Hopelijk nu ook weer eens tijd voor een spelletje van mij.
Dit maal hebben jullie een keuze. Willen jullie liever weer eens een spelletje waarbij niet genetwerkt mag worden? lekker chaotisch alles via het DT, geen verborgen gesprekken of groepjes die elkaar vertrouwen, maar puur ouderwets deduceren op basis van posts? Of willen jullie liever wel kunnen netwerken, maar dat stemmen niet zichtbaar gezet worden? Als we dat doen dan stem je in het geheim met een PB naar mij, en niet via het speltopic. Na de nacht maak ik bekend hoeveel stemmen eenieder heeft ontvangen, maar niet van wie die stemmen kwamen.
Beide varianten zullen gespeeld worden met Alliantiewinst, dus zelfs al ga je dood, als je je team goed genoeg op weg hebt kunnen helpen om de winst binnen te kunnen slepen krijg je alsnog een plusje!
Ook zullen beide varianten gespeeld worden met de Gevorderdenlijst en zullen beide vrijdagavond 1 Oktober starten (of zaterdagmiddag indien we dan pas aan de 10 spelers zitten).
Schrijf je snel in!!! Indien beide inschrijvingen evenveel spelers bevatten en niemand een voorkeur heeft uitgesproken dan zal ik er een Niet Netwerkspel van maken.
Inschrijven Niet Netwerkspel:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
..