Forum Awards 2021

Gestart door Inuzuki, 21 januari 2022, 12:00:47

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

Er is weer een vreemd maar hopelijk voor iedereen ook een mooi jaar voorbij en dit kunnen we uiteraard niet voorbij laten gaan zonder stil te staan bij alle spellen en gebeurtenissen hier op ons mooie WvW forum. Daarom zijn hierbij de nominaties voor de Forum Awards 2021 geopend!

Ook dit jaar gaan we weer nomineren in 2 hoofdcategorieën, namelijk spel-gerelateerd en meer persoonlijke vragen los van de spellen.

Tijdslijn
21/01/2022: Opening nominaties
28/01/2022: Sluiting nominaties, bekendmaking genomineerden. Opening van de stemming
04/02/2022: Bekendmaking winnaars!

Nominaties
Dat betekent dat je vanaf nu tot 28/01/2022 de tijd hebt om te gaan nomineren! Een paar opmerkingen over de nominaties:

• Je mag 1 persoon/gebeurtenis per categorie nomineren (tenzij expliciet anders gevraagd)
  • Als je een leuke quote hebt waarom je deze persoon/gebeurtenis nomineert, voeg het vooral toe!
  • Neem maar een drankje erbij want het is een lange lijst  ;D
  • Uiteraard mag je vragen overslaan als je er niet weet wie/wat te nomineren. Het is echter wel leuk als we zo veel mogelijk antwoorden binnen krijgen
  • Het inzamelen van nominaties is anoniem, mogelijk staat wel je google-account gelinkt maar dit is puur voor het tussentijds opslaan van de antwoorden. Dit wordt niet met mij gedeeld. Ik verwacht wel dat we hier wel sportief omgaan
  • Vul de lijst dus ook wel max. 1 keer in  :)

Laat de nominaties beginnen!
Klik hier om te nomineren!

Rampposi

Nou, ik ga er even voor zitten. Leuk idee!

bert-boefjes

Ik vind het wel jammer dat het dit keer alleen de spellen en leden zijn. En de forumactiviteiten er niet bij staan.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Inuzuki

Die ben ik in lijstjes van andere jaren niet tegengekomen, dus is geen bewuste keuze om die eruit te laten. Maar leuke suggestie voor de volgende keer, thanks  ;)

adriaan

Ook jammer dat leukste forumkoppel er niet bijstaat, daar mikten wij op (A) XD

BloodWolf14

Jeeeetje voor al die vragen moet ik echt gaan terugspitten in m'n PM's etc. XD

adriaan

Ik ben er met de spellenawards vanuitgegaan dat het over alle spellen van 2021 ging, hoop dat dat de bedoeling was :P

Inuzuki

Hierbij nog een reminder, vrijdag 20:00 sluiten de nominaties! Ik hoop eigenlijk nog wel wat lijstjes te krijgen! :D