Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

WK Weerwolven/Mafia 2025

Gestart door 123berber, 12 april 2025, 16:26:02

Vorige topic - Volgende topic

123berber

WK Weerwolven 2025

Er is dit jaar voor ons weer de mogelijkheid om ons forum te vertegenwoordigen op het WK Weerwolven (Mafia) 2025. Dit wordt gespeeld op een apart forum; de meeste praktische informatie staat in deze link:https://docs.google.com/document/d/1DmX6tCX54j_GfaJaC49J-ggYlljerFsvAhkoRWx2v8s/edit?usp=sharing.

Als je mee wil doen, stuur mij dan een PM of whatsappbericht vóór 17 april 21:00. Als er meerdere geïnteresseerden zijn volgt er een poll waarop alle leden kunnen stemmen. Het liefst stuur je dus gelijk een motivatie mee die ik in dat geval erbij kan zetten.

Let op het volgende:
- Het wordt gespeeld in het Engels, dus goede beheersing van de Engelse taal is handig!
- De spellen zijn HEEL actief en er wordt van je verwacht dat je elke kalenderdag minstens 10 inhoudelijke posts maakt.

Afgelopen jaren heeft Rampposi ons met veel plezier vertegenwoordigd. Hij heeft al aangegeven het weer te willen doen als niemand zich aanmeld. Mocht je nou twijfelen, neem vooral contact met hem op, hij kan namelijk al je vragen over deelname beantwoorden!!

Ik zie jullie aanmeldingen tegemoet!

WCeend!! Zomerspelen 2014

123berber

Bloodwolf heeft aangegeven graag ons forum te vertegenwoordigen. Aangezien hij de enige aanmelding is zal hij onze eer gaan verdedigen!

Wij wensen hem heel veel succes!

WCeend!! Zomerspelen 2014