Welkom Pinguïn, op wie ben jij verliefd?
Boe! Ik zal eens even gaan kijken of ik bij iemand nog wat gevoelens heb. Ik ga voor morgen een aantal dates inplannen en dan zien of daar wat leuks uit blijft hangen ^^
Aangezien je niet op tijd hebt gekoppeld is conform de regels je geliefde willekeurig bepaald. Het is Stokstaartje, welkom!
Ik ben willekeurig geliefd. En ook willekeurig bm. Ik ben gewoon burger en jij?
Hoi! Ik ook!
Gelukkig geen verloren krachten voor goed mochten we sterven dus :)
Nee idd. Ik heb ook ijzeren hein, maar ik neem aan dat mn post daar op doelde. En ook fijn dat welp de nachtdode was
Dat scheelt toch een beetje :)
Willen we nog iets geks gaan doen eventueel om het spel wat los te breken?
Ja kan. Als jij een idee hebt. Ik vind lastig nog om iets te peilen of wat voor ding we kunnen doen om wolven uit te lokken
Ja naja ik zat eraan te denken om gewoon te gaan netwerken met fake goedjesrollen, maar dan is de kans groter dat we lunch worden helaas
Ja idd. We kunnen miss bij iemand Zvw claimen? Al zet dat ook een doelwit
Dat zet ook een doelwit idd.
Ik denk dat met deze lynch het spel wel open is in ieder geval. Ik heb zelf helaas niet op tijd kunnen stemmen vanwege sport dus ik ga vanaf nu wat actiever zijn ;)
Ik vind wat er nu gaande is tussen Uil en Tijger wel prima. Lijkt alsof Tijger heeft geprobeerd om Uil te redden. Al moet ik nog even kijken of dat misschien niet té opvallend was als slechtje.
Ik ben ook aan het twijfelen of ik Panda verdacht vind of niet. Die schept een hoop chaos en lawaai in het Dt.
Ja klopt als slechtje een mislukte wissel claimen is ook altijd mogelijk. Ofja zon play hoeft niet vanuit goedje te komen. Ja ik was ook niet savonds beschikbaar, anders had ik nog wel gewisseld naar uil
Misschien kijken of we kleine panda kunnen uitlokken. Zijn play kan makkelijk als slechtje gedaan zijn
Heb jij nog met mensen privécontact trouwens?
Ik spreek nu Panda en had contact met Kwal en Dolfijn. Schorpioen heb ik ook heel kort mee gesproken, maar dat is ook geen bijzonder gesprek :P
Heb nu contact met tijger. Leeuw, kwal en panda hadden mij benaderd
Wat denk je van Tijger privé? Beetje leuk gesprek?
Die zei dat die had gemist dat mislukte wissel nep was hij had snel alles doorgelezen vlak voor dl. Ik weet niet wat ik daarmee moet. Panda komt wel te sturend over, maar kan ook best stille wolven zijn en dat we moeten zoeken bij koala, olifant, toekan enz
Waarom heb je schorpioen op groen?
Krijg gevoel dat panda leeuw en tijger slecht zijn. Of t zit bij inactieve
Uil claimt bengel bij mij
Aha. Weet je ook al wie hij beschermd heeft?
Ik heb verder geen contact meer gehad met mensen gisteren. Ik wil wel even wat meer gaan netwerken morgen.
En ik heb Schorpioen op groen vanwege de vraag om info. Kan een brutaal Welpje zijn misschien, maar voelt in ieder geval niet wolfs.
Ik heb verder geen info over hem ofzo.
Zichzelf
Alleen zichzelf? Uit 3 nachten?
Andere nachten weer ik niet
Oh ja nouja daar gaat het vooral om.
Ben benieuwd.
Ik ga zo even berichtjes rondsturen weer.
Nacht 1 zichzelf, nacht 2 toekan
Interessante keuze :P
Gegeven dat Toekan op dit punt met Schorpioen meegaat
Stille nacht kan wel door uil verklaart worden. Of er is n delver en schorpioen en toekan willen van mogelijk lijk af
Wat denk jij? Ik oind de stemmen op uil ook wat snel gaan ik vertrouw naast jou sws niemand.
Ik twijfel heel erg nu tussen uil en schorpioen.
Ja ik weet het niet meer hoor :/
Ik zie ze beide mogelijk slecht zijn, maar neig zelf naar Schorpioen hierin
Ik ook niet zonder dat kleine panda zo zat te pushen gaf ons geen keuze en werd heel verdacht. Ik heb geen zin in last minute wissels dus ik laat mn stem staan
Yikes ja ik heb wel gewisseld doordat Toekan mij nog noemde. Geen idee meer wat ik moet denken...