In dit spel zal er gebruikt worden gemaakt van de gevorderde rollenlijst.
Activiteit:
1. Je moet elke speeldag een stem uitbrengen.
2. Je moet elke speeldag aantoonbaar actief zijn met het spel ofwel in het openbare discussietopic ofwel in netwerken.
Indien activiteit tweemaal mist in de eerste drie nachten, dan zal je helaas uit het spel geschreven worden.
Indien activiteit in het gehele spel driemaal mist, dan zal je helaas ook uit het spel geschreven worden.
Contact via privé, whatsapp en andere sociale media
Mocht je gebruik maken van Whatsapp of andere sociale media om met elkaar te netwerken en dergelijke, dan zou ik het prettig vinden toegevoegd te worden aan de gesprekken. Ik vind het vooral leuk om alles vanuit de achtergrond te kunnen volgen, en om wat activiteit te kunnen monitoren! Hou alsjeblieft wel rekening met de spelers die liever niet via whatsapp en dergelijke netwerken.
Nachtacties:
Eventuele nachtacties mogen naar mij gestuurd worden met in het onderwerp het spelnummer: 625.
Variant:
Dit spel zal er niet één wolvengroep zijn, maar twee. De Witte wolven en de Bruine wolven. Dit spel zal dus geen spel worden met twee kanten, maar met drie kanten. De wolvenroedels zullen dus ook tegen elkaar gaan strijden om de winst! Beide wolvengroepen hebben een eigen board voor overleg. Beide wolvengroepen doen een lunch, en beide wolvengroepen moeten een meerderheid zien te krijgen om te winnen.
Alle slechte rollen zullen voorzien worden van de term "witte" of "bruine" om aan te geven bij welke roedel ze zijn aangesloten.
Alle neutrale rollen die een kant kiezen moeten nu niet kiezen voor goed of slecht, maar moeten kiezen voor goed, wit of bruin.
De goedjes zullen winnen als beide wolvenroedels zijn uitgeschakeld.