[Discussie] - Zei er iemand SPAAAMMMM

Gestart door yasu, 11 april 2025, 22:51:03

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Hier mag je discussiëren over het spel, hou het allemaal vriendelijk met elkaar en probeer de spam iets te beperken zodat iedereen een goede kans heeft mee te blijven lezen. Probeer iets in een post te stoppen in plaats van 3 posts achter elkaar. Indien posts echt teveel onzin bevatten of de flow van het spel doorbreken kan ik je erop aanspreken gezien de aard van dit spel.

yasu

Ik ga de rollen versturen, tot ik klaar ben laat ik de topics even gesloten.

yasu

Iedereen zou een rol ontvangen moeten hebben en indien van toepassing rechten moeten hebben tot de juiste locaties, veel plezier!

noicreC

Ah nice, nieuw potje. Gezien er geen gemeut-achter-de-schermen is, stel ik voor dat we allemaal meteen ook onze kant claims hier open en bloot op tafel gooien! Voorstel, niets moet natuurlijk.

En natuurlijk zal ik daarmee beginnen: Ik claim goed!

Gezien ik het voortouw al neem: stel ik mij ook meteen voor als burgemneester! Wat heb je aan mij? Logische denker, actieve ervaren speler, meedenker, en natuurlijk heel gezellig en vriendelijk! Wat wil je nog meer? :D

RoodHapje

Spambeperking? Had dat ff vantevoren gezegd... Grapje :-*

Ik hoef geen bm, ik kan niet beloven dat ik daar actief genoeg voor ga zijn. Maar als ik niet benaderd word dan.. nog een grapje!

Murphy

Ik ben goed. Op mij mogen jullie ook stemmen voor bm! Ik ben een goede bm, omdat ik gewend was spellen te spelen waarbij netwerken nooit toegestaan was. Ik zie het feit dat we geen pb contact mogen dus niet als handicap, en heb er vertrouwen in dat het ons juist gaat helpen de wolven sneller te ontmaskeren omdat er minder gemanipuleerd kan worden.

Mijn eigen stem gaat naar Carnage. Ondanks dat ik het noicreC zeker gun, is Carnage van deze lijst de speler die ik in dt altijd het snelste door de mand vindt vallen als hij slecht is.

noicreC

Kijk, een vroege stem. Daar houd ik van.
En no worries, ik heb liever dat men strategisch stemt dan dat we stemmen om iemand iets te gunnen :)

Dat gezegd te hebben, ik vond het fijn met je spelen vorig potje! Heb genoten van onze interactie, en denk dat jij zeker een goede bm gaat zijn. Dus ik gooi mijn stem op jou ;D

CarnageRazor

Ik verkoop m'n stem per opbod. Ih ben goed trouwens. Degene die m'n stem krijgt is voor mij degene die het beste aanvoelt qua communicatie.

Bij niet netwerkenspel vind ik de burgemeester een stuk belangrijker dan bij een spel waar je wel kan netwerken. Vandaar mijn keuze om voorlopig de kat uit de boom te kijken.

Verder vind ik het opvallen dat Murphy een wit voetje wil halen met een ongevraagde BM stem.

Objectief gezien vind ik dat van deze lijst spelers, dat ik niet diegene ben die het snelst door de mand valt.

Gezien ik vorig potje als BM niet erg goed heb gespeeld vind ik zelf denk ik dan ook dat het murphy meer te doen om invloed uit te kunnen oefenen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Shaddow

Heyo, ik ben dit potje wisselbaar/goed :)

Ik vind burgemeester nog een beetje veel verantwoordelijkheid, maar als ik het word ga ik mijn best doen!!

Ik vind het leuk dat noicreC weer meedoet, dus ik stem op hem ^^

fijn weekend iedereen nog!

.WnDy

Hoiiii

Ik claim goed.

Niet eerder BM geweest. Lijkt mij leuk om dat een keertje te zijn!

Waarom je op mij als BM moet stemmen... ik kan een ggz afdeling met 25 bewoners ook onder controle houden  8)  :D  ;D.

I wouldn't tell anyone to study werewolves - I studied wolves, how they moved, their tendencies and sensibilities.

Murphy

Citaat van: CarnageRazor op 12 april 2025, 16:32:58Ik verkoop m'n stem per opbod. Ih ben goed trouwens. Degene die m'n stem krijgt is voor mij degene die het beste aanvoelt qua communicatie. (1)

Bij niet netwerkenspel vind ik de burgemeester een stuk belangrijker dan bij een spel waar je wel kan netwerken. Vandaar mijn keuze om voorlopig de kat uit de boom te kijken. (1)

Verder vind ik het opvallen dat Murphy een wit voetje (2) wil halen met een ongevraagde BM stem. (3)

Objectief gezien vind ik dat van deze lijst spelers, dat ik niet diegene ben die het snelst door de mand valt. (4)

Gezien ik vorig potje als BM niet erg goed heb gespeeld vind ik zelf denk ik dan ook dat het murphy meer te doen om invloed uit te kunnen oefenen. (5)

Ik vind dit dus gelijk al een hele verdachte post :')

1. Je zegt hier in 1 post 'ik verkoop mijn stem' en 'degene die het beste aanvoelt per communicatie'. Twee nogal verschillende dingen. Wat bedoel je überhaupt precies met dit laatste op speldag 1 zonder netwerken? En kan je uitleggen waarom je de bm nu belangrijker vindt?
2. Zie jij het als compliment dan, als ik zeg dat jij snel door de mand valt?
3. Betekent dit dat je géén bm wil worden? Want als jij goed claimt doe jij áltijd een gooi naar het bm schap.
4. Wie dan wel?
5. Wat voor invloed precies?

CarnageRazor

Citaat van: Murphy op 12 april 2025, 22:23:16
Citaat van: CarnageRazor op 12 april 2025, 16:32:58Ik verkoop m'n stem per opbod. Ih ben goed trouwens. Degene die m'n stem krijgt is voor mij degene die het beste aanvoelt qua communicatie. (1)

Bij niet netwerkenspel vind ik de burgemeester een stuk belangrijker dan bij een spel waar je wel kan netwerken. Vandaar mijn keuze om voorlopig de kat uit de boom te kijken. (1)

Verder vind ik het opvallen dat Murphy een wit voetje (2) wil halen met een ongevraagde BM stem. (3)

Objectief gezien vind ik dat van deze lijst spelers, dat ik niet diegene ben die het snelst door de mand valt. (4)

Gezien ik vorig potje als BM niet erg goed heb gespeeld vind ik zelf denk ik dan ook dat het murphy meer te doen om invloed uit te kunnen oefenen. (5)

Ik vind dit dus gelijk al een hele verdachte post :')

1. Je zegt hier in 1 post 'ik verkoop mijn stem' en 'degene die het beste aanvoelt per communicatie'. Twee nogal verschillende dingen. Wat bedoel je überhaupt precies met dit laatste op speldag 1 zonder netwerken? En kan je uitleggen waarom je de bm nu belangrijker vindt?
2. Zie jij het als compliment dan, als ik zeg dat jij snel door de mand valt?
3. Betekent dit dat je géén bm wil worden? Want als jij goed claimt doe jij áltijd een gooi naar het bm schap.
4. Wie dan wel?
5. Wat voor invloed precies?

1. De persoon die me kan overtuigen(zichzelf het best verkoopt krijgt mijn stem.

2. Nee helemaal niet, ga je schamen!

3. Ik hoef geen burgemeester te worden. Ik ben het net geweest en ik gun een ander het ook. Bovendien ben ik de laatste tijd niet echt scherp qua analyse. Dat is vorig potje gebleken. Das dus een werkpunt dit potje.

4. Dat houd ik voor mezelf, ik ga niet al mijn kaarten op tafel leggen op een algemeen board.

5. Sturend, je weet best hoe je me kan inpalmen qua argumentatie. Ik ben een simpele ziel.

Om te antwoorden waarom ik de BM belangrijker vind: Wanneer je onderling bewezen wordt voor elkaar is het makkelijker af te stemmen op elkaar. Hier kan dat niet omdat iedereen meeleest. Dus zal de stemming veel gespreider zijn naar mijn verwachting. Stel een leugenwolf bij slecht in combinatie met een slechte burgemeester wil je nu dus niet hebben.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Aintgotrhythm

Ik ben goed en heb er zin in! Ik doe graag een gooi naar het burgemeesterschap. Zelf twijfel ik tussen twee partijen. Tinie en Castiel. Beide zeer analytisch. Mijn twijfel is tussen Tinie en Castiel. Ook ik heb het idee dat het burgemeesterschap nu veel belangrijker is. Vrijwel alle kaarten liggen op tafel dit potje, onderling kun je niets afspreken wat slecht niet leest. Dus het burgemeesterschap moet echt bij goed komen te liggen. Ik vind het alleen lastig dat je nu al zo fel aanvalt Tinie terwijl er nog 0 informatie is. Ik hoop toch dat je de rest van het spel iets zorgvuldiger bent. Mijn stem gaat naar de persoon waar ik morgen het beste gevoel bij heb Tinie/Castiel

noicreC

Ik wil wel even zeggen dat voor het burgemeesterschap niet zo zeer belangrijk is dat je goed kan analyseren. Daar heb je je team voor(Dat zijn wij!). Het gaat er veel meer om dat je de leugens van de niet leugens kan onderscheiden. Dat je goed bij leest, weet wie wat heeft gezegd, en weet wie er hoe in staat. Uiteindelijk is dit een spel zonder pm verkeer. Dat betekent dat informatie uit het discussie topic ultiem belangrijk is :)

Dat gezegd te hebben - ik wil men ook vragen om lekker vroeg al mee te doen aan de discussies waar mogelijk. Ik zie het soms nog wel gebeuren dat een klein groepje spelers de discussie vroeg draagt, en dat de rest pas de laatste uurtjes komt buurten. Dat is vaak alleen maar in het voordeel van slecht, want zo ontstaat er alleen maar chaos. En chaos wil je alleen hebben als je aan de slechte kant van het verhaal staat.

Voor nu is het niet heel belangrijk natuurlijk. Maar het zou fijn zijn als we de eerste dag lekker actief van stapel gaan. Vooral in een spel waar we niet kunnen netwerken is het Discussietopic alles. Dus laten we er lekker gebruik van maken.

Vergeet niet: Als iedereen gepushed word om te posten, moeten ook de wolven posten. En actieve wolven zijn makkelijker te pakken als niemand inactief is: de waarheid komt altijd te boven drijven dan :)

BloodWolf14

Heyyy een goede nacht gewenst allemaal! Hopelijk hebben jullie iets meer slaap dan ik :P

Anyways, ik kom van een forum waar bijna standaard non-netwerk werd gespeeld dus ik hoop dat ik dit spel mijn ervaring daarmee weer kan aanwenden om zo snel mogelijk de wolfjes te vinden.

BM-stemmen mogen daarom ook mijn kant op komen ;)

Ik ga hem Noicre gunnen denk ik omdat die weereens meedoet.