Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 30   Omlaag

Auteur Topic: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?  (gelezen 5759 keer)

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-109
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.210
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #15 Gepost op: 4 juni 2022, 01:21:25 »

Ik neem ook graag de rol van BM op me! In tegenstelling tot Circle ben ik wel van plan om actief te gaan netwerken en bij te dragen dit spel :P

Ik verwacht met 20 spelers trouwens een verdeling van 3/4 vs 3/4 vs de rest. Dus goed zal met ongeveer het dubbele aantal zijn van het totaal aantal slechtjes denk ik. Ik denk ook niet dat ieder slechtjesteam compleet hetzelfde zal zijn gewoon om het interessant te maken en zo weinig mogelijk info weg te geven.

Hoe denkt de rest hier over?
Gelogd

nungunungu

  • Vakantieganger
  • **
  • Overwinningen: +1/-2
  • Offline Offline
  • Berichten: 76
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #16 Gepost op: 4 juni 2022, 03:20:57 »

Mag hopen dat 3tot4 bedoelt. Bij 2 maal 3/4 heb je wel HEEL veel wolven.  ;D

Natuurlijk Ben ik beschikbaar als BM. Waarom?

Daarom!
Gelogd

Circle

  • Dorpskenner
  • ****
  • Overwinningen: +6/-16
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 449
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #17 Gepost op: 4 juni 2022, 07:30:55 »

Ik neem ook graag de rol van BM op me! In tegenstelling tot Circle ben ik wel van plan om actief te gaan netwerken en bij te dragen dit spel :P

Ik verwacht met 20 spelers trouwens een verdeling van 3/4 vs 3/4 vs de rest. Dus goed zal met ongeveer het dubbele aantal zijn van het totaal aantal slechtjes denk ik. Ik denk ook niet dat ieder slechtjesteam compleet hetzelfde zal zijn gewoon om het interessant te maken en zo weinig mogelijk info weg te geven.

Hoe denkt de rest hier over?

Ben je alleen van plan om actief te gaan netwerken, Bloodwolf, of ga je het ook echt doen? Ik heb nog niets van je gehoord namelijk. Ik weet niet of je anderen al wel hebt aangesproken of dat we je nu al kunnen betrappen op een loze verkiezingsbelofte…  ;D

Ik denk dat er zeker wel 4 slechtjes per roedel zijn. Het lijkt me voor de roedels namelijk zinvoller om te proberen zo snel mogelijk het andere roedel uit te schakelen. Ze hebben in mijn ogen meer te vrezen van de lunch dan de lynch, omdat ze de lynch aan zien komen en nog enigszins kunnen sturen en lunch is in principe gewoon hap-slik-weg. Daarom lijkt 3 slechtjes per kant me te weinig. 5 lijkt misschien wat veel, maar dat sluit ik toch niet uit.

Volgens mij zouden er hele bijzondere situaties kunnen ontstaan, bijvoorbeeld dat goed in de minderheid komt, maar nog steeds kan winnen omdat de roedels elkaar nog kunnen uitmoorden. Ik ben heel benieuwd hoe het uitpakt.
Gelogd

Robin89

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-35
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.183
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #18 Gepost op: 4 juni 2022, 09:54:49 »

Ik neem ook graag de rol van BM op me! In tegenstelling tot Circle ben ik wel van plan om actief te gaan netwerken en bij te dragen dit spel :P

Ik verwacht met 20 spelers trouwens een verdeling van 3/4 vs 3/4 vs de rest. Dus goed zal met ongeveer het dubbele aantal zijn van het totaal aantal slechtjes denk ik. Ik denk ook niet dat ieder slechtjesteam compleet hetzelfde zal zijn gewoon om het interessant te maken en zo weinig mogelijk info weg te geven.

Hoe denkt de rest hier over?

Ik denk ook zoiets. Bij 3 wolven in een roedel verwacht ik eventueel nog een conversiewolf en als er 4 wolven in een roedel zijn, zullen dit (hopelijk) wat minder sterke wolven zijn. Wat Circle zegt klopt natuurlijk helemaal: de wolvenroedels gaan elkaar ook dwars zitten, dus er moeten wel veel meer wolven zijn dan in een gewoon spel.

Mijn stem gaat trouwens naar Bloodwolf! Dan blijft deze BM-verkiezing lekker spannend ;D
Gelogd

Inuzuki

  • Forumteam: Forumbestuur
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +22/-53
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 6.048
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #19 Gepost op: 4 juni 2022, 14:08:50 »

Ik stem op maarten, gezien dat de eerste was die vroeg  :D

Ik hoef niet persee bm te worden, burgemeester zijn van een weerwolven-stad met 2 roedels kan toch niet goed aflopen?! Wel veel zin in het spel om te zien wat dit met zich mee zal brengen. Maar ook als normale waakzame inwoner van het vredige maar enigszins bedreigde wakkerdam kan ik bijdragen!

Ik zat inderdaad ook zelf al over de verdeling na te denken en vind het ook tof dat BW dit al even in de discussie gooit om ook op dag 1 al wat meer om over te sparren te hebben. Met 20 man zou ik normaal zo'n 6/7 slechtjes verwachten? Gegeven dat de roedels ook elkaar nog wat uit kunnen roeien zou ik verwachten dat het iets omhoog is gegaan, dus iig richting de 8/9? Maar dit zou wel kunnen betekenen dat bijna de helft van de spelers slecht is en dat kan ik me dan ook weer niet helemaal voorstellen? Maar ik denk dat ik me wat dat betreft inderdaad bij circle aansluit qua verwachtingen.
Gelogd

Foxi

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +7/-23
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 621
  • Een voskonijn kan geen wolf zijn
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #20 Gepost op: 4 juni 2022, 17:38:53 »

Ik denk dat het idd heel erg ligt aan de sterkte van de rollen in de 3 teams. Ik vermoed ook eigenlijk wel dat er een paar neutraaltjes zijn die mogen kiezen bij wie ze zich aansluiten om het minder voorspelbaar te maken. Dus misschien zoals Inuzuki zegt 6/7 slechtjes en dan 2/3 neutralen om het aan te vullen, afhankelijk van wat ze kiezen
Gelogd

thelight288

  • Pharaoh
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-44
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.965
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #21 Gepost op: 4 juni 2022, 17:57:00 »

Bedankt voor je stem Foxi
Gelogd

Wolf

  • Dorpskenner
  • ****
  • Overwinningen: +5/-12
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 306
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #22 Gepost op: 4 juni 2022, 18:17:04 »

Om ook mijn stem te verantwoorden, ik heb gekozen voor de speler die zichzelf kandidaat stelde voor het burgemeesterschap met het hoogste winst/gespeeld percentage met een relatief groot aantal gespeelde spellen. (Hierbij vallen Circle én Nungunungu af)

Maartenrambo: 28,8%
Thelight288: 46,8%
Fannieklm: 23,8%
Circle: 42,8%
BloodWolf14: 23,2%
Nungunungu: 100%
Gelogd

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-109
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.210
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #23 Gepost op: 4 juni 2022, 18:19:26 »

Zou dat ze geen betere wolf maken dan? En dus een lastigere spelers om te ontmaskeren als die slecht is? :P
Gelogd

Wolf

  • Dorpskenner
  • ****
  • Overwinningen: +5/-12
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 306
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #24 Gepost op: 4 juni 2022, 18:24:25 »

Zou dat ze geen betere wolf maken dan? En dus een lastigere spelers om te ontmaskeren als die slecht is? :P

De kans bestaat, ik heb niet gekeken naar hun gespeelde spellen of deze overwinningen vrijwel allemaal plaatsvonden als wolf of als burger. Als we patronen ontdekken waarin de burgemeester slecht uitkomt voor de goede kant, dan is het met een stemming op die persoon weer snel hersteld. Ik ben een nieuwe speler en kan mij ook niet baseren op andermans speelstijlen of voorgaande ervaringen, dus probeer ik het op een, voor mij, licht objectieve manier te benaderen.
Gelogd

Foxi

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +7/-23
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 621
  • Een voskonijn kan geen wolf zijn
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #25 Gepost op: 4 juni 2022, 18:27:37 »

Bedankt voor je stem Foxi

You are welcome ;)
Gelogd

Aappen21

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +22/-47
  • Offline Offline
  • Berichten: 4.506
  • Neem het leven aub niet series
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #26 Gepost op: 4 juni 2022, 20:03:12 »

Zou dat ze geen betere wolf maken dan? En dus een lastigere spelers om te ontmaskeren als die slecht is? :P

De kans bestaat, ik heb niet gekeken naar hun gespeelde spellen of deze overwinningen vrijwel allemaal plaatsvonden als wolf of als burger. Als we patronen ontdekken waarin de burgemeester slecht uitkomt voor de goede kant, dan is het met een stemming op die persoon weer snel hersteld. Ik ben een nieuwe speler en kan mij ook niet baseren op andermans speelstijlen of voorgaande ervaringen, dus probeer ik het op een, voor mij, licht objectieve manier te benaderen.
dus de overweging dat dit bloodwolf zijn 100ste spel is heb je niet mee genomen?
Gelogd
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-109
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.210
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #27 Gepost op: 4 juni 2022, 20:06:59 »

Wajoooo ook echt :o
Gelogd

Katz

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-37
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.938
  • "Justice is blind, not heartless"
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #28 Gepost op: 4 juni 2022, 20:08:32 »

Zou dat ze geen betere wolf maken dan? En dus een lastigere spelers om te ontmaskeren als die slecht is? :P

De kans bestaat, ik heb niet gekeken naar hun gespeelde spellen of deze overwinningen vrijwel allemaal plaatsvonden als wolf of als burger. Als we patronen ontdekken waarin de burgemeester slecht uitkomt voor de goede kant, dan is het met een stemming op die persoon weer snel hersteld. Ik ben een nieuwe speler en kan mij ook niet baseren op andermans speelstijlen of voorgaande ervaringen, dus probeer ik het op een, voor mij, licht objectieve manier te benaderen.
dus de overweging dat dit bloodwolf zijn 100ste spel is heb je niet mee genomen?

Waarom stem je dan niet op bloodwolf?
Gelogd

Aappen21

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +22/-47
  • Offline Offline
  • Berichten: 4.506
  • Neem het leven aub niet series
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #29 Gepost op: 4 juni 2022, 20:12:21 »

Zou dat ze geen betere wolf maken dan? En dus een lastigere spelers om te ontmaskeren als die slecht is? :P

De kans bestaat, ik heb niet gekeken naar hun gespeelde spellen of deze overwinningen vrijwel allemaal plaatsvonden als wolf of als burger. Als we patronen ontdekken waarin de burgemeester slecht uitkomt voor de goede kant, dan is het met een stemming op die persoon weer snel hersteld. Ik ben een nieuwe speler en kan mij ook niet baseren op andermans speelstijlen of voorgaande ervaringen, dus probeer ik het op een, voor mij, licht objectieve manier te benaderen.
dus de overweging dat dit bloodwolf zijn 100ste spel is heb je niet mee genomen?

Waarom stem je dan niet op bloodwolf?
omdat ik stem op mensen als complimentje op voorgaande games, niet op wat nu gebeurt.
Gelogd
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 30   Omhoog