Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking]  (gelezen 306 keer)

Mexicanobroeder

  • -
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-71
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4.198
[Nabespreking]
« Gepost op: 8 augustus 2022, 21:26:49 »

Hoe vonden jullie het?

Boards zet ik op een later tijdstip open maar volgens mij is het grootste deel wel algemeen bekend. Ik ga namelijk nu verder slapen met m’n knallende koppijn en 39 graden. ::)
Gelogd

Angelique

  • Kiwi
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +18/-40
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.052
Re: [Nabespreking]
« Reactie #1 Gepost op: 8 augustus 2022, 21:29:16 »

Wat een einde XD.

Als we dus gewoon William eruit gestemd hadden, hadden we als slechtjes geloof ik gewoon gewonnen omdat de wissel pas in de nacht geldt.
Gelogd

Williambz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-40
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.986
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
Re: [Nabespreking]
« Reactie #2 Gepost op: 8 augustus 2022, 21:33:36 »

Haha wat een spel. Ik was dus deze nacht vergeten te wisselen, maar anders had ik het dus gedaan, dus vond het al heel gewaagd dat wolf en angelique op mij stemden. Mala kwam naar me toe dat ze wolf was, maar dat ik toch niet meer kon winnen en ik dacht eerst hetzelfde. Ik zei dat ik dan Mala orobeerde naar de winst te helpen ipv angelique en wolf  Alleen probeerde ik Mala te overtuigen dat ik gewisseld met haar stond, dus dst ze niet op mij moest stemmen. Dan zouden we het koppel eruit kunnen stemmen en zou mala mij veilig kunnen lunchen. Mala leek het eerst ook niet te geloven, maar heb er toch aan het twijfelen gekregen  :P

Het gekke is dat ik het gevoel had dat ik een wolf was die een goedje probeerde om te praten, maar het was precies andersom haha. Dus sorry not sorry Mala  (A)
Gelogd

Williambz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-40
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.986
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
Re: [Nabespreking]
« Reactie #3 Gepost op: 8 augustus 2022, 21:35:52 »

Wat een einde XD.

Als we dus gewoon William eruit gestemd hadden, hadden we als slechtjes geloof ik gewoon gewonnen omdat de wissel pas in de nacht geldt.

Ja klopt, alleen dat je dat durfde haha! Als ik mijn actie niet vergeten was had ik namelijk wel echt met jou gewisseld. Alleen achteraf was dit eigenlijk beter. Alleen Mala valt het niet te blamen, want we wisten niet wat voor koppel jullie waren (g/s of s/s), dus ik dacht ook eerst dat het koppel winst of mala winst moest zijn
Gelogd

Williambz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-40
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.986
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
Re: [Nabespreking]
« Reactie #4 Gepost op: 8 augustus 2022, 21:40:19 »

Overigens was het ook zo dat ik in mijn geschetste situatie wel zou kunnen winnen. Ik zei namelijk tegen mala dat ik gewisseld stond met haar. Maar ik zei dat als jullie mij zouden steen alleen mala dood zou gaan en dat het koppel mij weg zou stemmen. Echter bleek dus dat als mala zou sterven zowel wolf als angelique mee zouden sterven, omdat een neutraaltje die slecht kiest als hulpje geldt. Ik was eerst bang dat ik hierdoor door de mand zou vallen, maar ik wist dit oprecht eerst niet. Dacht dat een neutraaltje npoit als hulpje zou gelden zelfs niet als diegene slecht kiest
Gelogd

Angelique

  • Kiwi
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +18/-40
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.052
Re: [Nabespreking]
« Reactie #5 Gepost op: 8 augustus 2022, 21:43:23 »

Maar nu snap je denk ik wel waarom ik weigerde op Wolf te stemmen. En waarom ik niet voor Mala ging XD.

