Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Op zoek naar de spelleider

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:50:23

Vorige topic - Volgende topic

Beertyah

Op zoek naar de spelleider!

In 'op zoek naar de spelleider' gaan we op zoek naar kwaliteiten die jullie nodig hebben om een goede spelleider te zijn.
Om mee te doen aan deze zoektocht moet je slechts aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Je moet al minstens twee spellen hebben meegespeeld op dit forum.
- Je moet veel fantasie hebben.
- Je moet voldoende gemotiveerd zijn.

In deze zoektocht zal een groep deelnemers steeds een bepaalde opdracht krijgen.
De deelnemer die deze opdracht het minst goed uitvoert zal het spel moeten verlaten, tot er uiteindelijk twee deelnemers overblijven die het tegen elkaar opnemen in de finale.

Er is natuurlijk ook een prijs verbonden aan deze wedstrijd. (anders zou niemand meedoen)
De winnaar zal de eer krijgen een spel te leiden. En niet zomaar een spel, maar 'spel 50' een grote mijlpaal in de geschiedenis van weerwolvenvanwakkerdam.nl.

Ik neem aan dat er een aantal onder jullie al denken: 'ja ja, je hebt al genoeg gezegd, hoe kan ik me inschrijven?'
Het antwoord is: Je moet je helemaal niet inschrijven. De eerste ronde begint vandaag en iedereen die aan bovenstaande drie eisen voldoet mag een inzendig voor deze ronde inzenden. We vliegen er dus meteen in.

De resultaten van de winnaars van elke ronde zullen hier gepost worden.