Weerwolven van Wakkerdam

Archief => Spellen 601-700 => 670 => Topic gestart door: bert-boefjes op 18 april 2023, 18:53:53

Titel: Reactietopic verhaal
Bericht door: bert-boefjes op 18 april 2023, 18:53:53
Beste spelers,

Ik had vanuit sommige de vraag gekregen of er een topic kon komen waarin jullie met elkaar kunnen overleggen over het verhaal en welke kant het op gaat. Dus voel je vooral vrij om hier al je al je ideeën te bespreken.   O0
Titel: Re: Reactietopic verhaal
Bericht door: bert-boefjes op 18 april 2023, 18:55:29
En om vanuit mezelf te beginnen. Echt mijn oprechte complimenten dat er zoveel spelers zijn die hun best doen om een mooi stukje te gaan schrijven. Dus mijn complimenten naar ieder van jullie :D
Titel: Re: Reactietopic verhaal
Bericht door: Aappen21 op 18 april 2023, 18:56:56
Mocht iemand mijn karakter willen gebruiken voor zijn verhaal voel meer dan vrij :) Hij is bedoelt als een beetje een ijdele driftige bm, maar als je er andere plannen mee hebt dan mag dat van mij.
Titel: Re: Reactietopic verhaal
Bericht door: Williambz op 18 april 2023, 19:04:57
Sorry voor de dubbelpost, maar wilde even snel reageren op het stuk van Morana haha :P

Ben benieuwd wie Morris uitnodigt om te helpen verhuizen  ^-^
Titel: Re: Reactietopic verhaal
Bericht door: RoodHapje op 18 april 2023, 20:30:06
Iedereen is volledig vrij mijn karakter te gebruiken op de manier zoals degene dat wil, zolang het de posts die al zijn geplaatst niet tegen spreekt. Voel je vrij!
Titel: Re: Reactietopic verhaal
Bericht door: bert-boefjes op 19 april 2023, 22:32:08
Beste spelers, ik ben zelf nog niet helemaal lekker. En ik vind het belangrijk dat mijn prioriteit echt bij het spel zelf ligt. Dus ik ga wel proberen om nog wat leuke stukjes te schrijven voor jullie, maar voor wie wilt,  jullie mogen gewoon doorgaan met schrijven en hoeven niet te wachten tot ik weer een deel gepost hebt  O0
Titel: Re: Reactietopic verhaal
Bericht door: Dixie op 20 april 2023, 14:52:58
Ik heb eindelijk weer een toetsenbord in plaats van alleen een mobiel :D Dus ik ga nu lekker een stuk schrijven ^-^

@Aappen21 Mijn personage is hovenier van beroep en ik wil graag iets schrijven over dat ze de tuin van jouw villa op wil knappen en dat jouw personage allemaal heel vreemde en moeilijke planten in zijn tuin wil. Is dat goed of wil je graag dat ik het meer 'open' laat?

Plus bij deze ook - als iemand graag mijn personage in zijn verhaal wil betrekken, voel je vrij! Ik zou het wel fijn vinden als je een beetje rekening houdt met de tijdlijn van andere verhalen en het karakter van mijn personage, anders moet ik gekke capriolen uit gaan halen om het recht te trekken :P
Titel: Re: Reactietopic verhaal
Bericht door: Aappen21 op 20 april 2023, 17:30:48
tuurlijk mag dat :)