Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 15   Omlaag

Auteur Topic: Discussie - "Zij gelooft in mij!"  (gelezen 2627 keer)

RoodHapje

• Hol
  • Bewoner
  • Overwinningen: +15/-29
  • Geslacht: Man
  • De wolf mag dromen, maar ik blijf wakker.
Re: Discussie - "Zij gelooft in mij!"
« Reactie #30 Gepost op: 7 december 2024, 13:17:06 »

Even aanvullend, iemand anders gaat als het goed is nu verder rond met de vraag die ik had, diegene heeft me toegezegd om wel te delen wie een afwijkend nummer heeft, maar het betreffende nummer niet met mij te delen.

Castiel.

• Bewoner
  • Overwinningen: +29/-54
  • Number 7.
« Reactie #31 Gepost op: 7 december 2024, 18:40:03 »

Mijn eigen BM stem gaat naar Roodhapje. Ik wil daarnaast zeggen dat ik serieus een goede optie ben als BM. Ik ben goed en heb er zin in dus ga actief zijn. Zoals jullie weten is mijn kat weer gevonden en dit is misschien wel het laatste potje voor de verbouwing begint dus hier kan ik nog 1 x veel aandacht er in steken
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

RoodHapje

• Hol
  • Bewoner
« Reactie #32 Gepost op: 7 december 2024, 20:13:08 »

Dan verwachten we wel wat he😁

Aintgotrhythm

• Vakantieganger
  • **
  • Overwinningen: +0/-3
  • Geslacht: Vrouw
  • Bordspelfanaat in hart en nieren
« Reactie #33 Gepost op: 7 december 2024, 22:20:16 »

De stemming lijkt een beetje te gaan tussen Castiel en Dragonfly voor bm.
Uit eigenwijsheid stem ik dan op Dragonfly.

Roodhapje lijkt mij hiernaast ook een geschikte kandidaat (valt inderdaad niet onder een van de eerdere criteria).

Wat is de toegevoegde waarde dat te melden als je toch niet van plan bent op hem te stemmen en hij geen bm lijkt te worden?

Ik zou deze stemming niet op Roodhapje stemmen. Hij gedraagt zich heel anders dan vorige spellen toen die goed was. Hij is 'voorzichtig' met samenwerken, maar zit tegelijkertijd wel al heel erg naar rolinfo bij mensen te vissen. Toch een beetje tegenstrijdig en ik krijg dus het idee dat hij zichzelf wil indekken zo min mogelijk te delen maar toch zelf zoveel mogelijk te krijgen, en dat al voor een eerste nacht.

Jij bent wel al lekker vroeg beschuldigingen aan het uitten heh? Is dat tactisch? Of probeer je hem gewoon voor de bus te gooien omdat hij dreigt BM te worden en dat jou niet uitkomt?

Murphy

• Dorpskenner
  • Overwinningen: +9/-8
« Reactie #34 Gepost op: 8 december 2024, 09:48:20 »

'Naar rolinfo vissen'. Ik zal even toelichting geven van mijn activiteiten. Ik ken Fals als iemand die graag hint en hints zoekt. Nu heb ik net als jullie een mooi liedje bij mijn rol ontvangen met een aantal zinnen. Waar ik dus benieuwd naar ben is wie welk liedje heeft en welke zinnen er bij staan. Ik geloof er gewoon in dat Fals hints voor ons heeft neergelegd en dat ons kan helpen. Nu heeft DF een afwijkend liedje van iedereen die ik tot nu toe heb gesproken, dat vond ik opvallend. Ik heb beloofd het betreffende nummer niet te delen en dat zal ik doen. Maar ik stelde in Whatsapp met Murphy en DF dat ik een mogelijke goedjesrol had gevonden in het nummer van DF, dus ben ik volgens Murphy mogelijk welp.

Ik was het nummer gewoon goed aan het doorlezen en vond daar iets instaan waar bij mij spontaan een rol bij in het hoofd kwam. Ik heb dat benoemd, meer niet. Naast dat ik Fals er voor aanzie, waarom ik ook zoek naar deze info:

Het nachtentopic heeft de naam:
"Het is een nacht die wordt bezongen in het mooiste lied"

Ik zie dit ook als een mogelijke hint. Wie zijn er oa actief in de nacht? De wolven. Waarom zouden we hier dan niet naar op zoek gaan?

Ik heb even voor je gekeken, er zijn 14 goedjesrollen actief in de nacht. Dus ik denk dat 'onder andere' een understatement is.
Ik vind het niet voor jou spreken dat je zo erg op zoek bent naar rollen, m.i. heeft maar één rol daar op dit moment baat bij. Ook het feit dat jij hier DF bij naam noemt als afwijkend nummer vind ik negatief. Je geeft zelf aan dat je niet per se denkt dat ze wolf is, maar hebt die wolven nu dus wel (mogelijks belangrijke) info over haar gegeven. Ook weer iets wat niet voor je spreekt. Je had beter kunnen zeggen dat 'één persoon' afweek maar je die info nog voor je wilde houden.

Even aanvullend, iemand anders gaat als het goed is nu verder rond met de vraag die ik had, diegene heeft me toegezegd om wel te delen wie een afwijkend nummer heeft, maar het betreffende nummer niet met mij te delen.

Heb jij dat zelf aan diegene gevraagd, of kwam diegene hier mee?

Jij bent wel al lekker vroeg beschuldigingen aan het uitten heh? Is dat tactisch? Of probeer je hem gewoon voor de bus te gooien omdat hij dreigt BM te worden en dat jou niet uitkomt?

Lynch 1 begint altijd moeilijk en dat mensen wat afwachten, ik begin graag al op tijd met discussiëren zodat er hopelijk gewoon zo gegrond mogelijk gestemd kan worden volgende speldag :p Plus ik vind Roodhapje zich gewoon echt verdacht gedragen :') Nu al rolhints zoeken, hierboven claimen dat iemand anders voor hem verder zoekt (hoe is dat positief?) en nu geeft hij op whatsapp alweer toe dat hij zelf toch verder is gegaan met zoeken. Dus hij maakt er een heel ding van dat iemand anders zoekt (en hij betrouwbaar zou moeten zijn?) terwijl hij nog geen halve dag later al laat blijken dat hij dus niet betrouwbaar is. En inderdaad, zo iemand wil ik liever niet als bm.

Spoiler
Ik denk dat omdat Fals spelleider is ik nu in een Hans-tunnel zit, die namen lijken ook zo op elkaar, ik haal ze altijd door de war :-X
[close]

RoodHapje

• Hol
  • Bewoner
« Reactie #35 Gepost op: 8 december 2024, 12:36:59 »

Speeldag 1 is best wel saai normaal gesproken en Fals heeft overal dingen gedropt waar hints in kunnen zitten. Als mensen me daarop willen verdenken be my guest maar ik zie het eerder als reden om op me te stemmen als bm: ik speel het spel al dus je weet in ieder geval dat ik de intentie heb mijn best te gaan doen dit spel.

CarnageRazor

• Bewoner
  • Overwinningen: +10/-24
  • 7
« Reactie #36 Gepost op: 8 december 2024, 13:02:41 »

Speeldag 1 is best wel saai normaal gesproken en Fals heeft overal dingen gedropt waar hints in kunnen zitten. Als mensen me daarop willen verdenken be my guest maar ik zie het eerder als reden om op me te stemmen als bm: ik speel het spel al dus je weet in ieder geval dat ik de intentie heb mijn best te gaan doen dit spel.

Be our guest, be our guest, put our service to the test!

Ik wil wel even meegeven dat ik op dit moment de redenatie van Murphy niet echt kan volgen. Is er achter de schermen meer gebeurd dan wel hier mogen weten?

thelight288

• Klaas
  • Bewoner
  • Overwinningen: +36/-53
« Reactie #37 Gepost op: 8 december 2024, 18:22:34 »

Niks tegen Roodhapje, maar DF vind ik net iets makkelijker in te schatten

Rampposi

• Bewoner
  • Overwinningen: +19/-53
  • Meest ingewikkelde theorieverzinner 2021
« Reactie #38 Gepost op: 8 december 2024, 18:46:31 »

Dragonfly heeft mij erop geattendeerd dat ik nog een BM stem moest uitbrengen, vandaar mijn stem op haar.

RoodHapje

• Hol
  • Bewoner
« Reactie #39 Gepost op: 8 december 2024, 19:48:07 »

Niks tegen Roodhapje, maar DF vind ik net iets makkelijker in te schatten

No offense taken O0

Dragonfly

• Bewoner
  • Overwinningen: +38/-72
« Reactie #40 Gepost op: 8 december 2024, 20:18:21 »

Qua bm stemmen hebben we Roodhapje die volgens mij na mij de meeste stemmen heeft. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van Roodhapje vind dit spel tot nog toe. En ik wil m zelf ook wel omdat ik dan zeker weet dat bm goed zit. :P Ik stem dan op Thelight.

Terugkomend op Roodhapjes uitspraak. Ik ben niet heel happy dat Roodhapje direct mijn naam deelt, het zet me in de spotlights en dat is niet altijd een fijne positie, zijn motieven in het specifiek delen van mijn naam, ben ik nog aan het overwegen.

RoodHapje

• Hol
  • Bewoner
« Reactie #41 Gepost op: 8 december 2024, 20:25:22 »

Alle begrip voor, was ook mijn eigen keuze. Je had expliciet aangegeven dat je liever niet had dat ik het nummer deelde met de anderen dus ik heb de vrijheid genomen daar naar te luisteren maar als het ter sprake kwam wel te praten over het feit dat jouw nummer afwijkt. Ik kan me prima voorstellen dat je je daar niet heel gelukkig bij voelt, maar ik vond het wel goed om te delen, want het geeft ook iets sterker aan richtingen iedereen dat er wel iets met die liedjes is bijvoorbeeld :)

Krissy

• Bewoner
  • Overwinningen: +12/-25
« Reactie #42 Gepost op: 8 december 2024, 21:25:57 »

Dag 2

(Even voor het overzicht bijhouden. Zal morgen of later ook iets zinnigs toevoegen)

Waterwork

• Forumteam: Forumbestuur
  • Bewoner
  • Overwinningen: +46/-96
« Reactie #43 Gepost op: 8 december 2024, 21:47:47 »

Ik ben gewelpt vannacht. Geen idee door wie want niemand wist mijn rol

Castiel.

• Bewoner
  • Overwinningen: +29/-54
  • Number 7.
« Reactie #44 Gepost op: 8 december 2024, 22:09:44 »

Ik ben gewelpt vannacht. Geen idee door wie want niemand wist mijn rol

Dat lijkt me logisch, anders had je dit namelijk niet kunnen posten ::)

Ja, ik weet het, ik hang de wijsneus uit. Als serieuze reactie dan: Goed dat je dit meteen post, te vaak dat mensen hiermee wachten en het pas halverwege dag 2 op de speeldag posten. Heb je helemaal niemand die je hiervan verdenkt?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 15   Omhoog