Weerwolven van Wakkerdam

Archief => 743 - Anoniem => Spellen 701-800 => [743] Hongerige dieren => Topic gestart door: adriaan op 7 september 2024, 16:18:59

Titel: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: adriaan op 7 september 2024, 16:18:59
Welkom aan:
Leeuw
Olifant
Uil
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Olifant op 7 september 2024, 16:40:13
Hellow,

ik ben een leugenwolf in de huid van een olifant.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 7 september 2024, 17:04:50
Een hele bijzondere middag. Ik ben Apostaat. Beslissen jullie even wie we op eten, dan scherm ik die af. :)
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 8 september 2024, 13:31:08
Ik stel voor Kwal te pakken trouwens, die is actief aan het netwerken en mag dus dood.  (A)
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Leeuw op 8 september 2024, 18:41:26
Ik ben nog door niemand benaderd. Ik ben Verhullende Wolf.

Aangenaam allen :)
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 9 september 2024, 10:29:08
Mooi. Ik heb Kwal afgeschermd van de Beschermengel vannacht.

Wie van jullie wil volgende nacht van de Zienende rollen afgeschermd worden?
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Leeuw op 9 september 2024, 22:46:58
Is dit serieus?
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 10 september 2024, 00:13:47
Fuck. XD

Ik had niet gedacht dat je welp was. :(

En ja, dit is serieus. Ik moet iemand afschermen.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 11 september 2024, 09:25:14
Ja pijnlijk dat we de welp eruit hebben gegooid. Maar dat kan gebeuren helaas.
Kunnen jullie svp even overleggen wie volgende lunch is? Als ik wolf was had ik dit namelijk al lang gepost als lunch, en wil niet dat we dit vergeten..
Ik heb wel een voorkeur, maar ik zit niet bijster sterk in het spel, dus beter dat jullie met iemand komen.

Leeuw, zal ik jou vannacht afschermen van de zieners? Of heb je een beter idee?
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 11 september 2024, 14:27:40
Ben overigens ijzeren hein, dus als dit een play is, heb ik slecht nieuws voor ze.  :D

maar denk dat we makkelijk luiaard eruit kunnen stemmen, dus ik zet een vroege stem
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Olifant op 11 september 2024, 14:54:48
Goed ik heb dolfijn op de lunch gezet. Want het is duidelijk dat hij/zij het vertrouwen heeft van de wisselaar als die er zou zijn. 
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 11 september 2024, 20:12:51
Het hele verhaal is een truc zoals ik eig al dacht. maar ik ga gewoon door met luiaard aanvallen want zijn post is verdacht.

Heb Kleine Panda van visioen afgeschermd. Ga ervan uit dat als er een zienende rol is, die een duidelijk doelwit kan zijn.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Olifant op 11 september 2024, 22:21:56
Orakel dood is wel goed en uil leeft nog 🤣

Nu tijger eruit, want die stemwissel is gewoon te raar om te laten liggen.

Kleine panda lunch?
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 08:08:33
Ik kan wel Kleine Panda niet afschermen volgens mij, want die had ik afgelopen nacht al afgeschermd.

Ik houd me even weg van discussie, maar eens met Tijger op lynch. :)
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 08:22:47
overigens, ik vind het allemaal best dat ze denken dat ik verbonden ben aan tijger. dus die ga ik vooral ook niet mee nemen in mijn posts nu. laten lijken dat dit zo is.  (6)
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 08:53:31
Ik ga mee met tijger want ik weet nu al dat dit de speler die Kleine Panda overduidelijk is, he-le-maal gek maakt.  XD XD en nu in een volledige tunnel op mij brengt.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Leeuw op 12 september 2024, 09:18:01
Ik ben blij dat ik niet meer on gekomen ben gisteren haha  XD

Prima resultaat, en prima planning, Tijger lynch en Panda lunch
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 09:31:04
Citaat van: [743]Uil op 12 september 2024, 08:08:33
Ik kan wel Kleine Panda niet afschermen volgens mij, want die had ik afgelopen nacht al afgeschermd.

Ik houd me even weg van discussie, maar eens met Tijger op lynch. :)

Heb dit even nagevraagd, ben nog nooit Apostaat geweest.  :D maar als wel kan, scherm ik kleine panda af.

ik word zwaar verdacht en ga er alles aan doen in de schijnwerpers dan maar te blijven. mogelijk vang ik de beul daarmee. want die zit er hoogstwaarschijnlijk in als ik IH ben. O0
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 09:32:45
krijg reactie van adriaan dat dit wel kan, dus gooi Kleine Panda maar op de lunch! O0 O0
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Leeuw op 12 september 2024, 12:47:08
Ik denk idd dat we wel actief kunnen gaan sturen op Tijger en we jou daarmee sowieso een extra dagje kunnen geven en dus jouw actie kunnen gebruiken. Je plan voor wat betreft de Beul lijkt me perfect, ideaal als we die hiermee uit kunnen schakelen.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 13:09:43
maar ook als ze mij hangen en jullie daardoor niet verdachter worden, is dat niet erg hoor  (6)
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 13:23:35
heb eig bar weinig gepmt tot nu toe, ik ga contact leggen met schorpioen en toekan. want die twee vallen buiten de discussie.  8)
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 13:25:02
oh en leeuw, wanneer wil je gaan verhullen want dat moet je een nacht ervoor doorgeven!
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 19:03:15
(https://i.pinimg.com/736x/14/2b/81/142b811fe2ebb4cf7859f93c16c60c86.jpg)

ik was al hele dag aan het wachten op die reactie van onze kleine panda. haha too easy dit.

ga straks reageren.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Leeuw op 12 september 2024, 20:05:26
Ik verhul volgende lynch goed guys?

Daarnaast is Panda volgens mij Bisschop. Ik ga bij hem aangeven dat hij mij in mag zegenen :)
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 20:08:34
Als ik het goed heb is Panda een haar. ;) Verder prima, wou ook al de lynch voorstellen.
De manier waarop iedereen spelers aan elkaar koppelt, is gewoon te handig om de lynch te verhullen. Zo kunnen ze geen zekerheid hebben of uitsluiten wie goed / slecht is. "Want de wolven wisten dat de lynch verhult werd"

Ook lekker dat dit pas zo 'laat' gebeurd, meestal wordt er eerder verhult wat dit juist veel pijnlijker voor ze maakt.

Dus ja ik ben voor!  (6)
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Olifant op 13 september 2024, 09:51:57
Is het dan wel handig om panda te lunchen? We kunnen beter mensen lunchen die haar verdacht vinden zodat we de volgende lynch op haar kunnen sturen.

Wat denken jullie?
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 13 september 2024, 10:19:42
Adriaan heeft me terecht gewezen dat ik niet op identiteit mag kletsen  :D Dus dat ga ik bij deze ook niet meer doen, sorry daarvoor!


Ik vind Koala best wel een nare 2e keuze hoor. Net als Dolfijn vorige speldag, vertrouwt die Panda volledig.
Wel grappig om elke vertrouwenspersoon eruit te gooien, maar kunnen net zo goed Panda zelf pakken.

Ik laat het aan jullie over die beslissing.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Leeuw op 13 september 2024, 10:52:52
Er zitten wel paar mensen op Panda ook toch? Maargoed, Panda is Bisschop en kan dus iemand inzegenen... Dat is ook gevaarlijk dus beter die gewoon lunchen
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 13 september 2024, 15:02:24
Stokstaartje en Penguin zijn dus of koppel of zvw.

Hopelijk stemmen we Penguin eruit, dan weten we dit zeker.  O0
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Olifant op 13 september 2024, 16:22:14
ja als we iemand lynchen die panda als slecht bestempeld en deze is ook weer goed zoals luiaard hangt ze (ik vind een panda vrouwelijk sorry) gewoon volgende dag.

