Discussietopic - Wie saboteert deze Spelen?

Gestart door redeast, 26 juli 2024, 13:28:44

Vorige topic - Volgende topic

EliasTheBest

Ik ga gewoon mee met de beweging die al 2 wolven geëlimineerd hebben en vertrouw daar dus op.

Falsifica

CarnageRazor, als jij jager bent en ik heb het mis:

Schiet mij neer dan.
Ik heb je dit al de hele dag gezegd.

Als je jager bent neem ik de consequenties, schiet mij neer.

Verder ga ik over 30min lekker uit eten met Femsel. We hebben gestemd.
En ik heb alles eraan gedaan wat nodig is deze speldag.

Ik vind het goed zo. Fijne nacht. Hoop dat de wolven honger hebben dit spel omdat het hun niet lukt te lunchen.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Citaat van: Falsifica op  1 augustus 2024, 17:56:43
CarnageRazor, als jij jager bent en ik heb het mis:

Schiet mij neer dan.
Ik heb je dit al de hele dag gezegd.

Als je jager bent neem ik de consequenties, schiet mij neer.

Verder ga ik over 30min lekker uit eten met Femsel. We hebben gestemd.
En ik heb alles eraan gedaan wat nodig is deze speldag.

Ik vind het goed zo. Fijne nacht. Hoop dat de wolven honger hebben dit spel omdat het hun niet lukt te lunchen.

Je hebt in ieder geval heel goed je best gedaan om desinformatie te verspreiden. En dat is je goed gelukt.

Nogmaals: Ik heb géén contact met slecht.
En hoe lijk jij te weten dat de lunch deze nacht gaat mislukken? Want met een yeti die 2 nachten buitenkomt kan dat makkelijk verklaard worden.

Shaddow

Als fan zijnde stem ik mee op Carnage; deze keuze is gemaakt op een deel van de informatie die vorige speldag beschikbaar was, nieuwe informatie (bijvoorbeeld een rolclaim) die daaraan bijdraagt, en een onderbuikgevoel wat zo erg en zo breed gedragen is, dat we ons toch afvragen of er niet gewoon sprake is van voedselvergiftiging. Mocht dat het geval zijn; mea culpa.

Graag verneem ik trouwens in het geval van desinformatie wat wél de juiste feiten zijn.

Williambz

Na gesproken te hebben met falsifica is de kans wel groot dat carnage slecht is en mocht dat niet zo zijn, is er wel veel raars aan de hand en moeten we g/s koppel bij fals wellicht toch in de gaten houden. Maar zoals anderen al zeiden is dat niet heel aannemelijk, omdat hij in het begin er al 2 wolven uitspeelde (waarvan 1 conversie).

Citaat van: Shaddow op 31 juli 2024, 14:32:28
Ik heb op Carnage gestemd met het Fans-gilde omdat wij hadden afgesproken niet op gildeleden te stemmen, en ik houd mij graag aan mijn beloftes dit spel. Daarmee zou je kunnen zeggen dat we Castiel hebben gered van de lynch. Moet wel zeggen dat dit wel vrij ver van tevoren is aangegeven, maar we hebben bewust niet op Castiel gestemd, dat klopt.
Waarom zou je afspreken dat je niet op mensen in je eigen gilde stemt? Als je iemand verdenkt van wolf zijn (ook al zit die in je eigen gilde) stem je daar toch op? Zie het voordeel er niet van in.

CarnageRazor

Citaat van: Shaddow op  1 augustus 2024, 18:44:45
Als fan zijnde stem ik mee op Carnage; deze keuze is gemaakt op een deel van de informatie die vorige speldag beschikbaar was, nieuwe informatie (bijvoorbeeld een rolclaim) die daaraan bijdraagt, en een onderbuikgevoel wat zo erg en zo breed gedragen is, dat we ons toch afvragen of er niet gewoon sprake is van voedselvergiftiging. Mocht dat het geval zijn; mea culpa.

Graag verneem ik trouwens in het geval van desinformatie wat wél de juiste feiten zijn.

Ik heb degene die wat moesten weten meegeven wat ze moeten weten. Jij lijkt in het bedje Falsi-Sunny ziek. Verder hoop ik natuurlijk dat slecht nog wint. Dus veel succes met het G/S netwerk uit te schakelen.

Ik was welp zonder contact met slecht, en ben al snel met de rug tegen de muur gezet. Met foute informatie that is. Dus daar klopt iets niet.

Geen idee wat het is, daar ben ik niet doorgekomen. Mocht er onverwachts nog een tweede welp rondlopen kan die me altijd even PMen voor een paar sappige rolclaims.

De BM gaat naar waterwork. Die kan onmogelijk slecht zijn, dat zijn Fals z'n eigen woorden. Dus lijkt me dat voor een bewezen goedje een prima kandidaat opvolger!

Verder kan enkel nog meegeven, dat ik dit geen leuk spel vond. En dat ligt niet aan de spelleider of de variant.

Succes nog.