Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

766 - Gevorderdenspel of Variant (Lupercalia)

Gestart door redeast, Vandaag om 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

redeast

Dit zal een spel zonder verhaal zijn. Mogelijk zal dit veranderen indien genoeg inspiratie.

Inschrijven kan tot vrijdag 14 februari om 20:30. Het spel zal daarna zo snel mogelijk daarna starten (de eerste deadline zal 16 februari zijn). Er wordt gewerkt met om de dag een deadline, tenzij er genoeg spelers dit anders willen. De deadlines zullen vallen om 20:30. Er kan gekozen worden dit spel tussen een gewoon gevorderdenspel en een variantspel. De variant is hieronder beschreven.

Mocht je nog vragen hebben kan je altijd een PM of whatsappberichtje sturen of hieronder in het topic je vraag stellen. Dit weekend ben ik weg van huis en zal ik minder snel antwoorden dan normaal, daarna ben ik weer gewoonlijk beschikbaar.

Variant: Lupercalia
Lupercalia is het Romeinse feest dat gevierd wordt rond 15 februari voor de zege van gezondheid en vruchtbaarheid ter ere van de Romeinse god Lupercus, de god die het vee van de boeren en herders beschermde tegen de wolven. Om dit feest te vieren zal elke dag een zuiveringsritueel uitgevoerd worden.
Elke speldag kunnen de spelers stemmen  welk ritueel uitgevoerd zal worden. Deze stemming zal anoniem via PM zijn, enkel de hoeveelheid stemmen per ritueel zullen bekend gemaakt worden.

Variant - Lupercalia
0. Redeast (Spelleider)
1.
2.
3.
...
30.

Gevorderderollenlijst
0. Redeast (Spelleider)
1.
2.
3.