Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 17 18 [19] 20 21   Omlaag

Auteur Topic: [Discussie] Welke roedel hoor jij bij?  (gelezen 4112 keer)

RoodHapje

• King Wizard Ultraprince IV
  • Bewoner
  • Overwinningen: +7/-5
  • Geslacht: Man
  • Wil je in de WvW groepswhatsapp? Bericht mij even!
Re: [Discussie] Welke roedel hoor jij bij?
« Reactie #270 Gepost op: 17 maart 2023, 18:14:19 »

Tot de volgende keer allemaal :) O0

Williambz

• Bewoner
  • Overwinningen: +10/-23
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
« Reactie #271 Gepost op: 17 maart 2023, 20:59:13 »

Er is mij gevraagd om dit te delen voor de deadline van orakel nr. 3

Nacht 1: Adriaan en Bert-boefjes – Kunnen WEL samen winnen
->   Komt doordat Adriaan neutraal is/was, en die kan met iedereen winnen.
(Maartens visioen was hier: Roodhapje en Foxi kunnen NIET samen winnen)

Nacht 2: Bloodwolf en Maarten – Actie MISLUKT

Nacht 3: Semi-Sjamaan en Katz – Actie MISLUKT
-> Semi was lunch

Nacht 4: Foxi en Sunny – Kunnen NIET samen winnen
-> Zelfde nacht / dag toen Kevin met het bericht kwam dat Sunny slecht was

Nacht 5: Roodhapje en Katz kunnen NIET samen winnen

Nacht 6: Lan en Domien kunnen WEL samen winnen
-> Berrie stuurde wel eerst dat Lan en Domien NIET samen konden winnen. Wellicht is hier wat aan de hand?

Castiel.

• Bewoner
  • Overwinningen: +22/-37
  • Number 7.
« Reactie #272 Gepost op: 18 maart 2023, 01:20:54 »

Oke wtf... Sorry guys... Ik was echt redelijk zeker dat Waterwork sowieso slecht zou zijn :o
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • Overwinningen: +26/-99
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
« Reactie #273 Gepost op: 18 maart 2023, 10:08:19 »

Oke wtf... Sorry guys... Ik was echt redelijk zeker dat Waterwork sowieso slecht zou zijn :o
Zijn dood is jouw toedoen dan?

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
« Reactie #274 Gepost op: 18 maart 2023, 10:21:46 »

Overigens ben ik het wel eens met dat ik hetzelfde dacht.

Katz en Foxi zijn in ieder geval zeker geen witjes. Katz zou in mijn optiek dan eventueel nog een laatste bruine wolf kunnen zijn.

Bij wit verwacht ik sowieso nog 2 slechtjes waarvan ergens dus nog een Sjamaan moet zitten. Ik heb gisteren meegekregen dat Nostalgia vrij zeker goed is vanwege zijn claim en die van Roodhapje.

Dan blijven Domien, Lan, Bert, Castiel en in zekere zin Robin daar dus nog voor over. Dat Domien en Lan hier samen kunnen winnen is nu wel een interessante. Ik heb gisteren laten weten bij Foxi dat ik de kans groter zag dat WW slecht was dan Domien. Dit vervalt nu wel dus. De redenatie hiervoor was dat Domien/Lan alleen voorkeur hadden op lynch als ze s/s zouden zijn. Bij g/g of g/s is het in principe zonde om ze te lynchen als er nog andere wolfjes levend zijn.

Robin89

• Bewoner
  • Overwinningen: +10/-28
« Reactie #275 Gepost op: 18 maart 2023, 10:26:35 »

-> Semi was lunch

-> Berrie stuurde wel eerst dat Lan en Domien NIET samen konden winnen. Wellicht is hier wat aan de hand?

Lan en Domien die samen kunnen winnen, vind ik wel een hele opvallende nu. Met deduceren kan ik inmiddels al een aantal spelers afstrepen van slecht zijn en dan lijkt het vrij onmogelijk dat deze twee spelers, die ik sowieso al best verdacht vond, allebei goed zijn. Koppel zou natuurlijk ook nog kunnen, maar ik zie Lan en Domien met de beste wil van de wereld niet beide aan de goede kant staan. Hun DT-posts heb ik net ook nog even bekeken en inhoudelijk dragen ze allebei ook niet veel bij aan de discussie. Lan stemde wel een keer op Kevin (een witte wolf), maar dat was niet op een cruciaal moment en van geen enkele invloed op de lynch die toen plaatsvond. Dus die twee kunnen best allebei wit zijn.

Katz

• Bewoner
  • Overwinningen: +11/-26
  • "Justice is blind, not heartless"
« Reactie #276 Gepost op: 18 maart 2023, 10:31:44 »

Waarom zie je me bruine wolf zijn, bloodwolf? Ik zat de hele tijd op inuzuki en dat zou ik toch niet doen als bruine wolf? Daarnaast vond ik ook sunny verdacht

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
« Reactie #277 Gepost op: 18 maart 2023, 10:47:00 »

Waarom zie je me bruine wolf zijn, bloodwolf? Ik zat de hele tijd op inuzuki en dat zou ik toch niet doen als bruine wolf? Daarnaast vond ik ook sunny verdacht
Puur vanwege je rolclaim. Ik heb eerder al gezegd dat ik je goed schat en dat blijft voorlopig nog staan :)
Het is alleen wel een optie die ik niet wil vergeten als er 2 nachtdoden blijven komen.

Lan

• Bewoner
  • Overwinningen: +47/-81
« Reactie #278 Gepost op: 18 maart 2023, 12:47:58 »

-> Semi was lunch

Lan en Domien die samen kunnen winnen, vind ik wel een hele opvallende nu. Met deduceren kan ik inmiddels al een aantal spelers afstrepen van slecht zijn en dan lijkt het vrij onmogelijk dat deze twee spelers, die ik sowieso al best verdacht vond, allebei goed zijn. Koppel zou natuurlijk ook nog kunnen, maar ik zie Lan en Domien met de beste wil van de wereld niet beide aan de goede kant staan. Hun DT-posts heb ik net ook nog even bekeken en inhoudelijk dragen ze allebei ook niet veel bij aan de discussie. Lan stemde wel een keer op Kevin (een witte wolf), maar dat was niet op een cruciaal moment en van geen enkele invloed op de lynch die toen plaatsvond. Dus die twee kunnen best allebei wit zijn.

Naast dat je argumentatie redelijk vrij is van daadwerkelijke argumentatie, heb ik wel aan vraag aan specifiek jou lieve Robin. Jij ziet me prima wit zijn, dus (tenzij ik een wit hulpje ben) denk jij dat ik nacht 1 Skunki zou lunchen? Heb ik dat correct? :P

Ik heb overigens bij mensen (ook die nu nog leven) gedeeld in het begin dat ik Kevin wel als wolf zag vanwege de Skunki lunch, maar zoals in de discussie aangegeven dacht ik niet dat dat tot een constructieve discussie zou leiden. Daarna was er niet meer echt gelegenheid om hem eruit te stemmen gezien we steeds slechtjes gepresenteerd kregen en daarna ie al uit zichzelf werd weggewerkt. Maar de indruk wekken dat ik enkel even een weggooistem op Kevin heb gedaan is dus niet waar en vind ik ook een vrij makkelijk geval van framing hier. Daarnaast ben ik het niet eens met dat ik inhoudelijk niet veel bijdraag, maar soit, dat is subjectief en dat argument kun je op bijna alle levende spelers plakken wat mij betreft. Wat ik inhoudelijk wel heb gedaan is aangeven dat ik Waterwork niet als wit zag, dit heb ik zowel voor als achter de schermen gedaan, terwijl ik denk dat als slechtje hij iemand was die redelijk makkelijk onder de bus te gooien was. Wat jij bijvoorbeeld wel consistent hebt gedaan als een van je grotere bijdrages in de discussie.

Ik heb geen verklaring waarom ik samen kan winnen met Domien volgens het orakel. Wat ik daarin wel kan aandragen is dat ik bij verschillende mensen Domien als een verdachte heb genoemd en zelfs aangaf de voorkeur te hebben hem te lynchen boven Roodhapje (tot de situatie omtrent dubbele rolclaim boven tafel kwam), wat aanvankelijk een reden was waarom er, onder andere door mij, op Domien werd gestemd. Ik zou ook nu trouwens geen probleem hebben hem te lynchen en zal zo mijn stem op hem plaatsen.

Dus samenvattend, makkelijk scoren met onwaarheden en algemeenheden en je hebt mijns inziens niet de moeite genomen een totale analyse te maken. Het lijkt actueel om te zeggen dat het haast een verkiezingscampagne lijkt. Dit ben ik van jou niet gewend  :D

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
« Reactie #279 Gepost op: 18 maart 2023, 12:54:53 »

Is Robin trouwens ook gecheckt door een Orakel? Want afgezien van dat William hem vertrouwde en Foxi hem ook richting groen zet heb ik zelf eigenlijk geen reden om hem richting groen te zetten.

@Foxi @Robin89 kan een van jullie daar meer over uiten?

Castiel.

• Bewoner
  • Overwinningen: +22/-37
  • Number 7.
« Reactie #280 Gepost op: 18 maart 2023, 22:59:33 »

Oke door stemgedrag of andere gebeurtenissen heb ik momenteel Katz, Bloodwolf en Foxi op groen staan. Dan blijven er, buiten mij, nog 5 spelers over. We weten dat er sowieso nog een Sjamaan is want anders kon Kevin niet aan de info over bruine spelers komen. En ik denk eigenlijk dat er, met 3 dode wolven tot nu toe, nog 1 volbloed en 1 hulpje is voor wit. Namelijk een wolventovenaar en dan nog een wolf.

Lan heeft al meerdere slechtjes aangestipt van beide teams + ik zie hem nooit Skunki lunchen nacht 1. Tim was aardig aan het lobby'en en ik deed dit spel uiteindelijk mee vanwege en vooral voor Tim. Ik zit namelijk zoals de meesten van jullie weten op een resort in Bonaire momenteel en speel dus alleen sporadisch als mijn kleintje op de kamer aan het slapen is even. Dit is ook de reden dat ik minder netwerk dan normaal. Lan is echter door het orakel gezien als winnen met Domien, daarom is hij voor mij niet donkergroen, maar wel lichtgroen. Ik denk namelijk dat hier een wolventovenaar actief geweest is.

Dan hebben we over:
Domien
Robin
Bert-boefjes
Nostalgia

In mijn optiek hebben deze alle 4 even veel kans om bij de 3 laatste slechtjes te horen. Robin vind ik het actiefst van deze groep maar na een korte analyse lijkt het mij dan ook wel weer het meest waarschijnlijk dat Robin vroeg in het spel Thelight zou bekijken. Een Sjamaan zal geen bloedbroeder zijn, want dat is zwaar OP, dus daarom denk ik dat hij vroeg Thelight bekeken heeft en daarna zijn eigen roedel snel gevonden heeft.

De andere 3 vind ik wel inactiever, en ik ga van deze 3 mijn stem zetten op Domien. Ik acht de kans het meest waarschijnlijk dat hij slecht is na wat William gepost heeft. Eerst konden Lan en hij niet samen winnen, toen keek Berrie beter en zag dat er nog iets tussen zat dus herstelde hij dat richting William.

Ik vind de vraag van Bloodwolf ook heel logisch, waarom wordt Robin door een aantal naar groen geschoven?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Robin89

• Bewoner
  • Overwinningen: +10/-28
« Reactie #281 Gepost op: 18 maart 2023, 23:17:56 »

-> Semi was lunch

Naast dat je argumentatie redelijk vrij is van daadwerkelijke argumentatie, heb ik wel aan vraag aan specifiek jou lieve Robin. Jij ziet me prima wit zijn, dus (tenzij ik een wit hulpje ben) denk jij dat ik nacht 1 Skunki zou lunchen? Heb ik dat correct? :P

Ik heb overigens bij mensen (ook die nu nog leven) gedeeld in het begin dat ik Kevin wel als wolf zag vanwege de Skunki lunch, maar zoals in de discussie aangegeven dacht ik niet dat dat tot een constructieve discussie zou leiden. Daarna was er niet meer echt gelegenheid om hem eruit te stemmen gezien we steeds slechtjes gepresenteerd kregen en daarna ie al uit zichzelf werd weggewerkt. Maar de indruk wekken dat ik enkel even een weggooistem op Kevin heb gedaan is dus niet waar en vind ik ook een vrij makkelijk geval van framing hier. Daarnaast ben ik het niet eens met dat ik inhoudelijk niet veel bijdraag, maar soit, dat is subjectief en dat argument kun je op bijna alle levende spelers plakken wat mij betreft. Wat ik inhoudelijk wel heb gedaan is aangeven dat ik Waterwork niet als wit zag, dit heb ik zowel voor als achter de schermen gedaan, terwijl ik denk dat als slechtje hij iemand was die redelijk makkelijk onder de bus te gooien was. Wat jij bijvoorbeeld wel consistent hebt gedaan als een van je grotere bijdrages in de discussie.

Ik heb geen verklaring waarom ik samen kan winnen met Domien volgens het orakel. Wat ik daarin wel kan aandragen is dat ik bij verschillende mensen Domien als een verdachte heb genoemd en zelfs aangaf de voorkeur te hebben hem te lynchen boven Roodhapje (tot de situatie omtrent dubbele rolclaim boven tafel kwam), wat aanvankelijk een reden was waarom er, onder andere door mij, op Domien werd gestemd. Ik zou ook nu trouwens geen probleem hebben hem te lynchen en zal zo mijn stem op hem plaatsen.

Dus samenvattend, makkelijk scoren met onwaarheden en algemeenheden en je hebt mijns inziens niet de moeite genomen een totale analyse te maken. Het lijkt actueel om te zeggen dat het haast een verkiezingscampagne lijkt. Dit ben ik van jou niet gewend  :D

Ik heb je inmiddels gesproken vandaag en zie nu in dat ik iets te kort door de bocht ging. Ben er inmiddels vrij zeker van dat Lan geen wolf is, maar Domien wel degelijk slecht is en de vork dus net iets anders in de steel zit.

Verder kan ik jullie vragen helaas niet beantwoorden. Maar het lijkt me vrij duidelijk dat ik goed ben en waarom.

BloodWolf14

• GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
« Reactie #282 Gepost op: 19 maart 2023, 00:12:40 »

Ik wil daar graag wel een uitleg van horen.

Ik ben afgelopen dagen namelijk voornamelijk uitgegaan van wie Foxi, en in zekere mate ook William, vertrouwden maar ik mis jou in de lijstjes Robin en voor zover ik weet is er buiten de Wisselaar geen rol geweest die jou heeft kunnen controleren? Dus ik hoor graag waarom jij vertrouwd wordt.

Ik ga vandaag meestemmen op Domien. Ik heb verder geen aanleiding voor een zeker slechtje en Waterwork is als goedje gestorven, dus dan doe ik mee met wat de rest denkt.

Lan is voor mij trouwens ook geen zeker goedje, dus ik vind het grappig dat er vanuit wordt gegaan dat hij wel aangepast moet zijn door de Wolventovenaar. Stel Domien is straks slecht dan is de kans gewoon groot dat Lan dit ook is.

Foxi

• Bewoner
  • Overwinningen: +6/-20
  • Geslacht: Vrouw
  • Een voskonijn kan geen wolf zijn
« Reactie #283 Gepost op: 19 maart 2023, 11:28:49 »

Heey, ik heb gisteren even een break genomen voor sport en sociale verplichtingen. Ik heb de afgelopen dagen heel veel info gehad en ik moest het weer even op een rijtje zetten. De info die William gedeeld heeft klopt grotendeels, al heeft hij niet elke actie van Maarten op de juiste plek staan. Ik kan ze nog wel even opsommen om het compleet te maken:
N1 --> Sunny en Inu --> Ja
N2 Mislukt (Yeti)
N3 Mislukt (Semi was lunch)
N4 Roodhapje en Foxi --> nee

Hierdoor was ik al op het spoor van Roodhapje, maar vond Aappen wel iemand die de samenwerking met Kevin aan zou gaan. Hierdoor dacht ik dat RH sjamaan kon zijn en vond ik Sunny en Inu een betere keuze om eerst te doen. Doordat ik in contact stond met 2 orakels konden we zo wolven insluiten.

Dan nu de situatie waar de meeste vragen over zijn. Robin staat al dagenlang in voor Nos, waarvan in mijn ogen bewezen is dat hij yeti is door mislukte acties van de orakels. Ik weet dat zij geen startwolven of hulpjes zijn. Enige wat kan is dat hier een lijk of conversie heeft plaatsgevonden.

Ik vraag me btw wel af hoe we van sjamaan naar wolventovenaar gegaan zijn, want Kevin wist specifieke rollen

Foxi

• Bewoner
  • Overwinningen: +6/-20
  • Geslacht: Vrouw
  • Een voskonijn kan geen wolf zijn
« Reactie #284 Gepost op: 19 maart 2023, 11:30:45 »

Oh en ter aanvulling, Bert was gezegend vannacht. Dit om te kijken wat er met de lunch zou gebeuren
Pagina's: 1 ... 17 18 [19] 20 21   Omhoog