb nu lopen contact met de helft van de deelnemers, zal gedurende deze speldag iedereen afgaan en hier mijn bevindingen doen.

Ik denk voor ons 2 dat communicatie het belangrijkste is. Ik ben voor een lekker actieve houding, maar als ik bepaalde stappen onderneem wil ik die eerst met jou bespreken.

Ik heb er in ieder geval zin! 8)

Ja actief blijven is het beste. Moet nog een beetje in dit spel inkomen.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 18 augustus 2025, 21:38:46
Citaat van: [789]Jason op 18 augustus 2025, 15:52:53Ik vind het opvallend dat Zeus en Icarus dezelfde conclusie trekken dat Prom door zijn pm niet te vertrouwen is. Maar dat beiden spelers niet naar spelers kijken die stiller zijn.

Als de stemming naar Prom zou gaan, ga ik denk ik Zeus verdenken in de discussie. Mijn onderbuikgevoel zit daar: hij heeft tot nu toe 3 keer kritiek geuit naar andere spelers, maar nog geen moeite gedaan zelf onderzoek te doen. En dat vind ik best wel verdacht.

Maar wij zijn een koppel, dus ik durf niet zomaar roekeloos dingen te gaan roepen als dat niet nodig is. Dus ik zal me koest houden voor nu.
Ja Prom eerst licht verdedigen en wat anderen mensen noemen voor nu.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 10:49:13
Gaan jullie de adel stemmen inzetten voor een spreiding deze nacht? Is daar een plan voor?

Laat me dat dan tijdig weten, dan zal ik mijn stem inzetten die spreiding beter te verdelen.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 10:56:46
@adriaan kun je ons een infotopic maken? Hoef geen aanpassingsrechten hoor. Maar jandig info ergens anders te posten dan hier!
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 11:55:08
Belle, vannacht bescherm ik jou!

Laat me ook even weten wie je wilt gaan bekijken.
Mijn voorkeur zit m tussen Zeus of Demeter.

Icarus lijkt zeker te zijn dat Demeter goed is. Dus als blijkt van niet staan beiden bij mij als prioriteit.
Maar zoniet, zou dat een zvw constructie kunnen zijn. Dan kunnen we er meteen twee afstrepen.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: adriaan op 19 augustus 2025, 12:44:10
Citaat van: [789]Jason op 19 augustus 2025, 10:56:46@adriaan kun je ons een infotopic maken? Hoef geen aanpassingsrechten hoor. Maar jandig info ergens anders te posten dan hier!
Ja hoor
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 13:17:02
Belle, let erop dat Prom niet te veel info deelt.

In pm contact heeft hij mij inmiddels vertelt dat:
- Hades gecontroleerd is
- Hades of neutraal of goed is
- Ik volgende ben die gecontroleerd wordt (heel dom dit te zeggen overigens)
- Hij niet lunchbaar is specifiek deze nacht
- Hij contact heeft met jou en een paar anderen

Echt  XD  het is dat ik goed ben en weet dat hij dit ook is.

Ik ga wat nauwer contact met hem hebben, ook gezien je nog moet inkomen dit potje. Maar hij speelt erg roekeloos!
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 18:47:10
Citaat van: [789]Jason op 19 augustus 2025, 10:49:13Gaan jullie de adel stemmen inzetten voor een spreiding deze nacht? Is daar een plan voor?

Laat me dat dan tijdig weten, dan zal ik mijn stem inzetten die spreiding beter te verdelen.

We hadden nog geen expliciet plan, maar ik ga even kijken welke kant het opvalt en dan wellicht gelijkspel maken.

Vannacht was ik van plan om jou met Icarus of Demeter te bekijken.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 19:08:35
Prima
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 19:37:26
Ik denk trouwens dat jij echt een groter lunchtarget hebt dan ik
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 20:20:01
Dan maar wijzigen naar mij?

Al vind ik lijk worden ook wel leuk hoor  (6)
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 20:34:23
Leuke spreiding dit, leugenwolven zijn het waarschijnlijk. Anders waren ze niet zo hun best aan het doen.

Dat of we dealen met hulpjes. Afhankelijk van hoe deze nacht loopt zien we dat vanzelf.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 20:39:32
Ik laat de eindbeslissing bij jou dan, wie bescherm ik?

Jij of ik?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 20:45:00
Vergeet je niet te stemmen? Je hebt nog 15min
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 20:54:48
Ja ik ga op iemand met 1 of 2 stemmen stemmen. Ik zou als ik jou was jezelf beschermen. De kans is klein denk ik dat ze mij lunchen
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 20:55:09
Oke! Wissel ik dit nu!
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 21:23:36
Ik ben Bm dat is het enige goede aan deze nacht. Jij nog wat gehoord?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 21:26:26
Echidna kan winnen met jou!
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 21:28:48
Oke, goed te weten. Dan ga ik zo een vette dtopic post maken als je het niet erg vind.

Kun je Prom vragen of die even een lijst kan maken met wie hoeveel stemmen had en hoe dit kon verlopen met jullie adel stemmen? Dan kunnen we die even aan het werk zetten.

Ik denk dat ik binnen nu en een half uur wel kan uitpuzzelen wie we gericht kunnen lynchen. En laten we hopen dat er een valse engel op hades zat. Dat pleidt die persoon namelijk instant vrij.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 21:31:54
Oke even info op een rij

Athena - Neutraal
Bellerophon - Ik (orakel)  ADEL
Cerebrus - mogelijk welp?
Demeter - Erg vertrouwd door Icarus (geen actie)
Echidna - Kan winnen met Jason
Jason - Beschermengel <3
Odysseus - nog geen actie gebruikt
Prometheus - Gokker     ADEL
Zeus - mogelijk Yeti?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 21:33:30
100% Goed
Bellerophon, Jason, Prometheus, Echidna

Mogelijk goed
Demeter - erg vertrouwd door Icarus
Zeus - hint mogelijk naar Yeti

Overig / slecht
Cerebrus - lijkt naar welp te hinten in dt
& Odysseus
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 21:34:47
Ja ik denk dat iemand de rol van Hades heeft nu.

Cerberus verdenkt Zeus. Ik verwacht dat die 2, zeker met hoe deze stemming liep - geen board delen.

Zeus heeft trouwens nog altijd niet op mij gereageerd.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 21:35:06
Zelf even getypt heheh

Prometheus - Athena  -+ ADEL
Zeus - Athena
Hades - Icarus
Icarus - Odysseus
Echidna - Cerebrus
Jason - Odysseus
Demeter - Zeus
Odysseus - Icarus
Cerebrus - Echidna
Echidna - Zeus
Icarus - Zeus
Bellerophon - Icarus  + ADEL
Athena - NIEMAND

Athena - 2,5  + ADEL (kan geen wolf zijn!)
Icarus - 3    + ADEL (geen wolf!)
Odysseus - 1
Zeus - 3
Echidna - 1
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 21:37:15
Kijk dat is heel mooi. We kunnen Athena voor nu iig van wolf zijn afstrepen.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 21:37:29
Athena claimt neutraal en dat geloof ik, want ze kan door adelstem geen wolf zijn.

Dus nu hebben we
100% Goed
Bellerophon, Jason, Prometheus, Echidna
  -> Athena geen onboard slecht!

Dan houden we Zeus, Demeter, Cerebrus en Odysseus over.

Omdat Demeter vertrouwd werd en Cerebrus mogelijk welp is zou ik richten op Zeus en Odysseus.

Cerberus verdenkt Zeus zeg je, maar ik denk dat cerebrus geen onboardje is.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 21:38:34
Dan is het Zeus of Odysseus.

Dan lijkt me het makkelijkst dat iemand helderziende gaat spelen. Ik prefereer dat Prom dit doet haha. Ik wil die wel beschermen dan.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 21:45:24
Ik ga denk ik iets heel gevaarlijks posten zo.


Ik denk dat ik jou bij de 2 verdachten gooi op discussie topic.
Ik zal even wat uittypen. Geef me paar minuutjes.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 21:57:24
Moeten we Prometheus niet iets laten typen?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 21:58:33
Prometheus zit nu ook steeds meer te vragen waarom ik jou echt vertrouw. Ik kan niet delen dat ik koppel ben of wel?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 22:01:45
CiteerIk ben in het bezit van meer informatie dan ik tot nu toe heb laten blijken.
Ik kan - ervan uitgaande dat mijn bron niet dronken is - Prometheus, Echidna en Athena als niet wolf bestempelen. Met de informatie die verder volstrekt is, blijf ik hierover ietwat vaag. Het staat jullie vrij conclusies te trekken.

Dan blijven over Bellerophon, Cerberus, Demeter, Odysseus en Zeus.

Bellerophon gooide de laatste stem op Icarus. Bellerophon is ook heel stil tot nu toe.

Cerberus verdenkt Zeus. En met hoe deze stemming liep, vermoed ik dat die 2 geen board delen. Maar achter de schermen hoor ik verschillende signalen dat Cerberus hoe komisch dit ook klinkt met juist de hond als god, wel eens een welpje zou kunnen zijn.

Icarus was er heilig van overtuigd dat Demeter geen wolf was. Ik wil in ieder geval voor deze nacht hem zijn eer laten behouden en zal Demeter niet meenemen in het afstrepen.

Dan blijven Odysseus en Zeus over.


Odysseus claimt ook de reden te zijn voor een stille nacht. Hij verdacht Icarus en stemt ook op hem.

Zeus stemt Athena. Zeus was even heel actief in de discussie maar is nu foetsie. Alsof er een storm is waar wij geen weet van hebben.

Ik had het mis, ik dacht namelijk tot de laatste 10 minuten, ook dat Icarus slecht was. Maar zijn laatste posts gaven voor mij een beeld van een echte lycantroop. En dus is het zonde dat hij gelyncht is.

Ik verwacht van Bellerophon dat die deze speldag zich van zijn beste kant gaat laten zien. Maar voor nu ben ik gefocust op Odysseus en Zeus.

Oh en Zeus:
Waerom blijft uw antwoord uit op mijn bode? Of zijt ghy bevangen van vrees en durft ghy niet meer te spreken tot mijne ziel?


Wat vind je van deze post?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 22:02:46
Het probleem is, als Prom conversie is, gaan we heel hard dood deze speldag.

Maar anderzijds gaan we denk ik ook dood XD dus misschien beter gewoon open kaart te spelen.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 22:04:02
Ja prima post
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 22:04:40
Mooi, dan ga Prom maar inlichten dat wij elkaar al vertrouwen. Dan ga ik posten.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 22:06:49
Citaat van: [789]Jason op 19 augustus 2025, 22:02:46Het probleem is, als Prom conversie is, gaan we heel hard dood deze speldag.

Maar anderzijds gaan we denk ik ook dood XD dus misschien beter gewoon open kaart te spelen.
Ja it's your choice. Heb het nu al wel iets gedownplayed weer. Heb het gegooid op 'in vergelijking met anderen.

Als hij conversie is, wilt hij mij er zsm uithebben, zodat adel dood is. Dan zou inderdaad wel graag de volgende nacht bescherming willen hebben. Maar er zijn geen aanwijzingen dat dat het geval is. En omdat jij bij iedereen op het goede blaadje staat, blijf jij een lunchtarget.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 22:08:19
Laten we eens kijken wat dit gaat doen  :D  :D
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 22:31:32
Prom heeft het zwaar volgens mij.

Krijg een pm waarin ie zegt dat ik slecht ben?  :(
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 22:52:42
PROM PMT ME DAT DIE GECONVERTEERD IS! Hij denkt dat ik neutraal ben!
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 23:11:08
Prom denkt dat ik neutraal of slecht ben.

Omdat jij waarschijnlijk hebt gezegd dat je hem en mij in een visioen hebt gezet.

Dus kun je mij even terugkoppelen wat hij dacht dat het visioen was?

Want je zag samen winnen. En dat klopt, maar Prom zat niet in je visioen  (6)  XD


Ik ga er 100% vanuit dat jij op de lunch staat. Maar ik ga een oproep doen morgen aan een dodende rol om Prom er asap uit te halen.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 23:37:23
Citaat van: [789]Jason op 19 augustus 2025, 22:52:42PROM PMT ME DAT DIE GECONVERTEERD IS! Hij denkt dat ik neutraal ben!

Oh shit. Hij vroeg mij of jij van mijn rol wist en ik had wel al 'ja' gezegd.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 23:38:42
Oke, Demeter zegt dat ie beul is. Ik heb hem uitgelegd dat er een miscommunicatie is geweest waardoor Prom denk dat ik slecht ben.

Ik hoop dat ie echt beul is, en geen scherprechter of dronkaard. Maar prom moet dood asap
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 23:40:36
Hij weet dat mijn visioen Jason en Echidna wad en dat jullie kunnen winnen met elkaar.

Maar waarom zou hij zeggen dat hij slecht is tegen jou? Ik zeg juist jou erg te vertrouwen. Is hij je niet aan het testen of uitlokken?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 23:41:48
Als demeter beul is kab dat wel het vertrouwen van Icarus verklaren. Maar ik sluit een scherprechter echt niet uit, want goed heeft ook wel sterke rollen.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 23:42:35
Hij zegt dat ik slecht ben of neutraal en hij dit weet.

Dus er is volgens hem geknoeit met het visioen.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 19 augustus 2025, 23:43:14
Huh, maar hoe zou hij dit weten dan?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 23:45:37
Ik weet het ook niet  XD  Maar hij blijft volhouden dat ie dus geconverteerd is en of ik als neutraal me bij hem wil aansluiten.

Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 23:50:37
Denk dat het beste nu is gewoon de info op dtopic te gooien.

Prometheus zegt mij dat ie vannacht geconverteerd is. Hij heeft valse informatie gekregen dat ertoe heeft geleid dat hij denkt dat ik neutraal of een slechte rol heb. Die heb ik niet.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 23:55:19
Belle ga je akkoord dat ik dit post?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 19 augustus 2025, 23:58:30
Dan is echidna slecht, en er geknoeit met je visioen door een gifmenger.

Of je bent dronken.

dat zou verklaren waarom hij dit roept
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 00:03:53
Dont leave me hanging  :(  :(
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 10:03:02
Hij kan bluffen inderdaad. Maar dan zijn zijn uitspraken echt dramatisch voor ons.

Wat een roekeloos kanon is Prom zeg.  :(  Ik ben niet blij.

Ik ben nu in overleg met Demeter en Echidna. Ik denk nog steeds dat beiden goed zijn.

Als Prom echt goed is, kunnen we ook vragen of ie lynch bescherming kan kopen. Dan hangen we hem gewoon op om zeker te weten.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 20 augustus 2025, 10:06:38
Hij kwam in pb inderdaad met het verhaal dat hij jou aan het testen was, maar daar te ver in was gegaan. Hij wist namelijk niet of Echidna te vertrouwen was omdat zij niet pro actief is. Daarom heeft hij denk ik contact met jou geleged, omdat jullie beiden in het visioen zaten.

Let wel op, want Prom denkt dat jij niet weet dat jij in het visioen met Echidna zat. Hij zegt dat dit misschien beter is om geheim te houden, zodat als jullie beiden slecht of slecht neutraal zijn elkaar beter niet kunnen vinden.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 10:08:47
Zucht. Ik ben hier redelijk klaar mee.

Kun je Prom zeggen dat ik weet dat jullie Adel zijn sinds start speldag 1.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 20 augustus 2025, 10:11:39
Ik geloof aan de ene kant wel dat het een test was, want hij stuurde enkele minuten VOORDAT jij een post maakte in dt, dat hij te ver ging. Misschien voelde hij dit al aan aan jouw berichten.

Wel vind ik die laatste opmerking over het geheim houden een beetje raar.

Ik zou hem niet beulen. Misschien wateren.

Ik zou ook liever Zeus of Odysseus willen lynchen. Ik denk dat Zeus faked Yeti te zijn. Ik heb namaelijk, op de lunch na, geen een mislukte actie gehoord

Als Prom wolf is gaat de lunch waarschijnlijk op mij. Zo niet is denk ik iemand anders lunch.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 20 augustus 2025, 10:12:08
Citaat van: [789]Jason op 20 augustus 2025, 10:08:47Zucht. Ik ben hier redelijk klaar mee.

Kun je Prom zeggen dat ik weet dat jullie Adel zijn sinds start speldag 1.
Waarom?

Ik wil niet dat hij weet dat we koppel zijn eigenlijk. Zeker niet als ie wolf is.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 10:12:57
Dan is het tijd om te stemmen. Ik gooi nu gelijk een stem op Zeus.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 10:14:13
Citaat van: [789]Bellerophon op 20 augustus 2025, 10:12:08
Citaat van: [789]Jason op 20 augustus 2025, 10:08:47Zucht. Ik ben hier redelijk klaar mee.

Kun je Prom zeggen dat ik weet dat jullie Adel zijn sinds start speldag 1.
Waarom?

Ik wil niet dat hij weet dat we koppel zijn eigenlijk. Zeker niet als ie wolf is.

Ja je hebt gelijk is te veel risico nu. Als dit een bluf was heeft ie zijn eigen ruiten nu wel ingegooid.

Dan stel ik voor Zeus te lynchen.
Ik bescherm jou, want als hij geconverteerd is ben jij lunch.
Of ik. Maar denk dat prioriteit bij jou ligt want je bent Adel.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 10:53:13
Demeter vroeg aan mij waarom ik jou niet in mijn verdachten verder noemde.

Ik heb Demeter gezegd dat jij gehint hebt naar een rol naar mij. Maar niet duidelijkheid gaf welke, maar dat ik die geloofwaardig genoeg vond voor nu (sinds het speldag3 is) jou even erbuiten te laten.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 20 augustus 2025, 10:57:00
Ah oke top.

Ik zie trouwens dat ik een fout heb gemaakt. De BM stond niet op Athena, maar op Icarus (Hades was BM). Dat betekent dat Athena wel nog startwolf kan zijn...

Athena - 2   + ADEL (3 als wolf)
Icarus - 3,5   + ADEL (geen wolf!)
Odysseus - 1
Zeus - 3
Echidna - 1
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 11:00:45
Oke, laten we dat foutje even tussen ons houden. Als Athena denkt in een positie van vertrouwen te zitten, dan is dat een positie waarin Athena fouten kan maken.

Maar pijnlijk foutje wel, want ik kan Athena's goedheid niet verklaren naar het openbaar nog.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 14:25:52
Heb een pm van Zeus.

Hij zegt: ik ga openbaar slecht claimen, kijken wie hapt.
En hij dreigt erna: als ik lynch ben schiet mijn geliefde jou dood.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 20 augustus 2025, 14:27:36
Ik denk niet dat hij koppel is eigenlijk.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 14:28:21
Heb hem gezegd, is prima ik ben niet bang voor je geliefde.

Dit is een kei harde bluf. XD Ik kan niks anders dan dat doen he. En intimidatie ga ik zo goed op in spellen, dus gewoon lekker terug kaatsen.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 14:34:39
Ik vond mijn argument van 'ik zie Adriaan dat niet doen' ook zwak. XD

En eerlijk gezegd zie ik Adriaan dit wel doen.  XD
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 15:41:48
Ik merk dat Zeus overprikkeld/ gefrustreerd is, ik denk dat ik te aanvallend was naar hem. Oeps.

Voor nu is ons gesprek op pm wat gekalmeerd en niet meer zo tense.

Ik laat je weten wat hier uitkomt.

Ik houd er rekening mee dat als emoties in een spel zitten, de speler meestal vals beschuldigd wordt. Maar dit spel is anoniem, dus wederom is die inschatting moeilijker te maken.
Daarom doe ik een stapje terug van discussie topic en blijf ik even achter de schermen in gesprek met Zeus.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 20 augustus 2025, 16:27:01
Dat begrijp ik inderdaad. Als iemand heel fel wordt, ben ik meestal ook wat voorzichtiger. Maar stel het is Zeus niet hebben we Athena, Cerebrus en Odysseus (en demeter) over.

Odysseus en demeter leek je ook te geloven, maar dat kan dan niet allemaal.

Mag ik vragen wat Odysseus eigenlijk claimde?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 16:28:00
Enkel de valse engel die de rol van Hades heeft en dat dit een neutrale rol is.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 16:32:12
Zeus zegt dat die blufte met koppel. Waar wij ook al vanuit gingen.

Hij geeft wel aan al sinds start van het spel goed contact te hebben met Athena.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 20 augustus 2025, 16:32:27
Ik vind zwarte dood conclusie wel vroeg hoor. Ik wil eigenlijk dat Demeter haar actie deze speldag uitvoert, omdat ik anders ook aan haar ga twijfelen.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 20 augustus 2025, 16:34:29
Eens het is te vroeg om Zwarte Dood aan te roepen. We (denken) pas de helft te weten.

Maar op wie dan? Athena? Cerberus?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 20 augustus 2025, 16:47:35
Voor mij is Cerebrus het verdachtst dan, maar ik denk dat ie offboard is. Als we een onboardjes spel hebben is dat dus niet handig.

Als Demeter weigert een beul of priester actie te doen neig ik eigenlijk naar haar.

Als zij wel een actie doet dan misschien op Athena gaan?


Maar ik laat mijn stem nig gewoon op Zeus staan totdat er wat meer gebeurt denk ik.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 21 augustus 2025, 11:05:33
Demeter gaat Cerberus beulen  ;)
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 21 augustus 2025, 12:49:33
Weten jullie zeker dat jullie adel zijn en niet wolf?

Ik twijfel nu echt aan alles
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 21 augustus 2025, 13:16:56
Zucht de claim kan nog kloppen ook, ik vond jouw rol al te sterk, en adel, en orakel.

Ik zie jou dronken zijn.
Of je liegt dit hele spel al tegen me en bent stiekem slecht, maar ik zou niet weten waarom je dat zou doen tegen je koppel.

Daarentegen, claimde Athena dus wel Pyromaan, bevestigde Zeus mij. Ze kan me niet pyromanen, dus nu claimt ze Orakel.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 21 augustus 2025, 14:49:01
Welke claim kan kloppen bedoel je?

En ik ben echt niet slecht. Waarom zou ik dat niet zeggen tegen jou. Ik vertel jou veel meer dan Prom hoor.

Maar we weten nu toch dat Athena slecht is?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 21 augustus 2025, 14:52:59
Jup Athena is voor mij ook 100% slecht.

Maar als ik daar nu al op stem ben ik bang dat dit backfired.

Prom stemt met ons mee? Ik krijg Echidna ook mee, ze verdenkt hem immers.

We hebben dan al stem meerderheid.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 21 augustus 2025, 14:57:36
Ja ik krijg Prom wel mee. Maar ik denk dat demeter ook wel mee gaat.

Met Echidna, jou en mij hebben we al genoeg, want door adel en bm hebben we al 4 stemmen met bm doorslag.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 21 augustus 2025, 14:59:00
Heb jij al een opvolger voor BM ingestuurd trouwens? Ik zou Prom of Echidna insturen.

En wie zal ik insturen voor orakelactie?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 21 augustus 2025, 14:59:54
Doe Zeus en Demeter.  ;) En ik ga Prom insturen als opvolger.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 21 augustus 2025, 15:48:33
Zal ik openbaar gezegende claimen?

Nacht 1: Cerberus
Nacht 2: Athena

:D

Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 21 augustus 2025, 15:57:09
Wacht ik denk dat ik het zie.

We hebben 2 wolven. Een conversiewolf en een wolf in schaapskleren.
Wolf 1: Athena

Wolf 2: Odysseus. Heeft vacht gepakt van een grafdelver.

Hades was echt Valse Engel, is ook te komisch de God van de onderwereld Valse Engel te maken.

Odysseus doet alsof ie Valse Engel was omdat Hades delver claimde.

Overigens kan 1 van de 2 makkelijk Cwolf zijn, maar maar mijn krachten beschermen me al 2 nachten van conversie.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 21 augustus 2025, 16:06:30
Zeus vraagt mij wie ik vertrouw en niet.

Ik heb geschreven dat ik jou Belle niet vertrouw, en daarna aangedikt dat ik Echidna wel vertrouw.

Ik kan Zeus niet inschatten. Maar ik zie liever Echidna op de lunch dan wij.  XD
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 21 augustus 2025, 17:38:06
(6) zeus die niet doorheeft dat wij samenwerken is iets waar ik dan weer van kan genieten
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 21 augustus 2025, 17:39:33
Ja, we zijn we de lul als 1 van ons lunch wordt.

Wie is slimmer om te beschermen denk je?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 21 augustus 2025, 17:40:59
Ik vind het lastig.

Ik zie mezelf wel lunch zijn, maar jij ook.

Maar als Athena slecht is, dan lunchen ze mij. Als Prom slecht is, lunchen ze jou.

Ik kan nog 1 nacht mezelf beschermen.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 21 augustus 2025, 17:45:13
Ik zie Prom dus niet slecht zijn. Omdat ik nog wordt verdacht ben jij een groter target. Maar jij kan inderdaad nog maar 1 keer worden beschermt en dat maakt het lastig want de nacht hierna ben je denk ik nog steeds een target.

Misschien dat de wolven nu liever Demeter lunchen (als ze beul is)?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 21 augustus 2025, 17:46:00
Denken spelers dat jij weerhamster bent?

Ik zou namelijk sowieso geen gezegende claimen in dt nu. Ik denk dat Athena wel wordt gelyncht.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 21 augustus 2025, 17:51:33
Als ik de wolven was zou ik dat risico niet lopen, voor het geval die scherprechter is.

Ik hoop eig (sorry Echidna!) dat ze Echidna pakken omdat ze denken dat die Orakel is.

Ik heb geen idee. Het klopt wat Zeus zegt, wij 2 zijn de enigen zonder rolclaim. XD Maar zo hoort het eig ook gewoon op speldag 3.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 11:43:19
Stel je bent dronken, en Athena is echt orakel:

dan is slecht echidna en odysseus, met demeter als scherprechter.

Of echidna en odysseus, een van de 2 conversiewolf met iemand geconverteerd.

Deze opties kunnen gewoon  XD
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 11:48:12
Echidna, odysseus en demeter zouden inderdaad alleen slecht kunnen zijn als ik dronken ben. Maar dat is minder waarschijnlijk dan dat Athena slecht is. Zij heeft namelijk het meest rare verhaal en onwaarschijnlijkste claim.

Als Athena goed is kunnen we alleen hopen dat we met adelstemmen nog kunnen winnen. Als wij als koppel sterven weet ik niet of het nog mogelijk is.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 11:51:07
Ja klopt, kans is nou eenmaal vele malen groter dat ze slecht is. En het verhaal klopt ook niet. Maar de opties zijn er, daar wil ik wel bij stil staan.

Als wij als koppel sterven is spel zo goed als klaar. :(

Ik denk trouwens, dat ik wel mezelf moet beschermen, maar ik wacht nog even met de actie veranderen, tot later vandaag.
Want wie weet gebeurd er nog iets.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 19:07:51
Ik denk dat jou beschermen ook slimmer is. Alleen zijn de nachten daarna erg spannend voor jou.

Wie is het slimst om op te vragen denk je? Ik wik eigenlijk Prom met iemand doen.
Als ik nu bijvoorbeeld Odysseus en Zeus opvraag en we horen: kunnen niet winnen, dan weten we nog steeds niet zeker wie we moeten lynchen en we hebben geej ruimte voor een mislynch.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 19:09:28
Prom en Odysseus is een goede optie dan.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 19:09:54
En ja ik bescherm mezelf.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 20:29:06
Oke Prometheus en Odysseus. Mieten we wel hopen dat Prom niet doodgaat.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 21:43:42
Mooi, ik denk dat ik lunch was met die stille nacht.  XD
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 22:07:12
Wat zag je?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 22:07:50
Hehe jij was geen lunch vannacht
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 22:08:05
Lijk?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 22:08:31
Ik ben een lijkje geworden ja  XD
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 22:08:44
Nice!
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 22:09:12
Toch nice dat je mij niet hebt beschermd
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 22:09:24
Dan denk ik dat Oddysseus je delver is.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 22:10:08
Ja dat denk ik ook, want Echidna kan winnen met Prom.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 22:10:43
Ik heb gezegd dat ik Prom en Odysseus ging bekijken. Moet ik dan tegen Prom zeggen dat ze samen kunnen winnen?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 22:11:01
Dus is Prom conversie? Wat denken we?


En JA
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 22:11:07
Sorry Echidna wint met jou
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 22:11:48
Ik denk dat Prom wel conversie is dan. Want welke opties zijn er anders?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 22:12:49
Er kan nog steeds wolf in schaapskleren rondlopen he, daar ga ik eig ook van uit.

Ik denk dat Athena, Zeus nacht 1 bekeek en mij nacht 2. Ik beschermde mezelf, en daardoor mislukte dat.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 22:13:26
Maar Zeus en Prom zie ik niet samen slecht zijn..
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 22:14:52
Bellerophon - Orakel -> Lijk + ADEL
Demeter - Beul / Scherprechter
Echidna - Kan winnen met Jason
Jason - Beschermengel
Odysseus - Valse engel - Delver?
Prometheus - Gokker + ADEL
Zeus - Yeti

Dan is Zeus de conversiewolf. Andere opties zijn er namelijk. Echidna kan geen conversie zijn. Wel wolf in schaapskleren
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 22:15:50
Echidna kan wolf in schaapskleren zijn.

Is afhankelijk van of Athena contact had met slecht.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 22:18:54
Maar we zijn nu dus een trio ipv een duo, als we alles uitroeien. :D

Dus ik denk dat onze winkanst vannacht is gegroeid.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 22:24:49
Citaat van: [789]Jason op 22 augustus 2025, 22:15:50Echidna kan wolf in schaapskleren zijn.

Is afhankelijk van of Athena contact had met slecht.

Ja maar Echidna kan geen conversiewolf zijn (als er conversie in zit)
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 22 augustus 2025, 22:25:18
Pff zullen we even time out doen vanavond.
Laat ze lekker discussiƫren, gaan we morgen verder.

Ik merk dat ik niet helder genoeg ben goed na te denken.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 22:25:31
Citaat van: [789]Jason op 22 augustus 2025, 22:18:54Maar we zijn nu dus een trio ipv een duo, als we alles uitroeien. :D

Dus ik denk dat onze winkanst vannacht is gegroeid.
Ja, dus dat is heel chill. En ik zit nog steeds in adel. We moeten eigenlijk Prometheus uit het slel werken  :D
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 22 augustus 2025, 22:25:51
Ja, ff lekker pitten
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 23 augustus 2025, 10:52:16
Oke we moeten goed overleggen. Ik heb nog niks gedeeld met Prometheus. Ook niet over het visioen.

Wat nu interessant is, is dat hij een bericht in dt wilt gooien dat hij denkt dat jij en Echidna wolven zijn en dat hij jou het liefst wilt lynchen. Hij zegt namelijk dat als jij wolf bent, je ook wist dat Prom zijn conversie claim niet klopte.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 23 augustus 2025, 16:18:33
Ik heb een berichtje van Osysseus of we playtje willen doen door hen als slecht gezien op dtopic te gooien.

Klinkt alsof Odysseus jou moordend wil maken, maar Odysseus weet niet dat wij koppel zijn.  :D
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 23 augustus 2025, 16:35:14
Hoe bedoel je? Wilt Odyseus dat jullie gaan zeggen dat julie iemand als slecht hebben gezien?

En Odysseus weet niet wij zn lijk is? Moet ik stil gaan hinten?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 23 augustus 2025, 19:52:13
Ik zou eventueel kunnen claimen dat ik Orakel ben mocht het de foute kant op gaan.

Ik denk dat ik dan ook contact op moet nemen met Odysseus? Kan Echidna ook nog delver zijn? Ze kan winnen met jou.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 23 augustus 2025, 20:54:05
Ik kan ook gewoon op Discussie topic zeggen dat Odysseus zich vannacht bewezen heeft.

Dat ik denk dat we Echidna, Prom, Jij of Zeus moeten hebben.
Dat ieder eig zich al bewezen heeft op de een of andere manier, maar ieder kan liegen.

Dat ik eigenlijk echt geen idee meer heb wie het moet worden.

En dan spreek ik eig ook de waarheid  :D
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 09:10:18
Sorry ik heb even zonder overleg heel stuk gepost.
Maar hoop dat ik hiermee genoeg dingen roep die discussie opwekken.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 11:54:11
Beste is als we gewoon contact opnemen met Odysseus en m de situatie uitleggen.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 11:57:04
Ja alleen moet ik wel even met een verweer komen in DT. Ik denk dat het slimst is om mijn orakel claim dan op tafel te gooien. Bijna iedereen heeft wel geclaimd namelijk.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 12:05:10
Imo is het Zeus.
Met Echidna of Demeter nog als slecht.

Maar heel zeker ben ik niet.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 12:17:54
Ja Zeus wilt ook te graag vind ik.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 15:08:37
Welke rol claimt Echidna? Volgens prom heeft die geclaimt, maar ik heb geen idee.

Weet jij dat wel?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 17:21:03
Prom heeft gezegd dat Echidna vriend claimt
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:22:04
Dat is raar dan toch, was die dan met visioen thuisgebleven?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 17:23:09
Oohh
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 17:23:23
Dat is scherp opgemerkt Jason
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 17:25:08
Oh Prom heeft al gevraagd wie ze bezocht

Echidna zegt in deze volgorde:

N1 Hades

N2 Jason

N3 Zeus
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 17:25:50
Ze zou jou hebben bezocht en ik vroeg jou en Echidna op.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:26:22
Kan niet.

Kan dan niet, want je moet beiden spelers hebben. Jouw actie had moeten mislukken.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 17:29:28
Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:26:22Kan niet.

Kan dan niet, want je moet beiden spelers hebben. Jouw actie had moeten mislukken.
Ik vraag hem even aan Adriaan just to be sure.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:30:43
Echidna had ook zelf kunnen checken of dat gaat of niet he. Maar heeft ons niet gecorrigeerd.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 17:30:49
Als het niet kan is het een no brainer om Echidna te stemmen.

Wie zou ik als kill insturen mocht ik vannacht kunnen doden?

Ik zit zelf misschien aan Prometheus te denken?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:31:47
Ik zou Zeus of Demeter juist doen.

Ik ga iig later vandaag openbaar vragen aan Odysseus doodsdrankje in te zetten.
Op die manier hoop ik dat lunch op Odysseus valt.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:31:59
Als je t daarmee eens bent?
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 17:36:08
Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:31:47Ik zou Zeus of Demeter juist doen.

Ik ga iig later vandaag openbaar vragen aan Odysseus doodsdrankje in te zetten.
Op die manier hoop ik dat lunch op Odysseus valt.
Maar willen we dat de delver sterft of niet?
Zo ja, maak ik inderdaad een kill
Zo nee, hebben we een stem extra als het ware.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 17:36:27
Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:31:59Als je t daarmee eens bent?
Dan stuur ik Zeus in, want Demeter kan nog offboard zijn.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:38:38
Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 17:36:08
Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:31:47Ik zou Zeus of Demeter juist doen.

Ik ga iig later vandaag openbaar vragen aan Odysseus doodsdrankje in te zetten.
Op die manier hoop ik dat lunch op Odysseus valt.
Maar willen we dat de delver sterft of niet?
Zo ja, maak ik inderdaad een kill
Zo nee, hebben we een stem extra als het ware.

We willen, indien er nog een wolf is, geen lunch worden.
Als we de lunch kunnen sturen, dan doen we dat.

Ik kan mezelf niet beschermen meer he :(
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:47:59
Ik zou eventueel Odysseus gewoon kunnen beschermen ook  :D

Maar denk dat ik Prom doe.
Immers, mochten we sterven, gun ik hem de winst het meeste.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 17:48:40
Ik denk dat Prometheus nog best wolf kan zijn hoor. 1 onboard wolf is denk ik alleen mogelijk als het conversiewolf is. Anders is goed toch veel te sterk met yeti, bengel, orakel etc?

Ik denk Echidna conversie die Zeus of Prom MOET grconverteerd hebben. Dan denk ik Prom. Hij pushte ook op jou ipv Echidna begin deze speldag.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:50:36
Ligt eraan of Demeter scherprechter is.
Maar het feit dat Prom niet heeft gemeld wat Echidna is.. of deed ie dat wel?


Vind Scherprechter, Sjamaan en Wolf in schaapskleren nog best kunnen als team slecht.

Anderzijds is het Conversiewolf en Sjamaan.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 20:17:36
Prom heeft wel gemeld wat Echidna was. Ik twijfel nu erg tussen Zeus en Prom doden.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 20:19:09
Knal Prom er maar uit dan  (6)
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 20:19:50
Wie bescherm jij dan
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 20:21:01
Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 20:19:50Wie bescherm jij dan

Uh niemand denk ik?  :D  Of zal ik Oddyseus doen?


En ja, die play van zeus stuurde die inderdaad al van te voren.. maar vond het niet noemends waardig, want dat die daar niet in ging trappen leek me logisch
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 20:24:08
Wellicht dat je Demeter nog kan beschermen.

Ik hoop eigenlijk dat ze mij nog een keer lunchen, want ik ga niet dood door lunch.
En anders moeten ze even Prometheus / Zeus lunchen.

Maar als ze Prom lunchen heeft mijn kill sowieso geen zin.
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 20:26:30
Goed doen we dat!
Titel: Re: [Welkom] Wie wil jij bevruchten?
Bericht door: [789]Jason op 24 augustus 2025, 20:47:11
Als je goed kijkt, zie je dat Echidna zich over geeft. Maar Zeus snapt niet wat Echidna bedoelt met duos.

En Echidna heeft het mis, het is een trio..