Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Omlaag

Auteur Topic: [Discussie] Da's mijn verdachte  (gelezen 1081 keer)

Katz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-37
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.938
  • "Justice is blind, not heartless"
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #60 Gepost op: 29 maart 2023, 21:32:09 »

Had ik toch beter niet op Fannie gestemd. Had persoonlijk ook niet gedacht dat er nog twee mensen gingen stemmen op Fannie na mij.


Gelogd

Katz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-37
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.938
  • "Justice is blind, not heartless"
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #61 Gepost op: 29 maart 2023, 21:56:11 »

Het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat Shaddow slecht is. Hij geeft al aan in privé twijfels te krijgen bij Berrie, nadat hij hem heeft gered. Daardoor zie ik de mogelijkheid dat ze samen slecht zijn niet. Daarnaast zie ik berrie ook niet Shaddow toevoegen in de trio groep, waar Sunny ons heeft moeten verlaten, als ze beiden slecht zouden zijn.

Daarnaast wilt een slechtje liever niet de beslissende stem zijn, als die persoon weet of bijna zeker is dat die persoon een goedje is.
Gelogd

Malanaphy

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +11/-39
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.247
  • aka Moonalaphy in mijn wolvengedaante
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #62 Gepost op: 30 maart 2023, 20:33:52 »

Wie is de wolf?
Gelogd
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Shaddow

  • Knuffelexpert
  • Forumteam: Technisch
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +31/-88
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11.386
  • Meest knuffelbare en grappigste Mister WvW 2021
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #63 Gepost op: 31 maart 2023, 09:54:25 »

Hey sorry, ben toch niet zo'n goede BM als ik hoopte te kunnen zijn ben ik bang. Ik ben morgen ook de hele dag weg en ben er verder ook gewoon niet helemaal bij met mijn hoofd.

Idk. Ik heb ook niet heel veel meer nuttige info ben ik bang.

Ik ben bang om weer een verkeerde keuze te maken.

Ik ben vooral wel benieuwd waarom die trein op 123Berber ineens op stand kwam.
Gelogd

maartenrambo

  • Beste Lid Zonder Tactiek/braafste burger 2022
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +33/-82
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.871
  • Je hoeft niet te winnen om plezier te hebben.
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #64 Gepost op: 31 maart 2023, 11:30:00 »

Door zijn actie van die groepjes van drie waar ik buiten gesloten werd. Als ik  slecht zou zijn zou jij of berber een logische nacht dode geweest zijn dan the light en foxi. Dus hopelijk ben je nu echt van mening dat ik geen wolf mijn stem zal weer op berber gaan door zijn groepjes actie.
Gelogd

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Malanaphy

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +11/-39
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.247
  • aka Moonalaphy in mijn wolvengedaante
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #65 Gepost op: 31 maart 2023, 13:01:31 »

Ik heb ook wel het idee dat er vlak voor de deadline dingen besproken zijn binnen groepen, iemand die dat misschien kan toelichten?
Gelogd
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Waterwork

  • Forumteam: Forumbestuur
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +39/-84
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.815
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #66 Gepost op: 31 maart 2023, 14:33:53 »

Ik heb geswitcht naar 123Berber omdat ik Ramp gewoon meer vertrouw dan Berber, en hoogstwaarschijnlijk zal mijn stem weer naar hem gaan. Op dit moment vertrouw ik Rampposi en Katz het meest en dan wordt het voor mij afstrepen, ik zie Maarten niet zo snel foxi doden in de nacht en met William heb ik best een goed gesprek gehad. Dan kijk ik naar Mala en Berber. Mala vind ik weinig tot niks aanbregen en alleen maar vragen stellen en dat ben ik niet gewend van haar. Shaddow had eerder goede argumenten over Berber ik zie hem dit niet zoveel actief zijn als slechtje en de punten die hij maakt vind ik best kloppend. Mijn stem gaat naar 123Berber of Malapalanhy, ik wil even kijken hoe de dag verder verloopt.
Gelogd

Shaddow

  • Knuffelexpert
  • Forumteam: Technisch
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +31/-88
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11.386
  • Meest knuffelbare en grappigste Mister WvW 2021
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #67 Gepost op: 31 maart 2023, 14:53:50 »

Foxi is waarschijnlijk gestorven door een zienende rol - of door een Orc.

Ze is in ieder geval geen weerwolfslachtoffer geweest, dat was TheLight.

Ik ben inderdaad minder actief als slechtje net als ik nu minder actief ben, maar helaas heb ik de afgelopen paar dagen ook gewoon slecht geslapen en voel ik mij gewoon niet zo chill (drie goedjes dood helpt daar dan ook niet bij kan ik je vertellen, ik ben nu ook eigenlijk wel gewoon bang om te stemmen).


Qua Berber en Maarten, idk.

Berber is echt wel in staat om te realiseren dat als je 11 door twee deelt er één iemand overblijft en dat het dan misschien beter is om een viertal te maken, maar het feit dat het niet gebeurd laat misschien juist zien dat er niet lang over nagedacht is - iets wat hij als slechtje misschien wel had gedaan.
Gelogd

Rampposi

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +15/-45
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.648
  • Meest ingewikkelde theorieverzinner 2021
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #68 Gepost op: 31 maart 2023, 17:14:13 »

Ik blijf bij mijn keuze van de eerste dag. Het feit dat last minute hij ook nog gered lijkt te zijn, is voor mij de druppel. Mijn stem gaat weer naar berber.
Gelogd

123berber

  • Favoriete medewolf 2021
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +29/-75
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.227
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #69 Gepost op: 31 maart 2023, 18:51:07 »

Bedankt voor de stemmen, en goed te lezen dat jij ook op mij gaat stemmen Waterwork.

Allereerst het klopt dat ik weinig actief ben geweest de afgelopen dagen. Ik kom door de toetsweek weer om in nakijkwerk en dat heeft gewoon prio nu aangezien dat af moet. Maargoed ik zal nu weer even het spel in duiken!

Dan allereerst de deadline woensdag. Ikzelf kon hier niet uitgebreid online zijn rond de deadline (D&D met vrienden). Het feit dat ik zo last moment gered ben verbaasd mij ook nog steeds. Ik heb een kleine drie minuten voor de deadline even snel het forum gecheckt om te zien hoe de vlag erbij hing, en zag dat ik op lynch stond.

Ik heb mijn stem in paniek niet meer gewijzigd. Ik had namelijk geen tijd om nog uitgebreid met mensen te sparren en zieltjes te winnen. En er was ook geen duidelijk tweede keuze, aangezien de stemmen hartstikke gespreid waren. Hierom mijn verlies maar genomen, maar mijn actie nog wel snel ingestuurd in de hoop hier nog wat mee te kunnen. Helaas was het allemaal zo kort voor de deadline en kon ik er voor de deadline niks mee. Dat ik nog leefde even later verbaasde mij. De reddingsactie van Shaddow, Katz en Thelight was er ook een waarvan ik niet op de hoogte was.

Ik heb wel de discussie van toen nog teruggelezen en ik vond de argumenten die genoemd werden op mij erg zwak. Deze post van Rampposi is uiteindelijk de reden geweest om een treintje op mij te starten. Hij noemt een aantal redenen:
1 Ik heb namelijk allemaal trio's gemaakt en een speler daarbuiten gelaten omdat het een oneven aantal spelers is. Deze speler is Maarten.
2. Bij Maarten is een fakeclaim terecht gekomen van Sunny en hij beweert dat ik daar mede verantwoordelijk van zou zijn.
3. Sunny is dood en Maarten moet wel slecht zijn, aka masterplan van mij.

Ik wil jullie vragen om over het volgende na te denken:
  • Ik ben de eerste speler die met iets "semi-concreets" komt in het discussietopic. Ik stem als eerste, laat als eerst mijn kaarten zien, want nog geen andere speler heeft dat gedaan. Waarom zou ik als wolf niet gewoon wachten tot een andere speler dit gedaan heeft en dan lekker meespringen op het treintje of een stem plaatsen onder het mom "onderbuikgevoel, heb verder weinig concreets"? Ik ben uiteindelijk de persoon die dit vlammetje bij Shaddow heb doen oplaaien over Maarten die als enige geen goed claim had.
  • Waarom heeft Rampposi dan nooit de moeite gedaan contact te zoeken over waarom Maarten niet in een trio zat? Ik had hem prima kunnen uitleggen dat ik niet uitkwam met spelers en daarom bij Maarten als enige de moeite heb genomen om privé wat te netwerken. Immers, ik had geen drietalletje met hem. Ik heb geen moment gedacht over het maken van een viertal en ik vond het heel ongemakkelijk om een drietal te maken met een speler die al in een trio zat omdat het een gesprek zou opleveren van "Hey leuk een trio, maar eigenlijk weet ik de claim van de ander al. Maar misschien dat jij je rolclaim met ons wil delen Maarten?" Bovendien was er niet zo goed over nagedacht, aangezien ik in de snelheid eerst ook dacht gewoon uit te komen. Hem later in een gemaakte trio zetten vond ik ook maar awkward. leuke sidenote: zowel Fannie als Foxi hadden wel gewoon de moeite genomen om privé te vragen hoe het zit met Maarten. Iets wat een zoekend goedje volgens mij ook gewoon zou doen.

