Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omlaag

Auteur Topic: Genres - Renewed  (gelezen 33728 keer)

MIKOMOMO

• That guy
  • Bewoner
  • Overwinningen: +5/-10
  • Geslacht: Man
  • Change The World !
Re: Genres - Renewed
« Reactie #60 Gepost op: 29 november 2015, 17:12:01 »

Omg Hades kinderen

Nu mis je alleen de gemene Hera nog :)
Embrace your weirdness, it makes you beautiful.

Dixie

• Bewoner
  • Overwinningen: +30/-65
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 29 november 2015, 17:34:56 »

Ja die had ik hier :P

MIKOMOMO

• That guy
  • Bewoner
  • Change The World !
« Reactie #62 Gepost op: 30 november 2015, 17:18:37 »

Waarom heb je het dan weer zo volledig  :'(

tijgerke87

• KillerCutie
  • Bewoner
  • Overwinningen: +49/-111
  • arch-fey with quirks
« Reactie #63 Gepost op: 30 november 2015, 17:35:05 »

geen enkel spel heeft zelfde rolverdeling, verhaal loopt altijd anders en alle spelboards gaan altijd open als het spel gedaan is.
Ik snap je opmerking niet echt eigenlijk
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Nephtysis

• Bewoner
  • Overwinningen: +14/-21
  • Live your dreams, don't dream your life
    • WvW Nachtverwerkings-app
« Reactie #64 Gepost op: 1 december 2015, 15:53:24 »

Je kunt een al gebruikt thema prima hergebruiken en er net een andere draai aan geven (of niet: wellicht is ie zo geweldig dat spelers rustig vaker in dezelfde wereld komen :P), dus het feit dat hij al een keer gespeeld is betekent niet dat hij niet nogmaals kan langskomen :)

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

Dixie

• Bewoner
  • Overwinningen: +30/-65
« Reactie #65 Gepost op: 1 december 2015, 17:35:08 »

Precies, en vaak is het juist leuk om een thema een tweede keer te spelen! Want dan kunnen mensen die de eerste keer niet mee konden doen het nog een keer proberen, en mensen die het thema heel leuk vonden weer meedoen met hun personage.

Krissy

• Bewoner
  • Overwinningen: +11/-24
« Reactie #66 Gepost op: 1 december 2015, 18:16:48 »

Lijkt mij wel enorm leuk om deze een keer te mogen spelen  ;)

crushergirl

• moe
  • Bewoner
  • Overwinningen: +4/-14
« Reactie #67 Gepost op: 29 maart 2016, 16:18:12 »

Ik wil eigenlijk wel een Gravity Falls spel spelen, incluis raadsels!
interpunctie is voor mensen met teveel tijd

RickTorreman

• Wachtwoorden Vergeter
  • Bewoner
  • Overwinningen: +7/-22
  • Ik ben wel slim, maar ik vergeet gewoon alles!
« Reactie #68 Gepost op: 24 mei 2016, 14:37:18 »

Laat ik dan maar dit topic tot leven brengen!
Moorden in Raadsel-Doolhof(2 fases).

Jullie komen in een doolhof terecht en moeten eruit zien te komen. Echter lopen er een paar moordenaars(weerwolven) tussen, die iedereen proberen te vermoorden. Elke keer als jullie een deur naar de volgende kamer vinden, krijgen jullie een 'raadsel'(zie het kopje 'Raadsels' voor meer) die jullie moeten oplossen om door te kunnen lopen. Deze raadsels gaan over de personen die in de groep lopen, zodat ze soms niet te lastig zijn.

Elke ochtend komen jullie een deur tegen, tenzij de 'Verkenner'(dit is een testrol voor dit thema, scroll verder voor uitleg en meer rollen) dood is. Dan komen jullie, met 75% kans, elke ochtend een deur tegen.

Jullie worden ingedeeld in 2-4 teams met de kleuren: Limoengroen, Marineblauw, Paars en Kastanjebruin. Er is ook een rol die weet hoeveel 'Slechtjes' er per team in zit(ten). Die rol, de 'Professor'(scroll door voor meer informatie), kan dit elke drie nachten doen, beginnend op nacht 1. Daarna op nacht 4, nacht 7 etc.. De teams hebben hun EIGEN team-discussie-topic. Per team kiezen ze 1-2 personen die hun 'Postbode'(degene die toegang krijgt tot het officiële discussie-topic waar alle teams inzitten, maar dan alleen de postbodes) wordt. Dat is iets anders dan de BM. Elk team speelt voor zichzelf, zo kan het dus zijn dat 'Slecht' wint in team 1. Maar 'Goed' wint in team 2! Die spelers die in de EERSTE FASE winnen, krijgen een nieuwe rol in de TWEEDE FASE! De rollen die overleefden worden hergebruikt, tenzij er teveel slechtjes zijn.

In de tweede fase worden alle teams samengevoegd, maar houden wel hun kleur. Zo kan het dus zijn dat je 2x wint! Maar ook dat je 0x wint!

Raadsels
De Raadsels zullen niet al te simpel, en niet al te moeilijk zijn. Elke nacht krijg je ook een raadsel, die dan heel erg moeilijk zal zijn. Dit omdat je als je 3-5 nacht-raadsels goed hebt, je een kans van 25% hebt om de lunch te overleven! Dit kan met elke rol, BEHALVE slechtjes, die krijgen bij 4-6 nacht-raadsels een extra moord. Het aantal raadsels mogen NIET samengevoegd worden!

Test-Rollen

Verkenner:
Alliantie: Goed

Eigenschappen:
De Verkenner geeft 100% kans op de volgende deur.
De Verkenner kan niet geconverteerd worden.

Beperkingen:
Als de Verkenner dood is, zal de volgende deur kans verminderd worden naar 75%.
Als de Verkenner geconverteerd wordt(wat mislukt), weten de wolven dat hij de Verkenner is.

Tijd van de actie:
Elke dag.

Professor:
Alliantie: Goed

Eigenschappen:
De Professor kan om de drie nachten te weten komen hoeveel slechtjes er per team inzitten beginnend op nacht 1, de volgende keer is dus op nacht 4 etc..
De Professor heeft toegang tot het verhaal-topic van andere teams en weet dus ook wie er dood zijn. Ook heeft hij toegang tot het info-topic van andere teams.

Beperkingen:
Als de Professor het 1x vergeet, verliest hij zijn actie. En kan hij het over drie nachten opnieuw proberen.
De Professor heeft GEEN toegang tot het Discussie-topic van andere teams.
De Professor mag NIET reageren in andere teams hun topics.

Tijd van de actie:
De nacht (vijfde uur: Visioenen).
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

Moosje

• Bewoner
  • Overwinningen: +8/-18
« Reactie #69 Gepost op: 20 augustus 2016, 20:59:43 »

Is er al ooit een Divergent spel geweest? Ik heb over de lijst van spellen die al ooit gespeeld/voorgesteld zijn gelezen maar het zijn er zoveel en heb geen Divergent zien staan.  XD
Denk wel dat zo'n soort spel al ooit gespeeld is. Hunger games spellen heb ik wel gezien, had me te laat ingeschreven though dus stond toen als reserve. :( Maar het zou echt leuk zijn als er ooit nog een Divergent/Hunger Games of Schaduwjager spel gespeeld zou worden, een spel gebaseerd op hele beroemde boeken/films.  (A)

MIKOMOMO

• That guy
  • Bewoner
  • Change The World !
« Reactie #70 Gepost op: 21 augustus 2016, 11:17:30 »

Is er al ooit een Divergent spel geweest? Ik heb over de lijst van spellen die al ooit gespeeld/voorgesteld zijn gelezen maar het zijn er zoveel en heb geen Divergent zien staan.  XD
Denk wel dat zo'n soort spel al ooit gespeeld is. Hunger games spellen heb ik wel gezien, had me te laat ingeschreven though dus stond toen als reserve. :( Maar het zou echt leuk zijn als er ooit nog een Divergent/Hunger Games of Schaduwjager spel gespeeld zou worden, een spel gebaseerd op hele beroemde boeken/films.  (A)

Of zoiets en dan elke speldag een ander boek (Al word dat denk ik wel vrij ingewikkeld)

Er is toch ook nog nooit een mazerunner spel geweest ::)

maureen

• Bewoner
  • Overwinningen: +8/-17
« Reactie #71 Gepost op: 21 augustus 2016, 11:35:10 »

Divergent is geweest ja! Was een spel van Morana

Een delirium of matched spel zou zo nice zijn maar gaat er echt nooit komen want de boeken zijn wss niet populair genoeg.

Maar goed ik zou zeggen schrijf het uit en stel het voor! (en misschien wel met jezelf als spelleider ;) )

Shaddow

• Knuffelexpert
  • Forumteam: Technisch
  • Bewoner
  • Overwinningen: +33/-90
  • Meest knuffelbare en grappigste Mister WvW 2021
« Reactie #72 Gepost op: 23 augustus 2016, 22:59:55 »

Zoals veel van mijn voorstellen is dit een mengeling van serieus, en passieve agressiviteit.

Begrafenisemedewerkers

Wát is het beste beroep om te hebben in Wakkerdam?
Slager?
Bakker bij de marktkraam?

Neen, mijn beste Wakkerdammer!

Begrafenisondernemer.

De een zijn dood is de ander zijn brood en nergens gaat dit meer op dan in de levendige branche der begrafenisondernemers.

Met de vele doden die in Wakkerdam zijn gevallen en de weinig mensen die zin hebben om telkens weer een begrafenis te regelen, zijn er meerder bedrijven die strijden om de eer om Pietje of Jantje te mogen begraven, danwel cremeren, danwel iets anders leuks te doen met zijn lichaam.

Maar, het gaat slecht in Wakkerdam de laatste paar jaar. Veel oudere mensen zijn al gestorven en wel, en de nieuwe generatie heeft helemaal niet zoveel last meer van weerwolven. Al meerdere begrafenisondernemers moesten het loodje leggen.

Hoe moet dit nu verder?

Goedjes: Begrafenisondernemers die een groot probleem hebben en besluiten een nieuwe weerwolvenplaag of iets dergelijks te beginnen, zodat er weer genoeg doden vallen.
Slechtjes: Dorpsbewoners die het eigenlijk wel fijn vinden dat niemand sterft, of toch niet caren als hun buurman bruut vermoord word door de weerwolven. Immers, het marktkraampje buiten verkoopt kaasbroodjes in de aanbieding!

MIKOMOMO

• That guy
  • Bewoner
  • Change The World !
« Reactie #73 Gepost op: 30 augustus 2016, 16:12:29 »

Is er eigenlijk ooit een Pandemic spel geweest :P

Zabulus

• Bewoner
  • Overwinningen: +36/-81
« Reactie #74 Gepost op: 30 augustus 2016, 16:17:17 »

Ik denk het niet
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omhoog