Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 24   Omlaag

Auteur Topic: Discussie - Worden jullie toch die discussies niet een keer zat? wij niet!  (gelezen 12498 keer)

Waterwork

• Forumteam: Forumbestuur
  • Bewoner
  • Overwinningen: +46/-93
  • Geslacht: Man
Re: Discussie - Worden jullie toch die discussies niet een keer zat? wij niet!
« Reactie #210 Gepost op: 20 november 2023, 09:42:20 »

oh ja ik zat even niet op te letten excuus. Wel goed dat er nu ook in de oneven nacht 2 wolven dood zijn

thelight288

• Klaas
  • Bewoner
  • Overwinningen: +35/-50
« Reactie #211 Gepost op: 20 november 2023, 19:29:00 »

oke ik was dus even huidenwisselaar, ben met Lan gewisseld afgelopen nacht en ben daardoor in de raddraai terecht gekomen. nu heb ik een slechte rol gekregen. aangezien er niet echt aanstalte lijkt gemaakt om contact op te nemen denk ik toch dat het om een slechte raddraaier gaat. Nu vergroot dit de kans voor mij dat Lan ook slecht is omdat de raddraaier zich misschien moest bewijzen of iets dergelijks. Mocht de raddraaier toch nog goed zijn. wil ik graag de namen van de raddraai omdat dan te achterhalen is wie slecht was in deze raddraai

Falsifica

• Bewoner
  • Overwinningen: +29/-51
  • Meest sluwe speler 2023
« Reactie #212 Gepost op: 20 november 2023, 20:04:26 »

Nou top info toch.

Kan de raddraaier zich melden, die wordt niet gelyncht.
Als het vogeltje al iets wist dan was dat inmiddels wel gezegd, dus dit wordt een spannende lynch.

Ik ken inmiddels iemand met een dodelijke dag kracht, en we twijfelen om 123berber, Rampposi, Wannas of Semi-sjamaan als doelwit te gebruiken.
Een van jullie bezwaar of wie wil proefkonijn zijn? :)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

thelight288

• Klaas
  • Bewoner
« Reactie #213 Gepost op: 20 november 2023, 22:38:16 »

ik zoek trouwens niet alleen raddraaier. mocht iemand wel geraddraaid zijn. wil die het ook even laten weten. ja eentje is sowieso slecht geweest die gaat zich niet melden. aangezien de ander zich ook niet gemeld heeft versterkt mijn vermoeden dat de raddraaier voor slecht speelt :D

Kay

• Familielid
  • Overwinningen: +2/-5
« Reactie #214 Gepost op: 21 november 2023, 10:09:23 »

Er word me hier een beetje te veel chaos gecreeerd daar jullie 2, en gezien er niemand anders iets schijnbaar te zeggen heeft over gerad draaid te worden komt thelight nu wel erg makkelijk weg met een slechte rol te claimen, die vervolgens niet meer gecontroleerd kan worden door vogeltjes.

Gezien ik niet zeker ben nog online te komen voor de nacht stem ik dus bij deze op thelight.

thelight288

• Klaas
  • Bewoner
« Reactie #215 Gepost op: 21 november 2023, 10:25:04 »

slaat nergens op wtf. Ik ben op de even dagen ook redelijk bewezen. een helderziende of orakel zal me nog altijd als goed zien. dus kan zeker nog gecontroleerd worden. Waarom zou ik uberhaupt ineens als ik slecht was een slechte rol gaan claimen? Ik wilde gewoon weten wie erin zaten. Lan heeft gezegd nu tegen mij zelf raddraaier te zijn. en dat adriaan en berrie en hijzelf erin zaten en ik dus zijn plaats omdat ik gehuidenwissel stond. mocht Lan wel de waarheid spreken dan was adriaan de apostaat.

thelight288

• Klaas
  • Bewoner
« Reactie #216 Gepost op: 21 november 2023, 10:25:56 »

ik kom hier teminste met info en de rest bemoeid zich ook niet meer met de discussie

Wazigekip

• Bewoner
  • Overwinningen: +38/-78
« Reactie #217 Gepost op: 21 november 2023, 10:36:33 »

De dode oneven slechtjes zijn allemaal gestorven zonder dat er echt veel informatie over medeslechtjes is uit te halen. Maar voor de even slechtjes is dat niet het geval. De lynch van Perry heeft best wel wat informatie opgeleverd. Vooral de laatste stem van Perry zelf vind ik wel interessant. Ongeveer anderhalve minuut voor de deadline geeft hij mij een 3e stem ipv Fannie een 4e stem te geven.

