Wedstrijd nieuw forum logo

Gestart door fannieklm, 20 december 2024, 20:55:15

Vorige topic - Volgende topic

Welk logo heeft je voorkeur?

Logo 1
3 (14.3%)
Logo 2
10 (47.6%)
Logo 3
5 (23.8%)
Logo 4
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: 30 januari 2025, 20:22:21

fannieklm

Hallo allemaal,

Als forumteam zijn wij aan het kijken naar een verbetering van ons forum.
Een van de dingen die we willen gaan doen is het updaten van onze forumprogramma.

Helaas is onze huidige logo niet geschikt voor deze update.
Hierdoor zoeken wij mensen die het leuk vinden om ons te helpen bij het ontwerpen van een nieuw logo.

Ons huidige logo is 650x200. Het nieuwe logo mag iets kleiner.
We willen dat het logo op de kleinste telefoons goed zichtbaar is, dus mag het nieuwe logo een maximale breedte hebben van zo'n 300 pixels. Of kun je als je wil een grote en een kleine versie maken / vector image maken.

Qua maximale hoogte houden we 100px aan, omdat het logo nu in het midden gaat staan moet het niet te hoog worden, want het neemt echt ruimte "op de pagina zelf in beslag."

Graag ontvangen wij (Waterwork en fannieklm) jullie inzendingen voor 19-01-2025, waarna wij de ingezonden logo's als poll op het forum plaatsen. Dan kan iedereen zijn mening geven over ons nieuwe logo.

fannieklm

Hieronder zien jullie de ingezonden logo's voor deze wedstrijd.

Jullie kunnen hier 1 logo uit kiezen. En de meeste stemmen gelden.
Je kunt stemmen tot donderdag 30 januari 23.59

Op vrijdag 31 januari zal het forum uit de lucht gaan om over gezet te kunnen worden.
We hopen dat deze zaterdag 1 februari weer beschikbaar is.
Daarna zal spel 763 weer door gaan en spel 764 gaan starten.

Logo 1:

Logo 2:

Logo 3:

Logo 4:

RoodHapje

bert-boefjes

Ik ben voor 2 gegaan, ik vind daar de tekst iets meer leesbaar
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Aintgotrhythm

Voor mij logo 1, kijkt het rustigst, is herkenbaar vanwege het lettertype en heeft een fijne beeld/tekst/achtergrond verhouding.

.WnDy

I wouldn't tell anyone to study werewolves - I studied wolves, how they moved, their tendencies and sensibilities.

Simile

Logo 2 ook!

Complimenten voor de makers van alle 4!
Echt mooi.

Shaddow-expert

yasu

Er staat een poll bovenin waarop je op je keuze kan stemmen :D

Lynn

de afbeelding van logo 3 plus het lettertype van logo 1 is dat een mogelijkheid?

123berber

Wat een goed idee Lynn!!

Mij spreekt de afbeelding van logo 3 ook het meest aan, en het cursieve van tekst 1.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Williambz

Heb zelf gestemd op 1, maar vind 2 eigenlijk ook goed.

Aintgotrhythm

Citaat van: Lynn op 28 januari 2025, 09:35:02
de afbeelding van logo 3 plus het lettertype van logo 1 is dat een mogelijkheid?

Eens!