Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 12 13 [14]   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 2990 keer)

Rampposi

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +15/-45
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.651
  • Meest ingewikkelde theorieverzinner 2021
Re: Discussietopic
« Reactie #195 Gepost op: 8 juni 2023, 11:11:41 »

Als de volgende personen geen BP erbij krijgen in de nacht, zijn ze sowieso dood volgende dag, ongeacht of ze lynch stemmen krijgen of niet:
Lynn, Broodrooster, WazigeKip en ik.

Dit betekent dat na de nacht de volgende personen over zijn met het volgende aantal BP:
Maarten 4BP
Williambz 4BP
Fannie 4BP
Shaddow 2BP
Circle 4BP
Ervan uitgaande dat iedereen ally koos en de lunch niet is doorgegaan, anders kan hier dus nog verandering in zijn geweest.
Als ik zo naar dit lijstje kijk, vertrouw ik eigenlijk alleen Circle.

Oh en Lynn, jouw zvw-item kan ook een bloedbroeder-item zijn, afhankelijk van je alliantie. Die heb ik namelijk ook gehad maar is gestolen..! Dus sorry als ik je niet gelijk geloof als je zegt 'zvw' te zijn.
Gelogd

Lynn

  • Crazy woman
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +40/-64
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5.747
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
Re: Discussietopic
« Reactie #196 Gepost op: 8 juni 2023, 11:29:02 »

Nja weet je hang mij maar ik weet dat ik goed ben, maar goed. We moeten echt af van het feit dat visioenen wissels en goed weet wat zomaar geloofd worden.

Wel ja 5 nachten geen lunch, want Katz was geen lunch met bm bij slecht winst voor slecht he... Well done
Gelogd

Rampposi

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +15/-45
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.651
  • Meest ingewikkelde theorieverzinner 2021
Re: Discussietopic
« Reactie #197 Gepost op: 8 juni 2023, 11:52:06 »

Nja weet je hang mij maar ik weet dat ik goed ben, maar goed. We moeten echt af van het feit dat visioenen wissels en goed weet wat zomaar geloofd worden.

Wel ja 5 nachten geen lunch, want Katz was geen lunch met bm bij slecht winst voor slecht he... Well done
Zoals ik eerder aangaf ga je toch na de nacht dood door de standaard -1 die je krijgt, en we kunnen niet meer lynchen door de actie van william. Dus GG slecht.
Gelogd

Lynn

  • Crazy woman
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +40/-64
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5.747
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
Re: Discussietopic
« Reactie #198 Gepost op: 8 juni 2023, 13:14:22 »

Nja idd GG slecht
Gelogd

Williambz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-40
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.012
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
Re: Discussietopic
« Reactie #199 Gepost op: 8 juni 2023, 13:22:42 »

Oke dat BW goed blijkt te zijn komt voor Lynn en mij als een verrassing. Door de geheime info wist Lynn dat BW niet het juiste vertelde en daardoor dachten we dat hij slecht moest zijn. Begrijp me goed dat ik niet de schuld op Lynn af wil schuiven, maar ik ben wel met meer vraagtekens opgezadeld. Ik dacht eerst nog dat Lynn misschien dan in nacht 4 geconverteerd zou zijn, maar WK heeft haar nacht 3 gezien als weerwolf wat gewoon niet kan. Dat Bloodwolf priesterwater had komt nu ook heel ongelukkig uit, want nu kunnen we niemand testen...
en het feit dat hij een tweede persoon priester had kunnen maken zodat we twee bonusbewezen mensen hadden.

Denk dat hier wel iets langer over nagedacht had kunnen worden tbh, want hij had bij mij al bisschop geclaimd.

De reden dat ik hen nu had ingezet is omdat er 2 stemmen op BW stonden en op een paar andere 1 stem. Nu kon ik dus BW hierdoor lynchen. Als er meer mensen hadden gestemd had dit wellicht niet gekund.
Gelogd

Williambz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-40
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.012
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
Re: Discussietopic
« Reactie #200 Gepost op: 8 juni 2023, 13:27:42 »

En waarom wordt er al gezegd gg slecht? Tussen de vier mensen met 1 BP die gaan sterven kunnen toch ook slechtjes zitten? We hebben nog geen idee hoeveel er precies zullen zijn.
Gelogd

Williambz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-40
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.012
  • "Hey! Blijf wakker dan..." gromde moeder weerwolf
Re: Discussietopic
« Reactie #201 Gepost op: 8 juni 2023, 13:28:19 »

En waarom wordt er al gezegd gg slecht? Tussen de vier mensen met 1 BP die gaan sterven kunnen toch ook slechtjes zitten? We hebben nog geen idee hoeveel er precies zullen zijn.

Plus dat er ook gewoon nog prijzen gewonnen kunnen worden of worden ingezet
Gelogd

Kevindemen

  • Kevlinder
  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +48/-52
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11.280
  • Baker Miller Pink
Re: Discussietopic
« Reactie #202 Gepost op: 9 juni 2023, 21:02:57 »

Als iedereen akkoord is, kan de nacht worden vervroegd. Enkel als IEDEREEN akkoord is.
Laat het mij per PM/Whatsapp weten als je hiermee akkoord bent. Ik verwerk de nacht als iedereen akkoord heeft gegeven.
Gelogd
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Lynn

  • Crazy woman
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +40/-64
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5.747
  • 'If you dont see it, it doesnt exist'
Re: Discussietopic
« Reactie #203 Gepost op: 10 juni 2023, 11:39:08 »

Als iedereen akkoord is, kan de nacht worden vervroegd. Enkel als IEDEREEN akkoord is.
Laat het mij per PM/Whatsapp weten als je hiermee akkoord bent. Ik verwerk de nacht als iedereen akkoord heeft gegeven.

Oh dit zou geweldig zijn, want dit duurt veel te lang!
Gelogd
Pagina's: 1 ... 12 13 [14]   Omhoog