Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Activiteit forum  (gelezen 268 keer)

Waterwork

• Moderator
  • Bewoner
  • Overwinningen: +44/-92
  • Geslacht: Man
Activiteit forum
« Gepost op: 1 oktober 2024, 11:01:40 »

Hallo forummners

Misschien hebben jullie het al gemerkt, maar onze eens zo levendige forum is een beetje in slaap gevallen. Veel spellen gaan helaas niet door. Terwijl de maan schijnt en de wind door de bomen fluistert, missen we de spannende verhalen, de strategische discussies en de gezellige babbel over alles wat met onze weerwolfbestaan te maken heeft.

Hebben jullie ideeën voor nieuwe spelletjes, rollenspellen of gewoon onderwerpen waar we over kunnen praten? Deel ze hieronder!

Laten we samen zorgen voor een forum waar we ons weer thuis voelen, waar we kunnen groeien als forum en waar de maan altijd helder schijnt.

Met vriendelijke groet,

Forumbestuur

RoodHapje

• Hol
  • Bewoner
  • Overwinningen: +14/-23
  • De wolf mag dromen, maar ik blijf wakker.
Re: Activiteit forum
« Reactie #1 Gepost op: 2 oktober 2024, 16:42:47 »

Speeldag 1 inkorten. 2 dagen voor een bm stemming is vind ik niet zo nodig, geen idee of het helpt, maar kwaliteit van de spellen is vast een factor.

Minder vasthouden aan de vrijdag als startdatum? Misschien een tijdframe: spel start op zijn vroegst vrijdag zoveel en uiterlijk dinsdag zoveel bijvoorbeeld. Zodat het wat verschuift. Ik heb de indruk dat veel spellen vooral van start gaan als een ander spel stopt of genoeg doden heeft.

Onderzoekje met open vragen uitsturen waarin:
   - een ieder toe kan lichten waarom hij/zij afgelopen tijd wel of niet mee deed aan bepaalde spellen
   - Wat de reden in het verleden is geweest om in te schrijven op het forum.

- Meer variatie in speelsnelheid. Dus vaker ook een spel met een speeldag per echte dag.

Ik ga nog even verder denken!

Falsifica

• Bewoner
  • Overwinningen: +27/-50
  • Meest sluwe speler 2023
« Reactie #2 Gepost op: 2 oktober 2024, 22:00:16 »

Ik wil nog steeds een TERROR SPEL van mij om de paar maanden organiseren. Tot nu toe trekken mijn spellen best veel spelers en wordt het altijd een heftig potje. En heb nog genoeg ideeen voor belachelijke rolverdelingen die ik wil uitvoeren.

Dus als zoiets mogelijk is, dan zou ik dat met alle plezier met jullie doen. :)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

• Bewoner
  • Overwinningen: +8/-18
« Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2024, 19:03:17 »

Wat als we actief promoten via sociale media kanalen en hier ook het verloop van spelen meegeven zodat mensen een beetje inkijk op het forum hebben? Ik denk als je echt actiever wil worden dat je via groepen die inspelen op wat is de mol of de verraders wat promoot naar social media kanaal je wel wat geïnteresseerden gaat kunnen overhalen.

Kevindemen

• Kevlinder
  • Bewoner
  • Overwinningen: +49/-57
  • Baker Miller Pink
« Reactie #4 Gepost op: 3 november 2024, 23:23:19 »

Dat in slaap vallen is geen nieuwe trend, maar iets wat echt al enkele jaren speelt en doorsluierd. Er komen mensen, gaan mensen. Ik vind de speldagen te lang en te saai daardoor. Ook vermijd ik basisspellen door hoe de rollenlijst is samengesteld. Daarnaast schrijf ik mij nu vaker in om gewoon de spelleider te helpen aan deelnemers, dan dat het echt in de agenda past. Er mag denk ik ook echt wel strenger op activiteit worden gelet, want veel discussie ontstaat pas in het laatste uur. Ja, dan hadden we beter die uren ervoor kunnen skippen. Ik erger mij er soms aan uit hoe fanatiek ik ben. Oh en net als Kasper: ideeën zat voor spellen, ik mis de optie tot gastspelleider zoals vroeger. Er staat al best lang een verzoek open om weer eens iets te leiden, maar het is best stil rondom of en wanneer dat kan. Gebruikersparticipatie is volgens mij ook belangrijk om enthousiasme te houden. Ik denk dat er te veel factoren meespelen om één ding aan te wijzen, eigenlijk.
« Laatst bewerkt op: 3 november 2024, 23:27:19 door Kevindemen »
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.
Pagina's: [1]   Omhoog