Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Mededelingen  (gelezen 63 keer)

Mexicanobroeder

• -
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +32/-73
  • Geslacht: Man
Mededelingen
« Gepost op: 24 oktober 2024, 19:32:53 »

Ik heb een aantal mededelingen voor jullie! Allereerst: Dit is een Gevorderdenspel, we spelen met de bijbehorende rollenlijst.

PMs naar de spelleider
Naar mij, dus! Als je een PM stuurt met een nachtactie, zou ik graag zien dat daar in ieder geval het spelnummer in komt te staan (in dit geval 750). Dat is wel zo prettig voor de administratie!

Netwerken
Netwerken is toegestaan, via priveberichten, maar ook bijvoorbeeld via WhatsApp. Let wel op dat iedereen zelf mag kiezen of hij of zij wel of niet buiten het forum om contact wil hebben over het spel. Mocht je elkaar spreken via Whatsapp, zeker in een groep, dan vind ik het altijd leuk om toegevoegd te worden om mee te lezen.

Activiteit
Verder wordt natuurlijk verwacht dat iedereen actief meedoet, leuk voor jezelf maar ook fijn voor anderen. Verstaan onder activiteit wordt:
1. Elke speldag stemmen voor ofwel de Burgemeester-verkiezing dag 1, ofwel de lynch vanaf dag 2 en daarna.
2. Actief meedoen in de discussie of via netwerken. Dat wil zeggen: Ofwel minimaal 1 discussiepost per dag, of aantoonbaar spelgerelateerd dingen hebben besproken met één of meer anderen in privéberichten/whatsapp/postduif/eender welk medium.

Als je hier niet aan voldoet krijg je een inactiefpunt. Bij drie inactiefpunten word je helaas uit het spel geschreven. Ook bij twee inactiefpunten in de eerste drie nachten word je uit het spel geschreven.

Mexicanobroeder

• -
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +32/-73
  • Geslacht: Man
Re: Mededelingen
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2024, 10:44:47 »

Als het goed is heeft iedereen nu een rol en (mits dat bij je rol hoort) boardrechten, als dat niet zo is dan graag even melden bij mij in PM.

Dan kunnen we starten, al zijn enkelen van jullie al begonnen zo te zien.
Pagina's: [1]   Omhoog