Nieuws

Je vindt onze discordserver hier!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Welke rol zou jij willen spelen?  (gelezen 9968 keer)

Sar

  • Gast
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #15 Gepost op: 19 augustus 2007, 16:03:27 »

Doe mij dan maar Aragorn (geloof ik!) uit LotR!
Gelogd

Ravenwing

  • Gast
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #16 Gepost op: 20 augustus 2007, 11:32:26 »

En hier.
Gelogd

Selinde

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +4/-11
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 4.502
  • <3
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #17 Gepost op: 28 augustus 2007, 16:57:27 »

Forrest Gump! Ik bén hem gewoon... Even dom & onhandig ^_^
Gelogd

Morana

  • Gepensioneerd Spelleidster
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +9/-25
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 11.513
  • Guess who's back
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #18 Gepost op: 11 september 2007, 22:14:35 »

In Pirates of the Caribbean zou ik wel Elizabeth willen spelen. Met Johnny Depp en Orlando Bloom zoenen :P

Naja, eigenlijk maakt het me totaal niet uit. Stel dat ik in een film zou mogen spelen zou ik alles met beide handen aangrijpen. Het lijkt me enorm gaaf om zoiets mee te kunnen maken. Al is het maar een pietluttig klein rolletje :)
Gelogd

Xindar

  • Gast
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #19 Gepost op: 11 september 2007, 22:36:27 »

Altijd dat geJohnny Depp. Hij is dan redelijk hot, maar dat is toch niet de reden om zo te kwijlen? wat heeft die kerel? :P Anyway... ik zou graag.... V willen zijn uit V for Vendetta. Maar eigenlijk is mijn droom een mannenhoofdrol in een musical. Ah well, dat zal bij dromen blijven.  :'(
Gelogd

Selinde

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +4/-11
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 4.502
  • <3
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #20 Gepost op: 12 september 2007, 18:52:28 »

Xindar, waarom geen Tarzan! :P

Nee ik weet het al. Ik wil Sista Girl zijn, helaas ben ik een meisje anders zou ik Undercover Brother zijn :P

(Echt een supermelige film btw, Undercover Brother, als je hem nog niet gezien hebt race je NU naar de videotheek om hem te huren :P)
Gelogd

Xindar

  • Gast
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #21 Gepost op: 12 september 2007, 18:55:14 »

Xindar, waarom geen Tarzan! :P

Nee ik weet het al. Ik wil Sista Girl zijn, helaas ben ik een meisje anders zou ik Undercover Brother zijn :P

(Echt een supermelige film btw, Undercover Brother, als je hem nog niet gezien hebt race je NU naar de videotheek om hem te huren :P)
Oh ja, dat is leuk. >.> Dan nog liever Evita. Argentinaaaaaaaaaaaaaaa!
En jammer dat ik geen videotheek in de buurt heb. >.>
Gelogd

Morana

  • Gepensioneerd Spelleidster
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +9/-25
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 11.513
  • Guess who's back
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #22 Gepost op: 15 september 2007, 18:52:21 »

Hmm, V for Vendetta, die film draaiden ze bij ons op het eerstejaarsweekend vorig jaar van de uni. Alleen iedereen was erg slaperig en/of wazig in zijn hoofd, plus er was nog geen ondertitel bij ook, dus niemand kon de film volgen. Volgens mij was hij behoorlijk ingewikkeld.. ik kan er weinig van herinneren :P

En waarom Johnny Depp.. ach, het is ook niet mijn favoriete acteur hoor, maar zeker in Pirates vind ik em wel erg leuk :P

Ik heb nog eens zitten nadenken.. als 'de wetten van de magie' van Terry Goodkind ooit verfilmd zouden worden, zou ik graag Kahlan willen spelen! :)
Gelogd

Marky

  • Gast
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #23 Gepost op: 21 september 2007, 13:51:50 »

Owww, Ik wil dan graag wel de rol van Richard Rahl / Cypher spelen.
Ik vind de boeken echt heerlijk om te lezen. Ik zal ze niet spoileren, maar mocht iemand ze nog niet gelezen hebben DOEN!
Ik vind het altijd leuk dat er meerdere verhaallijnen lopen, waardoor je soms echt zo snel wil doorlezen, ik lees de boeken trouwens echt snel uit, omdat ik ze echt moeilijk kan wegleggen, ik wil ze gewoon door blijven lezen.
Gelogd

Beertyah

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +29/-42
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11.371
  • Dovie'andi se tovya sagain
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #24 Gepost op: 21 september 2007, 14:30:56 »

:D de wetten van de magie zijn echt leuk!! Al vind ik ze soms een tikkeltje overdreven gewelddadig :P
als je van boeken houdt waar verschillende verhaallijnen door elkaar lopen moet je echt het rad des tijds van Robert Jordan eens proberen, vraag maar aan Golovior :P
Gelogd

Marky

  • Gast
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #25 Gepost op: 21 september 2007, 16:14:51 »

Ik had gehoord dat de schrijver recentelijk was overleden, ken de boekenserie alleen van horen zeggen :)
Hoe vond je het boek (Rad des tijds) zelf? of heb je het nog niet helemaal gelezen.
Gelogd

Beertyah

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +29/-42
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11.371
  • Dovie'andi se tovya sagain
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #26 Gepost op: 21 september 2007, 18:56:18 »

De schrijver van het rad des tijds of die eerder vermelde reeks?
die van het rad des tijds leeft nog (gelukkig want de reeks is nog niet af...)
het rad des tijds is (according to me) de beste reeks boeken ooit geschreven, 'lees the lord of the rings maal tien'
heb hem helemaal gelezen in het nederlands en in het engels (en alle boeken gekocht)
Gelogd

Golovior Regisir

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +2/-2
  • Offline Offline
  • Berichten: 1.497
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #27 Gepost op: 21 september 2007, 18:56:49 »

Verkeerde topic over de discussie: Rad des Tijds. Open er maar een apart topic voor als je het over Rad des Tijds wil hebben.
Gelogd

Xindar

  • Gast
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #28 Gepost op: 21 september 2007, 19:14:04 »

Hmm, V for Vendetta, die film draaiden ze bij ons op het eerstejaarsweekend vorig jaar van de uni. Alleen iedereen was erg slaperig en/of wazig in zijn hoofd, plus er was nog geen ondertitel bij ook, dus niemand kon de film volgen. Volgens mij was hij behoorlijk ingewikkeld.. ik kan er weinig van herinneren :P

En waarom Johnny Depp.. ach, het is ook niet mijn favoriete acteur hoor, maar zeker in Pirates vind ik em wel erg leuk :P

Ik heb nog eens zitten nadenken.. als 'de wetten van de magie' van Terry Goodkind ooit verfilmd zouden worden, zou ik graag Kahlan willen spelen! :)
Als zelfs een 14-jarige hem snapt zonder ondertiteling, dan moet jij hem toch ook wel snappen? :P Hij is echt niet zo ingewikkeld. Kijk hem maar een keer als je tijd hebt, eventueel met ondertiteling. :)
Gelogd

Robin

  • Gast
Re: Welke rol zou jij willen spelen?
« Reactie #29 Gepost op: 22 september 2007, 02:39:34 »

ik zou opzich ook wel Elisabeth willen spelen uit POTC.
Ik vind haar best wel knap en de rol lijkt me gewoon leuk.
(helemaaaaal niet omdat Jonny Depp erin speelt hoor ::) :-[)
Ik moet me schamen, hij had me vader kunnen wezen :-[
En verder vind ik vampier rollen ook wel leuk... misschien eens een figurant in Angel of Buffy the vampire slayer ofzo... ::)
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omhoog