Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 24   Omlaag

Auteur Topic: Discussie - Worden jullie toch die discussies niet een keer zat? wij niet!  (gelezen 11737 keer)

123berber

• Favoriete medewolf 2021
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +29/-76
  • Geslacht: Man
Re: Discussie - Worden jullie toch die discussies niet een keer zat? wij niet!
« Reactie #15 Gepost op: 11 november 2023, 11:39:45 »

Ik hoef geen bm te worden dit spel. Omdat ik het leuk vind dat er weer zoveel oud gedienden meedoen gaat mijn stem naar Simile, want die is graag de baas!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Simile

• Bewoner
  • Overwinningen: +25/-52
  • Geslacht: Vrouw
  • Grootste Koukleum (2012) & Nerdigste Lid (2011-13)
« Reactie #16 Gepost op: 11 november 2023, 11:45:04 »

Laat ik eens een spelinhoudelijke discussie aftrappen, want ik las net de regel en vraag mij iets af:

Hoeveel hulpjes denken wij dat er zijn, en hoeveel wolven zijn er per nacht?  Als ik de regels goed begrijp kunnen hulpjes die in het andere spel goed zijn amper iets anders dan vol voor slecht spelen, omdat ze nog steeds doodgaan met de laatste wolf. Also, hoe gaan we kantclaimen in dit spel :P

Niet per se, als ze in hun goede rol de laatste wolf uitschakelen op de dag voordat in hun hulpjesrol de laatste wolf wordt uitgeschakeld, dan winnen ze met hun goede rol.

Wel een lastige positie om in te zitten, maar dat geldt altijd voor hulpjes imho.

Shaddow-expert

adriaan

• Forumnerd!
  • Bewoner
  • Overwinningen: +45/-101
« Reactie #17 Gepost op: 11 november 2023, 11:50:09 »

Oef, ik moet nog even op me laten inwerken hoe dit spel gaat werken want ik heb nog een paar vraagtekens. Desalniettemin heb ik er wel veel zin in! Mijn stem gaat sowieso naar mede-Forumnerd Simile, want niet alleen vroeg ze er als eerste om, ik vind het ook superleuk dat ze meedoet!

Lynn

• Crazy woman
  • Bewoner
  • Overwinningen: +44/-75
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #18 Gepost op: 11 november 2023, 11:50:37 »

Dames en heren, medeburgers van ons geliefde stadje,

Vandaag staan we op het punt een belangrijke beslissing te nemen die de toekomst van Wakkerdam. Als uw toegewijde kandidaat burgemeester wil ik graag een moment nemen om met u te delen waarom ik denk dat uw stem van cruciaal belang is voor de stabiliteit en veiligheid van dit spel.

In deze tijden van onzekerheid en achterdocht hebben we leiderschap nodig dat gebaseerd is op eerlijkheid, samenwerking en transparantie. We hebben een burgemeester nodig die bereid is om de waarheid te omarmen, zelfs als die waarheid soms verontrustend kan zijn. Mijn toewijding aan openheid en eerlijkheid heeft altijd voorop gestaan in mijn dienst aan Wakkerdam.

Laten we niet vergeten dat we hier zijn om te werken aan een gemeenschappelijk doel: het beschermen van onze stad tegen duistere krachten (wolven) die onze gemeenschap bedreigen. Als burgemeester ben ik vastbesloten om met iedereen samen te werken, ongeacht achtergrond of overtuiging, om een sterke en veerkrachtige gemeenschap te bouwen.

Ik begrijp dat er verschillende perspectieven zijn in Wakkerdam, en ik moedig een open dialoog aan. Laten we luisteren naar elkaar, onze zorgen delen en samen streven naar een stad die voor iedereen veilig is. Mijn visie is er een van eenheid, waar we als stad samenwerken om de uitdagingen van het heden en de toekomst het hoofd te bieden.

Deze dag, wanneer we onze stemmen uitbrengen, vraag ik u om te overwegen wie de ervaring, integriteit en vastberadenheid heeft om Wakkerdam door deze moeilijke tijden te leiden. Laten we samenwerken, hand in hand, voor een betere toekomst voor ons allen.

STEM LYNN!

Ik dank u voor uw tijd en vertrouwen. Laten we samen onze stad opbouwen en beschermen.

Met vriendelijke groet,

Lynn
Kandidaat burgemeester van Wakkerdam.

Lynn

• Crazy woman
  • Bewoner
  • Overwinningen: +44/-75
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #19 Gepost op: 11 november 2023, 11:52:44 »

Oh en mijn Mailbox/What'sApp staan open voor netwerken.

redeast

• Bewoner
  • Overwinningen: +17/-48
    • Karakters
« Reactie #20 Gepost op: 11 november 2023, 12:00:00 »

Mijn hoofd zit nu al weer op standje "te veel chaos" dus dit wordt een leuk spel XD
Mijn stem gaat naar Thelight, die vind ik altijd wel lekker bezig.

Falsifica

• Bewoner
  • Overwinningen: +27/-50
  • Meest sluwe speler 2023
« Reactie #21 Gepost op: 11 november 2023, 13:29:03 »

Belangrijk bericht:

Ik stel voor dat iedereen stemt voor mij als BM. Waarom? Omdat ik het leuk vind om de baas te spelen.

Einde belangrijk bericht

Aangezien je volgens mij thuis ook de baas bent, vind ik dit prima. Mijn stem heb je.
Ikzelf hoef geen Bm te zijn, voorbeeldfunctie heb ik namelijk nergens.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Shaddow

• Knuffelexpert
  • Forumteam: Technisch
  • Bewoner
  • Overwinningen: +33/-90
  • Meest knuffelbare en grappigste Mister WvW 2021
« Reactie #22 Gepost op: 11 november 2023, 15:00:08 »

Mijn BM-stem gaat naar de eerste persoon die mijn een ansichtkaart stuurt met een goede beargumentatie, maar gezien niemand dat gaat lukken, overweeg ik Simile.

