Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nabespreektopic  (gelezen 86 keer)

bert-boefjes

• The Savior
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • Overwinningen: +42/-109
  • Geslacht: Man
  • liefste en best geklede wvw'er
Nabespreektopic
« Gepost op: 27 juni 2024, 23:14:40 »

Helaas heeft slecht de winst niet weten te behalen.
Maar hoe vonden jullie de variant. Het is misschien niet helemaal uit de verf gekomen zoals ik gehoopt had. Maar het gaf wel genoeg stof tot nadenken.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Castiel.

• Bewoner
  • Overwinningen: +25/-46
  • Geslacht: Man
  • Number 7.
Re: Nabespreektopic
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2024, 13:33:20 »

Ik vond het concept echt enorm tof Bert! Het is jammer dat het 0 keer tot een negatieve koers is gekomen. Ik had eerlijk gezegd ook meer nachtacties verwacht. Ik had echt in mijn hoofd dat er sowieso een Bisschop en een Vervloekte/Apostaat enzo in zou gaan zitten toen ik het spel begon. Ik wist vrij snel dat we met 3 Leugenwolven waren, maar het was natuurlijk interessant om mensen rollen te geven die eenmalig te gebruiken zijn s'nachts zoals Bisschop. Een variantmogelijkheid vond ik trouwens nog bepaalde rollen alles s'nachts te laten opvragen. Zoals een Wijze Burger die alleen in de nacht kan opvragen bijvoorbeeld. Dat soort dingen.

Het potje dan: Goed heeft het uitstekend uitgespeeld op het einde. Het voelt op dat moment echt even zuur omdat ik ook niet het idee heb dat ik fouten gemaakt heb en dat ik ook lekker in het potje zat. Met veel mensen in contact was en het idee ook had dat ze mij geloofden en in elk geval semi vertrouwden. Maar terugkijkend gewoon heel netjes uitgespeeld met goed onderling contact bij goed, dus propz voor hoe het uitgespeeld is ;)
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Circle

• Dorpskenner
  • Overwinningen: +7/-17
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2024, 14:34:36 »

Zeker jammer dat de variant niet kon shinen. Misschien snel een keer in de herhaling?

Er heeft maar heel weinig tegengezeten voor goed en het samenspel van Lynn en Damon bij de wateractie was ook echt cruciaal. Als dat anders was gelopen, vraag ik me af of we het gered zouden hebben. De verdeling had, denk ik, ook kansloos hebben kunnen verlopen.

Daarbij denk ik dat, achteraf, slecht Himan niet had moeten redden. Maar dat is natuurlijk makkelijk praten. Dit zorgde er wel voor dat niet alleen de aanwezigheid van een leugenwolf bekend werd, maar dat de spotlight toch wel stevig op Himan bleef.

Mijn acties waren helaas maar van weinig toegevoegde waarde, maar toch blij dat het me op het eind zekerheid gaf over de ware aard van castiel.

Bedankt allemaal voor het spelen en excuses voor @Chaosimsystem_ De stemming moest wel unaniem zijn om de leugenwolf (of wolven zoals nu blijkt) geen kans te geven de stemming te be´nvloeden en er was te weinig om je op groen te zetten. Jammer dat we elkaar niet eerder in het spel al gesproken hadden.

Chaosimsystem_

• Dorpskenner
  • Overwinningen: +2/-11
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 28 juni 2024, 16:28:40 »

Variant was speciaal al was moeilijk in te komen. Zoals ik al veel spelen heb ervaren is er weinig communicatie. Circle de stemming was totaal niet anoniem? Iedereen volgde treintje en slecht heeft perfect gevolgd. Ik moest gewoon dood doordat Himan niet kon sterven. Niemand gaf me nog maar een kans om het uit te leggen.

Waarom m'n stem op wazige want dat is blijkbaar het grote blok. Ik ben de enige die gespreid had in de stemming waardoor juist de leugenwolf mijn stem niet kon gebruiken. Er vormen groepjes en dan is het moeilijk er nog door te raken of maar een kans te maken.

Pagina's: [1]   Omhoog