Nabespreking - Toch nog lang over gedaan

Gestart door Falsifica, 4 februari 2026, 00:26:49

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Vertel, ikzelf vond dit juist een van mijn betere verdelingen.

Jullie zijn zoveel terror gewend, jullie weten niet meer hoe het is als het normaal potje is XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Leuk spel, 10/10 kan het royaal aanbevelen.

Note: er werden geen cactussen misbruikt tijdens het schrijven van deze opmerking.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

BloodWolf14

Meh. Nacht 1 heeft goed vrijwel al gewonnen. 3 van de 11 spelers die elkaar gevonden hebben zonder dat er ook maar een lynch is geweest. Dan blijven er maar 8 spelers over om te lynchen, waarvan bijna de helft slecht. Combineer dat met een Prins en je bent wel klaar.

We hebben nog geluk gehad dat Castiel de enige IH heeft willen beulen en daarmee een moordende kracht voor goed afnam.

Ik zie net ook dat een visioen op mij zelfs nog mislukt is.

Imo te veel sterke rollen bij goed. Ik had de Heks denk ik Delver/Slotenmaker gemaakt dit spel. @Femsel heeft Hans nog contact proberen opnemen? Ik heb vrij snel gevraagd aan hem of hij jou naar slecht kon overhalen :P

Falsifica

Jullie zochten een welp terwijl jullie al met 3 waren op 10 spelers.
Vervolgens kiest een van jullie om het hele spel niet de verhulling te gebruiken. En de apostaat snapt zijn rol niet.

Dan gaan jullie contact zoeken met een speler die er alles aan doet gelyncht te willen worden en valt het kwartje nog niet.

Jullie apostaat was de sterkste rol. Niet de wolven. Met apostaat weet je al dat er een Beschermengel en Ziener inzit. Dus dan afschermen van visioen, dan van beschermengel.
Jullie hadden imo de welp claim links moeten laten liggen en de andere neutraal claimer moeten aanspreken.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

BloodWolf14

Dat heb ik gevraagd ja.

Apostaat heeft z'n werk gedaan dit spel. Nacht 1 lunch juist afgeschermd en de Bengel gestopt, maar maakte niet uit omdat een Heks in de weg zat.

Nacht 1 dus niets.

Nacht 2 kon de lunch niet afgeschermd worden en is een visioen gestopt van de Ziener op een wolfje. Netjes de Apostaat rol gebruikt dus.

Was er lynch 1 een verhulling gebruikt had dit weinig uitgemaakt. Keuze in lynches was hier de 'Welp' of de Apostaat.

Nacht 3 was de Apostaat dood en kiest de Heks voor goed. Daarna was het wel klaar.

Ik zie niet in hoe wij, anders dan de Heks voor nacht 1 al bij slecht hebben, heel veel aan hadden kunnen doen.

RH die niet slecht claimt bij een Prins helpt waarschijnlijk. Een verhulling van die verwachte lynch had waarschijnlijk ook geholpen. Maar dan nog konden wij dat trio van Ziener/Stalker/Heks nooit tegenhouden anders dan de Heks bij slecht krijgen?

Heks heeft veel bepaald voor de uitkomst van dit spel. Ik blijf erbij dat die te sterk was in deze rolverdeling.

noicreC

Als jullie iemand anders naast de bengel n2 hadden gepakt en de prins niet zo hadden geloofd had het heel anders uitgepakt. Dan was het wellicht een slachthuis voor slecht geweest. Ik denk niet dat het over was na nacht 1.

Eens dat de heks sterk was, maar ik zou niet zeggen dat ze te sterk was. Er werd ook sterk gespeeld door goed. Ik denk dat de combinatie tussen de twee goed over de lijn heeft getrokken

EliasTheBest

2 mensen die zich openbaar kunnen bewijzen en een bengel. Hoi maar vol dat het een juiste verdeling is op 11 man xd

Falsifica

Zowel de Stalker, als de Ziener zijn makkelijk te betwisten als de lynch verhult is..  :-*

Prins is de enige die 'echt' bewezen was..  O0
- Captain Jack Sparrow

BloodWolf14

Goed heeft het inderdaad netjes uitgespeeld verder :)

Prins heeft goed gebruik gemaakt van z'n rolkracht en als slecht hebben we niet alle kansen gepakt die we hadden moeten idd

Zuna

Citaat van: CarnageRazor op  4 februari 2026, 00:35:03Leuk spel, 10/10 kan het royaal aanbevelen.

Note: er werden geen cactussen misbruikt tijdens het schrijven van deze opmerking.

;D  Fals heeft inderdaad de nieuwste sticker sinds de treinsticker gemist..  (6)

Citaat van: Falsifica op  4 februari 2026, 09:49:15Zowel de Stalker, als de Ziener zijn makkelijk te betwisten als de lynch verhult is..  :-*

Prins is de enige die 'echt' bewezen was..  O0

Het hielp ook niet dat BW als 'Wijze Burger' opvroeg of er een Sjamaan in zat en nee zei. Als die Ja had gezegd dat CNR me denk ik niet geloofd  :o .

Ik vond het spel ietwat veel afhangen van wat het neutraaltje besloot te doen en goed was erg goed (de pech voor slecht is dat hun geheime wapen snel dood ging en alle sterke goedjes niet opgevroten werden)
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!