Ik vond het een leuk spel om te spelen. Was op het einde wel heel confused, doordat ik dacht dat één of twee van de spelers tussen Bert, Bloodwolf en Castiel goed moest zijn.
Ik neigde in het begin er naar dat Bert alleen slecht was en ik gewoon william had vermoord en Castiel als heks waterwork had vermoord.
Deze theorie vond ik logisch omdat Bert me zo overduidelijk slecht leek en ik eigenlijk niet zo een slecht gevoel had bij Bloodwolf. Daarnaast zou het betekenen dat Castiel wel heks zou moeten zijn. Anders waren er geen twee doden, want een lijk kan niet actief zijn wanneer de twee roedels nog levend waren. én Bert was gezegend dus zou geen lunch kunnen plaatsen.
Maar later in het spel dacht ik dan het omgekeerde, wanneer Castiel heel hard op mij begon te duiken. Ik had nooit verwacht dat er nog drie slechtjes zouden over zijn.
En ook gefeliciteerd voor mijn medebas om dit mogelijk te maken

En kevin gelukkig dat je me niet de eerste lunch had gegeten dan was Aappen meedood

. Waren jullie al direct 2 wolven kwijt OOF.
Daarnaast zat ik wel op elk slechtje goed op een moment, behalve Bloodwolf die had ik helemaal niet door. Daarvoor wil ik Bloodwolf feliciteren!
En uiteindelijk toch niet van de alliantiewinst kunnen genieten ;(