Oké veel gebeurd en hoewel de lynch verhuld is, heb ik toch wel meer informatie gekregen. Het is jammer dat we 3 goedjes zijn verloren vannacht, want dat is best wel een klap. Van Castiels slechtheid ben ik eigenlijk 99% zeker.
Hier zit echt geen logica in mensen. Ik verwacht een koppel bij Berrie en Fannie. Dit houdt geen steek. Ik reik jullie een ketter aan en jullie houden vast aan een shady WB claim?
Daarom vind ik deze post ook raar, want waarom was die WB claim shady en de ziener claim niet? Ik zei het al eerder, maar met een zienervisioen kan meer mis zijn dan een opgevraagde WB vraag. Ja, WB kan je makkelijker faken, maar een apostaat of illusiewolf zit de WB niet in de weg.
En ik zag dat Simile het al vroeg, maar waar is de nieuwe informatie vanuit onze ziener carnage? Is diegene betrapt ofzo?
Ik heb via het vogeltje van de Wijze Burger vernomen dat het aantal Helderziendes dit spel 0 is. Dit betekent dat de Helderziende helemaal niet bestaat. Dit blijkt Castiel. te zijn.
Dit vogeltje en ik hebben gebabbeld en zijn tot de volgende conclusie gekomen:
Castiel is dus sowieso slecht, en mag weggestemd worden. Dat gaan we deze lynch doen.
Fannie is gezien als ketter, maar claimt ook een bewijsbare rol te hebben. Ik heb met fannie gebabbeld en deze bewijsbare rol is direct bewijsbaar. Aangezien ketter geen verder roet in het eten kan gooien dan een lunch die ook door andere wolven uitgevoerd kan worden, mag fannie zich vannacht bewijzen van mij. Mocht ze gezien zijn als conversiewolf/omegawolf/orc/apostaat had dat voor mij een ander verhaal geweest.
Ik ben het zeer met Rampposi eens dat we castiel en niet fannie moesten lynchen. Stel fannie is ketter (wat ik niet denk, maar later meer daarover), dan is fannie MAAR ketter! Ik vind een bekende ketter denk ik de slechtste slechtjesrol die je dan kan hebben. Bekende hulpjes zoals een wolventovenaar, apostaat of welp kunnen nog meer dan een bekende ketter. Die kan simpelweg alleen de lunch posten wat andere wolven ook gewoon kunnen. Ik denk zelfs dat castiel een sterke wolf was, omdat er zo ongelofelijk veel heisa was omtrent het lynchen van hem. Ik denk dus dat hij misschien wel een conversiewolf was die zich schuil probeerde te houden.
Nog net voor de deadline kwam berrie naar mij toe en zei hij dat het visioen op fannie fake was en dat we op castiel moesten stemmen. Mijn stem stond al op castiel, dus ik verwachtte dat hij dit naar iedereen stuurde, maar ik zie dat fannie dit bericht ook kreeg. Ik denk dus dat berrie meer informatie had en zeker was dat het kettervisioen op fannie een play is geweest. De lynch werd immers toch verhuld, dus als fannie er uit gekickt werd, hadden we nooit kunnen weten of fannie wel of geen ketter was.
Toen kwam de nacht en ik kan vertellen dat ik vannacht een actie heb ingestuurd, maar dat deze mislukt is. En dan kom ik op deze post:
Fannie claimde Yeti, met dubbele doden geloof ik hier niks van.
Daarbij, als we Fannie lynchen komen we erachter wie liegt.
Ik snap nog steeds niet wat Berber’s plan was, maar Fannie is een wolf en wolven moeten dood.
Ik wist niet dat fannie yeti claimde, maar dit zou dus een goede verklaring zijn, waarom mijn actie niet doorging. Let op: er zijn meerdere verklaringen mogelijk, maar dit versterkt wel mijn gevoel dat fannie geen ketter is, maar een yeti.
Laten we ook nog eens de stemmen op Castiel en Fannie bekijken, want ook dat is interessant.
Castiel-stemmers:
Murphy – DOOD -> was goed
Berrie – DOOD -> was goed
Roodhapje – DOOD -> was goed
Simile - Bewezen goed door priester
William
Fannie
Rampposi
Wendy
Fannie-stemmers:
Castiel - Hoogstwaarschijnlijk slecht
Lynn - Waarschijnlijk slechte heks
Falsifica
Chaos
Femsel
Ingrid
Waterwork
Carnage
Wat valt jullie hier aan op? Op castiel stemden 4 van de 8 BEWEZEN goedjes. Nu is dat vanuit mijn visie 5 van de 8, want ik zat daar zelf ook bij. Daarnaast stemt fannie simpelweg op iemand om haar zelf te redden en vertrouw ik rampposi voor 99%, omdat hij met juiste theorieën aankomt. Voor mij is alleen Wendy niet zeker, maar ik heb geen slecht gevoel bij haar. Voor mij is het dus onmogelijk dat veel wolven op castiel hebben gestemd en zij waarschijnlijk (bijna) allemaal op fannie hebben gestemd. En waarom zou je dat dan als fannie je medewolf is en je ook op castiel kan stemmen? Alleen als fannie NIET je medewolf is toch?
Daarnaast zien we nu al weer dat een heel rijtje meteen weer op fannie vliegt, zoals falsifica, carnage, lynn en chaos. Dit versterkt mijn vermoeden des te meer dat we bespeeld worden. Houd er namelijk ook even rekening mee dat we nu namelijk nog met 13 zijn en waarschijnlijk 5 (met lynn misschien 6) slechtjes hebben en je dus niet zomaar de meute moet volgen.
Dit is waarom ik denk dat er een slecht kliekje zit bij carnage, falsifica en lynn en wellicht chaos. Van waterwork, ingrid en femsel ben ik minder zeker, omdat ik ze minder zie en wendy is ook een twijfelgeval voor mij.
Dan nog wat andere opvallende posts:
We worden extreem geplayed hier. 123berber en roodhapje zijn mijn topverdachten. Het heeft alleen geen zin om mijn stem op hun te laten staan.
Ik geloof niet dat fannie slecht is dus ik zal mijn stem wijzigen zodat zij er niet uit gaat.
Na al het water gooien denk ik dat Roodhapje ketter is.
Met het eerste ben ik eens. Ik denk echt dat we bespeeld worden, maar zoals je zelf al zegt waren berrie en roodhapje goed. Bovendien verdacht je fannie eerst niet en nu na de nacht weer wel? Ik snap die switch niet?
Hier zit echt geen logica in mensen. Ik verwacht een koppel bij Berrie en Fannie. Dit houdt geen steek. Ik reik jullie een ketter aan en jullie houden vast aan een shady WB claim?
Door deze post zet ik CarnageRazor op groen.
Mag ik vragen waarom? Carnage zegt berrie en fannie zijn koppel, wat niet klopt. Het waren namelijk berrie en murphy. Berrie blijkt goed te zijn en nu zet jij iemand die iets verkeerds zei op groen? Ik snap je gedachtegang niet.