Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: De Clown zegt vaarwel  (gelezen 1206 keer)

Kevindemen

  • Kevlinder
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +48/-52
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11.280
  • Baker Miller Pink
De Clown zegt vaarwel
« Gepost op: 20 februari 2021, 23:59:06 »

Na veel wikken en wegen heb ik besloten te stoppen binnen het forumteam. De komende tijd zal ik ook een stap terugnemen als het gaat om mijn activiteit op het forum. Dit doe ik om voor mijzelf wat meer rust in mijn hoofd te creëren, iets waarin ik mijzelf de laatste tijd teveel tegenkom dat het niet gebeurd.  De clown heeft dus besloten gedag te zeggen.



Ik vind het een lastige keuze, maar voor nu wel even de beste. Ik heb mooie herinneringen aan Weerwolvenvanwakkerdam, die ik graag koester. Ik wil Dixie, Nephtysis, Heartless, en de rest van de club sindsdien bedanken voor het vertrouwen dat is geuit toen en nadat ik begin 2016 de Vos (Sil) en de Clown (moi) als nieuwe spelleiders aan de slag ging. Men had mij toen wel mogen knijpen om te controleren of ik droomde. Ik heb in die jaren ontzettend veel lol beleefd aan het bedenken van felle en vooral heftige rolverdelingen. En ja, ook erg genoten om dan als toeschouwer te zien hoe je spel van 4 leugenwolven + cupido's loopt qua uitmoorden van elkaar, witte dood, of hoe er andere maffe situaties liepen. ^-^ Ik koester herinneringen van spellen die ik heb gespeeld en geleid, de weekmeets (die zijn bijna ondenkelijk in tijden als deze :() en de vele forumactiviteiten die ondertussen voorbij zijn gekomen. Het meest dankbare ben ik daarentegen voor de mensen die ik via dit forum heb ontmoet. Teveel om op te noemen!. Waar mensen zijn gekomen en gegaan, heb ik ook mensen ontmoet die voor mij ontzettend veel hebben betekend en waarvoor ik ze nogmaals wil bedanken (wie het om gaat weten dit wel. bijvoorbeeld Skeilah Bij twijfel mag je appen :P).

A fijn, genoeg sentimenteel gebrabbel... Tijd om een hoofdstuk af te sluiten, zodat ik een nieuwe kan starten.
- De Clown, Kevindemen
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2021, 00:47:46 door Kevindemen »
Gelogd
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-109
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.213
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: De Clown zegt vaarwel
« Reactie #1 Gepost op: 21 februari 2021, 00:38:17 »

Ik zag hem ergens een tijdje terug al aankomen, maar nu dan toch.

Ik heb de oude (veel actievere?) jaren nooit mee mogen maken, maar kan wel zeggen dat je in de tijd dat ik hier was een enorme aanwinst was voor het team. En natuurlijk heb ik je ook als fijne kerel leren kennen ;)

Ik hoop zelf nog steeds op een meet, maar dat komt vast vanzelf. Neem ik aan dan :o

Anyway, je eigen mentale gezondheid gaat altijd voor lijkt mij dus een logische keuze. Hopelijk zien we je vanzelf weer actief worden ^^
Gelogd

Zabulus

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +36/-81
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.108
Re: De Clown zegt vaarwel
« Reactie #2 Gepost op: 21 februari 2021, 12:35:13 »

Wees geen vreemde Kevin en we houden wel contact. En die weken komen wel terug ;)
Gelogd

t4nd

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +55/-112
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 12.560
  • 2012∞2013∞2014
Re: De Clown zegt vaarwel
« Reactie #3 Gepost op: 22 februari 2021, 07:52:24 »

Thx voor alle spellen Kevin. Ik hoop dat je nog eens een spelletje speelt en dat we eindelijk eens aan dezelfde kant gaan staan XD.
Gelogd
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Simile

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +23/-50
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5.700
  • Grootste Koukleum (2012) & Nerdigste Lid (2011-13)
Re: De Clown zegt vaarwel
« Reactie #4 Gepost op: 22 februari 2021, 09:21:33 »

Dankjewel voor je inzet voor het forum Kevin!
En succes in je nieuwe hoofdstuk :)
Gelogd

Shaddow-expert

Shaddow

  • Knuffelexpert
  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +31/-88
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11.386
  • Meest knuffelbare en grappigste Mister WvW 2021
Re: De Clown zegt vaarwel
« Reactie #5 Gepost op: 22 februari 2021, 09:49:48 »

Bedankt voor al je inzet Kevin!
Hopelijk zien we elkaar ooit weer terug, maar dat zal vast goedkomen :)
Gelogd

Kevindemen

  • Kevlinder
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +48/-52
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11.280
  • Baker Miller Pink
Re: De Clown zegt vaarwel
« Reactie #6 Gepost op: 3 maart 2021, 23:56:04 »

Bedankt voor de berichten. :)
Gelogd
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Semi-Sjamaan

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +16/-22
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.741
Re: De Clown zegt vaarwel
« Reactie #7 Gepost op: 5 maart 2021, 08:38:10 »

Thanks Kevin. Succes met je nieuwe hoofdstuk en als je weer eens mee wil doen ben je natuurlijk altijd van harte welkom :P
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog