[Discussie] Wie is het zeker niet? En wie wel?

Gestart door adriaan, 2 februari 2025, 20:03:09

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

BloodWolf14

Hoi! Ik ben goed dus wil de BM wel zegmaar ^^

Lynn

Citaat van: BloodWolf14 op  2 februari 2025, 22:56:47Hoi! Ik ben goed dus wil de BM wel zegmaar ^^

Nja, maar aangezien de bm wel iets belangrijker is dit spel is het wel belangrijk dat we exact weten waarom jij BM zou moeten zijn.

Dus waarom zou jij bm moeten krijgen?

fannieklm

Ik zit in 2 spellen. Dus ik laat de BM even aan mij voorbij gaan.
BW kan spellen vaak goed lezen, dus mijn stem gaat naar hem!

kddirval

Jullie mogen me altijd contacteren op WhatsApp voor het spel :)

kddirval

Hey!! Omdat dit mijn eerste spel is zou ik liever geen BM willen zijn. Dus mijn stem gaat ook gewoon naar Bloodwolf.

BloodWolf14

Citaat van: Lynn op  3 februari 2025, 08:49:17
Citaat van: BloodWolf14 op  2 februari 2025, 22:56:47Hoi! Ik ben goed dus wil de BM wel zegmaar ^^

Nja, maar aangezien de bm wel iets belangrijker is dit spel is het wel belangrijk dat we exact weten waarom jij BM zou moeten zijn.

Dus waarom zou jij bm moeten krijgen?

Uh omdat ik goedje ben! Verder kan ik op dit punt niet een reden benoemen die mij meer goedje maakt dan anderen :P

Maar ik kan wel beloven actief te zijn en zsm dit spel opgelost te krijgen :D

Falsifica

Ik ben ook beschikbaar als BM! Ben het al heel lang niet meer geweest!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Ik zou opnieuw de ideale BM zijn. Om maar even iets te zeggen.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

BloodWolf14

Hey vraagje aan iedereen: Hoe veel slechtjes verwachten jullie eigenlijk in dit spel?

Castiel.

Citaat van: BloodWolf14 op  4 februari 2025, 09:26:14Hey vraagje aan iedereen: Hoe veel slechtjes verwachten jullie eigenlijk in dit spel?

2 volbloed en eventueel 1 offboard hulpje. Maar 2 volbloed lijkt me het meest logisch momenteel.

Ingrid1234

Goede avond allemaal, ik wil even laten weten dat ik het burgemeesterschap aan me voorbij laat gaan dit spel.

Ik ben achter de schermen altijd beschikbaar om te netwerken.

En voor verhalen zich de ronde gaan doen, zoals dat in dit spel wel vaker zo is, wil ik even publiekelijk laten weten dat ik neutraal ben dit spel. 

Verder gaat mijn bm stem naar Castiel, hij heeft mij namelijk privĂ© beloofd dat hij de beste kandidaat is. Dus dat wil ik dan graag zien 😛

Castiel.

Ok Fals had zich bij mij gemeld als Zvw. Dat was dus duidelijk om alvast iets op te bouwen voor het geval Ingrid mislukt gewisseld zou worden.

Wat de verdeling betreft verwacht ik nu nog 2 volbloed wolven en thats it.

BloodWolf14

Ik kan me daar wel in vinden.

Dat zvw had hij mij ook al gemeld omdat ik vroeg of hij toevallig wisselbaar was.

Ik wil eigenlijk even wachten met mijn eigen stem te zetten omdat ik nog niet zeker weet wie ik nu het beste kan vrijstellen.

Plus dat geeft de volgende na mij wat meer tijd om hun stem te bepalen morgen.

Castiel.

Ok, om even iedereen mee te nemen in de besluitvorming. We zitten in een vrij lastige situatie dat Bamibal inactief is. Dit betekent dat hij na deze nacht hoe dan ook sterft. Ik verwacht geen miraculeuze activiteit. Ik denk daarom dat het slim is hem te laten sterven hier. Hoor graag ieders reactie.