Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12 13   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 1750 keer)

fannieklm

• Forumteam: Forumbestuur
  • Bewoner
  • Overwinningen: +31/-83
  • Geslacht: Vrouw
  • Fannietiekeling
    • Fittastisch
Re: Discussietopic
« Reactie #150 Gepost op: 30 oktober 2024, 22:01:00 »

Berrie heeft flink voor mij lopen lobbyen vertelde hij.
Daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor, dat kan ik hem alleen zelf niet meer vertellen.

Voor hij stierf noemde hij nog 3 namen die slecht zijn.
Castiel (dood), carnage en femsel.
Daar richt mijn aandacht zich nu dan ook naar.

Als het goed is zijn er mensen die mijn claim kunnen onderschrijven.
#bedanktdathijvoornacht3ophetdtstaat....
Falsifica is heel snel om mij weer te veroordelen.

Ik hoop dat er snel iemand opstaat met een mislukte actie.
En dan is het natuurlijk te hopen dat er door deze poging mij erin te luizen er geen vervloekte oid op mij heeft gestaan.
Maar dan wil ik met liefde deze nacht weer buiten komen.
Insert comment rampposi: Ja ik heb gelogen tegen je over hoe direct bewijsbaar ik wel of niet was. Dat had vooral te maken met de manier waarop je naar info kwam vragen/vissen

Ingrid1234

• Vakantieganger
  • **
  • Overwinningen: +1/-2
« Reactie #151 Gepost op: 30 oktober 2024, 22:58:38 »

Ik dacht dat ik dit spel eindelijk een beetje door had, maar helaas....

Mijn conclusie tot nu toe is eigenlijk alleen dat IEDEREEN LIEGT  XD :o

Ik heb het deze week iets drukker op werk dan gepland dus ik heb weinig tijd om alles nog eens te lezen en te analyseren maar ik ga wel mijn best doen.

Ik kom bij jullie terug met hopelijk meer info.

Lynn

• Crazy woman
  • Bewoner
  • Overwinningen: +44/-75
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
« Reactie #152 Gepost op: 30 oktober 2024, 23:03:27 »

En dan is het natuurlijk te hopen dat er door deze poging mij erin te luizen er geen vervloekte oid op mij heeft gestaan.

Sorry, maar door deze zin stem ik gewoon weer op je. Je geeft op voorhand al een excuus mocht er niemand een mislukte actie melden, die trouwens door meerdere dingen kan veroorzaakt zijn.

Rampposi

• Bewoner
  • Overwinningen: +18/-50
  • Geslacht: Man
  • Meest ingewikkelde theorieverzinner 2021
« Reactie #153 Gepost op: 31 oktober 2024, 00:07:17 »

Ik heb nieuws, groots nieuws. Het hele netwerk omtrent de wijze burger is dood, op één na. Dat ben ik.

Murphy heeft mij vlak voor de deadline het hele verhaal toegestuurd, en ik ga dat nu zo goed mogelijk proberen door te spelen naar jullie zonder het direct te kopieren en met zo min mogelijk communicatieverschillen (tonen kunnen anders overkomen).

Ze stuurde mij dat ze dacht dat ik goed ben omdat ik het aantal Helderziende wilde opvragen door de Wijze burger.

Murphy claimde ZVW met Berrie, Castiel was als slechtzijnde naar Murphy toegekomen. Ze wist ook dat Cas Helderziende had geclaimed bij Roodhapje. Ze wilde haar neutraaltjesmasker niet kwijt en daarom heeft berrie als Wijze Burger gespeeld en gezegd dat er geen helderzienden zijn.

Verder vroeg murphy aan castiel of ze fannie gingen proberen te redden. Castiel gaf hierop het antwoord dat dat niet hoefde omdat fannie niet slecht is en hij niet snapte waar dat vandaan kwam, omdat er ook geen illusiewolf gedaan was. Toen hij stemmen ontving, kreeg hij paniek.

Castiel zit bovendien op het board en heeft aangegeven dat hij afgelopen nacht een actie ging doen.

Murphy heeft dit ook bij Roodhapje neergelegd, de reden waarom Roodhapje van stem wisselde van fannie>castiel. Onboardslechtje met actie tegen hooguit ketter heeft wel prio.

Roodhapje heeft geprobeerd chaosimsystem, falsifica en carnagerazor om te praten, maar chaos en falsifica weigerden.

Omdat castiel zei dat fannie niet slecht was, begon berrie vanaf het begin fannie al te verdedigen.

Murphy had bij Castiel pyromaan geclaimed en gevraagd of ze carnage moest afbranden. Dit vond Castiel een goed idee, maar carnage kwam ook vlak voor de deadline naar Murphy toe of ze berber kon afbranden. Ze heeft enkel pyromaan geclaimed bij castiel, berber en Roodhapje. Berber en Roodhapje hebben niks tegen Carnage gezegd. Deze informatie moet dus vanuit Castiel gekomen zijn.

Ook zei Castiel dat Lynn kamp slecht koos.

Dus, CarnageRazor is kamp slecht, Lynn is slechtneutraaltje
Fannie is gewoon goed.

Thank me later

Simile

• Bewoner
  • Overwinningen: +25/-52
  • Grootste Koukleum (2012) & Nerdigste Lid (2011-13)
« Reactie #154 Gepost op: 31 oktober 2024, 07:03:21 »

Oh hey, het hele verhaal, hehe ;)

Althans, wat jij ervan maakt.

@CarnageRazor heeft jouw vogeltje nog iets gezien vannacht? Of is die ineens verdwenen of heeft die een mislukte actie door de yeti?

Het feit dat rolinfo via Castiel bij jou terechtkwam mag je ook uitleggen.

Shaddow-expert

Falsifica

• Bewoner
  • Overwinningen: +27/-50
  • Meest sluwe speler 2023
« Reactie #155 Gepost op: 31 oktober 2024, 08:57:16 »

Als we over de rug van de doden gaan praten Ramp, dan wil ik ook meedoen. Want ik hoor een hoop woorden, maar geen enkel feit.
En als je echt zo’n goed contact had met Berrie, als jij claimt te hebben, moet je vast ook mijn kant van dit verhaal hebben gehoord. Iets wat je misschien niet opzettelijk hier weglaat.

Ik ga je de feiten op een rijtje zetten:

- CarnageRazor gooit Fannieklm erop als Ketter. Hij geeft aan vogeltje te zijn en zijn bron is een slaapwandelaar.
- Roodhapje gooit erop dat hij 2x bekeken is en een van de 2 hem succesvol met rol heeft genoemd.
- 123Berber gooit erop dat er geen Helderzienden zijn.

Berber komt vervolgens met een theorie dat de lynch verhult is en Fannieklm goed zal zijn. Omdat hij een WB kent (Murphy dus) die zegt dat er geen Helderzienden zijn.

Vervolgens wordt er geroepen dat CarnageRazor slecht moet zijn.

Zie jij wat er hier mis gaat?

Zoniet leg ik het je uit, het valse visioen is duidelijk niet van Carnage maar het visioen op Roodhapje wat geen rol gaf.

En nu de aanvullende info die ik van Roodhapje heb, dat is namelijk Castiel die dit zei:
“Ik wou eerst Fals bekijken, maar heb tegen het einde van de nacht geswitcht om ons bondje nieuw leven in te blazen”

Dit is voor mij reden genoeg dat Berrie deels goed zat. Er was een nep visioen play door natuurlijk Castiel, die doet dit vaker. En natuurlijk werd er verhult.
Maar het visioen op Fannie staat hier volledig los van.

Dan het volgende:
Fannie was vroeg online na de nacht en heeft dit gewoon gezien. Ik weet het, want ik hoor bij het clubje fanatiekelingen wat de hele nacht zit te f5’en tot er nacht staat. Ze was online, en zei vervolgens niks voor zeker 4 uur.
Vind je dat het gedrag van een goedje dat vals beschuldigd wordt? Ik niet namelijk.
En dan claimt ze een rol, zodat een mogelijk hulpje eerder dood moet. Iedereen kan deze play doorzien, ze claimt yeti en geeft iedereen het idee van een ork.
Nou, als er een ork inzit is met 2 doden vannacht die toegeslagen. Zit er geen ork in, dan nog zijn er dubbele doden doorgegaan en ik heb nog niks gehoord van een mislukte actie.

Ik doe niet mee aan spellen waar we eerst de bron ophangen, en dan pas de persoon die erop is gegooid.

Kan iemand svp Fannie beulen.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Lynn

• Crazy woman
  • Bewoner
« Reactie #156 Gepost op: 31 oktober 2024, 13:48:02 »

Dus Castiel zei dat ik slecht koos? Ik heb Castiel zelfs niet gesproken.

Misschien dat die dat zei om Murphy te proberen overhalen omdat ze niet het enige neutraalje is dat slecht koos ofzo idk.

Ik heb zelfs nu nog niet gekozen

Weet je dat ik raar vind deze info komt dan van een mogelijk slechtje (de weten niet of die slecht was, want het is verhult.) en wordt direct als feit aanzien en er wordt geen rekening gehouden met het feit dat slechtjes liegen. Terwijl er een visioen ligt op een ketter, maar die laten we leven want dat kan niet kloppen? Like wtf...

Lynn

• Crazy woman
  • Bewoner
« Reactie #157 Gepost op: 31 oktober 2024, 13:48:59 »

Oh ook wel toevallig dat dan een heel netwerk dood is behalve 1 persoon...

Williambz

• Bewoner
  • Overwinningen: +23/-47
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
« Reactie #158 Gepost op: 31 oktober 2024, 15:05:51 »

Oké veel gebeurd en hoewel de lynch verhuld is, heb ik toch wel meer informatie gekregen. Het is jammer dat we 3 goedjes zijn verloren vannacht, want dat is best wel een klap. Van Castiels slechtheid ben ik eigenlijk 99% zeker.

Hier zit echt geen logica in mensen. Ik verwacht een koppel bij Berrie en Fannie. Dit houdt geen steek. Ik reik jullie een ketter aan en jullie houden vast aan een shady WB claim?
Daarom vind ik deze post ook raar, want waarom was die WB claim shady en de ziener claim niet? Ik zei het al eerder, maar met een zienervisioen kan meer mis zijn dan een opgevraagde WB vraag. Ja, WB kan je makkelijker faken, maar een apostaat of illusiewolf zit de WB niet in de weg.

En ik zag dat Simile het al vroeg, maar waar is de nieuwe informatie vanuit onze ziener carnage? Is diegene betrapt ofzo?

Ik heb via het vogeltje van de Wijze Burger vernomen dat het aantal Helderziendes dit spel 0 is. Dit betekent dat de Helderziende helemaal niet bestaat. Dit blijkt Castiel. te zijn.

Dit vogeltje en ik hebben gebabbeld en zijn tot de volgende conclusie gekomen:
Castiel is dus sowieso slecht, en mag weggestemd worden. Dat gaan we deze lynch doen.
Fannie is gezien als ketter, maar claimt ook een bewijsbare rol te hebben. Ik heb met fannie gebabbeld en deze bewijsbare rol is direct bewijsbaar. Aangezien ketter geen verder roet in het eten kan gooien dan een lunch die ook door andere wolven uitgevoerd kan worden, mag fannie zich vannacht bewijzen van mij. Mocht ze gezien zijn als conversiewolf/omegawolf/orc/apostaat had dat voor mij een ander verhaal geweest.

Ik ben het zeer met Rampposi eens dat we castiel en niet fannie moesten lynchen. Stel fannie is ketter (wat ik niet denk, maar later meer daarover), dan is fannie MAAR ketter! Ik vind een bekende ketter denk ik de slechtste slechtjesrol die je dan kan hebben. Bekende hulpjes zoals een wolventovenaar, apostaat of welp kunnen nog meer dan een bekende ketter. Die kan simpelweg alleen de lunch posten wat andere wolven ook gewoon kunnen. Ik denk zelfs dat castiel een sterke wolf was, omdat er zo ongelofelijk veel heisa was omtrent het lynchen van hem. Ik denk dus dat hij misschien wel een conversiewolf was die zich schuil probeerde te houden.

Nog net voor de deadline kwam berrie naar mij toe en zei hij dat het visioen op fannie fake was en dat we op castiel moesten stemmen. Mijn stem stond al op castiel, dus ik verwachtte dat hij dit naar iedereen stuurde, maar ik zie dat fannie dit bericht ook kreeg. Ik denk dus dat berrie meer informatie had en zeker was dat het kettervisioen op fannie een play is geweest. De lynch werd immers toch verhuld, dus als fannie er uit gekickt werd, hadden we nooit kunnen weten of fannie wel of geen ketter was.

Toen kwam de nacht en ik kan vertellen dat ik vannacht een actie heb ingestuurd, maar dat deze mislukt is. En dan kom ik op deze post:
Fannie claimde Yeti, met dubbele doden geloof ik hier niks van.

Daarbij, als we Fannie lynchen komen we erachter wie liegt.
Ik snap nog steeds niet wat Berber’s plan was, maar Fannie is een wolf en wolven moeten dood.
Ik wist niet dat fannie yeti claimde, maar dit zou dus een goede verklaring zijn, waarom mijn actie niet doorging. Let op: er zijn meerdere verklaringen mogelijk, maar dit versterkt wel mijn gevoel dat fannie geen ketter is, maar een yeti.

Laten we ook nog eens de stemmen op Castiel en Fannie bekijken, want ook dat is interessant.

Castiel-stemmers:
Murphy    – DOOD -> was goed
Berrie       – DOOD -> was goed
Roodhapje    – DOOD -> was goed
Simile       - Bewezen goed door priester
William   
Fannie
Rampposi
Wendy

Fannie-stemmers:
Castiel   - Hoogstwaarschijnlijk slecht
Lynn      - Waarschijnlijk slechte heks
Falsifica
Chaos
Femsel
Ingrid
Waterwork
Carnage

Wat valt jullie hier aan op? Op castiel stemden 4 van de 8 BEWEZEN goedjes. Nu is dat vanuit mijn visie 5 van de 8, want ik zat daar zelf ook bij. Daarnaast stemt fannie simpelweg op iemand om haar zelf te redden en vertrouw ik rampposi voor 99%, omdat hij met juiste theorieën aankomt. Voor mij is alleen Wendy niet zeker, maar ik heb geen slecht gevoel bij haar. Voor mij is het dus onmogelijk dat veel wolven op castiel hebben gestemd en zij waarschijnlijk (bijna) allemaal op fannie hebben gestemd. En waarom zou je dat dan als fannie je medewolf is en je ook op castiel kan stemmen? Alleen als fannie NIET je medewolf is toch?

Daarnaast zien we nu al weer dat een heel rijtje meteen weer op fannie vliegt, zoals falsifica, carnage, lynn en chaos. Dit versterkt mijn vermoeden des te meer dat we bespeeld worden. Houd er namelijk ook even rekening mee dat we nu namelijk nog met 13 zijn en waarschijnlijk 5 (met lynn misschien 6) slechtjes hebben en je dus niet zomaar de meute moet volgen.

Dit is waarom ik denk dat er een slecht kliekje zit bij carnage, falsifica en lynn en wellicht chaos. Van waterwork, ingrid en femsel ben ik minder zeker, omdat ik ze minder zie en wendy is ook een twijfelgeval voor mij.

Dan nog wat andere opvallende posts:
We worden extreem geplayed hier. 123berber en roodhapje zijn mijn topverdachten. Het heeft alleen geen zin om mijn stem op hun te laten staan.
Ik geloof niet dat fannie slecht is dus ik zal mijn stem wijzigen zodat zij er niet uit gaat.

Na al het water gooien denk ik dat Roodhapje ketter is.
Met het eerste ben ik eens. Ik denk echt dat we bespeeld worden, maar zoals je zelf al zegt waren berrie en roodhapje goed. Bovendien verdacht je fannie eerst niet en nu na de nacht weer wel? Ik snap die switch niet?

Hier zit echt geen logica in mensen. Ik verwacht een koppel bij Berrie en Fannie. Dit houdt geen steek. Ik reik jullie een ketter aan en jullie houden vast aan een shady WB claim?
Door deze post zet ik CarnageRazor op groen.
Mag ik vragen waarom? Carnage zegt berrie en fannie zijn koppel, wat niet klopt. Het waren namelijk berrie en murphy. Berrie blijkt goed te zijn en nu zet jij iemand die iets verkeerds zei op groen? Ik snap je gedachtegang niet.

Justwendy

• Familielid
  • Overwinningen: +1/-1
« Reactie #159 Gepost op: 31 oktober 2024, 15:18:06 »

Fannie claimde Yeti, met dubbele doden geloof ik hier niks van.

Daarbij, als we Fannie lynchen komen we erachter wie liegt.
Ik snap nog steeds niet wat Berber’s plan was, maar Fannie is een wolf en wolven moeten dood.
@ william door deze post ben ik geswitcht naar fannie.

Die claim klopt inderdaad van geen kant.
Daarbij wilde ik kijken wat de reacties van anderen waren daarna. Interessant hoe iedereen daarna op fannie mee gaat.

Jouw lijstje heb ik namelijk ook gemaakt. Met de stemmers.
Het is duidelijk dat de wolven fannie dood wilden hebben. Er zal ongetwijfeld wat slechtjes bij de fannir stemmers zitten maar met al die goedjes op casteel konden ze geen kant op 
Ik hou ook nog de mogelijkheid open dat het een lynch was tussen twee slechtjes. Dat casteel de belangrijkste slechterik was en ze hem eerst wilde redden en daarom maar op fannie gingen... het kan natuurlijk nog steeds dat ze goed is.

Falsifica heb ik een goed gevoel bij door zijn andere post die ik in mijn vorige post heb geciteerd. (Hij geeft ons een ketter en we gaan voor iets anders)
Sometimes we need fantasy to survive reality - Unknown

Falsifica

• Bewoner
« Reactie #160 Gepost op: 31 oktober 2024, 15:32:49 »

Wow William, wat leuk dat je eindelijk definitief kleur bekend.
Kan iedereen wiens actie vannacht niet doorging dat svp hier melden.
Of gelijk toegeven wolf te zijn, dat mag natuurlijk ook! Ik zie dit namelijk als hetzelfde!

Citaat van: William
Ik ben het zeer met Rampposi eens dat we castiel en niet fannie moesten lynchen. Stel fannie is ketter (wat ik niet denk, maar later meer daarover), dan is fannie MAAR ketter! Ik vind een bekende ketter denk ik de slechtste slechtjesrol die je dan kan hebben. Bekende hulpjes zoals een wolventovenaar, apostaat of welp kunnen nog meer dan een bekende ketter. Die kan simpelweg alleen de lunch posten wat andere wolven ook gewoon kunnen. Ik denk zelfs dat castiel een sterke wolf was, omdat er zo ongelofelijk veel heisa was omtrent het lynchen van hem. Ik denk dus dat hij misschien wel een conversiewolf was die zich schuil probeerde te houden.

Dan is Fannie MAAR ketter. Hoor je jezelf praten? Ze is een wolf, en we hebben al een nacht uitgesteld met Berrie’s rare gedrag. Ze is een wolf, waarom doe je zo moeilijk hierover?

Ik wist niet dat fannie yeti claimde, maar dit zou dus een goede verklaring zijn, waarom mijn actie niet doorging. Let op: er zijn meerdere verklaringen mogelijk, maar dit versterkt wel mijn gevoel dat fannie geen ketter is, maar een yeti.

Bullshit! Jij was de persoon die overstemde met 2 discussie topic posts, zeggend dat het beter is een hulpje te lynchen dan een wolf. Om precies de reden die nu toch gebeurd is. Dubbele moorden. Je gaat me niet vertellen dat jij en 2 posts nodig had Fannie te verdedigen, maar niet wist van haar claim!

Nee er werd geroepen dat die nacht er geen illusie is ingezet. Dat is wat anders dan een illusiewolf helemaal uitsluiten.

Bovendien maakt het voor mij niet ouit of er wel of geen illusiewolf in zit. Als die er niet in zit lynch ik oalsnog liever castiel. De reden is dat ketter een van de minst sterke wolven is als die bekend is. Zelfs een hulpje zou ik dan nog gevaarlijker vinden, omdat die mogelijk visioenen kan verstoren of nog kan doden.
Bron zegt slaapwandelaar te zijn. Ik ga dus niet wijken van mn stem.
Nu willen we een off-boardje gaan lynchen voor een bijna zekere wolf?

Wie zegt dat castiel off-board is? Hij kan ook nog een gevaarlijke onboard wolf zijn toch?

Hier de posts. Jij hebt al 1 nacht uitgesteld, en verzint nu nieuwe redenen om weer uit te stellen. Ondertussen maak je Carnage uit voor slecht.

Wat mij opvalt aan de bewezen dode goedjes, is dat ze geen zienende rollen hadden! En dan is het logisch als ze dingen in twijfel trekken.
Ikzelf denk wel dat Simile goed is, maar bewezen is ze niet. Dat is ook echt een statement van niks.

William, Jij bent wolf he?  XD Eerst Murphy zo raar overdreven aanvallen, voorzichtig zoeken naar de neutraaltjes en nu Fannie beschermen. Jij bent de volgende die ik graag op de lynch wil.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

• Forumteam: Forumbestuur
  • Bewoner
  • Overwinningen: +44/-92
« Reactie #161 Gepost op: 31 oktober 2024, 16:19:00 »

Ik vind William zijn gedrag echt mega verdacht. Zulke lange posts van jou ben ik niet gewend dus zie ik dit als een hele mooie poging om je mede slechtje te redden. Zeker met de woorden het is maar een ketter. Like really een ketter kan ook gewoon lunch posten he, mijn stem blijft bij Fannie staan want daarmee zijn we zeker van

Rampposi

• Bewoner
  • Overwinningen: +18/-50
  • Meest ingewikkelde theorieverzinner 2021
« Reactie #162 Gepost op: 31 oktober 2024, 17:38:35 »

Fals, mag ik jou naam alvast noteren voor de volgende lynch als fannie deze dag lynch wordt?

Falsifica

• Bewoner
« Reactie #163 Gepost op: 31 oktober 2024, 17:50:23 »

Fals, mag ik jou naam alvast noteren voor de volgende lynch als fannie deze dag lynch wordt?

Als ze geen ketter is, ja!
- Captain Jack Sparrow

Williambz

• Bewoner
  • Overwinningen: +23/-47
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
« Reactie #164 Gepost op: 31 oktober 2024, 22:07:52 »

1. Wow William, wat leuk dat je eindelijk definitief kleur bekend.
Kan iedereen wiens actie vannacht niet doorging dat svp hier melden.
Of gelijk toegeven wolf te zijn, dat mag natuurlijk ook! Ik zie dit namelijk als hetzelfde!

2. Dan is Fannie MAAR ketter. Hoor je jezelf praten? Ze is een wolf, en we hebben al een nacht uitgesteld met Berrie’s rare gedrag. Ze is een wolf, waarom doe je zo moeilijk hierover?

3. Bullshit! Jij was de persoon die overstemde met 2 discussie topic posts, zeggend dat het beter is een hulpje te lynchen dan een wolf. Om precies de reden die nu toch gebeurd is. Dubbele moorden. Je gaat me niet vertellen dat jij en 2 posts nodig had Fannie te verdedigen, maar niet wist van haar claim!

Nee er werd geroepen dat die nacht er geen illusie is ingezet. Dat is wat anders dan een illusiewolf helemaal uitsluiten.

Bovendien maakt het voor mij niet ouit of er wel of geen illusiewolf in zit. Als die er niet in zit lynch ik oalsnog liever castiel. De reden is dat ketter een van de minst sterke wolven is als die bekend is. Zelfs een hulpje zou ik dan nog gevaarlijker vinden, omdat die mogelijk visioenen kan verstoren of nog kan doden.
Bron zegt slaapwandelaar te zijn. Ik ga dus niet wijken van mn stem.
Nu willen we een off-boardje gaan lynchen voor een bijna zekere wolf?

Wie zegt dat castiel off-board is? Hij kan ook nog een gevaarlijke onboard wolf zijn toch?

4. Hier de posts. Jij hebt al 1 nacht uitgesteld, en verzint nu nieuwe redenen om weer uit te stellen. Ondertussen maak je Carnage uit voor slecht.

Wat mij opvalt aan de bewezen dode goedjes, is dat ze geen zienende rollen hadden! En dan is het logisch als ze dingen in twijfel trekken.
Ikzelf denk wel dat Simile goed is, maar bewezen is ze niet. Dat is ook echt een statement van niks.
5. William, Jij bent wolf he?  XD Eerst Murphy zo raar overdreven aanvallen, voorzichtig zoeken naar de neutraaltjes en nu Fannie beschermen. Jij bent de volgende die ik graag op de lynch wil.
1. Graag gedaan <3. Ik beken graag kleur en blijf niet schuilen of meelopen. Ik moet wel zeggen dat ik net met Simile heb gepraat en dit heeft veel veranderd. Ik heb gewoon geclaimd etc en eigenlijk wees simile mij er op dat ik met mijn actie helemaal niet zo zeker kon zijn van fannie.

2. Ze is wolf voor jou en de zienerclaim ja. Is ze sowieso wolf? Nee. En hoor jij jezelf eigenlijk ook praten? Als jij een mogelijke ketterwolf kon lynchen of een mogelijke conversiewolf, illusiewolf, orc, leugenwolf, sjamaan, welp of wolventovenaar of een andere slechte rol kon lynchen, waarvoor kies jij? Een ketter blijkbaar. Ik zou in alle gevallen voor de andere slechte rollen kiezen, want ik vind ze stuk voor stuk sterker dan de ketter! Ik vind jou dus ook rete moeilijk doen. Maar dat is ook logisch als de kop van jouw medeconversiewolf er af wordt gehakt op een halve stem verschil <3.

3. Beter een hulpje te lynchen dan een bekende ketterwolf ja. Niet een wolf, dus verdraai mijn woorden niet svp. En daar sta ik nog steeds achter dat dat beter is. Anders hadden we mogelijk nog een moord gehad of een verstoring van een visioen. Of denk je serieus dat castiel goed was? -> serieuze vraag.
Dan over de dubbele moord hoef ik maar een enkel woord over te zeggen (pun): heks.
En over de laatste zin vraag ik mij af of je dom doet of bent, want het ging hierover dat ik niet wist van haar yeticlaim voor de nacht waar ik een mislukte actie kreeg. Ze heeft gezegd bewijsbaar te zijn, maar nooit met yeti.

4. Maar maat, als fannie echt ketter was en ik haar medewolf waarom zou ik dan zo mijn kop boven het maisveld uitsteken? Om haar nog 1 nacht langer te redden? Niet lullig bedoeld, maar wat heb je aan een ketter die bekend is  XD. Ik denk dat je beter mee kan gaan met de meute, er wat goede argumenten bovenop kan gooien en en beetje uit de spotlights kan blijven.

En Simile niet bewezen als ze gewaterd is door priesterwater? Dan kan ze in jou theorie dus alleen ketter zijn of slecht neutraal. Dat eerste zou dus de 2e ketter zijn volgens jou. Vind ik persoonlijk iets wat ik nog nooit eerder heb gezien met een priester en mogelijk 1e ketter. En het 2e vind ik ook raar, omdat we dan naast lynn en misschien waterwork en 3e neutraaltje hebben. En waarom zou ze dan niet neutraal claimen in het begin. Maakt dus weinig sense in mijn ogen.

5. Ik vind dat ik murphy helemaal niet overdreven aanval. Daarnaast ben ik niet de enige die er op de manier in staat dat openlijk claimen voor slecht te willen gaan nogal raar is, dus ook daar blijf ik achter staan.

Ten tweede heb ik nooit lopen vissen of zoeken naar neutraaltjes, dus dit is verdraaing nummero 2. Ben je wel goed in fals! Maar dat zijn we van je gewend.

En als je mij de volgende lynch wilt stemmen is dat prima voor jou hoor. Het zal mij een worst wezen, want ik kan jou dan in de nacht nog opeten toch of niet? Je kan mij er natuurlijk nu ook uitstemmen ipv fannie :p
Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12 13   Omhoog