Welk spel wil jij spelen?

Gestart door Skunki, 3 oktober 2020, 13:17:32

Vorige topic - Volgende topic

Kevindemen

Een spel waarin alleen met gifs mag worden gecommuniceerd <3
Zelf alleen mogen leiden, maar zou ik zelf wel eens aan mee willen doen.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

adriaan

Citaat van: Orange-King op  5 mei 2023, 08:57:28
Nu ik weer twee spellen heb gespeeld merk ik dat ik wel echt een voorkeur heb voor bepaalde spellen. Dus mijn vraag: wanneer komt er weer een keer een niet-netwerk spel?  :)
Komt eraan  ;D moet je wel ook meedoen!
edit: staat erbij in de planning, inschrijvingen gaan open zodra 673 start.

Malanaphy

Citaat van: Aappen21 op  5 mei 2023, 13:30:18
Citaat van: Shaddow op  5 mei 2023, 13:20:39
Maar dan ook geen discussietopic; alleen stemmen.
Ook bij het wolvenboard; alleen een poll.
Oh nee al mijn trauma's van www.weerwolvers.net komen terug
HAHAHAHAHAHAHHAHA NIET DE STILLE SPELLEN
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Falsifica

Een van de spelleiders die toevallig zin heeft mij weer eens als gast-spelleider erin te zetten?
Heb nog wel wat ideetjes voor een rolverdeling zoals Kippenjacht  XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

123berber

We nemen het mee in de volgende vergadering!!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

What about, extreme randomiser spel.

Nacht 1: top 5 wordt in een poule gestopt en de bm wordt random gekozen.
Bij de wolven: stellen samen in overleg een lijstje met 3 potentiële lunches samen. 1 vd 3 wordt random gelunched.
Stemming dag 2: iedereen maakt een lijst van 4 verschillende deelnemers, 1 vd 4 wordt random gelymched.
Wolven dat 2:  opnieuw lijst van 3

Dag 3: afhankelijk van het aantal deelnemers opnieuw een lijstje van 3 of 4 spelers. En zo verder. (Natuurlijk houdt het meer steek naarmate de dagen vorderen dat deze lijstjes minder namen gaan bevatten. Anders wordt de laatste wolf lynchen natuurlijk een hel.)

Chaosimsystem_

Komt er binnenkort nog eens een anoniem spel? Was vorige keer echt top O0

Falsifica

Is er binnekort weer eens plaats voor een gek spel van mij? :) Ik heb een nieuwe verdeling klaar.
Mag met Yasu (graag zelfs! Yasu is echt top!), maar als Yasu eens wil meedoen, zou een andere spelleider ook mogen!
- Captain Jack Sparrow

GeneralGrievous

Mij lijkt het persoonlijk heel leuk om of iets met Pokémon te doen. Ik weet niet of dit al eens eerder gedaan is, maar dit lijkt me wel een leuk spelidee. Eventueel zou ik hierbij ook als hulpspelleider (o.i.d.) willen helpen iets te organiseren.

Falsifica

Ja is eerder gedaan, maar heel lang geleden, een van mijn eerste spellen hier!

https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?board=1395.0
- Captain Jack Sparrow

GeneralGrievous

Citaat van: Falsifica op  2 oktober 2024, 21:48:58
Ja is eerder gedaan, maar heel lang geleden, een van mijn eerste spellen hier!

https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?board=1395.0
Oooh, zoiets lijkt me wel leuk om een keer te doen, als daar meer animo voor is natuurlijk.

CarnageRazor

Annoniemspel met Gen 2 Pokémon maar je moet in rol blijven  :D

GeneralGrievous

Waarom jezelf limiteren met enkel gen 2 Pokémon? The more the merrier  XD

CarnageRazor

Citaat van: GeneralGrievous op 26 oktober 2024, 20:14:06
Waarom jezelf limiteren met enkel gen 2 Pokémon? The more the merrier  XD

Ergens begin dit jaar hadden we een gen 1 editie van Venussaur tot nidoking ergens  :D