Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] Wit is blijkbaar de sterkste roed  (gelezen 633 keer)

Wolf

  • Dorpskenner
  • ****
  • Overwinningen: +5/-12
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 306
Re: [Nabespreking] Wit is blijkbaar de sterkste roed
« Reactie #15 Gepost op: 16 juni 2022, 23:58:48 »

@Katz of @Aappen21, waarom heeft geen van jullie mij geprobeerd naar de witte zijde te halen? Met mij erbij was de overhand nog sneller bereikt, gezien het spelverloop. Jullie wisten beiden van mijn neutrale kant en wezen me er allebei op dat ik beter voor de goede kant kon spelen, achteraf vind ik dat best vreemd.
Gelogd

Rampposi

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +15/-45
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.627
  • Meest ingewikkelde theorieverzinner 2021
Re: [Nabespreking] Wit is blijkbaar de sterkste roed
« Reactie #16 Gepost op: 16 juni 2022, 23:59:03 »

Hey loves, vond het zelf een heel leuk spel maar ik merk dat ik het heel moeilijk vind om vervloekte te spelen. Ik had voor mijn gevoel echt alles geprobeerd, maar het wilde echt maar niet lukken. Hebben mensen misschien tips voor mij voor een volgende keer?

Daarentegen heb ik nog wel wat opmerkingen over het spel, m.b.t. de vervloekte als hulpje. Ik had persoonlijk alleen apostaten of sjamaans verwacht dit spel. Heel misschien nog een welp. Waarom geen Orc of vervloekte? Orc omdat de moorden anders wel heel snel gingen en vervloekte omdat je als vervloekte ook nog eens moest specificeren in wélke roedel je gaat contacten, en dat is extreem moeilijk. Sowieso vind ik vervloekte al erg lastig en ben ik het met shaddow eens.

Ook vond ik de dubbele ketter van bruin wat onnodig tbh, zeker met een priester. Als een priester succesvol priestert, gaat een ketter niet daarna nog zijn actie inzetten omdat de ketter dan heel snel wordt verdacht van ketter zijnde, en al helemaal met 2 ketters.
Ik had echt verwacht dat bruin een stoorwolf zou hebben omdat wit een illusiewolf had.

Ik weet niet, maar ergens in onze wolvenapp staat nog dat ik dacht dat @BloodWolf14 geen ketter, conversie, illusie, moeder of normale wolf was, en hoogstwaarschijnlijk stoorwolf. Daar zat ik nog aardig mee in de buurt (vandaar ook het "visioen" van stoorwolf) en toen ik doodging dacht ik "ohja een leugenwolf bestaat ook nog" nadat ik jouw rol zag in het dodentopic.
Gelogd

Rampposi

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +15/-45
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.627
  • Meest ingewikkelde theorieverzinner 2021
Re: [Nabespreking] Wit is blijkbaar de sterkste roed
« Reactie #17 Gepost op: 17 juni 2022, 00:00:23 »

@Katz of @Aappen21, waarom heeft geen van jullie mij geprobeerd naar de witte zijde te halen? Met mij erbij was de overhand nog sneller bereikt, gezien het spelverloop. Jullie wisten beiden van mijn neutrale kant en wezen me er allebei op dat ik beter voor de goede kant kon spelen, achteraf vind ik dat best vreemd.
Volgens mij hadden ze achteraf ook inderdaad heel veel spijt dat ze dat niet deden. Daarnaast weet ik van Katz (als ik het mij goed herinner) dat hij wel had geopperd om het te proberen, maar daar zijn we niet echt verder op ingegaan. Geen idee waarom eigenlijk. Volgens mij waren we bang dat je bruin hulpje was.
Gelogd

Robin89

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-35
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.183
Re: [Nabespreking] Wit is blijkbaar de sterkste roed
« Reactie #18 Gepost op: 17 juni 2022, 07:24:27 »

Bedankt voor het leiden van dit spel Berrie!

Ik vond het leuk, tot een zeker persoon niet meer te vertrouwen bleek XD dit was echt wel een hele gelukkige conversie voor Team Wit, vooral doordat Luuk zo in het gecombineerde ziener- en wisselaarsnetwerk terecht kwam waarin ook de beschermengel en 1 van de weerhamsters zat. Het wantrouwen was er wel bij Inu en bij mij, maar het lastige was dat er ook zoveel dingen niet leken te kloppen bij William en Maarten en daarnaast dat Luuk het ook gewoon heel goed heeft gespeeld. Wat dat betreft wel een terechte winst voor Wit (ook al begrijp ik dat het voor Bruin wel zuur is dat zij geen conversie hadden, zeker nu de conversie Wit echt de winst heeft bezorgd).

Gelogd

Inuzuki

  • Forumteam: Forumbestuur
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +22/-53
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 6.048
Re: [Nabespreking] Wit is blijkbaar de sterkste roed
« Reactie #19 Gepost op: 17 juni 2022, 07:52:35 »

Bedankt berrie en gefeliciteerd wit :)

En sorry voor de goedjes voor mijn fout
Gelogd

thelight288

  • Pharaoh
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-44
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.992
Re: [Nabespreking] Wit is blijkbaar de sterkste roed
« Reactie #20 Gepost op: 17 juni 2022, 07:59:09 »

Kan je niks aan doen, conversies zijn naar
Gelogd

Robin89

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-35
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.183
Re: [Nabespreking] Wit is blijkbaar de sterkste roed
« Reactie #21 Gepost op: 17 juni 2022, 08:02:48 »

Bedankt berrie en gefeliciteerd wit :)

En sorry voor de goedjes voor mijn fout

We hebben ons best gedaan! En ik ben net zo goed verantwoordelijk voor deze "fout" XD
Gelukkig konden wij iig elkaar vertrouwen dit potje, dat was ook wel een keer leuk na al die keren dat jij slecht was ;D
Gelogd

123berber

  • Favoriete medewolf 2021
  • Forumteam: Spelleider
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +29/-75
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.227
Re: [Nabespreking] Wit is blijkbaar de sterkste roed
« Reactie #22 Gepost op: 17 juni 2022, 08:04:25 »

Maar Rampposi, het nut van een ketter is niet enkel het gooien van water. Zij kunnen tegen het water van de priester. Dat is mede de reden dat zij ketters hadden, en jullie dus IJzeren Hein voor tegen de jager.
Gelogd

WCeend!! Zomerspelen 2014

Aappen21

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +22/-47
  • Offline Offline
  • Berichten: 4.506
  • Neem het leven aub niet series
Re: [Nabespreking] Wit is blijkbaar de sterkste roed
« Reactie #23 Gepost op: 17 juni 2022, 08:30:25 »

@Katz of @Aappen21, waarom heeft geen van jullie mij geprobeerd naar de witte zijde te halen? Met mij erbij was de overhand nog sneller bereikt, gezien het spelverloop. Jullie wisten beiden van mijn neutrale kant en wezen me er allebei op dat ik beter voor de goede kant kon spelen, achteraf vind ik dat best vreemd.
toen ik er achter kwam was het al telaat. Daarbij leek je heilig te geloven in mij en katz, en heb ik je in een rap tempo antisunny kunnen krijgen.
Gelogd
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-109
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.213
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: [Nabespreking] Wit is blijkbaar de sterkste roed
« Reactie #24 Gepost op: 17 juni 2022, 15:29:33 »

Ik vond het persoonlijk knudde dat we van team bruin gewoon 2 leden zijn kwijtgeraakt aan de andere lunch en ik was niet te redden door de acties op mij. Waterwork heeft zichzelf gewoon gemoord met de wateractie op mij. Kudo's daarvoor naar Robin I guess, maar daarmee was ons team gewoon gedoemd om te winnen. Ik snapte zelf de lunch op Nungunu niet helemaal trouwens dus ik ben benieuwd waarom onze Orc ineens dood was? Die miste ik zelf nog het meeste.
Gelogd

Katz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-37
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.938
  • "Justice is blind, not heartless"
Re: [Nabespreking] Wit is blijkbaar de sterkste roed
« Reactie #25 Gepost op: 17 juni 2022, 16:46:08 »

Ik vond het persoonlijk knudde dat we van team bruin gewoon 2 leden zijn kwijtgeraakt aan de andere lunch en ik was niet te redden door de acties op mij. Waterwork heeft zichzelf gewoon gemoord met de wateractie op mij. Kudo's daarvoor naar Robin I guess, maar daarmee was ons team gewoon gedoemd om te winnen. Ik snapte zelf de lunch op Nungunu niet helemaal trouwens dus ik ben benieuwd waarom onze Orc ineens dood was? Die miste ik zelf nog het meeste.

Dat kwam door mij. Ik had het gevoel dat, dat de enige persoon op dat moment was waarmee niemand een openbaar gevecht meehad naast fannie dan.
Daarom dacht ik dat Inu met één van deze twee personen zou wisselen?

En natuurlijk heb je altijd liever iemand eruit die niet verdacht wordt, dan iemand die dat wel is.
Gelogd

Katz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-37
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.938
  • "Justice is blind, not heartless"
Re: [Nabespreking] Wit is blijkbaar de sterkste roed
« Reactie #26 Gepost op: 17 juni 2022, 16:50:29 »

Waarom aten jullie mij eigenlijk nacht 2? Ik dacht dat ik verdacht overkwam of was dit een fluke ;(.
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog