Weerwolven van Wakkerdam

Archief => 789: Anoniem => Spellen 701-800 => 789: Titanen => Topic gestart door: adriaan op 16 augustus 2025, 15:31:19

Titel: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: adriaan op 16 augustus 2025, 15:31:19
Welkom! Hier is: @[789]Echidna
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 19 augustus 2025, 21:39:40
Hallo Promotheus
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 19 augustus 2025, 21:49:12
Citaat van: [789]Echidna op 19 augustus 2025, 21:39:40Hallo Promotheus

Ben nog even bijkomen van de schrik.

Begin partij te zweten jonge...  ben mijn gevoelens aan het verdoven omdat ik weet dat ik veel mensen pijn ga doen....

Ik spoel mijzelf wel door de plee want als ik nu als wolf moet gaan spelen heb ik geen hart en ziel meer.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 19 augustus 2025, 22:08:23
Echidna, luister en huiver: ik heb zeer waardevolle info.

Ik was gokker + Adel
Ik zit nog steeds op het Adelboard, samen met Bellerophon.
Bellerophon is Orakel.
Bellerophon heeft mij + Hades gechecked in nacht 1.
We konden allebei winnen dus we vertrouwen Hades opzich wel, was alleen beetje voorzichtiger geworden omdat Hades neutraal claimde.
Nu doet het er niet aan toe omdat hij dood is. Misschien maar goed ook want hij blijkt achteraf toch goed te zijn, dat heeft mij wel een mogelijke blunder bespaard.

In nacht 2 heeft Belle jou en Jason gechecked, en jullie kunnen samen winnen. Belle zegt dat hij 99% Jason vertrouwd, en hiermee vertrouwd hij jou automatisch ook door zijn visioen.

Voorlopig zit je goed, doe niks geks. Probeer wel beetje actief mee te doen en doen alsof je aan het zoeken bent naar wolven want we gaan nu vooral kijken naar spelers die weinig input geven.
Maar voorlopig zit je bij Belle wel goed, en ik wil contact opnemen met Jason want hij is offboard slechtje.

We kunnen voor de zekerheid jouw identiteit als wolf nog wel geheim houden, mocht Jason in een G/S-koppel zitten. Je weet maar nooit. Ik hou je geheim oke?
Doe alsof je dit allemaal niet weet, hou dit voor je! Benoem ook geen conversie of iets in de DT.

Ik heb even de testrollen van 789 nog nagelezen en ik denk wel dat ik Jason kan benaderen hierover toch?
Hoe denk jij hier over?

Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 19 augustus 2025, 22:31:45
Gezien de DT post van Jason heeft onze orakel Belle al jouw naam genoemd.
Hebben Belle en Jason al contact met jou opgenomen?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 19 augustus 2025, 22:43:50
Njaaaaa... ik kon niet wachten en heb tegen Jason gezegd dat ik weet dat hij slecht is maar dat de orakel denkt dat hij goed is. Dat hij mag raden hoe dit kan.
Hij doet alsof zijn neus bloed en ontkend glashard, dat ik bij Belle moet gaan checken.
Belle is offline.
Misschien is hij toch een neutraaltje die goed claimt?
Of hij is te voorzichtig...?
Hij kan iig winnen met jou/ons? dus hij is of slecht of neutraal. En we zijn nog vroeg in het spel, hij kan nog een kant kiezen als hij neutraal is.
Zal ik riskeren en gewoon zeggen dat ik geconverteerd ben en dat hij bij slecht moet aansluiten, dat we een netwerk hebben?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 19 augustus 2025, 23:23:37
Jason heeft priester opgeroepen en ik vermoed dat hij mij wilt doden..
Ik denk dus dat Jason een goed neutraaltje is.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 19 augustus 2025, 23:47:53
Demeter en Jason hebben veel contact met elkaar. Demeter heeft mij nu benaderd dat hij gehoord hebt dat ik opeens slecht ben.
Kan maar van 1 persoon zijn.
Jason claimt een rol te hebben die iemand kan beschermen voor de lunch. Dit had hij bij mij op vorige speldag geclaimd. En op deze speldag met Belle.

Dan weet je iig dat deze trio elkaar vertrouwen.
Kijk even wie je op de lunch wilt zetten. Belle heeft een controlerende rol maar die word misschien beschermd aankomende nacht?
En die heeft jou al gecontroleerd.

Sorry heb het verpest. Ik dacht oprecht dat Jason een offboard slechtje was en gezien we maar met zn 2en zijn had ik gehoopt op een extra slechtje.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 19 augustus 2025, 23:52:47
Zou Demeter en Jason G/G-koppel kunnen zijn en daarom dat als Jason neutraal is dat hij sws voor goed wilt gaan kiezen?
Of een G/S-koppel en is hij de S daarvan?

Ik denk dat Demeter wel goede lunch optie is. Die heeft belle nog niet gechecked ook. En als 1 van haar gekozen kandidaten dood gaat , gaat haar visioen ook niet door.

Maar als Demeter priester is en mij eerst wilt vragen dan is hij geen boeiende visioen target en dus ook geen boeiende lunch optie meer.

Ik schrijf alvast mn gedachte hier voordat ik opeens dood ga. Hopelijk heb je hier wat aan.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 20 augustus 2025, 00:02:59
Oke heb wel een poging gewaagd via pm naar Demeter en op de adel board dat ik Jason uit de tent probeerde te lokken met bluffen maar dat het uit de hand is gelopen.
En prima als priester mij wilt priesteren maar dat t zonde is.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 20 augustus 2025, 08:21:19
Citaat van: [789]Prometheus op 19 augustus 2025, 22:08:23Echidna, luister en huiver: ik heb zeer waardevolle info.

Ik was gokker + Adel
Ik zit nog steeds op het Adelboard, samen met Bellerophon.
Bellerophon is Orakel.
Bellerophon heeft mij + Hades gechecked in nacht 1.
We konden allebei winnen dus we vertrouwen Hades opzich wel, was alleen beetje voorzichtiger geworden omdat Hades neutraal claimde.
Nu doet het er niet aan toe omdat hij dood is. Misschien maar goed ook want hij blijkt achteraf toch goed te zijn, dat heeft mij wel een mogelijke blunder bespaard.

In nacht 2 heeft Belle jou en Jason gechecked, en jullie kunnen samen winnen. Belle zegt dat hij 99% Jason vertrouwd, en hiermee vertrouwd hij jou automatisch ook door zijn visioen.

Voorlopig zit je goed, doe niks geks. Probeer wel beetje actief mee te doen en doen alsof je aan het zoeken bent naar wolven want we gaan nu vooral kijken naar spelers die weinig input geven.
Maar voorlopig zit je bij Belle wel goed, en ik wil contact opnemen met Jason want hij is offboard slechtje.

We kunnen voor de zekerheid jouw identiteit als wolf nog wel geheim houden, mocht Jason in een G/S-koppel zitten. Je weet maar nooit. Ik hou je geheim oke?
Doe alsof je dit allemaal niet weet, hou dit voor je! Benoem ook geen conversie of iets in de DT.

Ik heb even de testrollen van 789 nog nagelezen en ik denk wel dat ik Jason kan benaderen hierover toch?
Hoe denk jij hier over?



Zo ik heb even alles gelezen en om eerlijk te zijn denk ik dat niet Jason goed is. Want er heeft een yeti wel de lunch gestopt op nacht 1 denk ik. Zullen er dan nog een controlerende rol inzitten of hij is dronken daar moeten we ook rekening mee houden. Maar je hebt Jason al benaderd dat is kut eeehm even kijken wat het beste is.

En ook excuses dat ik je geconventeerd heb.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 20 augustus 2025, 12:35:03
We gaan het beste maken van de situatie, Jason zegt dat hij mij voordeel van twijfel gaat geven.
Weet niet of het een act is maar ik ga dan maar verder netwerken omdat ik dit al vanaf dag 1 heb gedaan. anders valt dat ook weer op.
Ik heb bij Jason mijn oude rol gokker geclaimd en gebluft dat ik mijzelf wel kan bewijzen de volgende speldag, door lynch bescherming te kopen. maar dat ik op zijn hart wil drukken dat het wet zonde is van de lynch maar dat ik het wel waard vind om mijzelf nogmaals te bewijzen.
En dan dat hij Belle kan beschermen en dat belle mij nog een keer checkt.

Ik denk dat zij dat al sws van plan waren dus ik benoem het maar zelf, en dan vanaf daar ff nadenken wie we moeten lunchen.

Kan zijn dat Belle per ongeluk tegen mij jouw naam noemde maar eigenlijk Athena bedoelde.. misschien dat zij Jason en Athena heeft gechecked ipv jou. want ik zie in Jason DT post dat hij athena noemde niet jou als spelers die hij vertrouwd???
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 20 augustus 2025, 13:19:40
Jason heefttegen mij prive het wel gezegd dat hij mij vertrouwd maar dat hij wel dronken kan zijn of iets gestoord.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 20 augustus 2025, 14:31:47
Oke gelukkig vertrouwd hij je, hopelijk meent hij het.
Belle zegt niks meer tegen mij, en heeft inmiddels op Zeus gestemd.
Mijn onderbuik gevoel zegt dat het misschien een wolvenval is om te kijken wie er makkelijk meegaan.
En zij gaan sws op mij letten wie ik nu verdenk enzo.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 20 augustus 2025, 23:30:35
Echidna, als ik deze spel dag niet gelynched word denk ik dat Belle mij nogmaals gaat checken met andere speler.
Belle zegt helemaal niets meer tegen me.
Belle de orakel kan niet dezelfde spelers achter elkaar checken en zij heeft Jason afgelopen nacht gedaan. Zij kan ook niet haarzelf checken.
Hades was samen met mij gechecked in nacht 1, maar Hades is al dood.
Dus ik denk dat Belle mij nog een keer gaat checken met een speler die ze nog niet hebben gechecked en ik vermoed dat het Demeter is. Die kwam in prive naar mij toe over mijn wolven claim en dat moet hij dus van Jason gehoord hebben. Dus Jason vertrouwd Demeter.

Ik denk oprecht dat Belle beschermd gaat worden door Jason om mij te checken. Zullen we Demeter op de lunch gooien?
Als ik wel de lynch ga worden, dan moet de orakel andere speler checken.

Als ik dood ga aan de lynch, dan is het misschien wel goed om Belle in de volgende volgende nacht te lunchen want die kan niet 2x achter elkaar beschermd worden toch? Kijk maar even wat jij denkt en doet.

Laat me weten als je er niet mee eens bent maar ik zet Demeter alvast op de lunch voor ik t morgen vergeet.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 20 augustus 2025, 23:32:34
Oja, misschien weet je het al maar misschien wel goed om er bij te melden: als 1 van de gekozen spelers van de orakel dood gaat, gaat het visioen niet door. Dus als Demeter en ik aankomende nacht gechecked worden, maar we lunchen Demeter dan gaat visioen niet door en kunnen we nog even verder.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 20 augustus 2025, 23:51:14
Echidna, heb je al nagedacht wat voor goedjesrol je wilt gaan claimen in de toekomst?
Want ik heb mijn aantekeningen toen voor nacht 1 al met Belle gedeeld. Zij weet dat jij bij mij goed hebt geclaimd en dat jouw actie mislukt was.
Dus je moet ff alvast voor jezelf verzinnen wat voor rol je gaat claimen, om jezelf mentaal op voor te bereiden. Niet dat je per se moet gaan claimen maar als we later in het spel opeens allemaal rolclaims gaan doen en je bent de enige die niet meewerkt is dat miss ook verdacht. ja ik weet het niet. Ik geef jou gewoon tip mee, ALS je later wilt claimen dat je daar rekening moet houden.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 00:18:00
Ik heb even een wilde move gedaan om jou ook als mijn verdenking te noemen, maar ik weet dat Jason (en wss Belle ook) jou vertrouwd. En als ik toch dood ga, sta jij in goed dag licht mede hierdoor.
Dit is een investering voor jou, dat ze meer jou gaan vertrouwen.
Ik weet niet of ik echt op jou ga stemmen, ik zeg het alleen. Kijke wat mensen zeggen.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 00:22:00
ALs iemand aan jou vraagt met wie je contact heb gehad, kan je iig ook die 2 dode spelers opnoemen, lol  XD  en met mij in het begin.
Heb je wel wat contact gehad of ergens aan iemand laten zien dat je beetje op zoek was naar wolven??
Want ik ben wel bang dat ze uiteindelijk de stille gaan pakken of iemand die niet actief meedenkt en zoekt.
En dat gaat meer opvallen als er minder spelers in het spel zijn.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 08:42:26
elke ochtend moet ik door alle jou berichten doorgaan hahaha
sorry ik sliep al. Een griekse godin zijn is vermoeiend.
Ik denk niet dat Demeter de beste is om op lunch te gooien. Ik wil liever Belle of Jason.
Dankjewel voor je "verdenking"ik hoop dat meer mensen me gaan vertrouwen dan.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 08:46:57
Jason heeft mij prive bericht gestuurd dat hij Athena niet vertrouwd maar doet alsof zodat hij hoopt dat ze zich verspreekt. misschien doet hij dat zelfde tactiek bij jou? Heeft Jason jou uitgelegd waarom hij jou vertrouwd??

Ik DENK dat Belle beschermd wordt, komende lunch? Jason claimt een beschermende rol te hebben. hij had mij toen aangeboden dat hij mij kan beschermen toen ik hem iets te veel info gaf (toen ik nog een goedje was)
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 08:48:04
misschien dan Jason lunchen want ik wil Demeter eigenlijk nog houden
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 08:49:50
Citaat van: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 08:48:04misschien dan Jason lunchen want ik wil Demeter eigenlijk nog houden

Ow oke, waarom wil je Demeter nog houden eigenlijk?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 09:14:35
ik heb gevoel dat hij scherprechter of beul is en misschien wel ons kan helpen
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 09:18:44
we moeten sowieso nog een hulpje hebben toch want kan me niet voorstellen dat ik het enigste slechtje was aan het begin
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 09:51:18
Wat ik heb begrepen van Jason via prive is dat hij Cerb en Athena aan de galg wilt.
Als Cerb het niet wordt, zou Cerb wss door ander manier sterven.
Dan denk ik dat hij Demeter bedoeld die Cerb gaat doden.
En jason heeft mij geadviseerd om lynch bescherming te kopen zodat ik mij dan ook weer kan bewijzen de volgende dag.

Maar dan kan Demeter toch beter jason doden haha? En dan lunchen we Belle?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 09:53:34
ik heb heel weinig contact met demeter of eigenlijk niks en jij?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 09:56:14
Citaat van: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 09:53:34ik heb heel weinig contact met demeter of eigenlijk niks en jij?

Enige contact wat ik met Demeter had (naast kantclaim in begin) was dat hij direct naar me toe kwam nadat ik tegen Jason heb gezegd dat ik wolf ben.
En toen wist ik het.. Jason en Demeter hebben veel contact.

Hoe kom je er bij dat je denkt dat Demeter dan scherprechter is?

Jason zegt tegen mij dat Cerb wilt weten wie orakel is.. misschien is Cerb wel de scherprechter?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 10:01:15
Op dit moment heb ik het meest contact met jou en Jason.
Belle negeert mij nog steeds.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 10:06:22
Omdat ik denk dat de nieuwe rollen er in zitten en ik afgelopen spellen heb gecheckt en scherprechter niet echt tot zijn recht is gekomen. En Jason en Demeter hebben veel contact. Jason heeft aangegeven dat er een dodende rol zich bij Jason moet melden dat is dus Demeter denk ik maar waarom zou hij het dan niet gebruikt hebben
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 10:18:23
Daar heb je een goed punt. Laten we dan of Jason of Belle lunchen?
Denk je dat een beschermende rol past in deze rol verdelingen met yeti en lycantroop?
Jason claimde wel dat hij iemand kan beschermen maar dat deed ie best vroeg al in t spel tegen me..en hij is ook bezig met welpen lokken. die vroeg aan mij of ik prins wil claimen om te zien of ik gewelpt ga worden.
Maar heb gezegd dat ik dat niet ga doen want de welp zou dan zeus welpen op yeti.
En heb in de dt aangegeven dat ik niet zkr wist of mn nacht actie door was gegaan dus dat klopt dan niet als ik prins zou claimen.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 10:26:15
nee ik denk niet dat er een beschermende rol in zit. Zullen we een risico nemen om Demeter te benaderen.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 10:29:32
Citaat van: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 10:26:15nee ik denk niet dat er een beschermende rol in zit. Zullen we een risico nemen om Demeter te benaderen.

Ik durf echt niks meer sinds mijn wolvenclaim naar jason. en de kans is nog niet heel groot dat Demeter het is. kan net zo goed ook Ceb zijn?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 10:30:30
ja precies misschien maar niet doen inderdaad het is maar een wilde gok natuurlijk
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 11:10:45
Heb een wilde gedachte, maar ik heb jouw hersenpan nodig want ik kan soms roekeloos zijn.
Zal ik dit naar Jason sturen?

Hee, ik heb een wild idee.
Morgen: als mensen op mij gaan stemmen, doe ik alsof ik in het openbaar toegeef en roep ik alle slechtjes op om zich bij mij te melden.
Het publiek weet namelijk niet dat ik gokker ben met lynch-bescherming, en het is slimmer om dat nog niet te openbaren.
Als iedereen dan op mij stemt en de slechtjes naar mij toekomen, dan:
   1. ga ik niet dood en heb ik mezelf voor iedereen bewezen,
   2. weet ik meteen wie de slechtjes zijn. HAHA XD
   
Maar dan moet ik toegeven dat ik off-board slechtje ben, zodat de wolven ook naar mij toe komen?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 11:11:57
Beste scenario is dat Jason mij gwn gaat vertrouwen en ze lynch kill niet wilt verspillen en dan 1 van de genoemde "slechtjes" gaan lynchen. Hebben we nog extra dag uitgerekt, lol.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 11:25:44
Mmmmm om eerlijk te zijn ik vind het wel een goed idee eigenlijk hahaha. I love people who are reckless. Misschien is het wel gewoon een idee om te zeggen dat je inderdaad geconventeerd bent
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 11:36:44
Oke maar ik wil nog in mijn rol blijven als gokker die zogenaamd wolf heeft geclaimd.
zodat ik nog kleine kans heb dat jason mij misschien nog gaat geloven dat het onderdeel van mijn plan was om slechtjes te lokken... om die te lynchen. maar ik ga dan bv ook liegen dat speler X ook naar mij toe kwam en die gaat dan ontkennen natuurlijk.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 11:57:18
Noem je mij nou lomp?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 12:04:46
Citaat van: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 11:57:18Noem je mij nou lomp?

Hahaha nee dat ging over Cerb die wat woef woef zei en dat iemand anders dacht dat hij aan het hinten was om wolf zijnde.

Als iemand die lomp is, dan ben ik dat. Vanwege mn wolven claim tegen Jason  ;D
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 12:08:20
neee sowieso ben je niet lomp vanwege dat. IK ga verder niks zeggen voordt ik mijn eigen indentiteit onthul
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 12:17:25
Is goed maar op wie stem jij?
Ik vroeg zogenaamd aan Jason wat hij over jou denkt en of hij contact met jou heeft. Hij zei tegen mij dat jij prive goed overkomt.
Verder niks.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 12:19:18
Waarom beult ie niet Jason of zo
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 12:34:38
ik wou dus op Cerberus stemmen maar dat hoeft niet meer
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 13:35:08
Zou Athena slechtje zijn?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 13:35:43
ik denk het wel maar als demeter scherprechter is hebben we dan 2 hulpjes?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 13:52:36
Of Athena is dronkaard. mag van mij ook op de lynch.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 14:26:37
Of Belle is de dronkaard.. en klopte haar visioen niet omdat ze jou en jason heeft bekeken?
maar haar eerste visioen klopte wel.. van mij en hades.

Wat denk jij
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 14:47:21
mmmm ik weet niet om eerlijk te zijn
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 16:42:12
Ik denk dat we gewoon moeten focussen op onszelf en niet meer op zoek gaan naar slechtjes.. is te riskant. En jij maakt prima kans om dit spel te winnen gezien Belle en Jason jou vertrouwen door de orakel actie.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 21 augustus 2025, 22:21:13
Heb de huidige test rollen nogmaals bekeken. Kan best zo zijn dat er gifmenger is en dat hij visioen van Belle heeft verstoord.
Als Athena dat is dan is dat jammer. We kunnen niks
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 07:50:59
ik weet ook niet wat het beste is om te zeggen nu
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 07:51:17
Was vergeten te zeggen dat Belle weer tegen me praat en dat ze mij wel geloofd dat ik niet geconverteerd bent. Ik zei dat ze mij wel nog een keer kan controleren.
Mijn gevoel zegt wel dat ze voorzichtig is alsnog.

Maar zij is wel goed om te lunchen of wil je jason? Denk dat hij de BM aan Zeus gaat geven.
Of Zeus opeten? Kan zijn dat Belle Zeus en mij gaat controleren als ze echt wilt weten of ik nog steeds goed ben. Weet niet wat haar prio is. Durf het ook niet aan haar te vragen.
Maar het blijft altijd een wilde gok.

Ik zit er namelijk mee dat als Belle dood is dat Jason sws wel denkt dat ik er achter zit want hij weet dat ik weet wie de orakel is.
Hij had er toen erover dat Cerb wilde weten wie de orakel is en als hij slecht is dan ben ik goed anders had Cerb wel geweten wie orakel is.

Ik heb namelijk tegen Jason en Belle gezegd dat als ik bij de volgende speldag gelynched dreigt te worden dat ik wel een idee heb. Dat ik zogenaamd weer ga toegeven dat ik slecht ben en dan alle slechtjes ga oproepen, kijken of er iemand bij me meldt. En dat we nog steeds geheim houden dat ik gokker ben (ja ze denken dat ik gokker ben). Dat ik vandaag Lynch bescherming heb gekocht.
Dan heb ik 1. Mijzelf bewezen en 2. We weten dan wie slecht is.
Maar dan moet ik offboard slechtje claimen zodat misschien ook een wolf zich bij me meldt.
Als ik geen gokker ben val ik toch al door de mand.
Maar kan dan geen lunch bescherming kopen erna en dat het risico is.


_____


En dan hoopte ik stiekem dat Jason of Belle dan morgen gaat zeggen dat het zonde is van de lynch als ik gokker ben. En dat ze dan iemand anders lynchen.
En als ik toch gelynched ga worden dan geloven ze jou nog gewoon.
Stel Belle blijkt toch dronken te zijn dan weet Jason dat haar visioen niet te vertrouwen is en dan ben jij minder betrouwbaar. Jason vertrouwd jou puur alleen vanwege visioen van Belle denk ik.
Als Athena Orakel blijkt te zijn trekt hij sws haar visioen in twijfel.
En daarom weet ik niet zeker of Belle goede keus is om te vreten maar misschien wel vanwege haar Adel stem.
Die is toch wel cruciaal als we dan nog maar met 6 over zijn.
Nee laten we toch Belle maar eten. Hopelijk heeft Jason geen beschermende rol en was t een bluf. Denk dat hij welpen val wilde zetten.

Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 07:56:03
als jou idee met Belle en Jason gaat werken en ik geloof je daarin misschien dan Zeus lunchen
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 08:18:03
Wat is verstandig? Vertrouwen of adel stem tegen ons?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 08:19:05
wie zat er nog meer in de adel?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 08:33:10
Alleen Belle en ik. Maar met zn 2en
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 09:31:02
Een adel stem is best wel krachtig als er weinig spelers over blijven.
Na deze nacht (als de lunch door gaat), zijn we met nog 6 over. Gezien Athena koppel claimt te zijn.
Als ik de volgende spel dag dood ga, dan is de volgende speldag 4 spelers over en dan word denk ik Zeus of Jason Adel gemaakt.
En dan ben je wel fakt als zij slim gaan stemmen want zij hebben 2 Adel stemmen en een BM stem.

Ik denk dat we Belle alvast moeten lunchen puur voor de adel stem. Niet eens vanwege haar rol.
Want het is mogelijk dat ik morgen dood ga aan de lynch.

Uiteraard probeer ik me wel er uit te lullen maar dat word een uitdaging.
Zat me al partij te zweten toen Jason mij onder de bus gooide in de DT XD
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 11:23:16
jaaaa laten we nog even de dag afwachten
Je post was prima

Maar wat kan ik nu het beste zeggen zonder mijzelf verdacht te maken
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 11:35:45
Je kan alvast zeggen als Athena goed blijkt te zijn dat je toch gaat twijfelen over de spelers die er over blijven.
Dat ik toch geconverteerd zou kunnen zijn. En dan moet je nog voor jezelf gaan invullen met wie ik samen slecht zou kunnen zijn want met Zeus is geen optie omdat hij yeti claimt. Tenzij hij er nog een ander rol is die acties laat mislukken, dan zou ik wel samen met Zeus slecht kunnen zijn? Weet niet of jij een slechtjes rol weet die dat kan doen? Heb ff geen mentale energie om dat uit te zoeken voor nu want ben op mijn werk eigenlijk xD

Je kan mij als potentiele verdachte aanwijzen samen met nog een speler. Want ik denk dat iemand sowieso mij gaan aanwijzen en dan is het goed als jij de eerste bent die ermee komt om vertrouwen te wekken.
Zodat zij geen link tussen ons kunnen leggen.

En dan ga ik er op reageren: Maar als Athena toch slecht blijkt te zijn dan verdenk ik jou Echidna. Zolang er geen conversie wolf bekend is.. Hoe zeker ben je dan dat ik geconverteerd ben? Puur alleen maar om mijn gebluf.. Ja heb er beetje spijt van maar aan de andere kant durf ik daarom Jason op goed te zetten.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 11:55:29
En dan hopen dat Odysseus lynchen morgen
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 12:14:46
Ik denk dat je mij samen met Odysseus kan verdenken. Want we hebben stemmen nodig van Jason en Belle
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 12:31:55
ik heb gepost
wacht maar even met antwoorden op mij
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 12:39:40
Even je laatste zin checken. Je bedoeld wss als Athena toch goed blijkt te zijn dan is Promo en Ody slecht
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 12:43:49
Correctie gedaan
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 12:47:53
Ok nice. Ik wacht wel met reageren. Doe ik vnv wel ofzo en anders morgen. Of nouja. Ben morgen wel de hele dag druk. Kijk wel, ik voel me niet geneigd om meteen te reageren.
Komt goooeeee :)
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 14:17:27
Weet je al welke je rol gaat claimen? Ik schat in dat Jason op volgende speldag rolclaims wil doen..

Dit zei hij eersgister op de DT:

Citaat van: [789]Jason op 20 augustus 2025, 09:05:40Omdat Odysseus een rolclaim deed. Ik ga dit niet openbaar zetten zolang het speldag 3 is.

En jij bent het laatste puzzelstukje Echidna.
Van de rest weet hij wel al behalve van jou en Odysseus.

Als je gaat claimen, moet je wel iets claimen wat misschien een nacht actie heeft. Ik heb alleen naar Belle mijn aantekeningen gestuurd. Maar als zij dood is.. maakt het misschien niet veel uit meer.. maar ik weet dus niet met wie zij de info heeft gedeeld.
Als je even geen rol weet kan ik ook doen alsof je bij mij gwn geen nacht actie hebt geclaimd (toen ik bij iedereen langs kwam voor kant claim en nacht actie).
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 14:20:23
Jason is aan het twijfelen of hij zichzelf of Belle gaat beschermen.
Weet niet of het een bluf is maar hou er rekening mee als er geen lunch is dat het wss daardoor komt.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 14:30:06
Citaat van: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 14:17:27Weet je al welke je rol gaat claimen? Ik schat in dat Jason op volgende speldag rolclaims wil doen..

Dit zei hij eersgister op de DT:

Citaat van: [789]Jason op 20 augustus 2025, 09:05:40Omdat Odysseus een rolclaim deed. Ik ga dit niet openbaar zetten zolang het speldag 3 is.

En jij bent het laatste puzzelstukje Echidna.
Van de rest weet hij wel al behalve van jou en Odysseus.

Als je gaat claimen, moet je wel iets claimen wat misschien een nacht actie heeft. Ik heb alleen naar Belle mijn aantekeningen gestuurd. Maar als zij dood is.. maakt het misschien niet veel uit meer.. maar ik weet dus niet met wie zij de info heeft gedeeld.
Als je even geen rol weet kan ik ook doen alsof je bij mij gwn geen nacht actie hebt geclaimd (toen ik bij iedereen langs kwam voor kant claim en nacht actie).

Nee geen idee wat voor rol ik moet claimen ik ben daar zo slecht in. En Zeus stuurt nu in PM waarom hij mij zou moeten vertrouwen
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 14:33:42
Jason heeft bij Zeus via prive bericht expres Belle en jou omgewisseld in gesprekken zodat 1 van jullie 2 best orakel zou kunnen zijn.
Weet niet of hij het letterlijk orakel heeft genoemd maar hij hoopt dat de wolven niet weten wie de orakel is. Mocht Zeus slecht zijn.
En ik denk drm dat Zeus nu naar jou toe komt.
Je kan tegen Zeus zeggen dat je nog iets te vroeg vindt om te claimen maar dat jij sws goed bent en op DT lijkt je minder actief, maar dat je juist achter schermen contact hebt met mensen?
En dat jij in de DT al gepost hebt wie je verdenkt.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 15:29:36
Zeus denkt dat ik het orakel ben
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 15:34:54
Oke maar hoe reageer je daar op tegen Zeus?
En had Belle contact met jou toen ze jou had gechecked?
Is het handig als jij naar Belle of Jason prive gaat en zegt dat Zeus denkt dat jij orakel bent?

Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 17:12:03
Ik heb mysterieus geantwoord misschien dan dat Zeus en Jason straks elkaar gaan aanvallen
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 17:40:22
Oo huh wat was er besproken en waarom denk je dat? Ik zie niet hoe zij elkaar gaan aanvallen?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 17:56:49
Nee sorry ik zei het verkeerd dat de echte bron van Jason door hem in twijfel word gesteld. In mijn hoofd klinkt dit veel logischer
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 18:09:16
Okee maar Zeus weet dat jij ook bij die bron hoort toch?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 18:24:39
En er is nog een ding. Over je rol claim. Ik heb voor je gekeken naar een goedjesrol met actie die je kunt claimen.
Ik denk dat 'vriend' wel geloofwaardig is, maarrrrr.. ik heb Adriaan gevraagd als je actie niet doorgaat door yeti, of je dan bericht krijgt. Zijn antwoord is dus Nee.
Dus dat is dan een dingetje.
Als Belle morgen dood is door lunch.. dan kun je er op gokken dat mijn aantekeningen van wie welke nacht actie niet door ging niet gedeeld is met Jason of iemand anders.
Maar dat is dus niet met zekerheid.
Ik zou het anders ook niet weten.

Dus stel er is geen nachtdode, dan denkt Jason wss ja de wolven hebben Belle willen lunchen. En dan gaat hij sws naar mij kijken.
Maar dan kan jij nog zeggen ja maar kan ook zijn dat de wolven jou (Echidnan) wilden lunchen want je was niet thuis (omdat je vriend bent).

En als Belle nog mee komt van "hey je had in nacht 1 geclaimd dat je actie niet door ging.."
Dan kan je nog zeggen dat je tegen me had gelogen omdat je mn vraag niet serieus nam en te persoonlijk vond zo vroeg ? Want je wilde nog niks over je rol vertellen.

Is maar een idee he. Doe wat je er mee wilt! Kijk wat voor jou het beste werkt.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 18:25:29
Volgens mij wel
Misschien moeten we toch Zeus omleggen want Jason beschermt toch zichzelf of Belle Misschien moeten we geen risico nemen
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 18:26:10
Ik lees nu pas je verhaal sorry, ja ik vind het wel eens goeie eigenlijk
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 18:29:01
Ik leg liever Zeusje om eerlijk te zijn
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 18:43:54
Ik wil eigenlijk wel er op gokken om Belle te doden vanwege die Adel stem..

Dan kan jouw rol claim vriend ook nog kloppen toch dat er geen dode was als dat zo zou zijn?

Jason vroeg aan mij hoeveel kans ik denk dat hij gelunched zou worden toen ik tegen hem zei dat ik wss niet gelunched ga worden door die verdenkingen. Ik denk dat hij zorgen maakte. Ik zei toen ja wel dikke kans als wolven niet weten wie orakel is. Of denken dat Athena Orakel is. Vanwege zijn BM schap.
En daarom zei hij tegen Zeus over jou en Bella zodat Zeus niet zou weten wie van de 2 orakel zou zijn.

Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 19:19:21
Echidna, als je denkt dat het goed is, kan je Jason nu al prive bericht sturen dat je zijn post in de discussie hebt gezien en dat jij ook een reden zou kunnen zijn voor mislukte lunch... Maar dat je pas na nacht 3 wilt claimen (als hij ook rolclaim wilt doen)?

De timing kan belangrijk zijn bij het liegen.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 19:24:21
Bella vroeg aan mij wie ze moet checken en k heb gezegd oddysseus en mij.
Want aan Zeus en Demeter hebben we niet veel aan.
(Blijft er ook niet veel over).
Als Odysseus goed is dan krijgt Belle info dat we niet samen kunnen winnen en dan probeer ik Odysseus aan de lynch te krijgen.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 19:45:15
Citaat van: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 19:19:21Echidna, als je denkt dat het goed is, kan je Jason nu al prive bericht sturen dat je zijn post in de discussie hebt gezien en dat jij ook een reden zou kunnen zijn voor mislukte lunch... Maar dat je pas na nacht 3 wilt claimen (als hij ook rolclaim wilt doen)?

De timing kan belangrijk zijn bij het liegen.

Is dat wel slim?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 19:48:21
Je wilt toch rol vriend claimen?
Denk dat het verdachter is als je dan pas ermee komt als iemand aan jou om rolclaim vraagt.. of niet?
Jij mag de inschatting zelf maken.
Ik ben zelf wel voorstander van op tijd ermee komen.
Als je het spannend vindt kan je ook halfuurtje voor de deadline pm sturen naar Jason en dat je dan wel meer laat weten de volgende dag.
Maar ik weet ook niet hoe jouw contact is met Jason?
Als je niet veel met hem praat is t misschien ook raar maar je kan iig zeggen dat je hem wel gelooft
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 19:50:26
Als we geluk hebben, zal Jason dan nog tegen jou zeggen ".. als ik de nacht overleef"...

Dan weten we dat hij zichzelf niet beschermd heeft. (Of hij bluft??)

Blijft altijd gokken.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 22 augustus 2025, 20:03:15
Ik vind wel heel tricky mort ikczeggen weet niet eens hoe ik het formuleren
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 20:09:40
Oke als je tricky vindt dan moet je het niet doen. Want je wilt natuurlijk zo goed mogelijk overkomen en dat lukt alleen als je zelf erin gelooft.

Komt helemaal goed is niet erg als je hem niet van te voren bericht stuurt.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 22 augustus 2025, 22:19:08
Sorry Echidna, je gevoel had gelijk over dat Belle toch beschermd zou worden afgelopen nacht.
Maar bekijk het zo.. als je nu vriend gaat claimen dan kan je ook zeggen dat er geen lunch was omdat de wolven jou wilden lunchen?
Dan kan het zo zijn dat de yeti claim van Zeus ook onbetrouwbaar is.

Maar niemand heeft jou verteld (behalve ik) dat Jason beschermende kracht heeft toch? Dus jij kon het niet weten?

Ik ben benieuwd wie Belle heeft bekeken en wat voor info ze krijgt.

Wil je weer poging wagen om Belle de lunchen? Jason is wss bescherm engel OF gezegende.
Of wil je iemand anders? Ik laat het aan jou over..
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 23 augustus 2025, 09:19:31
Lol Zeus zegt nu in DT dat hij naar buiten is gegaan afgelopen nacht als Yeti maar hij niks van Adriaan hoorde.

Logisch want yeti mag maar 2x naar buiten. Hij was al 2x naar buiten geweest in nacht 1 en 2.
Vandaar dat hij niks hoorde.

Demeter trekt hem in twijfel.

Beter zeggen we niks hierover  ;D


Citaat van: [789]Zeus op 20 augustus 2025, 12:17:44Ik ben Yeti. N1 en N2 buitengekomen.
Die ermee wat je wil.

Citaat van: [789]Cerberus op 20 augustus 2025, 17:35:22Ik kan bij deze aangeven zowel nacht 1 en 2 een mislukte actie te hebben gehad.

Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 23 augustus 2025, 09:22:57
Dit is trouwens wel het moment om vriend te claimen? Of iig prive bij Jason en Belle. Als je geloofd wil worden.
Of wil je pas claimen als zij aan jou vragen? Dat kan ook..
Maar dan kan je zeggen dat je bij Jason hebt geslapen?
Doen we alsof Jason de lunch was?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 23 augustus 2025, 10:00:02
Nee wacht. Beter claim je dat je bij Belle hebt geslapen!!!!
Ik heb een idee om Jason zwart te maken!!!

Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 23 augustus 2025, 10:06:14
Mocht Jason straks aan jou vragen of je contact met mij heb zeg je Ja.

Dat ik jou ondervraagd hebt en dat je rolclaim bij mij hebt gedaan.

(Daarom ben ik tot de conclusie gekomen dat hij wolf is)
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 23 augustus 2025, 10:11:20
Ow wacht. Maak niet uit bij wie je sliep want jij bent vriend en jij was de lunch dan omdat je niet thuis was!
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 23 augustus 2025, 13:23:38
Wat is je plan dan om Jason ,warmte maken
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 23 augustus 2025, 13:55:33
Ik durf echt niemand meer te vertrouwen. Sinds de nacht heb ik liggen piekeren en ik had moeite om puzzelstukjes te leggen wie 2 wolven zijn, er van uitgaan dat er sws 2 moeten zijn want 1 is wel heel weinig?

Ik wil jullie mijn gedachtes delen anders komen we ook niet verder.

Ik begin nu toch te twijfelen over Jason.
Enige reden waarom ik hem op groen gezet heb was omdat hij mijn conversie wolf claim niet geloofde en mij in de DT heeft gegooid.
Dat zag ik als pure goedjes actie.
In combinatie met dat hij ook gechecked is door een controlerende rol.

Maar waar ik niet eerder aan gedacht heb, Stel hij is de wolf? Logisch dat hij mij niet geloofd dat ik geconverteerd ben omdat ik niet op het wolvenboard zit. En dat was voor hem sws goed om mij in de DT te gooien.

De persoon die controlerende rol heeft vertrouw ik 100%. Dat is mijn zielsverwant dus die heeft mij niet misleid. Maar die KAN wel dronkaard zijn waardoor de acties met info niet betrouwbaar zou kunnen zijn.

Als die persoon geen dronkaard is, zijn Jason en Echidna samen wolven. En dan gaat mijn voorkeur naar Jason lynchen. Want hij zit de boel steeds te misleiden en ons op verkeerde spoor te zetten.

Als die persoon wel dronkaard is, dan zijn Jason en X wolven.
Die speler X vind ik moeilijk want Jason heeft ooit Odysseus een 2e stem gegeven.
Lijkt me niet dat die twee ook wolven zijn of het moet een schijn stem geweest zijn. Wild!

Ik zie geen logische combinatie tussen Jason en Zeus omdat Zeus hem ook al er op aansprak dat Jason steeds goedjes aanwees. En Zeus zou dan Yeti zijn.


----

Echidna, zie mijn post. Jason gaat wss hier op bescherm engel of gezegende claimen en reden te zijn voor geen lunch.
Nu moet jij claimen dat jij vriend bent en wss daarom geen lunch was gevallen.. dat betekend dat jij de lunch was afgelopen nacht .

Dat moet wel goed uitkomen want Jason heeft bij Zeus, jou en Belle omgedraaid.
Dat jij lunch was betekend dat Zeus misschien wolf is.
Hoewel hij best bewezen Yeti is al eigenlijk. Maar hoop dat ze Zeus in twijfel trekken dan en dat Zeus op Jason gaat.

De reden waarom ik jou genoemd heb is ook om link tussen ons te wissen.
Jouw vriend claim hier in is perfect.
Ik had dit ook naar Belle gestuurd maar zij verdenkt jou eerder dan Jason. Omdat Jason meer actief is.

Ik wil jou niet dood hebben, dan vind ik dat ik eerder dood moet.

Als het uit de hand loopt offer ik mijzelf wel op dat iedereen op mij moet stemmen. Want als zij zien dat er conversie wolf dood is dan is het gedaan voor ons.

En dan als ze zien dat ik wolf ben kan jij Belle keihard aanvallen dat zij en ik gewoon 2 wolven zijn die aan het begin deden alsof we goedjes zijn maar er is nooit bewijs dat wij bewezen zijn.

Belle zegt nu trouwens dat ze mij en Odysseus samen heeft bekeken maar dat hij en ik samen kunnen winnen....

Ik denk toch dat Belle dronkaard is of Odysseus is toch echt slecht ?
Beter sturen wij hem geen bericht. Je weet maar nooit.

Wat vind je van mn post ?
Ik weet niet hoeveel mensen over de orakel weten misschien moet ik in mn post schrijven dat het om een orakel visioen gaat.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 23 augustus 2025, 13:56:43
Ben nu met Bella in gesprek. Zij zegt dat Jason haar beschermd heeft en dat er drm geen lunch is geweest.
Zal ik tegen haar zeggen dat jij bij mij vriend hebt geclaimd??
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 23 augustus 2025, 14:09:17
Ik wil ook tegen bella zeggen dat zij best dronkaard kan zijn want als zij jou verdenkt voor wolf zijn dan moet Jason ook wolf zijn ..
En dat kan niet met mislukte lunch.
1 van jullie is goed dus zij is dronkaard. En dan is Odysseus slecht en ik goed.
Zij moet er alleen zelf haar eigen rol in twijfel nemen.

We gaan ze gek maken.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 23 augustus 2025, 14:09:45
Want zij geloofd zelf niet dat zij dronkaard kan zijn.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 23 augustus 2025, 14:12:20
En dan is de vraag aan haar: als Echidan wolf js, wie is zij dan samen wolf?
Als zij zegt oddysseus.
Dan zeg ik; Lynch dan Odysseus en controleer jason of Echidan nog een keer. Want 50% kans dat we weer goedje lunchen als we op jou echidan gaan.

Zo rekken we tijd.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 23 augustus 2025, 14:13:58
Kan je iig ff snel reageren of ik je toestemming heb om tegen bella te zeggen dat ik net jouw rolclaim vriend binnen heb?
Ze is tijdje online en timing is wel belangrijk anders lijkt het net alsof we de hele dag smoesjes aan het verzinnen zijn en als we NU reageren dan lijkt het meer waarheid omdat we minder tijd hebben nagedacht.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 23 augustus 2025, 15:26:40
Ik vind het een hele goede post en jij verdiend de winst sowieso meer dan ik. Jij doet al het werk.

Zeg naar dat ik vriend heb geclaimd tegen Belle
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 02:47:19
Citaat van: [789]Echidna op 23 augustus 2025, 15:26:40Ik vind het een hele goede post en jij verdiend de winst sowieso meer dan ik. Jij doet al het werk.

Zeg naar dat ik vriend heb geclaimd tegen Belle

Thanks maar ik wil jou laten winnen want als jij eerder dood gaat dan ik, dan zien zij conversiewolf.. ja dan hou ik het niet meer vol dan weten zij dat ik geconverteerd ben. En dat red ik niet met hoeveel spelers er nu nog over zijn als jij vandaag dood gaat...
we moeten hoe dan ook ervoor zorgen dat jij niet er onder door gaat want als jij dood gaat dan is het klaar voor team slecht.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 03:06:20
Oke luister.. heb mijn post beetje aangepast en in de DT gepost. ik heb jouw naam weggelaten.
Ik heb expres geen 2e speler genoemd want anders weet iedereen dat ik over Belle heb die controlerende rol zou hebben..
Het is ook aan haar zelf of zij dat openbaar wilt zeggen.

Risico van mijn post nu is dat spelers nu wel kunnen roepen dat Belle en ik samen wolven zijn.
Als dat zo is, moet je hier op mee gaan en mij samen met Belle ook aanvallen.

Als ik het niet red, zeg ik stem allemaal maar op mij want ben gokker en voelde vorige speldag al de bui hangen en heb lynch bescherming gekocht. Belle en Jason weten hiervan.
Als ik geluk heb, gaan ze twijlfelen want is zonde van lynch stem.
Als ik pech heb, hangen ze mij gewoon en dan ga ik dood als weerwolf.

En dan Echidna, ben jij soort van bewezen want jij hebt mij aangevallen EN op mij gestemd. belangrijk is dat jij op mij stemt als 1e of als 2e speler!

Alleen wolven stemmen op mede wolven vaak als een van de laatste als schijn stem. Dus je moet overtuigend zijn met je daden door als 1e of als 2e op mij te stemmen!! Doe het gewoon, want alleen op deze manier maakt team slecht kans. Maak JIJ kans om te overleven als laatste slechtje.

Zullen we... Zeus lunchen? Ik zet m alvast voordat we het vergeten... maar jij mag kiezen en aanpassen want ik heb de vorige verpest.. maar.. Belle kan nog dronkaard zijn dan kan niemand haar nog serieus nemen.. en als zij zien dat ik dood ga als weerwolf, kunnen zij belle hierna ophangen "zie je wel, bella en Prom zijn samen wolven".

Dan kan jij nog extra spel dag rekken en ben jij hopeljik soort van bewezen. Laten we Odysseus nog leven als laatste verdachte. Lol
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 10:28:06
Zeus lunch is prima, ik vind het een zeer goede post alleen miet ik nu even bedenken wat het beste is ik wil niet de eerste stem op je zetten namenlijk
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 10:33:18
Thanks :) als 2e stem is ook goed.

Maar jij weet van Belle toch dat zij orakel is? Dat heeft Belle zelf tegen jou gezegd denk ik? Omdat ze jou heeft gechecked?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 10:45:30
Echidna, Jason heeft verdenkingen naar jou geuit op de dt.
Jij kan het terugzeggen naar hem.. wat maakt jou meer verdacht van hem? Hij kan zelf net zo goed ook wolf in schaapskleren zijn!!

En je kan zeggen met wie zou jij dan samen wolf zijn??? Want hij heeft maar 1 verdachte opgenoemd... Dat is gewoon een wolven actie want dat is 1 speler afstrepen elke keer ipv verbanden leggen...


Laat me weten als je hulp nodig hebt met post schrijven of als je dit niet begrijpt.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 10:53:17
Jaa misschien dat ik post ik,

Waarom zou ik meer verdacht maken want jij kan net zo goed wolf in schaapskleren zijn. En met wie zou ik dan wolf zijn

Zoiets ik ben hier echt niet goed in
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 10:57:26
Ja dat is prima!
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 11:06:24
Thnx je bent echt een goede medewolf
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 11:14:54
Lief van jou! Jij ook hoor, je doet gewoon met me mee en heb ook eigen mening.

Ik voelde me gewoon heel stom dat ik naar Jason kwam en heb gezegd dat ik geconverteerd ben.
En ook dat van Bella lunchen en daardoor geen dode was.

Jason liegt dat Odysseus heks is want de heks krijgt bericht wie hij gered heeft.

Of Odysseus liegt en heeft dat tegen Jason gezegd.

Laten we hier niks over zeggen want kan ook een test zijn.. een wolven val... Want alleen wolven weten dat het niet zo is als iemand anders de lunch was. Jason weet dondersgoed dat hij Belle heeft beschermd en daarom is het een bluf. Of Odysseus.

Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 13:22:03
Als we Zeus op Jason krijgen en wij stemmen daar ook op dan hebben we ook Demeter nodig want Jason js bm
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 16:07:40
Echidna, als Jason NIET Lynch word.. zullen we toch Jason lunchen?

Ik begin te vermoeden dat Jason en Belle koppel zijn.

Vlak voor de nacht toen Belle, Jason zou controleren met jou, zei ze dat ze hem 99% vertrouwd.
En dan vond ik vreemd, puur gewoon omdat hij goed overkwam.

Als Odysseus valse engel -> heks is, en Jason gered heeft en als dit waar is.. dan betekend dat we via Belle, Jason ook hebben gekilled.
Wel raar dat de heks dan alleen Jason krijgt als info dat die gered heeft en niet Belle.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 16:12:12
Nee ik ben daar niet mee eens als we nu een goeie lynch hebben en dan weer verspeeld door die kut bescherming dan zijn we fucked. We moeten dan of Jason of Belle op de lynch krijgen ik weet niet hoe jou contact met Demeter is
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 16:16:32
Oke dan laten ze de lunch op Zeus. Je hebt gelijk.

Nee ik heb geen contact met Demeter. Jij wel?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 16:20:21
Nog een reden waarom ik Jason en Belle verdenk van koppel... Jason zei met veel vertrouwen in de DT dat ik lieg over zielsverwant met Belle zijn.

En als koppel zit je ook op een aparte board. Daar zou Belle wel tegen Jason mogen zeggen dat we Adel zijn  net als ik tegen jou op deze board.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 16:22:24
Ooh ja precies

Zal ik nu ook vriend claimen bij Zeus want hij vraagt dat mu via pm
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 16:23:35
Citaat van: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 16:22:24Ooh ja precies

Zal ik nu ook vriend claimen bij Zeus want hij vraagt dat mu via pm

Ja doe maar. Claim maar en laat zien dat je mee aan het puzzelen bent. Je mag mij ook verdenken!!
Bijvoorbeeld dat stel orakel claim is fake, dan zijn Belle en ik samen wolf kunnen zijn?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 16:26:35
Je kan mij en Belle samen wolven noemen maar je kan ook Jason en Odysseus samen wolven zijn.

Of orakel claim is nep of de heks claim is nep.

Is raar als ik het zeg gezien ik zielsverwant claim ben met Belle.

En als jij dat zegt in de DT en of tegen Zeus dan laat het wel zien dat je meedenkt met puzzelen.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 16:43:40
Ik heb nu Zeus en Demeter geappt ook misschien is het handig als jij ook Demeter contact op neemt zodat hij met ons mee stemt
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 16:45:39
Toevallig heb ik Demeter net dit gestuurd;


Zeus vroeg aan mij of ik echt ZV ben met Belle en ik heb dit naar Zeus gestuurd en zie nu je bericht in de dt.
Ik denk ik stuur dit ook naar jou;

Ja klopt, ik vertrouw Belle 100%
Maar ik vind het raar dat zij dat niet terug zegt.
En dan zegt Jason met veel zelfvertrouwen in de DT dat ik lieg over ZV zijn .. terwijl jij en Demeter zich afvragen of t echt zo is.

En daarom vermoed ik stiekem dat Jason en Belle koppel zijn. En daar moet de Lek zijn denk ik.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 17:25:26
Risico is wel.. als ik nu Jason en Belle ga aanvallen dat ze G/S-koppel kunnen zijn.. en stel ze zijn dat ook echt.. dan kunnen ze nog steeds op mij stemmen en als ik dood ga . Gaat adel naar Jason. En dan ben jij ook de pineut vanwege de adel stemmen.
Heb alleen prive tegen Demeter en Zeus gezegd dat ik Jason en Belle verdenk van koppel.

Als Belle en Jason idd G/S-koppel zijn, dan is Belle echt orakel en niet dronkaard. Dan weten zij dat jij ook slecht bent.
Maar dan is Odysseus en ik ook slecht. Dus dat is raar. Dan zijn we met veel slecht.
Dan zijn ze eerder G/G-koppel en verklaard wel geen dode als Jason echt beschermengel of gezegende is. Of niet maar dat de heks Belle gered heeft en Belle heeft bericht gekregen en tegen Jason gezegd en dat ze besluiten om te liegen dat Jason lunch was. Kijken of wolven daar iets achter zoeken zodat ze die mensen weer kunnen verdenken.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 17:28:53
Oke fijn dat Belle toch wel in de DT gezegd heeft dat we ZV zijn...
En ze vraagt nu prive aan mij wat voor claim ik heb gekregen van Jason.. dus ze begint miss toch te twijfelen over Jason.

Damn ik zat me hiervoor helemaal gek te maken joh xD
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 17:37:59
Laat maar ik geef het op ik denk niet dat het gaat lukken
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 18:21:21
Shit balen joh... Had het ook niet geweten dat het niet kon over nacht 2... Shit kut kak zooi.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 18:22:13
Ja sorry voor mijn slechte spel its my fahlt
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 18:24:14
Nee hoor ik had het zelf ook niet geweten.
En pas op. Zeus gaat jou testen via prive bericht en doen alsof hij slecht is. Hij gaat kijken of je gaat happen.

Je kan nog acteren!! Doe het nu het nog kan... Maak er het beste van..
Zeg gewoon dat je echt goed bent en dat slecht heel goed heeft gespeeld en dat je gewoon in de val word gelokt of iets. Geef je alles.
Want Zeus gelooft mij ook zomaar gewoon.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 18:25:50
Ik heb het op dt gegooid dat hij mij dir bericht heeft gestuurd
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 18:26:31
Maar laten we de lunch sowieso op Zeus laten
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 18:31:33
Vind alleen die Adel stem kut en als Belle dood gaat zien we wel haar echte goedjes rol en zal mijn ZV claim meer geloofwaardig zijn. Omdat ze dat heeft toegegeven op de DT dat zij en ik ZV zijn.
En als ik ZV ben kan ik inderdaad niet geconverteerd zijn.
Zit wel te twijfelen om toch Belle te lunchen weer. Is een wilde gok maar ik weet niet hoe ik me anders er uit ga lullen als ze zien dat jij conversie wolf bent...
En Zeus gelooft me gewoon xD

Als we Zeus lunchen dan leeft Belle en Belle kan mij dan wantrouwen.

Hopen dat Belle dan toch echt orakel is en niet dronkaard want dan kan ik Jason aanvallen.

@Adriaan, moet ik per se een opvolger sturen voor Adel of mag ik ook niemand kiezen?
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 18:32:56
Nee doe het niet Bellie is straks weer beschermd mocht je nog 1 kans willen moet er nu ook een lunch dode vallen
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 18:34:28
Okee ik laat m op Zeus staan.
Vind wel spannend om onder ogen van Belle te moeten komen. Straks gaat ze roepen ja we zijn toch geen ZV. Omdat ze mij niet meer gelooft omdat ze zien dat jij conversie wolf bent. Aargh ik kijk er nu al tegen op. Ik kan me hier niet uit lullen.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 18:36:34
Zeus zit mij tot echt vervelends aan toe berichten te sturen. Echt met hallo? We zijn sowieso slecht bla bla bla het is echt annoying. Zeus heeft mij in 10 minuten meer berichten gestuurd dan Trump ooit op Twitter heeft gezet
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 18:39:20
Ik kan volgende spel dag zeggen;

Oke dit zag ik nooit aankomen en dit ziet er voor mij niet goed uit dat Echidan conversie wolf is.
Dat is wel SUPER toevallig.....
En ik zweer op alles dat ik echt niet geconverteerd ben.....

- en dan wacht ik op reacties af -

En dan zeg ik ja zie je wel dat jullie nu mij wel willen lynchen nu mijn Lynch bescherming niet meer actief is.. ik had gister nog 3x gezegd een aangeboden stem op mij en laat me aan jullie bewijzen... Nog lang voordat Edichan verdacht was.

En ik wilde haar en Jason ook nog lynchen maar koos voor Jason omdat ik oprecht dacht dat hij wolf is.
Maar dan zou visioen van Belle toch kloppen dat Jason en Edichan wolf zijn samen??

Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 18:39:40
Citaat van: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 18:36:34Zeus zit mij tot echt vervelends aan toe berichten te sturen. Echt met hallo? We zijn sowieso slecht bla bla bla het is echt annoying. Zeus heeft mij in 10 minuten meer berichten gestuurd dan Trump ooit op Twitter heeft gezet

Lol je kan hem negeren als je denkt dat je hem niet kan overtuigen. Verspilde energie.
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 18:44:32
Echidna, Zeus is de enige die uitgesproken heeft mijn claim te geloven.
En Bella dan ook wel maar die is nog voorzichtig denk ik.

Denk je niet dat als ze Zeus in leven laten, dat ik nog morgen kans maak om hem te over tuigen?

Kunnen we dan niet beter Odysseus lunchen?

Hij is sowieso valse engel en dan heks. Heb hem nooit gesproken .
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 18:49:12
Odysseus laten leven is gevaarlijk, hij heeft nog een doodsdrankje.
En Jason gelooft hem en Ody gelooft Jason.

Ik kan Ody niet overtuigen dat Jason wolf is maar ik kan Zeus nog wel overtuigen. Moet dan wel echt mn best doen...

Heb de lunch aangepast hopelijk vind je t goed zo....
En sorry dat dit voor jou hier afloopt..
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 18:56:02
Je hoeft geen sorry te zeggen ik heb het gewoon bar en bar slecht gespeeld dus ik deserve this
Titel: Re: [Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen
Bericht door: [789]Prometheus op 24 augustus 2025, 20:59:36
Het is niet jouw schuld... ik kwam met het stomme idee om vriend te suggeren als rol claim... had helemaal niet in de gaten dat Jason dan met jou in nacht 2 werd bekeken en dat het niet kan als jij bij hem was blijven slapen.
Dat was gewoon iets wat wij niet wisten of over het hoofd hadden gezien.
We kunnen hier van leren.

En je was zeker wel een fijne mede-wolf om samen te spelen <3
Ben heel benieuwd naar wie je bent :) Komen we na het spel wel achter.