Het zijn weer donkere tijden, en het is goed om zoveel mensen bij elkaar te zien. Samen gaat het ons lukken om de wolven terug te drinken - ik ben er zeker van.

Verder wil ik de wolven verzoeken mij niet op nacht 2 te lunchen. Bij voorbaat dank.
(Natuurlijk zou het fijn zijn als ik überhaupt niet gedood wordt, maar dat voelt gewoon onrealistisch).

Ik hoef geen Burgemeester te zijn, daarvoor zijn er denk ik al genoeg goede kandidaten.

Je mag mij altijd PMen of appen of een kaartje sturen, of bellen. Met een beetje geluk reageer ik ook nog, maar soms duurt dat even. :)

groetjes!!

Shaddow

• Knuffelexpert
  • Bewoner
  • Overwinningen: +33/-90
  • Meest knuffelbare en grappigste Mister WvW 2021
« Reactie #23 Gepost op: 11 november 2023, 15:03:00 »

Alvast een vraagje voor the light: wat zijn die belangrijkste knopen en hoe ga je die doorhakken?
de dubbele paalsteek en met een bijl. Maar nee ik bedoel dat ik meestal met een 50/50 de juiste keuze maak als het erop aankomt
De juiste keuze voor wie? Jezelf? Als ik wolf ben en BM vind ik het ook vrij makkelijk om de 'juiste' keuze te maken, maar in andere gevallen ligt het soms toch iets ingewikkelder.

Laat ik eens een spelinhoudelijke discussie aftrappen, want ik las net de regel en vraag mij iets af:

Hoeveel hulpjes denken wij dat er zijn, en hoeveel wolven zijn er per nacht?  Als ik de regels goed begrijp kunnen hulpjes die in het andere spel goed zijn amper iets anders dan vol voor slecht spelen, omdat ze nog steeds doodgaan met de laatste wolf. Also, hoe gaan we kantclaimen in dit spel :P
Vraag mij idd ook af of de allianties per spel wel hetzelfde zijn, ook als er een conversie of lijkvorming plaatsvindt.

Verder vind ik de vraag hoeveel wolven of hulpjes er zijn altijd een beetje een vreemde vraag, ik weet niet zo goed wat we daarmee zouden opschieten.

Inuzuki

• Bewoner
  • Overwinningen: +22/-54
« Reactie #24 Gepost op: 11 november 2023, 16:28:59 »

Hoooi! Ik ben echt heel benieuwd naar deze variant!
Ik ga voor mijn gebruikelijke tactiek, ik hoef dus geen bm en gezien simile als eerste riep krijgt die mijn stem :D

domien

• Bewoner
  • Overwinningen: +35/-65
  • Meest acceptabele forumbelg '13,'16,'21,'22
« Reactie #25 Gepost op: 11 november 2023, 21:20:40 »

Kan zijn dat ik er heb over gelezen, maar zijn er ook 2 BM’s dan?

"In this world there are no sides, just players"

Perry26

• Bewoner
  • Overwinningen: +16/-65
  • Iemand een suggestie voor wat dan ook?
« Reactie #26 Gepost op: 11 november 2023, 21:49:19 »

Vraag mij idd ook af of de allianties per spel wel hetzelfde zijn, ook als er een conversie of lijkvorming plaatsvindt.
In de regels staat lijkvorming wel, dus ik neem aan conversie niet. Als ik deze hele post lijkt lijkt het me ook dat de allianties verschillen, en ik weet dat er tot nu toe 2 spelers claimen een verschillende alliantie te hebben.

Verder vind ik de vraag hoeveel wolven of hulpjes er zijn altijd een beetje een vreemde vraag, ik weet niet zo goed wat we daarmee zouden opschieten.
Nouja, we zijn op zoek naar weerwolven. Je afvragen hoeveel er zijn is zeer nuttig voor het vormen van scenario's. Ik zit nu vooral af hoe een wolf zou proberen om te gaan met deze variant: dingen als heeft het voor een wolf zin om een neutralennetwerk te infiltreren, of zou een wolf het de moeite niet waard vinden omdat het een te groot risico is voor een kleiner voordeel (neutraaltje kan krachten maar de helft van de tijd gebruiken).

Falsifica

• Bewoner
  • Overwinningen: +27/-50
  • Meest sluwe speler 2023
« Reactie #27 Gepost op: 12 november 2023, 09:27:07 »

Kan zijn dat ik er heb over gelezen, maar zijn er ook 2 BM’s dan?
Lijkt me niet. 1 bm voor beide nachten
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Rampposi

• Bewoner
  • Overwinningen: +18/-50
  • Meest ingewikkelde theorieverzinner 2021
« Reactie #28 Gepost op: 12 november 2023, 09:38:06 »

Er staat dat de BM gekozen wordt voor het hele spel, dus ja, beide nachten.

Also, hallooootjes! Wat een leuk en bont gezelschap. Ik hoef zelf geen burgemeester te worden.

Williambz

• Bewoner
  • Overwinningen: +23/-47
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
« Reactie #29 Gepost op: 12 november 2023, 14:56:41 »

In de regels staat lijkvorming wel, dus ik neem aan conversie niet. Als ik deze hele post lijkt lijkt het me ook dat de allianties verschillen, en ik weet dat er tot nu toe 2 spelers claimen een verschillende alliantie te hebben.

En die 2 spelers claimen dan goed en neutraal neem ik dan aan?

Aangezien falsifica geen bm wilt worden stem ik ook op simile
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 24   Omhoog