Het stormt, de wereld doet naar en de winkels liggen weer vol met duimpjes en veren. Je weet weer hoe laat het is..
Nationale complimentendagHet viel sommigen misschien al op dat dit jaar Valentijnsdag geen extra aandacht heeft gekregen op het forum. Maar uiteraard willen we de kans om wat veren te prikken op bepaalde plekken niet aan ons voorbij laten gaan. Om de doelgroep wat breder te trekken hebben we dit jaar namelijk besloten mee te gaan in het andere -wie kent het niet- fenomeen van nationale complimenten dag.
Het principe zal vergelijkbaar zijn met het concept hoe we andere jaren Valentijnsdag deden. Op
1 maart is het nationale complimentendag en zullen we wat positieve berichten de wereld in helpen. Dus, wat kun jij doen? Heb je iemand, of misschien een groep mensen, die echt even een leuk complimentje verdiend of die je wil bedanken? Stuur mij een berichtje en ik stuur het (kan ook anoniem) door op 1 maart, of doe het op 1 maart lekker zelf, dat mag natuurlijk ook
Als je het via mij wil doen, stuur uiterlijk
28 februari je berichtje(s) door, met de naam/namen van de personen aan wie je het wil richten. Mocht het een groep zijn (bv. alle spelers van een bepaald spel), heel leuk! Maar geef me wel echt even het hele lijstje namen, dat ik zelf niet nog dit moet verzamelen
Dus, heeft die ene WvWer een luisterend oor geboden toen je net de trein had gemist, had je een fantastische wolvengroep met wie je de overwinning hebt binnengehaald of die ene koppelpartner met wie het forever en always toch maar 3 dagen bleek te duren maar wat wel heel liefdevol was. Dit is de kans! Laten we met z'n allen wat positieve energie de wereld in helpen, een complimentje kan soms iemand zijn dag maken
Groetjes van de verenprikker