Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 28 29 [30]   Omlaag

Auteur Topic: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?  (gelezen 2831 keer)

Christine

• Familielid
  • Overwinningen: +1/-1
  • Geslacht: Vrouw
  • In de ban van de wolf
    • Christine Charliers
Re: [Discussie] Ben jij al lid van een roedel?
« Reactie #435 Gepost op: 16 juni 2022, 00:00:22 »

Weet je wat zo vreemd is Inu? Nacht 1 beweer je geprobeerd te wisselen met Bloodwolf. Maar dat lukte niet. Toch stem je op Maarten. Nacht 2 wissel je met Ramppossi (mislukt), maar daarna stem je pas op Bloodwolf. Nacht 1, lunch 1 kun je toch een actie uitvoeren? Volgens mij ben jij witte Sjamaan, pure gok aangezien je telkens bruine wolven eruit gehaald hebt en niet mee op Rampossi bent gegaan. Makkelijk om eerst ziener en dan weerhamster te claimen. Er is niemand die vreemd opkijkt dat je niet geluncht bent. Je had William al even in het vizier. Waarschijnlijk omdat hij gevaarlijk was voor jullie. Het is niet moeilijk om de wissellaar aan te halen. Die wisselt constant. Of je bent geconverteerd, maar ik vind het vreemd dat je lynch 1 niet gestemd hebt op Bloodwolf, daar zit al een fout in je verhaal. Als wissellaar zou je dat moeten gedaan hebben. Dus denk ik eerder aan sjamaan. Want ik snap je focus nog steeds niet op William en dat doe je al van na lynch 2. Dat doe je enkel als je als wolf de rol weet anders had je je stem op Maarten gezet omdat je geen goedje op de lynch wilde riskeren als je zeker was van je stuk. En ook de beschermengel geluncht. Of je hebt goed info verzamelt als geconverteerde. Of je hebt de info van de Sjamaan als geconverteerde.
Er is niets dat me kan overtuigen om mijn stem te veranderen. Ik heb je speculatie doorspit. Er zitten haken en ogen aan, en leugens (wisselaar, ziener en nu weerhamster). Wat is het volgende? Zeker als Weerhamster had je je stem niet op William gezet als je met zekerheid weet dat Maarten slecht zou zijn.

Edit: ja tuurlijk had hij de kleur goed als hij zelf wit was  ;D Maar ik vond het gewoon lef om wel te gokken dat bw inderdaad slecht was

Dit doet me vermoeden dat je Sjamaan bent of er mee op het board zit.

Maarten staat op groen voor mij.

Katz

• Bewoner
  • Overwinningen: +4/-15
  • Geslacht: Man
  • "Willows are weak, yet they bind other wood."
« Reactie #436 Gepost op: 16 juni 2022, 00:24:30 »

Weet je wat zo vreemd is Inu? Nacht 1 beweer je geprobeerd te wisselen met Bloodwolf. Maar dat lukte niet. Toch stem je op Maarten. Nacht 2 wissel je met Ramppossi (mislukt), maar daarna stem je pas op Bloodwolf. Nacht 1, lunch 1 kun je toch een actie uitvoeren? Volgens mij ben jij witte Sjamaan, pure gok aangezien je telkens bruine wolven eruit gehaald hebt en niet mee op Rampossi bent gegaan. Makkelijk om eerst ziener en dan weerhamster te claimen. Er is niemand die vreemd opkijkt dat je niet geluncht bent. Je had William al even in het vizier. Waarschijnlijk omdat hij gevaarlijk was voor jullie. Het is niet moeilijk om de wissellaar aan te halen. Die wisselt constant. Of je bent geconverteerd, maar ik vind het vreemd dat je lynch 1 niet gestemd hebt op Bloodwolf, daar zit al een fout in je verhaal. Als wissellaar zou je dat moeten gedaan hebben. Dus denk ik eerder aan sjamaan. Want ik snap je focus nog steeds niet op William en dat doe je al van na lynch 2. Dat doe je enkel als je als wolf de rol weet anders had je je stem op Maarten gezet omdat je geen goedje op de lynch wilde riskeren als je zeker was van je stuk. En ook de beschermengel geluncht. Of je hebt goed info verzamelt als geconverteerde. Of je hebt de info van de Sjamaan als geconverteerde.
Er is niets dat me kan overtuigen om mijn stem te veranderen. Ik heb je speculatie doorspit. Er zitten haken en ogen aan, en leugens (wisselaar, ziener en nu weerhamster). Wat is het volgende? Zeker als Weerhamster had je je stem niet op William gezet als je met zekerheid weet dat Maarten slecht zou zijn.

Edit: ja tuurlijk had hij de kleur goed als hij zelf wit was  ;D Maar ik vond het gewoon lef om wel te gokken dat bw inderdaad slecht was

Dit doet me vermoeden dat je Sjamaan bent of er mee op het board zit.

Maarten staat op groen voor mij.

Wacht maar Inu kan toch niet al slecht zijn geweest de eerste 2 Nachten? Dan zie ik persoonlijk niet echt in om dit te gaan benoemen.

Behalve als die nu aan het liegen is over wanneer die gewisseld heeft en dit eigenlijk nacht 1 was, maar dan nog steeds zou iemand anders in die tijd wel wisselaar moeten zijn geweest naast Fannie lijkt mij. Dan zou die persoon dat ook kunnen aangeven? Met uitzondering als die persoon al dood is.

Christine

• Familielid
  • In de ban van de wolf
    • Christine Charliers
« Reactie #437 Gepost op: 16 juni 2022, 09:14:41 »

Ze kan vlak voor Lynch 2 geconverteerd zijn geweest. Het was vrij duidelijk tussen wie het ging dus ik denk wel dat Rampossi nog snel geconverteerd heeft en daarom Inu op Bloodwolf heeft gestemd. Als je rollen kunt vissen in pb of via sjamaan (als je al slecht bent) kun je makkelijk een verhaaltje in elkaar steken. De gewisselde krijgt toch niet te horen met wie hij heeft gewisseld? Ik denk zelfs dat er geen ziener in zit. Die zou William eerst willen opgevraagd hebben om zeker te zijn en voor de zekerheid op Maarten gegaan zijn.
Lunch 2 is maar 1 lunch geweest. Als je door telt heeft lunch 6 Robin niet zichzelf beschermd. Het is een kwestie van tellen. Dus Inu liegt, want het is wel heel toevallig dat de 'paren' lunch Robin geluncht wordt. Bovendien, waarom zou je dat zeggen? Laat staan daarachter vissen? Die info kan gewoon in wolfshanden vallen.

Foxi

• Familielid
  • Overwinningen: +1/-7
  • Een voskonijn kan geen wolf zijn
« Reactie #438 Gepost op: 16 juni 2022, 09:24:38 »

Die snap ik niet helemaal, want nacht 2 was een stille nacht. Jij denkt dan 1 persoon beschermd en de ander geconverteerd, waardoor er geen dode zijn?

Christine

• Familielid
  • In de ban van de wolf
    • Christine Charliers
« Reactie #439 Gepost op: 16 juni 2022, 09:41:30 »

Die snap ik niet helemaal, want nacht 2 was een stille nacht. Jij denkt dan 1 persoon beschermd en de ander geconverteerd, waardoor er geen dode zijn?

Lunch 4 bedoel ik. Lunch 2 zal hij ook wel iemand beschermd hebben. De eerste lunch bescherm je meestal jezelf.
Is dat hier zo dat als er geconverteerd wordt er geen lunch is? Dat is nieuw voor mij en staat toch niet bij de rolomschrijving? Lunch gaat gewoon door lijkt me.

maartenrambo

• Beste Lid Zonder Tactiek/braafste burger 2022
  • Bewoner
  • Overwinningen: +30/-76
  • Je hoeft niet te winnen om plezier te hebben.
« Reactie #440 Gepost op: 16 juni 2022, 10:24:16 »

Nee conversie staat los van de lunch

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Katz

• Bewoner
« Reactie #441 Gepost op: 16 juni 2022, 10:47:47 »

ik ben nog niet zo lang thuis en ik heb men pms en discussie nog nuet doorgelezen. maar goed inu claimde dus ziener? maarten lijkt me dan zw? is inu hulpje?

Wacht waarom denk jij dat inu hulpje is? Inu kan volgens mij alleen geconverteerd zijn...

