Nieuws

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Veranderingen in Forumbestuur  (gelezen 945 keer)

Waterwork

  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +39/-84
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.786
Veranderingen in Forumbestuur
« Gepost op: 18 januari 2022, 18:57:30 »

Beste allemaal,

Fannie en ik bekleden op dit moment het Forumbestuur.
Voor sommigen is het niet duidelijk wat welke afdeling precies doet en daar willen wij verandering in brengen in de toekomst.
We willen meer transparant naar jullie zijn en duidelijk uitleggen wat wij precies doen.

Eerst het nieuws.
Helaas heeft Bloodwolf14 besloten om ons team te gaan verlaten.
Dat betekent dat de Marketeer niet meer bezet is. Hierdoor hebben het forumteam een overleg gehad en daar is het volgende uitgekomen.

De taken van het forumbestuur gaat breder worden.
Wij zullen de taken van Bloodwolf overnemen en de rol van Marketeer zal compleet komen te vervallen.
Ook zal het forumteam meer activiteiten organiseren zoals Online Meets, Forum Awards etc.
Het forumteam blijft natuurlijk beschikbaar voor al jullie vragen en problemen. Kom alsjeblieft naar ons toe als er dingen zijn want wij zijn er om dingen op te lossen.

Doordat de taken van het forumbestur breder worden hebben wij een nieuw lid in het bestuur.
Deze persoon heeft ons een open sollicitatie gestuurd en wij hebben besloten haar op te nemen in het bestuur. Zij is erg enthousiast en heeft afgelopen zondag al bewezen hartstikke enthousiast te zijn in het organiseren van een online meeting.
Jullie weten nu al natuurlijk wie dit is, Inuzuki wij willen haar van harte verwelkomen in het forumbestuur.

Dus vanaf nu kunnen jullie met jullie vragen, problemen of random dingen naar ons 3en komen.
Fannieklm, Waterwork en Inuzuki.

Wij namens het hele forumteam willen Inuzuki heel veel succes en plezier wensen in het team.

Mochten er mensen geintresseerd zijn in posities binnen het forumteam.
Schroom dan niet om een open sollicatie in te sturen wij nemen 100% van de sollcitatie serieus en nemen deze door.

Mochten er vragen zijn betreffende deze post aarzel dan niet om met ons contact op te nemen.
Gelogd

Inuzuki

  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +22/-53
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 6.048
Re: Veranderingen in Forumbestuur
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2022, 19:01:39 »

Ik vind het super leuk en ben super blij dat ik hier mee mee mag gaan helpen in dit mooie team!  :D Bij mijn terugkomst hier op het forum heb ik me enorm verbaasd over de ontzettend leuke groep mensen die we hier hebben en hoe fijn het onderlinge contact overal is. Toen ik na bijna 10 jaar terug kwam, waren de mensen die er toen ook al waren nog net zo lief en leuk. Maar ook de mensen die in mijn 'oude periode' hier nog niet te vinden waren zijn ontzettend verwelkomend geweest en hier weer op het forum binnenwandelen was echt alsof ik na tien jaar weer thuis kwam. Ik heb met velen van jullie al de grappigste, leukste, emotioneelste en meest bijzondere gesprekken mogen voeren en al ontzettend leuke spellen gespeeld. Het forum is altijd al een bijzondere plek geweest en ik was blij om te merken dat dat in die tijd alleen nog maar meer geworden is  :) Ik hoop nog lekker lang van jullie allen te blijven genieten en hopelijk ook snel wat meer persoonlijk contact te kunnen hebben! Ik hoop ook in het bestuur mijn steentje nog te kunnen bijdragen aan deze positieve sfeer en gezelligheid op het forum.

Wat betreft mijn rol, ik voel me vereerd dat ik Marc en Fannie mag komen versterken in het bestuur en deel uit mag maken van het fijne team. Ik heb enorm veel zin om leuke activiteiten en meets te gaan organiseren  :D. Daarnaast, als je zelf nog leuke ideeën hebt qua activiteiten of meets, laat het me vooral weten zodat ik eventueel bij kan springen waar nodig. En als je gewoon lekker wil kletsen, weet me dan ook vooral te vinden, want dat vind ik altijd leuk!

Dus heel erg bedankt voor het fijne forum wat jullie ervan maken alle mooie mensen hier <3
Gelogd

domien

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +33/-65
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.244
  • Meest acceptabele forumbelg '13,'16,'21,'22
Re: Veranderingen in Forumbestuur
« Reactie #2 Gepost op: 18 januari 2022, 20:56:40 »

Gefeliciteerd!! Je gaat dat goed doen  O0
Gelogd


"In this world there are no sides, just players"

Sunny

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +14/-39
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.351
Re: Veranderingen in Forumbestuur
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2022, 13:55:57 »

INU succes hoor en het bestuur gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst :)

Erwipro

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +16/-61
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 12.846
Re: Veranderingen in Forumbestuur
« Reactie #4 Gepost op: 19 januari 2022, 17:13:57 »

Hoe tof :D
Gefeli Inu!
Gelogd

BloodWolf14

  • GaMeBr3AKeR
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-109
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7.210
  • Join de WvW-Discord voor een babbeltje! Info in pm
Re: Veranderingen in Forumbestuur
« Reactie #5 Gepost op: 19 januari 2022, 19:58:06 »

Iemand met enthousiastme in het bestuur kan zeker geen kwaad ^^

Succes Inu en leuk dat je het wil doen!
Gelogd

Orange-King

  • Koning zonder koninkrijk
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +36/-59
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4.289
  • It's OK!
    • Personages
Re: Veranderingen in Forumbestuur
« Reactie #6 Gepost op: 20 januari 2022, 14:38:42 »

Gefeliciteerd Inuzuki :)
Gelogd

thelight288

  • Pharaoh
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +30/-44
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.965
Re: Veranderingen in Forumbestuur
« Reactie #7 Gepost op: 20 januari 2022, 23:54:21 »

super leuk!
Gelogd

Inuzuki

  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +22/-53
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 6.048
Re: Veranderingen in Forumbestuur
« Reactie #8 Gepost op: 20 januari 2022, 23:59:01 »

Bedankt voor alle lieve reacties! :-*
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog