Tromgeroffel - Uitslagen Forumawards 2024

Gestart door fannieklm, 20 januari 2025, 21:45:21

Vorige topic - Volgende topic

fannieklm

Je hebt de Oscars, je hebt de Emmy's.
Maar daarna heb je de forumawards.

Hieronder zie je of je in de prijzen bent gevallen en voor welke categorieën.

Speltechniek
Wie is de beste netwerker?
Te beginnen met de beste netwerker, dit is voor 2024 geworden @RoodHapje! Gefeliciteerd

Wie is het meest tactische lid?
En gelijk bij deze tweede categorie hebben we al een gelijkspel gevonden. Gefeliciteerd aan @Castiel. en @Falsifica.

Wie is het beste lid zonder tactiek?
Is het een compliment? dat weten wij ook niet, maar we weten wel dat @maartenrambo hem heeft gewonnen! Gefeliciteerd!

Wie is de meest sluwe speler?
Ze steekt alle messen in je rug als je even niet kijkt, het kan niemand anders zijn dan @Murphy!

Wie is de meest ingewikkelde theorieverzinner?
Hele boekwerken komen voorbij, je kan er over het algemeen ook geen woord van volgen, maar ingewikkeld is het zeker. Ook hier @Murphy heb jij gewonnen!

Wie is de beste eigen rol geheimhouder?
Je krijgt er geen rol uit, en als je er al iets uit krijgt is het meestal onzin. De winnaar hier is @BloodWolf14!

Wie is de beste rollenroddelaar?
Als je dan een keer wel van iemand de rol wil weten, dan klop je altijd bij @Kevindemen aan. Gefeliciteerd?

Wie is de grootste pechvogel?
Ja... Wie anders kon dit nog gaan worden in 2024 dan @thelight288, minder pech in 2025!?!

Wie is de favoriete medewolf?
Het gebeurt niet vaak, maar als hij het dan is, dan is hij iedereens favoriete wolf. @yasu Gefeliciteerd!

Wie is het favoriete koppelmaatje?
Na een aantal spellen op rij koppel te zijn geweest met thelight288 kon het ook niet anders, de winnaar is @yasu. "Dan sterft hij misschien minder snel"

Spellen
Wat was het beste spel?
Je reist de hele wereld over en leert ook nog eens namen van landen waar je nog nooit van gehoord hebt. De winnaar is 747 - landenspel

Wat was de beste rolverdeling?
Het komt niet vaak voor dat een nieuwe speler als Lijk wint in haar eerste spel. Dat zegt een hoop over de rolverdeling. De winnaar hier is het 729 - Anonieme spell

Wat was de beste spelvariant?
Ook hier is de winnaar 747 - landenspel!

Wie is de beste spelleider?
Met al die varianten die enorm veel tijd kosten en die altijd weer een favoriet zijn bij mensen kon het ook niet anders dan dat @adriaan de winnaar hier ging zijn!

Wie is de beste hulpspelleider?
Het spel was enorm kort, maar toch zijn ze een favoriet bij velen. De winnaars hier zijn @fannieklm en @Waterwork samen! Gefeliciteerd!.

Wat was het spannendste spel?
De winnaar hier is het 729 - Anonieme spell!

Wat was de meest bloeddorstige nacht?
Ja, hoe kon het ook anders... maar de nacht dat @Murphy het forum binnen kwam wandelen was echt het meest bloeddorstig.

Wat is de verspreking van het jaar?
Niet een keer, maar twee keer doe je het.. in het café.. ja dat telt wel als een verspreking. De verspreking van het jaar is dit jaar van @RoodHapje

Algemeen
Wie zou een echte weerwolvenplaag overleven?
Mochten we ooit teveel last krijgen van de weerwolven dan kunnen we met zijn allen bij @Castiel. gaan zitten! Gefeliciteerd!

Wie is de forumnerd?
Als je het hebt over een nerd op het forum dan kom je toch gelijk bij @adriaan uit. Gefeliciteerd!

Wie is de actiefste nieuweling?
De boekwerken zullen er vast aan meehelpen, maar hier is ook duidelijk @Murphy de winnaar geworden!

Wie is het grappigste lid?
Het spel hoeft ook niet altijd serieus te zijn, dus als je wil lachen kan je volgens iedereen het beste aankloppen bij @Waterwork. Gefeliciteerd!

Wie is het liefste lid?
We konden niet kiezen met zijn allen, dus is ook hier een gelijkspel uitgekomen. @Dragonfly en @Robin89 Gefeliciteerd! Jullie zijn samen de liefste forumleden.

Wie is het meest knuffelbare lid?
Hoe kan je hem nu geen knuffel geven als je hem ziet. De winnaar hier is @Waterwork.

Wie is de leukste forumfries?
Ookal wisten een aantal mensen niet wat een Fries is, gelukkig heeft wel een echte Fries deze categorie gewonnen. Gefeliciteerd @Dragonfly.

Wie is de forumbitch?
Of je er trots op moet zijn weten we niet, maar hier is @Waterwork ook uitgekomen. Dus niet te hard met hem knuffelen, anders gaat hij bitchen.

Wie is de forumslet?
Ja als je knuffelbaar bent zit er soms ook wel wat meer achter... @Waterwork gefeliciteerd!

Wie is de grootste diva?
Ja, wie kon dit ook anders zijn... @Waterwork met bijna 90% van alle stemmen...

Wie is het lid waarmee je later wil trouwen?
Als je het liefste lid bent heb je ook vaak meerdere aanbidders. @Dragonfly dit jaar ben jij het meest populair om voor op de knie te gaan.

Wie zouden er samen forumkoppel moeten zijn, en zijn het nu nog niet?
Nou @BloodWolf14 en @Waterwork ... ga eens daten!

Wie is de perfecte schoondochter?
Ja met al die lieve awards kon het niet anders, @Dragonfly gefeliciteerd!

Wie is de perfecte schoonzoon?
Hij zal (buiten weerwolven) nooit een vlieg kwaad doen, en dat vinden schoonouders meestal wel fijn. @Williambz gefeliciteerd!

Wie is het grootste zonnestraaltje?
De profielfoto zegt genoeg toch! @fannieklm is altijd het zonnetje in huis!

Wie lust er wel een (alcoholisch) drankje?
Als je even een keer niet in het WhatsApp café kijkt is er over het algemeen wel weer een foto langsgekomen van hem met alcohol erbij. @Falsifica gefeliciteerd!

Wie is de grootste taalnazi?
Ja hier is egt geen spelt tussen te krygen. @adriaan Gefeliciteerd!

Wie is de meest WvW-verslaafde forummer?
Je moet er wel wat tijd voor over hebben om 4 A4tjes te typen voor een dt post. @Murphy zoek eens een andere hobby!

Wie is de meest gestoorde WvW'er
Volgens een aantal mensen ben je een Fries, dus dat geeft wel aan dat je iets fout doet en hier goed thuishoort. Gefeliciteerd @CarnageRazor "Geen uitleg benodigd"

Wie is miss WvW?
Hoe kon het ook anders dan het (Mannelijke Vrouwelijke) deel van het forumbestuur te zijn. @fannieklm Gefeliciteerd!

Wie is mister WvW?
En dan kan het (Vrouwelijke Mannelijke) deel niet ontbreken. Gefeliciteerd @Waterwork!

Tot slot de belangrijkste vraag: Wat levert dit je nu op?
Nou per gewonnen categorie ontvang je:
Spoiler
Eeuwige roem, maar natuurlijk verder ook
[close]
Spoiler
De eer om je ondertitel aan te passen op het forum.
Let op, dit moet je zelf doen.
Daarnaast
[close]
Spoiler
Win je HELEMAAL NIX!
[close]

Bedankt voor het nomineren, het stemmen en je aandacht bij de uitreiking.

Tot volgend Jaar!

Groetjes de FAO (ForumAwardsOrganisatoren)
Fannie, Marc en Niels

adriaan

Naast de twee persoonlijke zeer voorspelbare awards voor taalnazi en forumnerd ben ik heel blij met de award voor mij als spelleider en die voor mijn spellen, ik voel me zeer gewaardeerd. Ik hou van jullie, dankjewel <3<3

CarnageRazor

Citaat van: adriaan op 20 januari 2025, 21:57:11
Naast de twee persoonlijke zeer voorspelbare awards voor taalnazi en forumnerd ben ik heel blij met de award voor mij als spelleider en die voor mijn spellen, ik voel me zeer gewaardeerd. Ik hou van jullie, dankjewel <3<3

Het is je van harte gegunt!

Forumfreak out!

Robin89

Citaat van: CarnageRazor op 20 januari 2025, 21:59:30
Citaat van: adriaan op 20 januari 2025, 21:57:11

Het is je van harte gegunt!

Forumfreak out!

Welke taalnazi gaat los op dit bericht? XD