Anders zou Fannie toch in het discussietopic hebben gepost dat inu helemaal geen wisselaar was of degen die dit eerder was.

thelight288

• Skylord
  • Bewoner
  • Overwinningen: +17/-18
« Reactie #442 Gepost op: 16 juni 2022, 11:13:52 »

Ja grote kans dat inuzuki al nacht 1 of 2 met fannie gewisseld heeft en toen geconverteerd is. Waarschiinlijk verdraaid onder t mom van dat slecht niet weet waar wisselaar zit. Ik hsd redelijk goed contact met Robin en die zei nog mocht die dood gaan inuzuki wss slecht was. Omdat die zijn rol wist

Katz

• Bewoner
« Reactie #443 Gepost op: 16 juni 2022, 11:19:21 »

Ja grote kans dat inuzuki al nacht 1 of 2 met fannie gewisseld heeft en toen geconverteerd is. Waarschiinlijk verdraaid onder t mom van dat slecht niet weet waar wisselaar zit. Ik hsd redelijk goed contact met Robin en die zei nog mocht die dood gaan inuzuki wss slecht was. Omdat die zijn rol wist

Waarom zeg je dit pas nu?
Waarom niet gisteren al vertellen op de post van Inuzuki?

Christine

• Familielid
  • In de ban van de wolf
    • Christine Charliers
« Reactie #444 Gepost op: 16 juni 2022, 11:42:37 »

Anders zou Fannie toch in het discussietopic hebben gepost dat inu helemaal geen wisselaar was of degen die dit eerder was.

Ben je zeker dat Fannie te horen krijgt van wie ze de wissel krijgt? Ik lees dat zo niet in de rolomschrijving. Dan kun je een heel deel goedjes identificeren... Ze dist het ook op als Fannie dood is, er kan niets bevestigd worden. Volgens mij is Inu wel begonnen als Wisselaar maar daarna geconverteerd. Het enige wat me doet twijfelen is haar stem op Maarten, ze zou direct op Bloodwolf moeten gegaan hebben. Ze kan de info van de wisselaar ook gewoon via pb hebben verzameld. De info gebruiken van de doden, er kan toch niemand tegenspreken. Haar verhaal zit vol namen van doden. De enige die nog leeft in dit verhaal is The Light die ze nu de lynch op wilt gooien.

thelight288

• Skylord
  • Bewoner
« Reactie #445 Gepost op: 16 juni 2022, 11:43:54 »

Ik was gisteren niet zo mee bezig. Ik lees nu mn gesprek met robin terug om nog wat info uit kon halen.

Katz

• Bewoner
« Reactie #446 Gepost op: 16 juni 2022, 11:47:05 »

Ben je zeker dat Fannie te horen krijgt van wie ze de wissel krijgt? Ik lees dat zo niet in de rolomschrijving. Dan kun je een heel deel goedjes identificeren... Ze dist het ook op als Fannie dood is, er kan niets bevestigd worden. Volgens mij is Inu wel begonnen als Wisselaar maar daarna geconverteerd. Het enige wat me doet twijfelen is haar stem op Maarten, ze zou direct op Bloodwolf moeten gegaan hebben. Ze kan de info van de wisselaar ook gewoon via pb hebben verzameld. De info gebruiken van de doden, er kan toch niemand tegenspreken. Haar verhaal zit vol namen van doden. De enige die nog leeft in dit verhaal is The Light die ze nu de lynch op wilt gooien.

Nee, dat krijgt ze niet te horen, maar ik denk dat er een grote kans is dat Inu wel contact zou gaan zoeken met Fannie of mogelijks nog iemand ervoor. Anders ging Fannie hem wel verdacht gevonden hebben, want hij had toch wisselaar geclaimd in het dtopic?

thelight288

• Skylord
  • Bewoner
« Reactie #447 Gepost op: 16 juni 2022, 11:53:52 »

Ik kan hier ook vrij weinig mee ze gaat het nu ineens op mij gooien waarschijnlijk omdat ik bm en hoopt dat ik nu mogelijk aan een medeslechtje doorgeeft? Ik weet het niet.  Ze weet vast dat ik contact had met Robin, dat zal hij vast aan haar verteld hebben.

En dan nog iets als inuzuki zogenaamd al zou twijfelen aan mij in dr verhaal, waarom dan zelf ziener claimen? Ze kon natuurlijk niet toen mij al noemen, want dan had ik al gezegd dat dat niet klopte.
.

Christine

• Familielid
  • In de ban van de wolf
    • Christine Charliers
« Reactie #448 Gepost op: 16 juni 2022, 14:55:23 »

Nee, dat krijgt ze niet te horen, maar ik denk dat er een grote kans is dat Inu wel contact zou gaan zoeken met Fannie of mogelijks nog iemand ervoor. Anders ging Fannie hem wel verdacht gevonden hebben, want hij had toch wisselaar geclaimd in het dtopic?

Dat heeft ze vernoemt als ze het was. Ze heeft pas over de wissel van Fannie verteld als die geluncht was.
Pagina's: 1 ... 28 29 [30]   Omhoog