Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 11 12 [13]   Omlaag

Auteur Topic: [Discussie] Wie hebben er een verdachte haarkleur?  (gelezen 1934 keer)

fannieklm

• Forumteam: Forumbestuur
  • Bewoner
  • Overwinningen: +29/-80
  • Geslacht: Vrouw
  • Fannietiekeling
    • Fittastisch
Re: [Discussie] Wie hebben er een verdachte haarkleur?
« Reactie #180 Gepost op: 9 juli 2024, 19:24:58 »

Dan moet je ons gesprek nog eens teruglezen

Williambz

• Bewoner
  • Overwinningen: +21/-43
  • Geslacht: Man
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
« Reactie #181 Gepost op: 9 juli 2024, 19:29:47 »

Dan moet je ons gesprek nog eens teruglezen

Denk je dat ik open ben tegen een van mijn topverdachten?

Inuzuki

• Bewoner
  • Overwinningen: +22/-54
« Reactie #182 Gepost op: 9 juli 2024, 19:53:10 »

Mooi dat er een hele analyse is gedaan wie de priester moet wateren en dat er daarna gegooid wordt over iemand die niemand (!) geroepen heeft. Jammer van de verspilde wateractie dit, als je al priester zou zijn. Maar schreeuwt natuurlijk behoorlijk ketter dit. Daarnaast lijkt 2 priesters me in een spel waar wolven ook al geluncht kunnen worden enorm heftig voor slecht. Echter denk ik op dit moment dat we met een dode grafdelver een groter risico lopen met een levend lijk dan met een levende fannie omdat ik niet weet of we met een dode wolf ook al een lunch kunnen voorkomen, dus ik wil deze dag meer daar naar op zoek gaan om mogelijk 3 nachtdoden te voorkomen. Voor mijn gevoel is Lynn daar de grootste kanshebber voor en als ze geen lijk is verwacht ik ook dat ze alsnog niet goed is, dus mijn stem zal vandaag daarheen gaan.

Lynn

• Crazy woman
  • Bewoner
  • Overwinningen: +41/-71
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #183 Gepost op: 9 juli 2024, 20:24:51 »

Okay,

Fannie, Sunny Circle en william/inu is wrs gekoppeld zijn de wolven die we nog zoeken.

Voor mijn gevoel is Lynn daar de grootste kanshebber voor en als ze geen lijk is verwacht ik ook dat ze alsnog niet goed is, dus mijn stem zal vandaag daarheen gaan.

Hoezo ben ik grootste kanshebber om lijk te zijn? Ik was in nacht 2 want dan is er een dode minder (toen leefde ook nog de yeti btw) totaal geen logische lunch. Castiel, damon, inu (als ze geen ketter is) die zijn logische lunches, maar yeti was buiten.

Dus waarom jullie kijken naar mij heb werkelijk geen idee. Maar goed jullie doen, maar.

Als ik slecht was had damon al veel eerder dood geweest of het eerste/tweede waarmee hij gewisseld heeft, want ik wist dat hij wisselaar was...

Maar zoals jullie willen, doen jullie maar jullie eigen doodskist.

Sunny

• Bewoner
  • Overwinningen: +14/-41
« Reactie #184 Gepost op: 9 juli 2024, 20:55:54 »

Er komt veel ruis bij William vandaan.
en ik heb bezoek dus geen tijd om verder er op in te gaan.

Dragonfly

• Bewoner
  • Overwinningen: +37/-67
« Reactie #185 Gepost op: 9 juli 2024, 21:00:00 »

Dit is echt een puzzel waar ik deze laatste minuten niet meer uitkom XD

Circle

• Dorpskenner
  • Overwinningen: +7/-17
« Reactie #186 Gepost op: 9 juli 2024, 21:52:58 »

Meteen maar mijn lijstje van de overgebleven spelers.

Waterwork heeft zich naar mijn idee versproken tegen mij: hij zei zeker te weten dat Fannie een witte wolf was. Op zich kon ik me toen wel vinden in zijn verdenking en de argumenten daarbij, maar de aanname dat ze wit moest zijn had hij geen goed argument. Alleen haar late stem op Roodhapje en dat het leek of ze hem wilde redden. Ik denk dat hij dus een bruine wolf is, en daardoor wist dat ze niet bruin kon zijn.

Sunny had een grote rol in de priesteractie van vandaag en zette op basis daarvan William in een slecht daglicht. Maar ze claimt weerhamster en dat zit me niet lekker na de dood van Rich. Ze heeft wel steeds gezegd me te vertrouwen, maar nadat ze vandaag alle claims binnen had, deed ze heel geheimzinnig. Het lijkt alsof ze bang was dat de dubbele weerhamsterclaim me teveel op zou vallen.

Dragonfly en ik zitten vaak op 1 lijn qua verdenkingen en het contact is goed. Zonder dat ik het gevoel heeft dat ze me stuurt ofzo. Ik heb ook nog geen reden om haar volledig op groen te zetten en ze was ook wel kritisch op de manier waarop William de situatie rond Inu heeft opgepakt, maar ik vertrouw haar meer dan Waterwork en Sunny.

Als William slecht is, eet ik m’n pet op.

Mijn stem gaat naar Waterwork.

123berber

• Favoriete medewolf 2021
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +29/-75
  • Geslacht: Man
« Reactie #187 Gepost op: 9 juli 2024, 21:54:48 »

Ik heb net bovenstaande post van circle uit het speltopic verwijderd. Ze had het per ongeluk in het verkeerde topic gezet.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Dragonfly

• Bewoner
« Reactie #188 Gepost op: 10 juli 2024, 06:17:02 »

Ik heb vandaag verder overdag geen tijd. De puzzel wordt me nu duidelijker, Waterwork en Sunny zijn wmb de hoofdverdachten.

Sunny

• Bewoner
« Reactie #189 Gepost op: 10 juli 2024, 07:59:34 »

Ja DF?
Ben je je mislukte wissel voor het gemak even vergeten?  ;D
Ik ben volgens mij de enige hier die niet heeft gelogen over zijn/haar rolclaim haha.

For the record:
Ik heb Fannie alleen de uitslag van de stemmen gegeven zoals hier benoemd en ik heb helemaal niet gezegd verder. Zij heeft de beslissing zelf genomen om William te wateren omdat ze dacht dat hij een lijn had met Inu die zij dus verdacht.
Ik had verwacht dat ze wellicht toch voor WW zou gaan.

Dragonfly

• Bewoner
« Reactie #190 Gepost op: 10 juli 2024, 22:15:44 »

Sunny, ik weet niet zo goed waarom jij mij daaraan herinnert. Ik weet dat ik goed ben, deze mislukte wissel is verklaard, ik heb meermaals opgeroepen mij nogmaals te checken. Jij wringt je nu in iedere mogelijke bocht die je kunt bedenken om vooral anderen bovenaan de verdachtenlijstjes te zetten.

Sunny

• Bewoner
« Reactie #191 Gepost op: 11 juli 2024, 08:21:44 »

Wat ben ik dan volgens jou?

Sunny

• Bewoner
« Reactie #192 Gepost op: 11 juli 2024, 15:59:14 »

Sunny, ik weet niet zo goed waarom jij mij daaraan herinnert. Ik weet dat ik goed ben, deze mislukte wissel is verklaard, ik heb meermaals opgeroepen mij nogmaals te checken. Jij wringt je nu in iedere mogelijke bocht die je kunt bedenken om vooral anderen bovenaan de verdachtenlijstjes te zetten.

Ik zet niet anderen op het verdachtenlijstje, ik zet jou op het verdachtenlijstje.
Jij en William zijn een G/S koppel, waarbij jij dus het slechtje bent. Of nog 2 witte wolven, waarbij William dan Ketter is.

Het was een beetje jammer William, dat je niet het groepje van Rich zat waarin je bijna op de Lynch kwam.
Jij had na een wat vreemd gesprek gezegd dat we Lynn "veilig" konden lynchen, want Lynn is Lijk.
Zo zei je dat. Niet Lynn is als Neutraal gezien of Lynn is als Slecht gezien. Nee Lynn was Lijk. Hiermee gaf je heel veel weg, want alleen wolven konden dat weten of een Ziener.
Hierdoor werd jij interessant voor Lynch.
En toen kwam DF, namens jou:
"Nee Lynn kon Wolf of Lijk zijn.
Dat was natuurlijk onzin.
En toen was het dus een HZ die Lynn gezien zou hebben.
Ok maar HZ ziet N of S en niet allebei.
Hierna was Lynn ineens helemaal niet bekeken, als dus DF namens jou.
 XD
Ok William en DF, koppel of wolventeam much?
Ik heb daarom op William gestemd omdat voor mij duidelijk was dat daar sowieso iets niet klopte.
Maar  ondanks deze hele vreemde afloop stemde de rest toch op Lynn. Die dus helemaal niet bekeken was en alleen wolven konden weten dat zij Lijk was. En wie pushte naar Lyn en probeerde William uit de wind te krijgen?
Yup, DF.

Toen ik vlak voor de deadline een berichtje van Rich kreeg waarin hij schreef dat DF hem een berichtje had geschreven dat Circle 100% Wolf is heb ik eerst even bij Circle een beetje gepusht, maar ik ben er nu toch echt van overtuigd dat we DF en William als koppel/team moeten hebben om het spel uit te kunnen spelen.

Ik ben Weerhamster, hele coole rol vind ik. En nu Rich ook WH bleek is het natuurlijk gemakkelijk om met het vingertje naar mij te wijzen, maar ik wist het niet want hij had bij mij Prins geclaimd. En bovendien zitten er ook 2 priesters in het spel, iets dat ik ook al niet had verwacht.
Daarnaast ben ik voor Fannie iedereen bij langs gegaan en heb daarbij behoorlijk mijn nek uitgestoken, juist omdat ik WH ben en in ieder geval niet geluncht kan worden.
Ik heb bij Fannie de uitslag neergelegd, nog de wisseling van William van Waterwork naar Fannie aangegeven en zij heeft ZELF besloten dat ze William wilde wateren omdat ze Inu niet kon wateren als die Ketter zou zijn.
Oh ook nog, William heeft tegen mij gezegd dat hij als WB het aantal priesters heeft opgevraagd en dat er 1 in het spel zou zitten. Dat is een leugen dus. En toen hij dat door had beweerde hij ineens bij hoog en laag dat hij nooit een aantal gezegd zou hebben. Dat heeft hij echt wel dus.
Dus William is wellicht Ketter en DF ook nog iets wits dan, maar dat ze samenwerken is heel duidelijk. En dat ze elkaar beschermen ook.

En dan DF, jij wilt niet dat ik terugkom op die mislukte wissel en refereert hierbij aan de Yeti. Wat heb jij daar een mazzel gehad he? Dat die Yeti buitenkwam die nacht. Daar heb je het hele spel mooi mee kunnen schermen, maar feit is dat die wissel legitiem was mislukt.
En daarom wil jij het er niet meer over hebben, dat begrijp ik best.

Hoe dan ook gaat Goed zeker niet winnen als jullie in het spel blijven en daarom stem ik op Drakenvlieg en niet op Waterwork.

Dragonfly

• Bewoner
« Reactie #193 Gepost op: 11 juli 2024, 18:36:37 »

De eerste uitspraak die je doet in die post klopt direct! niet.

Jij zet niet alleen mij op je verdachtenlijstje, jij zet ook William op je verdachtenlijstje. Je maakt van William en mij een combinatie. Ofwel GS, ofwel samen in een wolventeam. Stel dat dit waar is, dan betekent dat direct dat er nog iemand op je verdachtenlijstje moet staan, want er is een team bruin en een team wit. Ofwel, naast William en mij, moet er logischerwijs nog iemand op je lijstje staan.

Er was een app groep vorige speeldag met daarin Rich, Sunny, Ik en Circle. Er werd gesproken over William want, William vertelde blijkbaar verschillende dingen bij verschillende mensen en was echt inconsistent.
Daar werd over en weer gepraat. Je weet dat vast nog William, dat ik van alles ah verifiëren was, wat je nou gezegd had en wat niet en waarom. Degene die inconsistent was, wat niet ik, maar William, zoals hij zelf ook toegaf; hij zei dingen te hebben verdraaid omdat jij mensen niet vertrouwde.

Voor mij echter leek het mij logisch dat William op zn slechtst sjamaan was en op zijn best werkelijk ziener. Er werden vraagtekens gezet, moet William op de Lynch, ik wilde daar uiteindelijk om bovenstaande reden, niet voor kiezen. Ik heb super last minute gestemd omdat ik er niet over uit was, wel Lynn/niet Lynn. Lynn droeg niets bij en kon goed slecht zijn, er werd geopperd dat ze lijk was, waarbij ik al genoemd heb, we weten niet zeker of er überhaupt een lijk was.

Dan schrijf je over een berichtje dat Rich zou hebben geschreven. Dat is gewoon een grove leugen. Ik heb dat nooit tegen Rich gezegd. Wat is hier ook de logica achter dat ik dat gezegd zouden hebben? Wat een onzin.

En nee Sunny! Ik zeg nergens dat ik niet wil dat jij terugkomt op die mislukte wissel. Je verdraait hier mijn woorden. Wat ik zeg is, waarom herinner je MIJ eraan?! Alsof ik het vergeten ben. Ik heb geen geluk had met die Yeti, ik had dikke pech dat die wissel daardoor mislukte. Want daardoor loop ik me al het hele spel uit te sloven niet op de Lynch te belanden zodat team goed mag winnen. Want dát vind ik belangrijk. Dat je een ander eraan herinnert in je valse beschuldigingen, prima. Dat is ook eigenlijk wat je doet in een soort verkapte manier. Voor mij is het iig echt niet nodig.

En wat ik denk dat jij bent? Slecht. Want je liegt.
Pagina's: 1 ... 11 12 [13]   Omhoog