Maar ik vond het een leuk spel met een niet voorspelbaar einde! Had ook nooit verwacht dat we het nog zo lang vol zouden houden nadat Sunny het loodje legde, anders was het misschien al wel sneller voorbij geweest. Wolf had ook het geluk dat ie met de enige neutrale van het spel een koppel vormde, waardoor je dus al snel een overwicht naar slecht kan creëeren. We waren er al vrij snel over uit dat de weg van g/s met enkel een slecht hulpje niet gewerkt zou hebben. En ik hou dus ECHT niet van de rol grafdelver, want een lijk was een optie geweest. Maar dat heb ik dus ook niet gedaan.

Wat een einde XD.

Als we dus gewoon William eruit gestemd hadden, hadden we als slechtjes geloof ik gewoon gewonnen omdat de wissel pas in de nacht geldt.

Ja klopt, alleen dat je dat durfde haha! Als ik mijn actie niet vergeten was had ik namelijk wel echt met jou gewisseld. Alleen achteraf was dit eigenlijk beter. Alleen Mala valt het niet te blamen, want we wisten niet wat voor koppel jullie waren (g/s of s/s), dus ik dacht ook eerst dat het koppel winst of mala winst moest zijn

En we waren dus echt wel s/s, zag met g/s echt geen enkele overlevingskans XD. Maar snap de onzekerheid wel. Al had ik Mala waarschijnlijk al veel eerder onder bus gegooid als g/s zijnde  :D. En wat betreft het durven, het was echt do or die vrij letterlijk. Er was nooit zekerheid, dan ben ik sneller van de zure appel doorbijten en zekerheid.

Overigens was het ook zo dat ik in mijn geschetste situatie wel zou kunnen winnen. Ik zei namelijk tegen mala dat ik gewisseld stond met haar. Maar ik zei dat als jullie mij zouden steen alleen mala dood zou gaan en dat het koppel mij weg zou stemmen. Echter bleek dus dat als mala zou sterven zowel wolf als angelique mee zouden sterven, omdat een neutraaltje die slecht kiest als hulpje geldt. Ik was eerst bang dat ik hierdoor door de mand zou vallen, maar ik wist dit oprecht eerst niet. Dacht dat een neutraaltje npoit als hulpje zou gelden zelfs niet als diegene slecht kiest

Dat wisten wij ook niet hoor, hebben we ook na moeten vragen.

Maar verder absoluut nergens geen verwijten hoor, het is en blijft maar een spelletje en de ene keer gaat het beter dan de andere keer. Ik heb iig plezier gehad!
Gelogd

Mexicanobroeder

  • -
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-71
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4.198
Re: [Nabespreking]
« Reactie #6 Gepost op: 9 augustus 2022, 11:04:43 »

Boards staan open en karma uitgedeeld.

Achteraf had ik liever geen grafdelver bijgevoegd maar nog een burger oid. Maar ja. Het liep nu met wat geluk goed af qua spanning in het spel..
Gelogd

Sunny

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-39
  • Online Online
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.372
Re: [Nabespreking]
« Reactie #7 Gepost op: 9 augustus 2022, 11:11:04 »

Ik vond het heel jammer dat ik eens een keer slecht was en er dan op deze wijze uit gespeeld werd.
Maar kuddo's aan William voor het alsnog winnen van het spel. Gefeliciteerd!

Sunny

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-39
  • Online Online
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.372
Re: [Nabespreking]
« Reactie #8 Gepost op: 9 augustus 2022, 11:14:19 »

O en natuurlijk veel dank aan Mexi!

Williambz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-40
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.986
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
Re: [Nabespreking]
« Reactie #9 Gepost op: 9 augustus 2022, 13:02:43 »

Ik vond het heel jammer dat ik eens een keer slecht was en er dan op deze wijze uit gespeeld werd.
Maar kuddo's aan William voor het alsnog winnen van het spel. Gefeliciteerd!

Dankjewel! Ja het was een beetje rot dat je door een wissel eruit ging inderdaad, want volgens mij werd je nog niet verdacht
Gelogd

Mexicanobroeder

  • -
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-71
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4.198
Re: [Nabespreking]
« Reactie #10 Gepost op: 11 augustus 2022, 08:12:00 »

Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog