[Nabespreking] Tsja, de herfst is vandaag dan toch begonnen

Gestart door Mexicanobroeder, 1 september 2024, 13:49:10

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Het is voorbij. De slechtjes werden zo'n beetje een op een ontmaskerd door de goedjes die elkaar snel haden gevonden, waarbij Waterwork Fannieklm meteen door had op gevoel en de rest volgde. Van daaruit werd het goedjesblok behoorlijk groot.

Falsifica

Die apostaat was echt een doodsteek voor slecht.
Want dit was de enige tegenhanger voor 2 bengels.

Imo was de verdeling beter geweest zonder ziener. Dan was dit niet zo unbalanced. Want door de stemming waren spelers bewezen, dus er was geen ziener nodig voor goed om elkaar te vinden.
Dit in combinatie met rustig spel - wat voor Castiel al 'raar' was en Dragonfly die een toegenomen drukte privé had volgens mij, was dit einde oefening.

Maar hoe dan ook, bedankt voor het leiden Mex en Yay we hebben gewonnen!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Mexicanobroeder

Het is 4 slechtjes op 11 spelers, dan mag goed ook wel wat hebben natuurlijk. Zonder ziener heb je dan alleen wat kansen om de lunch te blokkeren en een beul. Dan heeft slecht zo die meerderheid te pakken.

Helpt ook niet mee dat de Apostaat niet afschermt dag 1. De BM afschermen is best een legitieme keuze.

Castiel.

Ik ging rustig spelen ongeacht mijn rol... Dat het zo backfired is wel echt heel zuur. Maar wel geleerd dat ik dit niet meer mort doen  :o
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

RoodHapje

Ik heb het ook wel een beetje met jou te doen, niemand vertrouwt jou standaard meer door je sterke verleden XD

EliasTheBest

Citaat van: RoodHapje op  1 september 2024, 14:28:02
Ik heb het ook wel een beetje met jou te doen, niemand vertrouwt jou standaard meer door je sterke verleden XD

Kwam nu meer door de sterke verhalen

Kevindemen

Ik heb heel speldag 2 niet meegekregen door privé omstandigheden, dus ik mag sowieso niet klagen. Was geen onwil.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Shaddow

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow