Mic drop!

Gestart door Skunki, 21 maart 2023, 22:07:34

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

Lieve forummers,

Ik ga jullie als spelleider verlaten, in 2010 als zestien jarige jongen op dit forum terecht gekomen, spel 293 als eerst als hulpspelleider mijn gekke rolverdelingen mogen uittesten om met spel 543 als voltallige spelleider aan de slag te gaan.
Een geweldige tijd gehad als spelleider, waarbij door persoonlijke drukte ik ervoor gekozen heb om mij terug te trekken als spelleider, zodat iedereen met evenveel plezier van spellen mag blijven genieten als ik dat altijd gedaan heb.

Voor mijn laatste spel wil ik een variant die ik voor een eerder spel gemaakt had hergebruiken, namelijk spel 521 (klik op de link). Dus voor ieder die het leuk vind, meld je je hier vooral voor aan en geef mij nog suggesties of tips voor de variant voor we hem gaan spelen.

Ik ben niet weg van het forum, enkel een stap terug als spelleider, zodat jullie krijgen wat jullie verdienen. Namelijk spelleiders die jullie dezelfde tijd en passie kunnen geven die ik heb proberen over te brengen! :-*

Xxjes,

Tim a.k.a. Skunki

123berber

Lieve Tim,
Uit het team, maar niet uit ons hart <3
Gelukkig blijf je ons nog lekker lastigvallen op het forum en ga je nog veel spelletjes meedoen! :D (Hoop ik!!!)

WCeend!! Zomerspelen 2014

domien

Thanks voor de vele leuke spellen Tim!
Ben ook zeer blij dat je ons niet volledig gaat verlaten

"In this world there are no sides, just players"

Inuzuki

<3
Ik ga je missen als spelleider

Sunny

Bedankt Tim, voor je tijd en energie!

bert-boefjes

Jammer dat je stopt, maar wel begrijpelijk! En ik ga je laatste spel natuurlijk gewoon mee doen  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!