Wie valt mij nu het meest negatief op.
Uiteraard Waterwork. Stemt zonder uitleg en onderbouwing de afgelopen lynch op mij. Heeft duidelijk zijn radar in de discussie op andere personen maar schaapt vrolijk achter mij aan.
Daarnaast Rampposi. Grijpt de eerste de beste speler aan die met een semi-concrete verdenking komt. Probeert mensen daarin mee te krijgen, maar heeft geen enkel fatsoen op durven brengen om privé verhaal te halen.
Tot slot Malanaphy. Voegt praktisch niks toe aan de discussie en geeft aan het eigenlijk allemaal heel zwaar en lastig en moeilijk te vinden. Mijn stem gaat naar een van deze drie, nadat ik wel de moeite heb genomen om nog persoonlijk eens wat verhaal te halen.

AMEN
Gelogd

WCeend!! Zomerspelen 2014

Williambz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-40
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.007
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #70 Gepost op: 31 maart 2023, 19:22:28 »

Oké guys het spijt me zeer, maar ik ben over een kwartiertje offline en had even niet gerekend op de deadline vanavond. Voor mij is berrie een twijfelgeval. Ik snap de stemmen enigzins, maar vind het ook wel een gekke aanname dat berrie wolf moet zijn, omdat hij bijvoorbeeld geen groep met maarten heeft aangemaakt etc. Wel staan maarten en hij recht tegenover elkaar, dus dat 1 van de 2 slecht is zou mij niet verbazen. Als ik echter kijk naar de discussie (ook achter de schermen) komt berrie beter op mij over dan maarten. Vandaar dat ik ook op maarten stem. Ik denk niet dat ik voor de deadline nog online kom btw.
Gelogd

Rampposi

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +15/-45
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.648
  • Meest ingewikkelde theorieverzinner 2021
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #71 Gepost op: 31 maart 2023, 19:34:56 »

Wie is de wolf?
Jij! Waarom niet..?
Gelogd

Malanaphy

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +11/-39
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.247
  • aka Moonalaphy in mijn wolvengedaante
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #72 Gepost op: 31 maart 2023, 20:23:36 »

Mijn schuld, sorry
Ik ben helderziende, ik heb Femke vermoord
Gelogd
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Katz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-37
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.938
  • "Justice is blind, not heartless"
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #73 Gepost op: 31 maart 2023, 20:34:22 »

Ik heb er lang over nagedacht en kom er op uit dat waterwork en ramp hoogstwaarschijnlijk een GS koppel zijn.

William en Maarten zullen niet samen slecht zijn door de stem van William.

Voor de rest vertrouw ik ze allemaal wel. Ik zie een hele kleine kans dat Berrie slecht is, maar vindt hem goed overkomen. Daarnaast heeft hij ook een logische reden achter het gebruiken van zijn rol.
Gelogd

Shaddow

  • Knuffelexpert
  • Forumteam: Technisch
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +31/-88
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11.386
  • Meest knuffelbare en grappigste Mister WvW 2021
Re: [Discussie] Da's mijn verdachte
« Reactie #74 Gepost op: 31 maart 2023, 20:41:30 »

Ik verwacht nog drie wolven, ik zie weinig scenario's waarin er niet een slechtje zit tussen Maarten, Katz en Berber.

Ikzelf vertrouw die andere twee net iets meer.

Morgen lange dag, misschien ben ik er in de ochtend nog heel even, maar ik ben na dit weekend hopelijk weer mentaal wat meer beschikbaar.

Succes.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Omhoog