De 2 meest logische en waarschijnlijke scenario's die ik daarvoor kan bedenken zijn als volgt. 1) Fannie is wolf en daar wilde hij niet op stemmen. Of 2) hij had al met medewolf Adriaan afgesproken op mij te stemmen.

Persoonlijk lijkt het 2e scenario me waarschijnlijker dus zal mijn stem naar Adriaan gaan.

Robin89

• Bewoner
  • Overwinningen: +17/-35
« Reactie #218 Gepost op: 21 november 2023, 10:44:02 »

Nou top info toch.

Kan de raddraaier zich melden, die wordt niet gelyncht.
Als het vogeltje al iets wist dan was dat inmiddels wel gezegd, dus dit wordt een spannende lynch.

Ik ken inmiddels iemand met een dodelijke dag kracht, en we twijfelen om 123berber, Rampposi, Wannas of Semi-sjamaan als doelwit te gebruiken.
Een van jullie bezwaar of wie wil proefkonijn zijn? :)

Aan de oneven kant zijn deze personen op dit moment wel het meest verdacht in mijn ogen. Ook Thelight is op oneven niet bewezen, dus die zou ook nog aan dit rijtje kunnen worden toegevoegd.

Op even heeft Thelight zich echter wel bewezen, dus ik zie geen reden om aan zijn verhaal over de raddraaier te twijfelen eigenlijk. En dan zou Lan of Adriaan slecht moeten zijn aan de even kant. Voor nu ben ik dan ook het meest geneigd om op 1 van deze 2 spelers te stemmen (ook omdat ik denk dat we op even al best lekker gaan).

Heb verder het idee dat het spel zich voornamelijk achter de schermen afspeelt nu en dat het daarom zo stil blijft in het DT.

Falsifica

• Bewoner
« Reactie #219 Gepost op: 21 november 2023, 17:57:18 »

Gezien dat de discussie hier stil is en ook totaal niet op gang komt, volg ik thelight op Lan.

Begin maar eens je te verdedigen hierop.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

adriaan

• Forumnerd!
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +45/-102
« Reactie #220 Gepost op: 21 november 2023, 18:06:07 »

Ik ben in ieder geval niet gehackt. Lan zal wel een slechte hacker zijn (geweest?) dus de vraag is hoogstens of we een lynch aan een hulpje willen besteden. Misschien wel als we niets beters hebben.
Overigens nog excuses voor mijn inactiviteit de vorige dag, ik had een heel druk weekend en dacht al gestemd te hebben. Ik ben ook erg moe en slaperig de laatste dagen en merk dat ik het momenteel nogal moeilijk vind om over het spel na te denken en verbanden te leggen

Waterwork

• Forumteam: Forumbestuur
  • Bewoner
  • Overwinningen: +46/-93
« Reactie #221 Gepost op: 21 november 2023, 18:13:33 »

Ik ga mee op Lan. Ik vertrouw Thelight gewoon hiermee

123berber

• Favoriete medewolf 2021
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +31/-77
« Reactie #222 Gepost op: 21 november 2023, 18:27:43 »

Ik ben ook niet gehackt afgelopen nacht. Lijkt me een slechte hacker te zijn. Blijkbaar dus al nacht 2 een kant gekozen? misschien dat we voor de even slechtjes voorzichtig kunnen gaan kijken naar de spelers waarbij Lan zich comfortabel genoeg voelt om direct rollen uit te wisselen en met diegene een kant te kiezen?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

• Bewoner
« Reactie #223 Gepost op: 21 november 2023, 18:36:07 »

Ik vind deze volgstemmen nu al niet prettig.
Maar Lan heeft al genoeg tijd gehad zich te verdedigen en thelight is als enige van de 2 moeite aan het doen gedurende hele speldag.
Dus alleen al daarom laat ik mijn stem voorlopig nog staan.
- Captain Jack Sparrow

Simile

• Bewoner
  • Overwinningen: +25/-55
  • Geslacht: Vrouw
  • Grootste Koukleum (2012) & Nerdigste Lid (2011-13)
« Reactie #224 Gepost op: 21 november 2023, 18:39:39 »

Ik mis hier iets denk ik.

TheLight geeft aan met Lan te zijn huidengewisseld en in een raddraai een slechte rol te hebben gekregen. Hoe zegt dat iets over Lan?
Als slechte hacker zou ik te allen tijde proberen mijzelf met wat goede rollen te draaien in de hoop zienende krachten te stelen. En dus een apostaat vermijden mee te draaien.

Ik vind dat men hier echt te makkelijk op inspringt op dag 5 notabene.
Ik ga stemmen op een Lanstemmer

Shaddow-expert
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 24   Omhoog