Beste dames en heren,
We zitten momenteel in een crisis, een wolvencrisis wel te verstaan. Er is nog weinig wat we over hun weten, al weten we wel dat hun ons dorp zullen teisteren als we niet snel zullen ingrijpen! En daarvoor hebben we een daadkrachtige leider nodig! Iemand die niet bang is voor de wolven. Iemand die zijn rug recht kan houden en het dorp, althans het goede deel van het dorp naar een overwinning kan leiden!
In spel 657 heb ik een lange speech gehouden over waarom ik een goede burgemeester zou zijn. Er zijn enkele onder jullie die hiervan getuige zijn geweest. En met de machtige spelleiders als mijn getuige, heb ik het waar gemaakt! Niet alleen hebben we ervoor gezorgd dat goed het spel gewonnen heeft, we hebben iedere laatste wolf uitgeroeid. En beter nog, als een ware leider ben ik toen voor gegaan in de strijd en heb ik als kapitein het spreekwoordelijke zinkende schip nooit verlaten. Nee, tot aan de laatste minuut heb ik met alle middelen die voorhanden waren tegen de wolven gevochten!
Natuurlijk zijn we onderweg ook een paar goede spelers kwijt geraakt, maar zonder hun opofferingen hadden we het dorp nooit kunnen redden.
Als jullie op mij stemmen voor burgemeester, beloof ik dat ik ook dit dorp zo goed mogelijk zal leiden als kan! Mijn pm-box staat voor jullie open!