Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Reactietopic verhaal

Gestart door bert-boefjes, 18 april 2023, 18:53:53

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

Beste spelers,

Ik had vanuit sommige de vraag gekregen of er een topic kon komen waarin jullie met elkaar kunnen overleggen over het verhaal en welke kant het op gaat. Dus voel je vooral vrij om hier al je al je ideeĆ«n te bespreken.   O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

bert-boefjes

En om vanuit mezelf te beginnen. Echt mijn oprechte complimenten dat er zoveel spelers zijn die hun best doen om een mooi stukje te gaan schrijven. Dus mijn complimenten naar ieder van jullie :D
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Aappen21

Mocht iemand mijn karakter willen gebruiken voor zijn verhaal voel meer dan vrij :) Hij is bedoelt als een beetje een ijdele driftige bm, maar als je er andere plannen mee hebt dan mag dat van mij.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Williambz

Sorry voor de dubbelpost, maar wilde even snel reageren op het stuk van Morana haha :P

Ben benieuwd wie Morris uitnodigt om te helpen verhuizen  ^-^

RoodHapje

Iedereen is volledig vrij mijn karakter te gebruiken op de manier zoals degene dat wil, zolang het de posts die al zijn geplaatst niet tegen spreekt. Voel je vrij!

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

bert-boefjes

Beste spelers, ik ben zelf nog niet helemaal lekker. En ik vind het belangrijk dat mijn prioriteit echt bij het spel zelf ligt. Dus ik ga wel proberen om nog wat leuke stukjes te schrijven voor jullie, maar voor wie wilt,  jullie mogen gewoon doorgaan met schrijven en hoeven niet te wachten tot ik weer een deel gepost hebt  O0

Dixie

Ik heb eindelijk weer een toetsenbord in plaats van alleen een mobiel :D Dus ik ga nu lekker een stuk schrijven ^-^

@Aappen21 Mijn personage is hovenier van beroep en ik wil graag iets schrijven over dat ze de tuin van jouw villa op wil knappen en dat jouw personage allemaal heel vreemde en moeilijke planten in zijn tuin wil. Is dat goed of wil je graag dat ik het meer 'open' laat?

Plus bij deze ook - als iemand graag mijn personage in zijn verhaal wil betrekken, voel je vrij! Ik zou het wel fijn vinden als je een beetje rekening houdt met de tijdlijn van andere verhalen en het karakter van mijn personage, anders moet ik gekke capriolen uit gaan halen om het recht te trekken :P

Aappen21

Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal