Aangezien ik morgen en zondag wss weinig tijd heb hierbij alvast mijn bevindingen.
Ten eerste vind ik berber zijn post interessant. Hij oppert te discussieren over wie te lynchen, terwijl deze lynch al vast stond. Verder discussiëren nog voor de lynch op Inu is alleen maar in het voordeel van slecht om hun lunchkeuze gerichter te kunnen bepalen. Het had nog oprechter geleken als berber zelf ook met substantiële inbreng was gekomen maar hij komt met nul inbreng wie hij dan verdenkt, alleen een soort meelopen op adriaan en mij zonder reden. Dit komt mij echt over als een wolvenpost om wat reacties uit te lokken om de lunch beter te kunnen bepalen.
Hierop heb ik berber zijn bijdrage bekeken en dat is opvallend summier. Hij zette 5 mensen eerder richting goed omdat ze actief waren en je dat als wolf niet zou doen? Echt een onzinreden. Wat ook gebleken is met Perry overigens. Verder alleen een verdenking op Carnage en die komt me nou niet bepaald overtuigend over met woorden als “eerlijk gezegd valt me Carnage wel meteen op…”
Een interessante combinatie van posts vond ik deze twee van redeast:
Een anonieme getuige heeft mij laten weten dat Inuzuki in de even nacht als slecht is gezien.
Waarom is dat vogeltje naar jou gevlogen? Welke reden had die om jou te vertrouwen?
Probleem dat ik heb is dat er wel vaker is gebeurd dat iemand zei een vogeltje te hebben en zelf weerwolf was, vervolgens de "bron" "prijsgaf" en zo twee goedjes op de lynch kreeg omdat iedereen maar klakkeloos mee ging. Ik vind ook de reactie van Wannas vreemd. Waarom nog een nacht wachten als we op deze informatie af gaan? Op dit moment wil ik prima mee gaan op Inuzuki, aangezien Robin mij goed lijkt.
Eerst vraagt ze waarom het vogeltje Robin zou vertrouwen, en twee posts later dat ze op Inuzuki meegaat omdat ze denkt dat Robin goed is

redeast krijgt commentaar op haar vraag en daarna gaat ze opeens even klakkeloos mee op Inuzuki (waar ze anderen van beticht) als ieder ander. Komt op me over als het initiëren van een reddingspoging van Inu, maar als ze weerstand ervaart toch snel mee gaan met het vogeltje van Robin.
Overigens vind ik de woordkeuze “Robin lijkt me goed” hierin opvallend. Ja ik snap dat je denkt dat Robin geen even wolf is vanwege zijn vroege stem op Perry, maar hij kan prima nog oneven wolf zijn. Tenzij redeast zelf oneven wolf is en Robin niet bij haar op het board kan vinden. xD
Wat ik ook een opvallende post vind is die van Carnage
Blijkbaar heb ik mezelf redelijk verdacht gemaakt door mijn wijziging. Kan jullie enkel aanraden je buikgevoel te volgen. Dat heb ik gisteren ook gedaan, vandaar mijn gewijzigde stem. Het voelde uiteindelijk toch niet juist om op falsifica te stemmen. Terwijl die eigenlijk toch wel liet blijken actief naar wolven te zoeken. Enkel de frame naar enkele andere spelers vond ik wel jammer. En redelijk verdacht. Ik heb toen het DT herlezen om te kijken of er andere patronen me opvielen die nog niet onder de radar zijn gebracht.
We hopen hier allemaal iets aan de discussie toe te voegen. Mijn buikgevoel is na gisteren nog steeds onveranderd.
Het is wel duidelijk dat dit spel een stuk fanatieker wordt gespeeld. Wat ik opzich wel geweldig vind.
Zie maar wat jullie doen. In se maakt het me niet veel uit dood of levend. De comments kunnen lezen is al vermakelijk genoeg 
Zo verdacht is carnage niet gezien het dt, maar toch brengt hij dit zelf zo met al een half afscheid. Mijn ervaring is dat wolven verdenkingen op zichzelf vaak sterker naar zich toetrekken dan het in werkelijkheid is. Ook het “zie maar wat jullie doen” vind ik heel apart, alsof het hem niet boeit en alvast een reden neemt om zich niet meer met de discussie te bemoeien.
Dan blijf ik Wazige verdacht vinden om genoemde redenen, niet als even wolf uiteraard, maar zie hem nog goed oneven wolf zijn.
Wannas komt hier ook bij doordat hij Inu een nachtje leek te willen sparen en door deze post:
*knip* Fals legt stem op Perry uit *knip*
Na deze post te hebben gelezen vind ik dit niet eens zo'n gekke stem. Ik heb verder geen mooiere aanknopingspunten dan dit eerlijk gezegd. Blijven herinneren dat iemand moet kiezen is verdacht. Als ik me niet vergis is het zo dst op het moment dat de keuze niet gemaakt wordt, je stilzwijgend naar goed gaat toch?
Wannas zegt dit een goede verdenking van Falsifica te vinden maar vraagt in dezelfde post of het zo is dat je goed wordt als je niks instuurt. Terwijl dat letterlijk de reden is dat het een goede verdenking was van Fals op Perry, dus waarom dit vragen? Komt niet oprecht over.
Dit waren wel zo ongeveer mijn bedenkingen, mijn stem gaat wss naar een van deze spelers.