Oke door stemgedrag of andere gebeurtenissen heb ik momenteel Katz, Bloodwolf en Foxi op groen staan. Dan blijven er, buiten mij, nog 5 spelers over. We weten dat er sowieso nog een Sjamaan is want anders kon Kevin niet aan de info over bruine spelers komen. En ik denk eigenlijk dat er, met 3 dode wolven tot nu toe, nog 1 volbloed en 1 hulpje is voor wit. Namelijk een wolventovenaar en dan nog een wolf.
Lan heeft al meerdere slechtjes aangestipt van beide teams + ik zie hem nooit Skunki lunchen nacht 1. Tim was aardig aan het lobby'en en ik deed dit spel uiteindelijk mee vanwege en vooral voor Tim. Ik zit namelijk zoals de meesten van jullie weten op een resort in Bonaire momenteel en speel dus alleen sporadisch als mijn kleintje op de kamer aan het slapen is even. Dit is ook de reden dat ik minder netwerk dan normaal. Lan is echter door het orakel gezien als winnen met Domien, daarom is hij voor mij niet donkergroen, maar wel lichtgroen. Ik denk namelijk dat hier een wolventovenaar actief geweest is.
Dan hebben we over:
Domien
Robin
Bert-boefjes
Nostalgia
In mijn optiek hebben deze alle 4 even veel kans om bij de 3 laatste slechtjes te horen. Robin vind ik het actiefst van deze groep maar na een korte analyse lijkt het mij dan ook wel weer het meest waarschijnlijk dat Robin vroeg in het spel Thelight zou bekijken. Een Sjamaan zal geen bloedbroeder zijn, want dat is zwaar OP, dus daarom denk ik dat hij vroeg Thelight bekeken heeft en daarna zijn eigen roedel snel gevonden heeft.
De andere 3 vind ik wel inactiever, en ik ga van deze 3 mijn stem zetten op Domien. Ik acht de kans het meest waarschijnlijk dat hij slecht is na wat William gepost heeft. Eerst konden Lan en hij niet samen winnen, toen keek Berrie beter en zag dat er nog iets tussen zat dus herstelde hij dat richting William.
Ik vind de vraag van Bloodwolf ook heel logisch, waarom wordt Robin door een aantal naar groen geschoven?