Als we dan iemand lunchen die dicht bij haar staat hangt ze helemaal.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 13 september 2024, 16:25:37
Kunnen jullie even definitief beslissen wie jullie lunchen komende paar uur? want weet nog niet zeker of ik zolaat nog online ben vanavond en moet in het geval van een lunch wissel ook mijn pm voor apostaat actie aanpassen
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Leeuw op 13 september 2024, 16:26:09
Olifant, wie pakken we?
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 13 september 2024, 16:38:31
Ugh waar blijft die beuls actie op mij, ik doe zo mijn best  :D
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 13 september 2024, 16:49:46
Panda is zijn/haar eigen graf aan het graven steeds van verdachten te wisselen.  XD
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Olifant op 13 september 2024, 18:51:46
Citaat van: [743]Leeuw op 13 september 2024, 16:26:09
Olifant, wie pakken we?

geen idee, wie verdenkt haar het meest?
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Olifant op 13 september 2024, 19:02:47
misschien toch beter gewoon houden op panda, aangezien deze meerdere mensen echt als slecht heeft bestempeld ondertussen lijkt het me dan dat die mensen misschien eerder  kleine panda zouden lunchen.

Wat denken jullie?
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 13 september 2024, 19:07:23
Bedenk even een 2e optie, zodat we een conditie kunnen zetten in de lunch.

zovan 'als speler x lynch is, dan speler y'
dan kan ik diezelfde conditie insturen als actie.

op die manier hoeven we vanavond niet eens online te zijn en lunchen we hoe dan ook iemand
Want zoals het nu verloopt, zie ik Panda nog wel eens op de lynch eindigen
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Olifant op 13 september 2024, 19:11:47
Okay
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 13 september 2024, 19:13:24
Koala en Tijger vind ik zelf sterke opties.

Koala omdat die meegaat met Panda, en we dan weer een aanhanger dood maken na Dolfijn.
Tijger omdat als die goed blijkt, dit mij 'ook goed zou maken'.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Olifant op 13 september 2024, 19:14:39
heb koala genomen
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 13 september 2024, 19:58:13
Heb de pm verstuurd  O0
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Leeuw op 13 september 2024, 21:46:36
Wat een heerlijk spel dit zeg...
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 13 september 2024, 23:24:31
Eens. :)

Ik proef de chaos en geniet zwaar.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 14 september 2024, 10:55:39
Hmm Koala weerhamster of een van de inactieve spelers is een Heks/Grafdelver.
Grafdelver is meest aannemelijk.

Anders was lunch wel doorgegaan.

Zou volgende lunch op ons G/G koppel zetten, dus Pinguin of Stokstaartje. Dan hebben we een dubbele moord.

Wel lekker dat Koala Vriend was. Blij dat die lynch was. (A)
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Olifant op 14 september 2024, 13:01:15
Akkoord ik heb voorlopig stokstaartje op de lunch gezet. We kijken wel hoe deze dag verloopt en kunnen we eventueel aanpassen.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 14 september 2024, 18:38:41
Als ik blijk lynch te worden wil ik geen bescherming. Dan hangen jullie mij.

Als we dat kunnen voorkomen knallen we schorpioen eruit deze speldag.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 11:24:46
Oke in character blijven op dtopic als iemand die het spel niet kan is echt heerlijk  (6)
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 12:52:01
Bedenk me net, ik kan de 'de lynch is te makkelijk' tactiek spelen.

Maar dan moeten jullie op mij stemmen zsm.

En dan blijven staan tot ongeveer 9 uur vanavond.  (A)
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 19:09:10
Prima post Leeuw,


goed laten we even overleggen we moeten Goed opnieuw opbreken.

Ik heb Beschermengel geclaimt bij Stokstaartje en Pinguin. En ga deze claim zo openbaar gooien. Ik ga roepen dat Schorpioen aangaf dat er raar zou worden gestemd en dat dit juist niet gebeurd is. Dat ik afgelopen nacht waarschijnlijk lunch was want er waren geen doden. En dat blijkbaar iedereen dit prima vind, om mij op die manier als nog eruit te werken.
Ik ga dit verhaal volhouden tot aan lynch tijd.

Oh en ik ga dit hele verhaal zonder leestekens posten natuurlijk.
Daarna ga ik de aanval zetten op Pinguin en Schorpioen.

Olifant, van jou verwacht ik geen stemwissel, maar wel een leugenstem. Leeuw, let jij wel even op, want jij moet mogelijk nog wisselen dan straks.

(6) zijn we hier klaar voor?
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Leeuw op 15 september 2024, 19:12:24
Yep I'm ready mate!  ;D
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 19:29:28
Ik ga ook een poging doen dan maar me beter te verdedigen. Ik heb de eerste keer dat ik onder vuur lag een pm gestuurd naar Schorpioen en Toekan, tevens gehint naar mijn rol op discussie topic. Ik weet dat Panda toen al in een tunnel zat op mij maar met de dode rollen die aan het vallen zijn is het van groot belang dat ik blijf leven.

Ik geloofde tot nu toe Stokstaartje en Pinguin, maar begin inmiddels zwaar te twijfelen bij Pinguin. Die blijkbaar meer moeite doet mij te ondervragen dan mij te helpen.

Dus nu ik lynch word doe ik nog een poging jullie te helpen.
IK BEN BESCHERMENGEL. Ik heb nacht 1 mijzelf beschermd, nacht 2 Toekan en nacht 3 weer mezelf. Nacht 2 dacht ik dood te gaan, dus mocht ik het overleven wou ik in ieder geval iemand anders nog blokkeren van de lunch. Afgelopen nacht was er geen lunch dus ik denk dat de wolven zowel panda als ik wouden opruimen. Jullie stemmen zo iemand eruit die niet geluncht kon worden en ik denk zelf de laatste beschermende rol.

Pinguin weet mijn rol maar helpt mij niet mij te beschermen van de lynch en Schorpioen is er alles aan het doen mij eruit te werken. Ik denk dat Schorpioen me liever geluncht zag en daarom denkt dat ik misschien wel weerhamster ben en me daarom eruit wilt werken.

Help mij, ik BEN GOED.


--
de versie met leestekens  ;)
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 20:35:11
heb stokstaartje omgepraat in pm.

Er is zojuist ook 'de wolven denken dat je lijk bent' opmerking gegooid, mocht je dus willen gaan naar schorpioen Leeuw, is dit je ingang.

nu wachten.

Er zijn 2 opties dus:
- Of ik ben verhult, dus ik blijf volhouden dat ik bengel ben.
- Of we verhullen schorpioen, wat ons bijna meerderheid geeft.

Stokstaartje heeft in pm bevestigd dat ze zvw zijn, hij en pinguin. maar ik verwacht nog steeds wel koppel daar.
Tevens moeten we dus de nacht erop met of zonder mij, koala lynchen. want die is hoogstwaarschijnlijk lijk.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 20:59:52
Olifant, wanneer je kijkt, zet svp je LEUGENSTEM OP SCHORPIOEN, dan hebben we meerderheid straks
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Leeuw op 15 september 2024, 21:04:22
Yo Uil, lekker bezig mate! Prima verdediging en dit geeft mij mogelijkheden.

Excuses van mijn mindere activiteit deze speeldag... Je ziet meteen dat ik minder heb gestuurd en jij hebt meteen 4 stemmen gekopt.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Leeuw op 15 september 2024, 21:24:19
Trouwens guys, zullen we Pinguïn lunchen? Ik heb het idee dat Stokstaartje wat beter mee samen te werken is...
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 21:25:28
Eens.

Als ze koppel zijn maakt dit verder niet uit, maar Pinguin is een stuk moeilijker te overtuigen dan Stokstaartje.
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Olifant op 15 september 2024, 22:15:40
Citaat van: [743]Uil op 15 september 2024, 20:59:52
Olifant, wanneer je kijkt, zet svp je LEUGENSTEM OP SCHORPIOEN, dan hebben we meerderheid straks

Oepsie
Titel: Re: [Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.
Bericht door: [743]Leeuw op 16 september 2024, 18:27:19
Kan gebeuren Olifant. Maar laten we dit wel ff winnen. Ben je nu wel actief en morgen avond bij de DL aanwezig?

Als we dit nog verliezen zou dat echt knap zijn trouwens