Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.
Welkom, vreemdeling!
Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.
Ik had ooit een spel bedacht (niet hier) genaamd Survival of the Fittest.Iedereen wordt in teams ingedeeld, maar weten niet wie bij wie hoort (enkel binnen je eigen team). Ook krijgt iedereen een karakter met een bepaald aantal levens en een bepaalde "Special Move"Tijdens het spel moest je een vak kiezen, A, B, C, D. Met de randomizer werd dan een "disaster" gegenereerd op een bepaald vak. Dit kan een overstroming zijn, waardoor je dus Fitheid moet inleveren, of Levenspunten. Of je hebt geluk en kan rusten om fitheid terug te krijgen.
Nu ik weer twee spellen heb gespeeld merk ik dat ik wel echt een voorkeur heb voor bepaalde spellen. Dus mijn vraag: wanneer komt er weer een keer een niet-netwerk spel?
Maar dan ook geen discussietopic; alleen stemmen.Ook bij het wolvenboard; alleen een poll.
Citaat van: Shaddow op 5 mei 2023, 13:20:39Maar dan ook geen discussietopic; alleen stemmen.Ook bij het wolvenboard; alleen een poll.Oh nee al mijn trauma's van www.weerwolvers.net komen terug